Diskuze

VIDEO: Kapota nové Škody Superb je mistrovské dílo

Je obrovská jak kulečníkový stůl, několikrát prolisovaná a přetažená až do boků. Kapota nové Škody Superb je mistrovské dílo z pohledu designéra, konstruktéra, technologa i manažera. Přesvědčit rozpočtáře a vedení koncernu Volkswagen o tom, že ji Superb potřebuje, bylo asi ze všeho nejtěžší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Auto by se mi líbilo - kdyby nemělo čumák zapíchlej do země a zadek jakoby nadlehčenej. U tohoto superbu to není tak patrný, jako u jiných aut, ale je to tam stejně. 90, možná 95 % aut se dnes takhle navrhuje - při pohledu z boku jsou hlavní linie stoupající. Dřív to nebylo, před 20 lety, ani před 60. Rozumím tomu tak, že je to jakási móda a designéři mají pocit, že auto ryjící "držkou v zemi" s vystrčeným zadkem je hrozně cool. Vzpomínám si, že méně talentovaní kluci ve škole podobně malovali auta.. Asi vyrostli a stali se z nich designéři. Nerozumím tomu, pokud mi to někdo objasní, budu rád. PS: např. bílá audi, co používá student agency mají boční linie v podstatě vodorovné a jak jsou krásná

0 0
možnosti

Škoda Škody. Kdy bude v Evropě vytvořeno nějaké nové, dizajnově nadčasové auto... 

Opět až historie (5-6 let) ukáže, zda jde o krok správným směrem a zda i po té době bude auto působit tak, jak bylo zamyšleno. 

Osobně si myslím, že dizajnéři auta stavějí sami pro sebe, neboť normální řidič auto nekupuje dle detailů, ale podle vícero atributů, které musí zohlednit. Dizajn rozhodně není na 1. místě. 

A zmínka o "drahé" a "nákladné" výrobě nové kapoty působí spíše jako snaha o vypíchnutí detailu, který právě řidiče (kor ve třídě luxusních aut z pohledu průměrného občana ČR, nikoliv měřítek automobilových) úúúplně přehlédné, a zároveň působí jako předchystaná omluva pro pozdějí uvedenou cenu, která bude logická. Vždyť ona ta kapota byla výrobně drahá. 

Raději bych namísto vymyšlení fičurin uvítal přemístnění nákladu ke zdokonalování podvozků, prodlužování jeho životnosti, životnosti motorů, k optimalizování elektrické soustavy (která byla a mnohdy ještě je značně poddimenzovaná stran průsvitu vodičů, které často odcházejí). 

Ono diazjnově vybírají auta pouze snobové. Normální řidič s investici tisíců korun do produktů na několi desítek let hledá kvalitu, kterou bohužel dnes nedostane právě na úkor dizajnu, do kterého jdou větší peníze, jak sám přiznává Kabaň. Škoda.

0 0
možnosti

Kulecnikovy stul ))). To mel tak mozna Lincoln, ne Skodovka.

1 0
možnosti
Foto

D42a55n 55R72u56b21í52n

21. 2. 2015 18:51

Vidím to tenhle tejden po druhý a už teď mi to přijde zastaralý R^

1 0
možnosti

Doporučuju šéf designerovi aby se kouknul na novou mazdu, nebo ford a až udělá změnu která se nebude skládat z posunutí jedné hrany o 2mm tak ať něco říká.

5 2
možnosti

P10e15t41r 51S27l96o55v60á98k

21. 2. 2015 16:29

mazdu chapem, ale co by mal obdivovat na nejakom forde? hlavne nove mondeo je uzasna zmena;))

1 0
možnosti

Další PR článek? Je vidět že VW má dost peněz na reklamu českým novinářům. :-P

1 0
možnosti

Vypadá to hooodně podobně Audi A7

2 1
možnosti

P28e44t98r 94B73á24č56a

21. 2. 2015 10:03

Jste kapanek urazil Audi :-)

2 1
možnosti

Dneska odkaz na yahoo. Americane se povetsinou vozy, ktere nejsou na us trhu (pokud se nejedna o specialy) nezajimaji

0 0
možnosti

D58a97v26i47d 19F42o36r81t

20. 2. 2015 23:59

ta kapota je zrejme naprosty unikat ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...