Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej očekávaného modelu začíná. Superb odstartuje s cenou 599 900 Kč

Největší škodovka má dnes, v úterý 3. března, autosalonovou premiéru v Ženevě. Česká značka uveřejnila startovací cenu, dealeři začnou sbírat objednávky 10. března. První superby vyrazí na silnice v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83a97n 21U26l31m 7410809906672

Multifunkční volant až v příplatkový verzi - to jsou žebráci!! Rv 

Hlavně, že to má 2x tolik deštníků ve dveřích než R-R ;-D

0/0
10.3.2015 13:56

T97o42m63á83š 19D43v29o57ř40á71k 3848619543673

Snad to za ty peníze bude mít alespoň kola... Jinak fakt hezké auto.

0/−2
4.3.2015 7:53

L82u74k94a46s 87H32a71n12a59k 7621441557301

Za tu cenu to bude mít celkem pěknou výbavu. Stačí si přečíst článek ;-)

+2/0
4.3.2015 11:03

L70u48k75á38š 73S65k55o61p16a77l 9796978125731

Dva válce mel Trabant. Ma to taky vzduchem chlazeny motor?:-)

0/−3
3.3.2015 22:01

J72i70ř19í 82S96c21h23w58a70c62h 8578154948316

vzduchem chlazený motor měla i třeba osmiválcová Tatra 603, jakou "duchaplnost" z toho vyvodíš tentokrát? ;-)

+2/0
3.3.2015 22:20

J19a19n 90U81l59m 7790849126202

nebo Porsche

+1/0
10.3.2015 13:55

I10v45a84n 26P93o26k29o42r39n20ý 7519725108

Škodovky jsou všeobecně předražené, v rámci koncernu je to konzervativní značka. Za tu základní cenu, jak tady někdo píše to bude soci holátko a pokud v Superblbu budeme chtít onen vodotrysk, pořádně si připlatíme. Konečná cena pak může být vyšší než obdobný, značkový výrobek od konkurence.

Jako majitel v minulosti 2 zbrusu nových škodovek tuto značku do baráku již nikdy více. A to mám rád a přednostně kupuji české výrobky.

+4/−2
3.3.2015 20:30

V84l88a72d45a 46S72i36m62o78n12i13k 3969553203555

S tím použitým názvem skutečně nejste originální ani zábavný.

+1/−2
3.3.2015 20:41

I69v87a20n 91P23o89k34o80r86n20ý 7769735548

jinak než Superblb tento model neznám; nikde jsem netvrdil, že je to originální nebo zábavné, smích jako zvukovou kulisu používanou hojně nejen na Nově jsem tu taky nikde nepoužil, tak nevím o co vám jde. Ale každý auto nějako přezdívku má. Škodovky byly nazývány výstižně DoDo, Renault 2CV kachna atd.

+1/−2
3.3.2015 20:50

M67a40r85t61i90n 98P67a27v81e73l90e21k 5650727375185

Jste si jist,že vaše okolí mluvilo o Superbu a ne o vás? Jako každý chlap se často a rád bavím o autech,ale nic podobného jsem za dobu co jsou Superby ve výrobě neslyšel.

+5/−2
3.3.2015 21:07

J32i47ř91í 23S31c86h29w64a81c83h 8888924758826

taky jsem ten pojem nikde jinde než na internetových diskuzích neslyšel ;-)

Pan Pokorný sice tvrdí že měl dvě nové zbrusu nové Škodovky takže bych tipoval tak minimálně 30, no spíše 50 let, ale podle slovníku to vypadá tak na 15.;-)

+3/−2
3.3.2015 21:13

M21a64r85t25i84n 15P56a44v66e69l57e63k 5700307915205

No,pan Pokorný zřejmě nebude moc svéprávný - podle něj je Škodovka předražená a proto si podle svých slov pořídil hned dvě po sobě.

+5/−2
3.3.2015 22:26

I48v98a22n 24P23o82k67o50r17n74ý 7269635748

Pokud narazíte na škodofky, tak je všeobecně známo, že jsou předražené, za každý i bezpečnostní prd si musíte tvrdě připlácet. Výhoda pro prodávající, že ojeté škodovky si drží cenu, nevýhoda pro kupující, že kupují předraženou ojetinu. Nejsem ani zastáncem hjundajů a podobných neznaček. Jen jsem vyjádřil názor - svoji zkušenost s touto značkou. A víte co: spousta lidí, za vlastnictví škodofky, tvrdila, že se jim podobné závady jako jsem měl já, zdaleka vyhýbají, je to přece skvělé auto. Prodali Škodofku, šli do jiné značky, a ejhle, najednou měli v minulosti ty samé závady a už nikdy víc do škodofky nešli. ŽTe se ty závady stydělki přiznat, když onen výkřik techniky vlastnili? Škodofkáři jsou až moc loajální, stačí si ale vyhledat poruchu na nějakých fórech a hned zjistíte: no jo, tahle závada je typická pro škodofky. Proto mají škodofky taky servis na každé dědině. Já tvrdím, že budu radši, když budou 2 servisy na Antarktidě a jeden na Sahaře a budu spokojený, jen když do nich nebudu muset nikdy zavítat (tím nemám nyní na mysli výměnu oleje a brzdových destiček).

Že jsem si pořídil 2 škodofky po sobě - ano, věřil jsem v české výrobky, proto jsem si je koupil. A VW mi dodávalo pocit kvality. No, bohužel, auta si nekupuju proto, abych jim sloužil a vrážel do nich peníze za opravy.

Ostatně, půjdete do stejné značky televize, vysavače, mixéru, když se vám to hned po záruce po ...?

0/−1
4.3.2015 22:14

J71i44ř85í 43S91c80h24w38a54c17h 8508924478416

no ty tvoje dedukce o hustotě servisů jsou "hustý" ;-D

Podle tvého stupidního pravidla by v Česku byly nejporuchovější škodovky, a v Japonsku Toyoty a Hondy, protože tam je těchto servisů určitě víc jak na ty tvoje "škodofky" trolle.

A pokud takhle kecáš o tomto nejspíš kecáš i o všem ostatním, trolle.

Trolla nekrmit!

+1/−1
4.3.2015 22:27

I45v78a64n 26P70o10k20o63r95n81ý 7379825978

Ty trotle, co tykáš? Běž pást krávy jinam.

Jseš zaměstnananec okřídlenýho čípku, nebo vlastníš výkřik techniky z MB a nemáš na lepší značku, tak tady nepruď.

Kup si plato vajec, dej ho pod zadní sklo, nasaď čepku, vykuchej vejfuk a buď škoda tuner.

Škoda = škoda peněz.

0/−1
6.3.2015 22:12

J50i71ř42í 26S63c48h68w49a15c82h 8918354448586

no chtěl jsem napsat: 

Bacha ať ti nepraskne žilka!

Ale jak vidím, tak už je pozdě.....;-D

+1/0
12.3.2015 16:13

J27e67r84o83n69ý15m 41K74o13p74l 1394477985579

prostě pokorný superblb

0/0
16.3.2015 16:56

V10l44a74d78a 94S97i86m54o55n66i77k 3609303773955

Snažím se Vám decentně naznačit, že normální průměrný běloch se vyjadřuje přiměřeně inteligentně. To je všechno.

+1/−2
3.3.2015 21:57

L19u25k21a87s 17H83a28n47a64k 7681971247791

To, že škodovky jsou dražší než ostatní už dávno neplatí. Třeba Fabie stojí hodně podobně jako konkurence a to s podobnou výbavou. Kdybyste se na to skutečně podíval a na to stačí s ipřečíst článek, tak zjistíte, že to holátko ani v základu skutečně není.

0/0
4.3.2015 11:34

M65a10r50t60i73n 38H11o16c34e90k 5909695784317

mno, nevzít si škodovku pod křídlo Wolksvagen, tak tu to naše domácí stříbro pořád montuje favorita a fabii ;-D nejdřive Passat a pak Superb, nejdříve Golf a pak Octávie. tak to je a bude navždy.R^

+1/0
3.3.2015 17:50

P69e97t38r 23M48i63c24h81a96l 2430384821462

Nevzít Škodovku VW, tak už by dávno nebyla.

+2/0
3.3.2015 18:30

M22a36r89t60i57n 42L27ž56i41č85a22ř 9605787262314

Kdyby nevzalo VW, vzal by tehdy Renault

0/0
3.3.2015 19:29

P79e23t15r 63M26i91c57h67a42l 2980104841662

Ano, já jsem to tak taky myslel. :-)

0/0
3.3.2015 19:32

M27i46c36h77a75l 94P72a32v86l78á64t 9793273724369

A ted by se tu vyrabely prekrasne Logany nebo jeste neco lepsiho. Treba vubec nic, protoze Renault by se na to vykaslal a fabrika by sla "cu grunt".;o)

+1/−1
3.3.2015 19:32

M79a81r80t61i50n 63L12ž79i21č57a69ř 9415587192964

Tak Dacia Renaultu pomohla dost a dost, kde by bez ní byl že

0/0
3.3.2015 19:50

J13o89h10a28n 56Z56i29n93g24e52l 2481555846501

;-D;-D;-D  a taky je to kvalitka.

0/0
3.3.2015 21:30

M81a75r47t37i77n 49L68ž72i29č13a84ř 9645947712744

Tak kvalita Dacia není, spíž bych to nazval návrat ke kořenům ;-D

0/0
3.3.2015 21:50

V94l82a24s62t55i30m54i81l 24T82e36n61c34e34r 4420560497590

Dovolte abych se ohradil. Mám Logana MCV už skoro 8 let. Doposud jsem na tom autě žádnou závadu neměl. Vystačil jsem si jenom s pravidelným servisem u Renaultu. Takže o té kvalitě - nekvalitě mírněte svá slova a úšklebky.

0/0
4.3.2015 12:28

M41a65r72t28i58n 81L71ž69i34č49a40ř 9555367522434

Dva roky jsem s MCV 1.4 jezdil, od úplně nového, problém se silentbloky na motoru, spojka v záruce, špatný zámek zadních dveří kufru, koroze lemů karoserie, ohlé tyčky řízení, řidičovi dveře 2x rovnány, křivili se a nešli zavírat...

0/0
4.3.2015 13:32

P39a29v79e72l 59M11a35r29e29š 2273818951341

A udělal ze Škodovky montovnu lowcoast modelů jako z Dacie.

+2/−1
3.3.2015 19:35

V85l45a67d77a 59S31i47m32o25n63i27k 3509433963475

To jsou ti, co na prehistorické platformě B caru pořád vyrábí Logan ?

0/0
3.3.2015 20:31

P81a22v89e42l 95S16m97o81l97e27k 2307787672153

Jen ne Renault či jiný frantík!

0/0
7.3.2015 19:38

M71a91r38t62i54n 86L38ž25i54č19a68ř 9735837172804

Citroen dělá dobrá auta a u DS i stylová na rozdíl od nudného VW

0/0
7.3.2015 22:04

J57a57n 95F82r83i85d31r78i10c82h 6445528499603

Tyhle nový auta maj takových systémů v sobě, že já tohle auto třeba vyhrát tak ani nevím co s tím; asi prodat. Všelijaký asistenty

+1/−1
3.3.2015 17:12

M77i32c30h12a45l 94P22a78v50l67á83t 9363353614279

A ridil jste to nekdy? S120 ma sve kouzlo, ale tohle ma taky urcite vyhody.

+1/−1
3.3.2015 19:17

P51e95t39r 17M24i19c48h31a20l 2180884181522

Náhodou, stodváca v zimě, v serpentinách na sněhu, k nezaplacení. A jak se s tím dalo blbnout. :-)

0/−2
3.3.2015 19:21

J40a75n 86F54r80i11d68r17i93c15h 6835598559213

Neřídil. Chtěl ybch to zkusit pravda. Musí to bejt dost blbuvzdorný aby to mohlo bejt v prodeji pro běžný lidi, takže by mě zajímalo jaký to je no. Třeba by pak člověk nechtěl zpět.

0/0
5.3.2015 19:17

R11o69m15a44n 63K93u72b57a81l34a 8977630492

....ať si každý koupí co chce a jezdí v čem chce, NEJDÚLEŽITĚJŠÍ je že je člověk s tím co má spokojený a dělá ho to šťastného....:)

+5/0
3.3.2015 17:07

M69a18r20t62i24n 84L14ž88i42č25a53ř 9605487162464

Za 599 900 Kč bude výbava social edition

+2/−1
3.3.2015 16:11

M49i37c31h22a18l 35P88a75v97l17á28t 9123173764809

Jako ze bez hodinek s vodotryskem?

Jsou to hajzlove, ze to nerozdavaji zadarmo, ze jo? :o)))

+1/−1
3.3.2015 19:18

M23a96r97t76i70n 52L53ž45i75č49a91ř 9955267652254

Vodotrysk není potřeba, ale pořádný hodiny respektive pořádná palubní elektronika by byla potřeba, více místa uvnitř, kvalitní sedačky z kterých nebolí záda a hlavně zapracovat na designu, ale to u Škody není potřeba, páč to je fotr automobilka ;-D

+1/−2
3.3.2015 19:28

V12l47a50d21a 19S75i86m58o36n28i56k 3989843733485

Co si představujete té od pořádnou elektronikou? Místa je tam habaděj, je to vevnitř širší a i delší než předešlá generace a i tam bylo místa dost  - měřím 186 cm. Kočár na dálnici to určitě bude  - velký rozvor. Pokud tam jsou k dispozici stejné sedačky jako u VW, tak zásadní problém nevidím...

0/0
3.3.2015 20:34

M85a96r69t39i18n 75L79ž34i19č48a71ř 9655787672724

Myslím moderní elektroniku jakou má Passat QNX běžící na Tegře

Místa tam habaděj není, aspoň pro mě

Sedadla u obou předchozích generací mi nevyhovuje, stejně jako na Oktávce, nedělají dobře mým zádům

0/0
3.3.2015 21:49

V58l48a82d12a 89S62i85m14o38n39i12k 3869313883225

Superb nemůže mít nikdy stejnou a výbavu jako Passat. Pak by to byl Passat  - obě auta jsou MQB. A jak by to pak prodávali, Už předešlá generace dělala v Německu Passatu   docela problémy.

0/0
3.3.2015 21:56

M25a35r87t76i63n 28L56ž39i67č54a71ř 9395737402844

To samořejmě vím, koncern škodu přidusí kdyby měla úspěch to je jasné

0/0
3.3.2015 22:34

J65i48ř85í 70S48c87h35w35a34c65h 8838164178536

co je na to jasné? To jako, že akcionářům a vedení VW jde o to aby byla škodovka neúspěšná? Aby se jim krátili jejich zisky? No to snad ne!  ;-D

+1/0
3.3.2015 23:11

M13a46r49t31i31n 26L81ž53i62č42a84ř 9815847642544

Ne jim jde jen o to, aby Škoda nebyla lepší jak VW o nic jiného

0/0
4.3.2015 10:23

V59l93a41d42a 98S64i70m12o64n50i35k 3549863983505

V zásadě Škoda úspěch má - jinak by nevyrobila  ilion aut. Teď už to bude jenom podle vývoje na trhu. Zrovna včera jsemd měl debatu s německým kolegou - on osobně to vidí talk že Škodovka a VW  změnšují rozdíl proti Audi ( míním A4, A6 už je MLB) a pro něho osobně už je to teď nepřehledné.

0/0
4.3.2015 8:54

M37a92r90t55i61n 47L28ž36i36č89a62ř 9445317142264

To já netvrdím, že se Škodě nevede, vede se jí dobře ale VW ji bude vždy držet zpátky a prémiové věci u ní nikdy nebudou ani u Supíka

0/0
4.3.2015 10:32

D85a55n49i53e49l 11S38v55o22b21o70d47a 6835592281609

Prémiové věci do Škodovky nepatří. Její propozice je maximálně racionální. V rámci VW tedy konzervativní, value for money, velký, kvalita zpracování OK a tedy pod VW a Audi

0/0
4.3.2015 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.