Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej očekávaného modelu začíná. Superb odstartuje s cenou 599 900 Kč

Největší škodovka má dnes, v úterý 3. března, autosalonovou premiéru v Ženevě. Česká značka uveřejnila startovací cenu, dealeři začnou sbírat objednávky 10. března. První superby vyrazí na silnice v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75a37n 38U69l14m 7270269236122

Multifunkční volant až v příplatkový verzi - to jsou žebráci!! Rv 

Hlavně, že to má 2x tolik deštníků ve dveřích než R-R ;-D

0/0
10.3.2015 13:56

T90o60m45á60š 59D17v86o96ř82á13k 3508639363233

Snad to za ty peníze bude mít alespoň kola... Jinak fakt hezké auto.

0/−2
4.3.2015 7:53

L12u68k34a28s 74H96a90n60a10k 7421121887251

Za tu cenu to bude mít celkem pěknou výbavu. Stačí si přečíst článek ;-)

+2/0
4.3.2015 11:03

L30u25k79á11š 63S40k85o88p55a65l 9756268765911

Dva válce mel Trabant. Ma to taky vzduchem chlazeny motor?:-)

0/−3
3.3.2015 22:01

J52i94ř53í 49S47c48h23w35a11c78h 8988514268216

vzduchem chlazený motor měla i třeba osmiválcová Tatra 603, jakou "duchaplnost" z toho vyvodíš tentokrát? ;-)

+2/0
3.3.2015 22:20

J40a60n 13U57l69m 7900669816122

nebo Porsche

+1/0
10.3.2015 13:55

I12v86a32n 50P33o55k12o58r11n96ý 7149485648

Škodovky jsou všeobecně předražené, v rámci koncernu je to konzervativní značka. Za tu základní cenu, jak tady někdo píše to bude soci holátko a pokud v Superblbu budeme chtít onen vodotrysk, pořádně si připlatíme. Konečná cena pak může být vyšší než obdobný, značkový výrobek od konkurence.

Jako majitel v minulosti 2 zbrusu nových škodovek tuto značku do baráku již nikdy více. A to mám rád a přednostně kupuji české výrobky.

+4/−2
3.3.2015 20:30

V55l91a64d50a 11S93i24m10o11n22i24k 3749583943615

S tím použitým názvem skutečně nejste originální ani zábavný.

+1/−2
3.3.2015 20:41

I27v55a84n 35P70o91k51o62r25n97ý 7899795978

jinak než Superblb tento model neznám; nikde jsem netvrdil, že je to originální nebo zábavné, smích jako zvukovou kulisu používanou hojně nejen na Nově jsem tu taky nikde nepoužil, tak nevím o co vám jde. Ale každý auto nějako přezdívku má. Škodovky byly nazývány výstižně DoDo, Renault 2CV kachna atd.

+1/−2
3.3.2015 20:50

M30a96r53t21i71n 74P14a21v91e29l88e71k 5660117105745

Jste si jist,že vaše okolí mluvilo o Superbu a ne o vás? Jako každý chlap se často a rád bavím o autech,ale nic podobného jsem za dobu co jsou Superby ve výrobě neslyšel.

+5/−2
3.3.2015 21:07

J17i74ř74í 59S49c40h55w21a78c76h 8718144388496

taky jsem ten pojem nikde jinde než na internetových diskuzích neslyšel ;-)

Pan Pokorný sice tvrdí že měl dvě nové zbrusu nové Škodovky takže bych tipoval tak minimálně 30, no spíše 50 let, ale podle slovníku to vypadá tak na 15.;-)

+3/−2
3.3.2015 21:13

M51a21r24t25i79n 13P67a13v12e82l89e50k 5340367955635

No,pan Pokorný zřejmě nebude moc svéprávný - podle něj je Škodovka předražená a proto si podle svých slov pořídil hned dvě po sobě.

+5/−2
3.3.2015 22:26

I13v90a50n 87P17o33k24o29r57n89ý 7519415418

Pokud narazíte na škodofky, tak je všeobecně známo, že jsou předražené, za každý i bezpečnostní prd si musíte tvrdě připlácet. Výhoda pro prodávající, že ojeté škodovky si drží cenu, nevýhoda pro kupující, že kupují předraženou ojetinu. Nejsem ani zastáncem hjundajů a podobných neznaček. Jen jsem vyjádřil názor - svoji zkušenost s touto značkou. A víte co: spousta lidí, za vlastnictví škodofky, tvrdila, že se jim podobné závady jako jsem měl já, zdaleka vyhýbají, je to přece skvělé auto. Prodali Škodofku, šli do jiné značky, a ejhle, najednou měli v minulosti ty samé závady a už nikdy víc do škodofky nešli. ŽTe se ty závady stydělki přiznat, když onen výkřik techniky vlastnili? Škodofkáři jsou až moc loajální, stačí si ale vyhledat poruchu na nějakých fórech a hned zjistíte: no jo, tahle závada je typická pro škodofky. Proto mají škodofky taky servis na každé dědině. Já tvrdím, že budu radši, když budou 2 servisy na Antarktidě a jeden na Sahaře a budu spokojený, jen když do nich nebudu muset nikdy zavítat (tím nemám nyní na mysli výměnu oleje a brzdových destiček).

Že jsem si pořídil 2 škodofky po sobě - ano, věřil jsem v české výrobky, proto jsem si je koupil. A VW mi dodávalo pocit kvality. No, bohužel, auta si nekupuju proto, abych jim sloužil a vrážel do nich peníze za opravy.

Ostatně, půjdete do stejné značky televize, vysavače, mixéru, když se vám to hned po záruce po ...?

0/−1
4.3.2015 22:14

J94i12ř10í 81S52c77h76w56a50c30h 8968164148716

no ty tvoje dedukce o hustotě servisů jsou "hustý" ;-D

Podle tvého stupidního pravidla by v Česku byly nejporuchovější škodovky, a v Japonsku Toyoty a Hondy, protože tam je těchto servisů určitě víc jak na ty tvoje "škodofky" trolle.

A pokud takhle kecáš o tomto nejspíš kecáš i o všem ostatním, trolle.

Trolla nekrmit!

+1/−1
4.3.2015 22:27

I90v68a98n 15P28o25k25o73r80n62ý 7509425288

Ty trotle, co tykáš? Běž pást krávy jinam.

Jseš zaměstnananec okřídlenýho čípku, nebo vlastníš výkřik techniky z MB a nemáš na lepší značku, tak tady nepruď.

Kup si plato vajec, dej ho pod zadní sklo, nasaď čepku, vykuchej vejfuk a buď škoda tuner.

Škoda = škoda peněz.

0/−1
6.3.2015 22:12

J96i93ř67í 89S60c35h70w17a80c89h 8678814588286

no chtěl jsem napsat: 

Bacha ať ti nepraskne žilka!

Ale jak vidím, tak už je pozdě.....;-D

+1/0
12.3.2015 16:13

J61e69r53o81n12ý60m 33K59o58p83l 1324267255309

prostě pokorný superblb

0/0
16.3.2015 16:56

V31l46a41d20a 58S79i62m82o40n45i79k 3439643203785

Snažím se Vám decentně naznačit, že normální průměrný běloch se vyjadřuje přiměřeně inteligentně. To je všechno.

+1/−2
3.3.2015 21:57

L40u33k69a96s 19H21a20n19a68k 7391661727431

To, že škodovky jsou dražší než ostatní už dávno neplatí. Třeba Fabie stojí hodně podobně jako konkurence a to s podobnou výbavou. Kdybyste se na to skutečně podíval a na to stačí s ipřečíst článek, tak zjistíte, že to holátko ani v základu skutečně není.

0/0
4.3.2015 11:34

M18a15r38t19i54n 85H58o53c36e70k 5989475524787

mno, nevzít si škodovku pod křídlo Wolksvagen, tak tu to naše domácí stříbro pořád montuje favorita a fabii ;-D nejdřive Passat a pak Superb, nejdříve Golf a pak Octávie. tak to je a bude navždy.R^

+1/0
3.3.2015 17:50

P39e17t11r 68M94i23c80h27a60l 2610294161192

Nevzít Škodovku VW, tak už by dávno nebyla.

+2/0
3.3.2015 18:30

M21a36r72t80i91n 16L29ž73i34č17a69ř 9875777602344

Kdyby nevzalo VW, vzal by tehdy Renault

0/0
3.3.2015 19:29

P14e62t70r 59M66i42c80h11a66l 2700704591612

Ano, já jsem to tak taky myslel. :-)

0/0
3.3.2015 19:32

M89i54c75h89a48l 76P47a26v62l89á17t 9403333144149

A ted by se tu vyrabely prekrasne Logany nebo jeste neco lepsiho. Treba vubec nic, protoze Renault by se na to vykaslal a fabrika by sla "cu grunt".;o)

+1/−1
3.3.2015 19:32

M98a40r79t27i61n 56L23ž96i90č69a49ř 9765397342164

Tak Dacia Renaultu pomohla dost a dost, kde by bez ní byl že

0/0
3.3.2015 19:50

J19o30h56a66n 82Z78i41n79g49e10l 2221185516721

;-D;-D;-D  a taky je to kvalitka.

0/0
3.3.2015 21:30

M63a28r42t37i75n 12L35ž89i53č96a15ř 9765577832304

Tak kvalita Dacia není, spíž bych to nazval návrat ke kořenům ;-D

0/0
3.3.2015 21:50

V98l10a17s90t56i79m86i83l 65T30e34n67c60e40r 4260490487710

Dovolte abych se ohradil. Mám Logana MCV už skoro 8 let. Doposud jsem na tom autě žádnou závadu neměl. Vystačil jsem si jenom s pravidelným servisem u Renaultu. Takže o té kvalitě - nekvalitě mírněte svá slova a úšklebky.

0/0
4.3.2015 12:28

M34a37r50t16i48n 63L32ž79i29č75a58ř 9615167312564

Dva roky jsem s MCV 1.4 jezdil, od úplně nového, problém se silentbloky na motoru, spojka v záruce, špatný zámek zadních dveří kufru, koroze lemů karoserie, ohlé tyčky řízení, řidičovi dveře 2x rovnány, křivili se a nešli zavírat...

0/0
4.3.2015 13:32

P58a49v10e14l 26M93a91r75e44š 2753178501431

A udělal ze Škodovky montovnu lowcoast modelů jako z Dacie.

+2/−1
3.3.2015 19:35

V73l58a36d57a 66S15i32m55o79n91i61k 3539673753595

To jsou ti, co na prehistorické platformě B caru pořád vyrábí Logan ?

0/0
3.3.2015 20:31

P20a34v14e24l 13S20m11o89l26e44k 2317767412603

Jen ne Renault či jiný frantík!

0/0
7.3.2015 19:38

M15a40r40t22i88n 16L69ž49i11č94a10ř 9985107782574

Citroen dělá dobrá auta a u DS i stylová na rozdíl od nudného VW

0/0
7.3.2015 22:04

J47a60n 58F28r42i65d20r70i92c47h 6335718679203

Tyhle nový auta maj takových systémů v sobě, že já tohle auto třeba vyhrát tak ani nevím co s tím; asi prodat. Všelijaký asistenty

+1/−1
3.3.2015 17:12

M22i44c37h89a94l 73P61a30v40l78á69t 9883693334199

A ridil jste to nekdy? S120 ma sve kouzlo, ale tohle ma taky urcite vyhody.

+1/−1
3.3.2015 19:17

P23e13t19r 32M42i77c82h72a58l 2980934941682

Náhodou, stodváca v zimě, v serpentinách na sněhu, k nezaplacení. A jak se s tím dalo blbnout. :-)

0/−2
3.3.2015 19:21

J47a74n 65F43r12i39d87r59i71c18h 6155158949273

Neřídil. Chtěl ybch to zkusit pravda. Musí to bejt dost blbuvzdorný aby to mohlo bejt v prodeji pro běžný lidi, takže by mě zajímalo jaký to je no. Třeba by pak člověk nechtěl zpět.

0/0
5.3.2015 19:17

R30o78m58a52n 94K86u61b79a43l23a 8497340412

....ať si každý koupí co chce a jezdí v čem chce, NEJDÚLEŽITĚJŠÍ je že je člověk s tím co má spokojený a dělá ho to šťastného....:)

+5/0
3.3.2015 17:07

M38a71r78t89i10n 78L92ž82i64č23a35ř 9865407442594

Za 599 900 Kč bude výbava social edition

+2/−1
3.3.2015 16:11

M50i94c13h27a46l 60P62a92v98l56á98t 9183163674419

Jako ze bez hodinek s vodotryskem?

Jsou to hajzlove, ze to nerozdavaji zadarmo, ze jo? :o)))

+1/−1
3.3.2015 19:18

M51a93r76t97i58n 86L92ž28i15č35a12ř 9435647652324

Vodotrysk není potřeba, ale pořádný hodiny respektive pořádná palubní elektronika by byla potřeba, více místa uvnitř, kvalitní sedačky z kterých nebolí záda a hlavně zapracovat na designu, ale to u Škody není potřeba, páč to je fotr automobilka ;-D

+1/−2
3.3.2015 19:28

V64l64a51d11a 38S48i19m31o87n79i75k 3789783423115

Co si představujete té od pořádnou elektronikou? Místa je tam habaděj, je to vevnitř širší a i delší než předešlá generace a i tam bylo místa dost  - měřím 186 cm. Kočár na dálnici to určitě bude  - velký rozvor. Pokud tam jsou k dispozici stejné sedačky jako u VW, tak zásadní problém nevidím...

0/0
3.3.2015 20:34

M69a85r24t33i71n 40L20ž42i84č72a57ř 9765977902444

Myslím moderní elektroniku jakou má Passat QNX běžící na Tegře

Místa tam habaděj není, aspoň pro mě

Sedadla u obou předchozích generací mi nevyhovuje, stejně jako na Oktávce, nedělají dobře mým zádům

0/0
3.3.2015 21:49

V26l97a37d75a 91S43i65m15o38n91i41k 3719883273825

Superb nemůže mít nikdy stejnou a výbavu jako Passat. Pak by to byl Passat  - obě auta jsou MQB. A jak by to pak prodávali, Už předešlá generace dělala v Německu Passatu   docela problémy.

0/0
3.3.2015 21:56

M17a23r84t14i65n 26L28ž40i93č91a53ř 9325657382804

To samořejmě vím, koncern škodu přidusí kdyby měla úspěch to je jasné

0/0
3.3.2015 22:34

J70i21ř40í 52S62c76h51w13a50c66h 8148804858406

co je na to jasné? To jako, že akcionářům a vedení VW jde o to aby byla škodovka neúspěšná? Aby se jim krátili jejich zisky? No to snad ne!  ;-D

+1/0
3.3.2015 23:11

M39a68r31t24i12n 64L43ž90i93č35a28ř 9965667422834

Ne jim jde jen o to, aby Škoda nebyla lepší jak VW o nic jiného

0/0
4.3.2015 10:23

V48l20a10d75a 56S30i29m40o45n63i15k 3659203433465

V zásadě Škoda úspěch má - jinak by nevyrobila  ilion aut. Teď už to bude jenom podle vývoje na trhu. Zrovna včera jsemd měl debatu s německým kolegou - on osobně to vidí talk že Škodovka a VW  změnšují rozdíl proti Audi ( míním A4, A6 už je MLB) a pro něho osobně už je to teď nepřehledné.

0/0
4.3.2015 8:54

M60a45r42t98i63n 32L32ž17i63č73a46ř 9795277152344

To já netvrdím, že se Škodě nevede, vede se jí dobře ale VW ji bude vždy držet zpátky a prémiové věci u ní nikdy nebudou ani u Supíka

0/0
4.3.2015 10:32

D65a20n18i28e12l 56S13v14o38b19o19d37a 6845602951979

Prémiové věci do Škodovky nepatří. Její propozice je maximálně racionální. V rámci VW tedy konzervativní, value for money, velký, kvalita zpracování OK a tedy pod VW a Audi

0/0
4.3.2015 12:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.