- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cinane se chovaji jako Borgove, oni se nevyvijeji, oni asimiluji.
"A DFSK Glory v mnohém už připomíná korejskou produkci z devadesátých let."
..................
Vzhledem k tomu, že korejská produkce z devadesátých let zaostávala za tou evropskou minimálně o 10 let, tak mají soudruzi v Číně pořád co dohánět. ... Mimochodem, zajímaly by mě výsledky crash testů těchto nových modelů. Testy starších čínských kopií jsem viděl a popravdě, byla to tragédie.
Ta C37 mi svým předkem tak nějak připadá jako přefouknutý Opel Meriva první generace
Nikdy jsem v čínském autě neseděl a ani to neplánuji
1 355 692 576 obyvatel a nedokáží ani věrohodně zakrýt o jaké Evropské auto se vlastně jedná. Já poznal u všech jejich originál.
Tak to není nic překvapivého, že se stále zlepšují... I přesto, že se jim stále mnoho lidí směje, tak za cca 10-15let může být vše jinak. Ostatně Korejcům se taky onehdá lidé vysmívali a dnes nikomu nepřijde divné, že si ten či onen koupí Kiu respektive Hyundai...
Což bude jenom dobře. Kvalita stojí peníze, tedy peníze ve výrobě. Číňané zřejmě narazili na svůj strop, protože k výrobě kvalitního auta potřebujete kvalifikovanou sílu, která za hrst rýže dělat nebude (koneckonců Číňané v nových průmyslových zónách za hrst rýže nedělají už dost dlouho). Tím se ztratí rozhodující čínská konkurenční výhoda a stane se z nich jen další konkurent v podobné cenové hladině stejně jako u japonské nebo korejské produkce a situace s nevyvážeností výroby ve světovém měřítku se opět srovná.
No ja by som sa moc na tých číňanoch nezabával, alebo by som sa zabával len pokiaľ sa dá. 50 rokov dozadu sa všetci smiali s japonských aút, 30 rokov dozadu si len málu ľudí na západe kúpilo niečo ako Skoda, Seat...... 15 rokov dozadu sme sa bavili na kórejcoch................