Diskuze
Bitva pokračuje. LaFord a LaFerrari si nedají pokoj ani po 50 letech
Děkujeme za pochopení.
H88o45n14z57a 40K69r61o98u49ž37e56k
Možná by se hodilo přidat do článku i foto zmiňovaného Ferrari.
O25d48s31t32r47a61n18ě79n61ý 85U24ž35i60v25a62t95e16l
L48i78b84o60r 54D38a13n58ě43k
Ať tak či či tak, mě je bližší design Fordu než Ferrari a je mi jedno co má za střeva. moje řidičské schopnosti jsou tak 10% toho co zvládne to či ono auto, takže je mi fuk v čem je které lepší, protože ho na limit nedostanu a nebo ho přestřelím (ale jsem typ člověka co všechno řeší ze "zajištěné obrany" takže raději bezpečně, než útočně)
R54a41d72e96k 69V81i60n94š
Tak hlavně porovnáváte neporovnatelné, produkční auto vs koncept, Ford GT bude v produkční verzi vypadat odlišně. Jak píšete - pokud hodnotíte auta jen na základě vzhledu, tak nevím, jestli píšete do správné diskuze. Tato auta jsou především o jízdních schopnostech, pocitech a emocích. Pokud se budeme bavit o designu, tak LaFerrari má geniální linky a detaily, na které se člověk vydrží dívat a zkoumat je hodiny. Efektní i efektivní prvky, detaily odkazující na minulá Ferrari, včetně 330 P4 z Le Mans, elegantní a smyslný styling, prostě rukopis Flavia Manzoniho nezapře. Ford GT je takový kýčovitý, nenese v porovnání s předchozím GT odkaz na původní GT40 (kromě prolisů kapoty), je to takový chaos.
A co se týče těchto aut obecně tak tam se zas pro změnu Ford srovnává s nesrovnatelným, jejich auto má přeplňovaný V6 s výkonem 600 koní a chtějí naznačovat nějakou souvislost s LaFerrari, které má atmosférický V12 a celkový výkon 963 koní? Jsou to odlišné světy. Vždyť Ford neporazí ani Ferrari 488 GTB, které má mít nastavenou cenovku do 7 milionů (oproti 10 mil. za Ford), přesto bude technicky a jízdně opět o úroveň výš. A italský vůz je rovněž pohlednější.
M97a51r49t60i17n 74L84ž23i75č41a14ř
Osobně bych si jako Petrolhead vybral Ford GT
R21a12d24e72k 55V70i19n27š
To je jako kdyby jste napsal, že dáváte jako petrolhead přednost Fábii RS před Cliem RS Cup, Mercedesu AMG GT před Porsche 911 GT3 a např. Nissanu GT-R před Ferrari 458 Speciale. Úplně na hlavu. Znalci, nadšenci a petrolheadi volí LaFerrari, nejlepší řidičské superauto všech dob
P73e13t80r 96K42u17l54i51c38h
to nový GT-čko je nádherný, jen ten modrej ovál s nápisem Ford na kapotě przní dojem.
R90a43d12e11k 49V50i36n44š
LaFerrari je výkonově, technicky, designově, aerodynamicky a hlavně jízdně, pocitově, řidičsky a zejména po stránce pohonné jednotky někde úplně jinde, než Ford GT, který nemá šanci značku, která má se supersporty a hypersporty největší zkušenosti vůbec ohrozit. LaFerrari je nejlepší auto současnosti, Ford GT je o dvě třídy dole, ten bude mít problém se alespoň vyrovnat autům jako je Ferrari 458 Speciale, 488 GTB, Lamborghini Huracán a McLarenu 650S a 675 LT.
Nový Ford GT je ošklivé auto, záď je pěkná, ale zbytek auta je škaredý, na to, že je to koncept...Italové v porovnání s tím pořád s přehledem dělají nejlepší i nejhezčí výkonná auta na světě.
Jinak k historickému souboji Ferrari vs Ford - Henry Ford moc dobře věděl, že americká divize je naprosto neschopná postavit něco, co by konkurovalo tehdejšímu 330 P4 - proto radši řekl Britům, ať udělají všechno od šasi, karoserie, přes nastavení řízení a aerodynamiky. Americký byl vlastně tehdy jen motor. Všechny Fordy GT40 byly britské stroje, od Mark I, Mark II az k Mark III. Amíci udělali až vlastní Mark IV, ale ten bez překvapení vyhrál jen pouhé dva závody Potom se vrátila jednoznačná dominance evropských automobilek a po Fordu nikdo ani neštěkl. Evropa v čele s Itálií, Velkou Británií a Německem vždycky vyráběla, vyrábí a bude vyrábět ta nejlepší auta
M10i46c62h27a44l 67J48a15r68o42š
Vlastně jsem si nikdy neuvědomil, jak tak krásná auta przní ta boční zpětná zrcátka. Mohli by je příště zkusit někam integrovat. GT40 pro jistotu žádné nemá.
D73a73v25i92d 13K76a32č60í33r56e55k
Jen škoda té žíznivosti a poruchovosti GT,jinak krasne auto
V76l70a96d68i85s93l76a63v 57N38o60h52e35j15l
GT je mnohem krasnejsi nez LaF. Kam se hrabou italove, predsedo.
J80o17s75e50f 52Č24i15h30á44k
To rozhodně není, ale každému se líbí něco jiného.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...