Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Bugatti končí s veyronem, v Ženevě se loučí La Finale

Svého času nejrychlejší sériový vůz planety Bugatti Veyron po deseti letech výroby končí. Automobilka, která je součástí koncernu Volkswagen, totiž na ženevském autosalonu ukázala poslední prodaný kus nazvaný La Finale. Ten si údajně odveze zákazník z Blízkého východu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P55e56t10r 61H25a21n26a 1894310839

Líbí - nelíbí.. Mě třeba ano, ale kolik je supersportů (jestli nějaký) do kterého si v klidu sednu dojedu do práce, večer do divadla a o víkendu na okruhR^

0/0
15.3.2015 17:52

J77a96n 37D93l69o95u11h69ý 7644469620169

Ze se ferrari jeste neohani soudem?! To je la Ford, la Finale. Je uplne evidentni na co konkurence reaguje :-D

0/0
7.3.2015 14:53

P64a59v98e33l 96D12o72b71e93š 3166533268171

Kdybych na něho měl tak si ho koupím. Někomu se líbí někomu ne to je věc vkusu. Ale toto auto se navždy zapsalo do historie.

+1/0
7.3.2015 13:36

J20a11n 97D69l28o29u16h26ý 7444149550769

Ano vyrobni naklady jsou vetsi nez prodejni cena. To se opravdu zapsalo do dejin :-D

0/−1
7.3.2015 14:54

P41a84v30e26l 65D11o16b19e93š 3936963658211

Vždy nejde jenom o zisk.

0/0
7.3.2015 19:43

T92o92m28á20š 94V83a90l83d76e62r 7843100709

Nedávno jsem četl článek, že nemohou doprodat Veyrony a tím začít pracovat na dalším typu.A najednou ;-D. Konečně je doprodáno a můžeme se těšit na další unikát.R^

+2/0
6.3.2015 16:18

J93o27s42e98f 48Z24d94r76á30h69a87l 2500760491518

A neslyseli jsme to uz nekolikrat?! Posledni verze mela byt co si pamatuju grand vitesse a pak jeste nekolik dalsich. Je to marketing...

0/0
6.3.2015 6:35

P19e96t26r 16B11á14č16a 8355236965335

Krasnej :-)

+1/0
5.3.2015 17:29

R19a71d85i57m 17H67o40r65č40i21č90k60a 7936587503262

Není krásnej! Jenom se stal legendou. Vypadá to jako naložená Tatra a za toto má u mne Kabaň velké mínus. Sorry, ale jsou daleko lepší supersporty

0/0
6.3.2015 13:36

P25e71t58r 32D53l16o50u42h67ý 3645681922688

Sakra, tak jsem to nestihl. Chybělo mi už jen pár éček a mohl být můj :-)

+1/−1
5.3.2015 16:23

P89e21t16r 85D50l89o85u15h44ý 3225801812468

Báčo, Báčo, za co mínus?

0/0
6.3.2015 1:15

J83o21s96e16f 64Z22d52r62á89h20a50l 2480110641648

Za lhani mozna? ;-)

0/0
6.3.2015 6:32

T44o25m48á12š 71J72u70r31e78č53k17a 3173602399203

Říká se tomu Ironie a nadsázka;-)

0/0
6.3.2015 6:49

F37r45a50n70t68i65š30e69k 57S14m80u26t37n31ý 2955458126875

Už vidím toho ko(ko)tta z blízkých východu, jak se v tom bude prohánět po boulevardu a leštit (si) to v salónu.

A přitom je to docela hnusný auto. :-)

+2/−6
5.3.2015 16:23

M31i49l98a95n 41V79o74t21a50v75a 5374206141442

a on vidí ko(ko)tta z východu co si ho leští u počítače a trapně závidí. a přitom si jednou až dokončí nějakou školu pořídí docela hnusný auto ;-)

+10/0
5.3.2015 17:04

J11o59s10e22f 12Z60d92r95á78h93a78l 2530670901538

Velmi vyzraly nazor!

0/0
6.3.2015 6:33

T93o57m56á71š 14J71u18r69e38č49k18a 3903932549793

Závist je hrozná věc co?

0/0
6.3.2015 6:49

M93a30r92c75e80l 35G71i95r33e10t37h 6375530305125

Bugatti se mi nikdy nelíbilo.

+1/0
5.3.2015 16:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.