Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a25k39u89b 85K63o61s 3966712970674

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0/0
14.3.2015 18:40

R18o96m93a84n 68H19a66n83u73s 8605487729364

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0/0
6.3.2015 18:36

P29e71t33r 16M82i73c92h59a23l 2150394761162

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0/0
6.3.2015 20:02

P72e82t98r 40B60á14č79a 8565646205175

Jde ted? Ta uz je v mode dobry dva tri roky.

0/0
6.3.2015 21:31

Z70d22e21n40ě95k 55G79o41l75d66b63e65r91g 8386895889335

Škoda už bílou Candy zařadila jako příplatkovou barvu. Základní je teď u většiny modelů tmavě modrá (mimo Citigo). Příplatková bílá je pak Laser a Moon :-)

0/0
8.3.2015 19:06

R73o57b83e87r54t 90P13a93c10i73n29a 7864679555721

Já. Bílá auta jednoznačně můžu.

0/0
6.3.2015 20:26

J17i22ř98í 22S60c81h28w27a59c58h 8458394158296

Ja TAKTÉŽ!

0/0
6.3.2015 22:57

L43u48d32v23í90k 32G89a62j33d81o67š30í37k 2115543164222

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

+3/0
6.3.2015 15:48

J88i97ř17í 92S84c25h90w76a72c91h 8388654388956

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0/−1
6.3.2015 23:01

T55o73m87á79š 40D79v64o53ř64á49k 3268599743393

Fešanda!

0/0
6.3.2015 11:41

V60i90k25t14o52r 33K50o17š22k50a 4632160327239

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

+2/0
6.3.2015 10:17

J59i96ř33í 66S53c70h74w63a22c73h 8758414338546

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

+1/0
6.3.2015 11:05

V51i52k67t65o25r 46K79o41š46k49a 4332530317339

Já to neřeším, já jen poukazuji na to jak to je, třeba u tohoto modelu.Když na to člověk kouká trošku hlouběji, tak je to fakt někdy zajímavé.... ale přesně je to o nabídce a kdo neřeší nic prostě jde a koupí.

0/0
6.3.2015 11:39

J80a67n 88K26r57p31e50c 5896293354182

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0/0
6.3.2015 8:37

R84o31b85e37r13t 39P75a91c26i62n69a 7964959505161

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

+1/0
6.3.2015 20:32

D76a78v65i85d 26R30y27c52h40e41t16s85k24ý 9756321110610

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

+1/0
6.3.2015 8:28

M47i39c17h60a57l 54P19a46v92l76á39t 9173283974909

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

+1/0
6.3.2015 8:50

D30a17v25i73d 21R63y49c90h64e13t43s95k71ý 9336891760490

No jo, ale Seat je značka se sportovním aróma, Škoda jsou praktické vozy. Nemůžete čekat, že budou sportovní modely na stejné úrovni. Já jsem rád že ten rozdíl se dá srovnat chiptuningem..

0/0
6.3.2015 11:17

M39i68c45h57a21l 97P25a31v21l75á79t 9363493224339

Co je to "sportovni aroma"? Neco, co v mysli nekterych lidi vytvorite po dvou trech TV reklamach.

Neni dobre, kdyz fabrika zene zakazniky k chiptunerum (z nichz jsou vetsina zjevni podvodnici). To neni solidni pristup.

(Osobne mi je to jedno. Ten konkretni vuz kupovat nebudu.)

0/0
6.3.2015 13:03

P22a18v93e93l 68R17y36m50e83š 8899252954535

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

+3/0
6.3.2015 8:14

J20a23n 74K68o86n62v66a88l38i55n71k94a 5260581881525

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

+2/0
6.3.2015 6:37

J72i21ř37í 62S31c72h58w25a94c82h 8808324428946

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

+1/0
6.3.2015 9:49

J73a31r81d29a 76K10o62n15i66c62k58ý 9658333786483

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

+4/0
5.3.2015 22:32

M60i40c26h14a67l 90P87a49v25l53á91t 9793843654959

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0/0
6.3.2015 13:09

R14o77m60a85n 21K23u88b23a70l78a 8807660822

6.7 z 0-100, tak rychlý auto bych chtěl jednou vlastnit...:)

0/0
5.3.2015 19:14

M87a32r97t56i47n 47P88a17v97e96l89e26k 5420887175455

No,v Gran Turismu by to nebylo nic moc - na silnici víc než dost.

0/0
5.3.2015 19:22

R28o75m34a41n 25K65u68b64a77l36a 8397940262

Držím se pravidla že nikdy není dost, ani hp ani zrychlení!!!

+1/−1
5.3.2015 19:28

J56i39ř92í 35R68a62m67e38š 8196834260952

nic moc honda s 2000 dvoulitr bez turba 240 koní a to už je let. Škoda je stále deset let pozadu za technologickým pokrokem o proti japoncům. Co japonci uměli už dávno v atmosféře tak škoda na to ted potřebuje na víc turbo.

+12/0
5.3.2015 18:25

J52i96ř79í 62S94c94h80w98a15c34h 8598144418506

A co jako? Tvrdí snad někdo, že je to první dvoulitr s tímto výkonem? Či dokonce nejvýkonnější dvoulitr? Nebo, že škodovka je nějaký motorářský lídr?

P.S. Škodovka má nyní z dvoulitru i 280 koní ;-)

0/−4
5.3.2015 23:13

J71i66ř39í 90R69a21m58e21š 8806504600322

do škodovky se nemontují motory co mají 280 koní, tady je někdo mimo mísu. Ted přijde nový civic type r ten je nabudešenej nebo gt 86 s továrním kitem v dvoulitru 300 koní.

+3/0
6.3.2015 5:51

J16i30ř54í 76S89c66h50w25a29c22h 8718844258406

No tak to si jako budeme hrát se slovíčky, že "dnes" se ještě "nemontuje"? Mimo mísu jsi ty, protože škodovka motor 2.0/280koní má a co nevidět se začne montovat do nového Supa.

Ty ostatně jsi také zcela volně přešel do budoucnosti, kdy type R sice bude mít 310 koní ale totálně popře ten "technologický náskok" z prvního příspěvku, tím, že se neobejde bez turba. ;-)

Osobně považuji honbu za maximálním litrovým výkonem v sériovkách za "pofiderní marketingový" akt, dobrý tak maximálně pro takový jako jsi ty, aby pak plodili podobné argumenty před kamarády v hospodě nebo na diskusních fórech, jelikož protipólem je zkracování výdrže motoru, která u seriovky je jaksi také požadována.

0/−2
6.3.2015 9:36

V44í24ť27a 50K14r42u30t36i21š 1940704795917

A jen se zeptám, jaké aspoň trošku výkonnější motory a auta z japonske produkce lze dnes v běžných třídách koupit v Evropě?

0/0
6.3.2015 1:12
Foto

P55a84v92e84l 97M21a44c71h74a77l59a 1574690477894

to už radši Seat Leon Cupra 280

+5/0
5.3.2015 18:19

K35a52r53e66l 15V54a79c24h96u63t 9983552899843

Že by si těch EXTRA disků kol všiml jen znalec?  ;-D;-)

+1/0
5.3.2015 17:52

P93e43t80r 28B85á58č68a 8445286865865

Bugatti, Regera a mezi nima tenhle kram ;-D

+5/0
5.3.2015 17:33

J13i95ř71í 49S48c90h56w72a82c45h 8848524268236

Báčo ve srovnáním s Regerou je krám i ten tvůj olítaný zetkový nissan. :-P

+1/0
6.3.2015 9:55

P85e11t15r 78B86á44č22a 8885816885835

Stejne si neodpustis reagovat co ;-D

0/0
6.3.2015 21:30







Najdete na iDNES.cz