Diskuze

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J28a41k38u89b 21K32o76s

14. 3. 2015 18:40

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0 0
možnosti

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0 0
možnosti

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0 0
možnosti

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

3 0
možnosti

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0 1
možnosti

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

2 0
možnosti

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

1 0
možnosti

J82a41n 69K80r32p38e51c

6. 3. 2015 8:37

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0 0
možnosti

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

1 0
možnosti

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

1 0
možnosti

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

1 0
možnosti

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

3 0
možnosti

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

2 0
možnosti

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

1 0
možnosti

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

4 0
možnosti

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.