Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utajené koně navíc. Posílenou Octavii RS pozná jen znalec

Ve stínu nového Superbu se na autosalonu v Ženevě odehrává premiéra Škody Octavie RS 230. Nejdůležitější vylepšení oproti standardnímu benzinovému provedení jsou schovaná v útrobách. Z vnějšku pozná „dvěstětřicítku“ jen opravdový znalec.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J38a81k61u58b 58K60o47s 3146132310974

Jízda na 19" kolech bude lahůdka. Mám na OIII 18" a je to docela kostitřas.

0/0
14.3.2015 18:40

R29o28m85a37n 14H14a20n54u60s 8165267229394

Teda ty kola - hnus. Docela by mne zajímalo kolik lidí by si tohle auto koupilo v bílém barvě nebo kolik vystavených je v bílé - nejhorší barva na auta.

0/0
6.3.2015 18:36

P98e91t89r 61M72i73c23h40a58l 2670574641152

Bílá jde teď do módy. Dokonce ji některé automobilky už nabízejí za příplatek.

0/0
6.3.2015 20:02

P70e75t65r 21B83á34č45a 8375216815765

Jde ted? Ta uz je v mode dobry dva tri roky.

0/0
6.3.2015 21:31

Z18d79e77n60ě80k 31G78o21l69d31b59e65r70g 8856405389185

Škoda už bílou Candy zařadila jako příplatkovou barvu. Základní je teď u většiny modelů tmavě modrá (mimo Citigo). Příplatková bílá je pak Laser a Moon :-)

0/0
8.3.2015 19:06

R66o69b60e37r72t 98P42a43c88i49n32a 7914769125861

Já. Bílá auta jednoznačně můžu.

0/0
6.3.2015 20:26

J20i22ř53í 92S94c61h59w37a87c45h 8938824218196

Ja TAKTÉŽ!

0/0
6.3.2015 22:57

L94u34d52v94í37k 69G51a30j49d45o80š45í27k 2905803564282

Jiní se v Ženevě můžou přetrhnout a předvádět zbrusu nová auta a Škodovka obšije sedadla červenou nití a hned je z toho článek... ;-D

+3/0
6.3.2015 15:48

J92i28ř71í 55S57c42h46w43a55c17h 8418724918776

No je to blbost, ale v diskusi máš na ni právo.

0/−1
6.3.2015 23:01

T25o31m33á93š 24D78v95o48ř42á45k 3888729173213

Fešanda!

0/0
6.3.2015 11:41

V59i44k67t56o40r 27K11o64š48k63a 4462910157619

Pořád stejná strategie u Škody.... uděláme něco extra, přidáme pár koníku a dáme tomu pořádnou reklamu a hned je to hotová bomba. A zákazník si to tučně zaplatí. A vlastně jde o úplné prd... je to jen reklamní trik jak vytáhnout z lidí prachy. Stejné to bylo i v minulosti. První Oktavie RS ve verzi WRC. A byla to jen bílá barva, xenony, polep a plaketka s číslem na palubce. A neuvěřitelná cena...  A u ostatních modelů to bylo podobné. I když některé zvláštní edice se celkem povedli, třeba interier Fabie Tour de France, nebo dnešní Monte Carlo. Tím neříkám, že se mi nové RS nelíbí. To naopak, ale dělat z 10 koníků a samosvoru něco extra... nevím no. Kdyby dali těch koníků 280, nebo 300 jako to má VW a Seat a lepší brzdy a celkově lepší podvozek... no to už by bylo jiné kafe. No prostě strategie Škody a VW je někdy podivná..

+2/0
6.3.2015 10:17

J80i61ř19í 57S56c66h65w23a92c96h 8668764328536

Nenechávej na sebe tak působit ty marketingový kecy škodovky a (jakékoliv jiné firmy). Superlativy se to kolem hemží počínaje ženskými tampóny a cestou do vesmíru konče.... kdybych si to tak bral a nepředpokládal, že skutečnost je trochu jinde než ta z katalogů, tak mě už dávno trefil šlak. 

Nabídka je prostě taková a ty buď vezmeš A nebo B nebo C nebo taky nic.

Takže někomu klidně může stačit 220 koní a přivítá, že v kufru může převést "kolečka s pískem" a oproti Seatu s 280 je může zvolit třeba proto, že se dá předpokládat, že s 220/230 koníky bude mít motor delší životnost.;-)

+1/0
6.3.2015 11:05

V85i36k66t84o34r 35K82o21š48k84a 4412740757609

Já to neřeším, já jen poukazuji na to jak to je, třeba u tohoto modelu.Když na to člověk kouká trošku hlouběji, tak je to fakt někdy zajímavé.... ale přesně je to o nabídce a kdo neřeší nic prostě jde a koupí.

0/0
6.3.2015 11:39

J81a69n 56K31r72p44e67c 5796353404252

dejte mi vedet az ten samosvor bude na zadni naprave. do te doby... no rovne to asi pojede, no...

0/0
6.3.2015 8:37

R49o55b45e50r70t 88P63a93c57i78n21a 7964619675791

Proč by měl být na nápravě co není hnaná? 8-o

+1/0
6.3.2015 20:32

D78a68v23i34d 26R81y90c14h41e32t49s44k14ý 9866841150110

Frflání přítomných odborníků na pouhých 230 koní je dost mimo. Těch 280 koní jako u Leonu Cupra nebo nového Superbu z toho půjde udělat jen softwarovou úpravou, ten motor má v Golfu R 300 koní. Co si rozhodně nepřimontujete je samosvor, tak buďte rádi, že tam vrazili ten a ne jenom více výkonu.

+1/0
6.3.2015 8:28

M35i68c83h78a46l 69P76a94v77l79á27t 9813693724949

Jiste, mate pravdu. Ale na druhou stranu je to trochu komicke. Proto ty pindy.

+1/0
6.3.2015 8:50

D63a91v65i97d 66R10y23c42h58e51t14s27k31ý 9536581160710

No jo, ale Seat je značka se sportovním aróma, Škoda jsou praktické vozy. Nemůžete čekat, že budou sportovní modely na stejné úrovni. Já jsem rád že ten rozdíl se dá srovnat chiptuningem..

0/0
6.3.2015 11:17

M72i20c70h91a82l 11P41a97v45l38á48t 9123723324709

Co je to "sportovni aroma"? Neco, co v mysli nekterych lidi vytvorite po dvou trech TV reklamach.

Neni dobre, kdyz fabrika zene zakazniky k chiptunerum (z nichz jsou vetsina zjevni podvodnici). To neni solidni pristup.

(Osobne mi je to jedno. Ten konkretni vuz kupovat nebudu.)

0/0
6.3.2015 13:03

P59a54v80e21l 31R85y47m11e22š 8369352374425

Díky této obchodní strategii mám pocit, že z nás chce škodovka dělat blbce. Do A6 dávají motor 2.0 TSFI v jediné výkonové variantě, a to 252k. Do oktávky ho také jednou možná dají, ale díky marketingovým krokům, kde si za každých 10k navíc a jinému odstánu laku připlatíme 70 tis. Kč bude oktávka s tímto motorem stát více než ta A6. A to nemluvím o stejném motoru v seatu. Prostě pokud je někdo patriot a chce mít auto s výkonným motorem, tak si musí za svůj patriotismus sakra připlatit. Pokud je ochoten jít k jiné značce, tak může mít lepší, jinde a levněji.

+3/0
6.3.2015 8:14

J52a55n 51K28o72n54v18a59l12i12n79k90a 5330101311705

Octávka pěkná R^ Sen českých "manažerů". Pro mne raději Focus RS. Má 2.3 motor, výkon někde jinde, 4x4 a hlavně to není takový mastodont. Akorát se do dveří nevejde PETka a do kufru kolečko s pískem. :-(

+2/0
6.3.2015 6:37

J57i51ř10í 29S97c85h26w39a47c95h 8498184978836

no když to tu uvádíš jako ekvivalent ve výběru, kterej má navíc tolik "nevýhod", tak doufám, že bude stát alespoň přibližně stejně? Co?

+1/0
6.3.2015 9:49

J78a77r79d87a 68K82o50n52i46c31k28ý 9348533416833

Koukám, je to tady samej závodník. Doufám, že zabijou jen sami sebe..

+4/0
5.3.2015 22:32

M53i10c67h15a32l 19P34a71v28l86á98t 9193783214689

Blbe na tom je, ze v drtive vetsine pripadu cloveka ohrozi prosty blbec, ne "zavodnik". "Zavodnici" jsou lepe detekovatelni.

0/0
6.3.2015 13:09

R18o64m10a70n 19K18u50b51a58l40a 8687140142

6.7 z 0-100, tak rychlý auto bych chtěl jednou vlastnit...:)

0/0
5.3.2015 19:14

M77a11r72t41i83n 55P92a95v81e12l75e74k 5540167615105

No,v Gran Turismu by to nebylo nic moc - na silnici víc než dost.

0/0
5.3.2015 19:22

R69o73m71a41n 76K23u62b34a81l31a 8747130572

Držím se pravidla že nikdy není dost, ani hp ani zrychlení!!!

+1/−1
5.3.2015 19:28

J19i74ř63í 15R29a92m26e23š 8666344330272

nic moc honda s 2000 dvoulitr bez turba 240 koní a to už je let. Škoda je stále deset let pozadu za technologickým pokrokem o proti japoncům. Co japonci uměli už dávno v atmosféře tak škoda na to ted potřebuje na víc turbo.

+12/0
5.3.2015 18:25

J72i36ř61í 34S95c64h12w87a50c87h 8668964718376

A co jako? Tvrdí snad někdo, že je to první dvoulitr s tímto výkonem? Či dokonce nejvýkonnější dvoulitr? Nebo, že škodovka je nějaký motorářský lídr?

P.S. Škodovka má nyní z dvoulitru i 280 koní ;-)

0/−4
5.3.2015 23:13

J64i47ř48í 58R62a79m89e47š 8726374210692

do škodovky se nemontují motory co mají 280 koní, tady je někdo mimo mísu. Ted přijde nový civic type r ten je nabudešenej nebo gt 86 s továrním kitem v dvoulitru 300 koní.

+3/0
6.3.2015 5:51

J23i44ř86í 12S49c48h24w14a86c10h 8108854658726

No tak to si jako budeme hrát se slovíčky, že "dnes" se ještě "nemontuje"? Mimo mísu jsi ty, protože škodovka motor 2.0/280koní má a co nevidět se začne montovat do nového Supa.

Ty ostatně jsi také zcela volně přešel do budoucnosti, kdy type R sice bude mít 310 koní ale totálně popře ten "technologický náskok" z prvního příspěvku, tím, že se neobejde bez turba. ;-)

Osobně považuji honbu za maximálním litrovým výkonem v sériovkách za "pofiderní marketingový" akt, dobrý tak maximálně pro takový jako jsi ty, aby pak plodili podobné argumenty před kamarády v hospodě nebo na diskusních fórech, jelikož protipólem je zkracování výdrže motoru, která u seriovky je jaksi také požadována.

0/−2
6.3.2015 9:36

V24í16ť30a 18K65r42u91t38i78š 1740174705527

A jen se zeptám, jaké aspoň trošku výkonnější motory a auta z japonske produkce lze dnes v běžných třídách koupit v Evropě?

0/0
6.3.2015 1:12
Foto

P36a34v63e34l 22M36a40c87h53a63l85a 1264580577324

to už radši Seat Leon Cupra 280

+5/0
5.3.2015 18:19

K69a52r43e90l 17V83a68c59h41u37t 9443742459603

Že by si těch EXTRA disků kol všiml jen znalec?  ;-D;-)

+1/0
5.3.2015 17:52

P92e21t16r 66B98á97č13a 8875526915485

Bugatti, Regera a mezi nima tenhle kram ;-D

+5/0
5.3.2015 17:33

J62i69ř53í 54S70c59h23w69a32c15h 8878184378476

Báčo ve srovnáním s Regerou je krám i ten tvůj olítaný zetkový nissan. :-P

+1/0
6.3.2015 9:55

P52e71t34r 33B83á59č12a 8585366855215

Stejne si neodpustis reagovat co ;-D

0/0
6.3.2015 21:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.