Diskuze

Dvoukolová šílenost je v Česku: třísetkoňová turboninja jede přes 350 km/h

Tři sta koní je víc než dost i na auto, před pár lety to byl výkon, kterým se pyšnily supersporty. V Praze se ovšem představila motorka s výkonem 326 koní. Kawasaki Ninja je pojmem mezi těmi nejrychlejšími motorkáři. Zelenočerný hypersport H2R si i dalšími parametry žádá jezdce s pudem záchovy kamikaze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M27a59r30e52k 59O10p

10. 3. 2015 14:09

Motorky mne neberou, ale tohle je masakr.

0 0
možnosti
Foto

Jsem motorkář, jezdil jsem i na okruzích a musím konstatovat, že tato motorka je pouhý "show bike". Na silnici nesmí (ani by tam nedávala smysl) a na okruhu... také smysl nedává. Proč? Protože tam jsou důležité jiné věci než pouhý výkon. V Moto GP (což je obdoba F1) mají motocykly výkon pod 280hp a věřte mi, výkon není hlavním limitem. Důležitější je nastavení, podvozek, váha, elektronika a kvalita pneu. To jsou věci, které pomáhají dosahovat nejlepší časy. Ale "širokou veřejnost" to nezajímá - proto se vyplatí spamovat výkonem. Kawasaki H2R je bestie, na tu ale nemám, tak si koupím Ninja ZX-10R a budu hustokrutej střelec. Hlavně je to ale o pilotovi (zkušený "šestkář" v zatáčkách to litru naloží jedná báseň) - to už nikdo nechce slyšet vůbec... P.S. Kamarád objel Brno na skůtru rychleji, než začátečníci na volných okruhových jízdách.

0 0
možnosti
Foto

Přeloženo do automobilové řeči - na legendárním etalonu Nürburgringu (severní smyčka) také nerozhoduje výkon motoru. Rekordmanem je Radical SR8 LM (6:48) s "pouhými" 455bhp - více výkonu má na světě cca dalších 50-60 000 aut.

0 1
možnosti

Kromě toho, že je nesmyslná rarita, postavena pouze pro to, aby mohla být nejrychlejší, je taky dost ošklivá...dle mě. Asi si ji nekoupím.

1 2
možnosti

Mašina moc pěkná, ale kdo by se na ní udržel? "Doktor" Rossi a ještě někdo jiný?

0 0
možnosti

Pro mne ošklivá motorka, ale jak by se na ní vyjímal český pepík s pupíkem.;-D

3 3
možnosti

Na řidítkách má pouta, aby motorka nejela sama, až "zkušený jezdec" přidá plyn.;-D

2 1
možnosti

Kompresor za sekundu natlačí do čtyř válců motoru až 200 litrů vzduchu za minutu.    ??

;-D

5 0
možnosti

Co je na tom divného? Má 14000 otáček, za vteřinu to tam dá přes 200 litrů (no, je to kompresor - mělo by to být podstatně víc) a vydrží to dělat minutu. Pak jde na generálku.

0 3
možnosti

Na obrázku 8 se už na ní někdo asi "udělal" 8-o8-o8-o

2 0
možnosti

O31t44o 59P98a59l97d67u68s

8. 3. 2015 20:42

Krásná motorka. Jediná chyba je ta, že ten kdo by na ní uměl jezdit, na ní nebude mít peníze a ten co si jí koupiti bude moci, tak se na ní nejspíše brzy rozseká.

2 0
možnosti

Zadní kolo se může otáčet až 12000 otáček za minutu? To je přesně tolik, kolik má moje automatická pračka na motoru.;-D

1 0
možnosti

Ano, popis pod obrázkem 6 je naprosto mimo. Převodovka na zadní kolo posílá krouťák dle zařazeného převodového stupně a budou to značně vyšší hodnoty. Ty uváděné hodnoty se samozřejmě vztahují na krouťák a otáčky co převodovka dostává na vstup od motoru. ;-)

Nejsem nějaký expert na pračky, ale stejně nesmyslná se  mi zdá ta tvoje údajná hodnota na motoru v tvé pračce, k čemu by to bylo dobré? Moje (obyčejná) pračka ždímá při  1200 ot/min, našel jsem že nějaká lepší za 60 000 Kč se dostane na 1600, tak čemu by byl potřeba motor s 12000 otáčkami???

0 0
možnosti