Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Na přehlídkovém mole Lamborghini se teď všechno točí kolem kanárkově žluté novinky. Italská značka v Ženevě představuje nejsilnější verzi svého velkého modelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P17a12v97e80l 90M65a89r77t96i17n87e52k 9985675291393

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0/0
13.3.2015 20:19

P13e60t16r 21F66e98i92g89l 5898443820672

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0/0
17.3.2015 9:16

T37o34m79á53š 39J79a89s72n53ý 3465848221708

Bez rádia ho nechci !

0/0
12.3.2015 11:37

J54i40ř82í 96S82c27h79w61a35c74h 8598964218206

nečti jen titulky!

0/0
12.3.2015 13:02

Z14d51e91n69ě33k 66D95u87b16e72c15k84ý 3717424480858

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0/0
12.3.2015 20:01

Z72d80e26n47ě23k 62D18u76b29e88c52k83ý 3407514620728

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0/0
12.3.2015 20:03

Z77d53e24n22ě56k 34P74e18t29r62ž69e58l40a 9857396725884

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0/0
13.3.2015 7:18

R30o89b87e63r72t 34P41a70c74i31n20a 7134879205861

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0/0
12.3.2015 11:25

R83o62m10a41n 89K85u22b93a36l12a 8357660372

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0/−3
12.3.2015 11:38

J43a68k98u35b 81F34e10i65f33a98r 7889329336349

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

+3/−1
12.3.2015 13:11

R91o61m50a76n 57K86u48b48a36l97a 8287850142

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

+1/−1
12.3.2015 13:19

R55o72m85a21n 46K43u72b95a53l75a 8547500862

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0/0
12.3.2015 13:24

Z57d80e74n41ě34k 61P22e15t14r77ž10e73l75a 9927916515474

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0/0
13.3.2015 7:20

R76a98d56e85k 24V24i48n33š 2980413391

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

+1/−1
12.3.2015 14:35

R95o78m98a61n 58K45u19b47a88l67a 8667570972

Možná u Vás!:))))

0/0
12.3.2015 14:44

K30a47r44e31l 55J10o63a61c36h33i90m90s22t23á37l 8246372787296

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0/−1
12.3.2015 15:37

R63o79m50a38n 97K84u29b55a25l60a 8917270632

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0/0
12.3.2015 15:50

R46a47d34e56k 80V75i10n21š 2900593731

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0/0
13.3.2015 1:00

R33o98m96a96n 18K85u55b97a54l53a 8307830912

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0/0
13.3.2015 13:43

M68i24l67a75n 58M34u62s50i14l 4453741612315

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0/0
12.3.2015 21:41

M19a60r89e40k 93C16e97m74a38n 3867939681800

husty :-)

0/0
12.3.2015 9:47

J91i60r93i 30S54y60k91o36r11a 5373559251286

Uzasne

0/0
12.3.2015 9:14

P32a45v16e56l 50D71o43b67e81š 3206323928311

Moc pěkné

0/0
12.3.2015 7:47

R20o33m11a37n 29H60o76r83n95í75k 2565442644821

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

+3/−1
12.3.2015 6:41

T10o37m88á15š 39J48u67r14e69č28k22a 3683712339733

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0/0
12.3.2015 10:00

J44i20ř32í 85S85c77h80w14a18c16h 8458904268946

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0/0
12.3.2015 11:02

R25o54m78a65n 74K67u20b47a55l49a 8927930312

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0/0
12.3.2015 11:15

J27i71ř87í 61S56c16h65w83a17c84h 8208894478886

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0/0
12.3.2015 11:43

R14o12m29a60n 66K62u95b63a82l30a 8527750182

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0/0
12.3.2015 11:48

J29i64ř54í 56S28c75h40w35a64c24h 8228234738546

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0/0
12.3.2015 13:02

T16o62m97á72š 10J90u59r35e36č64k11a 3133882299973

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0/0
12.3.2015 11:38

J20i30ř98í 59S52c81h63w64a18c11h 8708814448566

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

+2/0
12.3.2015 12:52

T82o53m30á40š 97J80u51r68e56č97k69a 3553302919533

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0/0
12.3.2015 13:40

J65i67ř49í 14S70c62h20w32a92c74h 8438854638476

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

+1/0
12.3.2015 14:04

J30i27ř36í 94S27c34h93w28a68c41h 8458544898886

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0/0
12.3.2015 12:57

R10o77m10a22n 16K66u48b55a49l89a 8897900242

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0/0
12.3.2015 13:50

V13l25a69d44i69s28l74a80v 63N83o90h81e71j36l 7388727328781

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0/0
12.3.2015 14:31

R75o44m51a90n 57K29u53b95a62l69a 8297140302

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0/0
12.3.2015 14:38

V38l78a77d53i38s78l50a30v 50N73o29h65e18j80l 7478347128631

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0/0
12.3.2015 14:41

V63l67a27d62i61s51l80a46v 92N10o28h37e27j61l 7198877388221

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0/0
12.3.2015 14:44

R52o32m18a43n 53K10u32b15a71l49a 8367770792

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0/0
12.3.2015 15:28

V75l96a60d47i66s94l35a24v 23N85o20h25e88j78l 7698367358641

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0/0
12.3.2015 16:15

V88l53a29d72i92s75l35a54v 74N40o52h17e36j45l 7708937558861

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0/0
12.3.2015 14:39

V89l82a38d21i41s60l14a64v 23N18o39h85e45j93l 7568607578181

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

+1/0
12.3.2015 14:37

R52o50m41a71n 93H46o31r42n47í87k 2405452834451

Vždyť si dělám (_!_) ;-D

0/0
12.3.2015 15:55

P70e43t90r 64G69r42e65s38l 7893636646933

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

+5/−1
12.3.2015 1:12

T93o70m75á38š 98B96u58r34a 4102986354

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0/0
12.3.2015 1:58
Foto

M42a74r85e70k 10T88o20n 8272918758919

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

+1/0
12.3.2015 7:23

M97a15r58t71i25n 86R73a61y84m70a38n 4372188403778

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0/0
12.3.2015 7:52

T81o93m46á74š 18J17u71r45e41č39k69a 3433402959253

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0/0
12.3.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.