Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Býk pádí z posilovny. Stojí devět milionů a nemá ani rádio

Na přehlídkovém mole Lamborghini se teď všechno točí kolem kanárkově žluté novinky. Italská značka v Ženevě představuje nejsilnější verzi svého velkého modelu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P72a74v45e34l 58M64a75r84t91i58n61e48k 9795615211943

Nastartovat, uslyset ten motor aaaaaaaaaaa okamzity orgasmus. Uz bych nikam nejel, musel bych si vymenit gate.

0/0
13.3.2015 20:19

P70e35t76r 24F28e57i62g35l 5588983830932

Přesně...v takovým autě poslouchám zvuk motoru s úsměvem od ucha k uchu a ne radio R^

0/0
17.3.2015 9:16

T23o22m90á79š 95J68a90s71n96ý 3235358751288

Bez rádia ho nechci !

0/0
12.3.2015 11:37

J13i86ř19í 79S47c26h96w64a49c62h 8888984328106

nečti jen titulky!

0/0
12.3.2015 13:02

Z24d21e19n74ě59k 80D81u71b79e66c80k52ý 3207704480978

s radiem to ale pojede "jen" 348  :-)

0/0
12.3.2015 20:01

Z56d10e10n95ě24k 70D53u55b20e81c85k38ý 3737594120798

s radiem to ale pojede "jen" 348 ;-D

0/0
12.3.2015 20:03

Z72d68e75n60ě86k 48P75e94t45r41ž16e51l97a 9947156365254

Tak když má maximálku stejnou jako "obyč" verze, tak pochybuju, že to na rychlosti půjde poznat ;-)

0/0
13.3.2015 7:18

R51o16b88e98r36t 84P53a67c63i64n76a 7934529975301

Lamborghini se mi nikdy nelíbilo zdaleka tolik jako třeba Aston nebo Ferrari, ale thle je moooc hezký.

Předpokládám, že to není jen na okruh. Jen by mě zajímalo, jestli se s tím dá jet u nás normálně po silnici, aniž by se člověk zbláznil z vyvýšených přechodů, pásů a podobných vymožeností. Prostě jestli se s tím dá vyjet z garáže a nebo jestli si to člověk musí někam dovést, aby to neponičil.

0/0
12.3.2015 11:25

R64o10m79a51n 94K87u20b18a33l14a 8597820632

No nevim jak tady ten novy, ale znamej mel 2014 Aventador a ve tretim kole (po 12 kilometrech) na okruhu se mu zacal prehrivat motor, takze na okruh rozhodne ne.:-)

0/−3
12.3.2015 11:38

J11a57k25u75b 59F23e32i53f22a80r 7459829316919

a znamy znameho mel raketoplan;-D;-D;-D

+3/−1
12.3.2015 13:11

R33o83m98a11n 92K43u85b86a96l24a 8637410372

Tak nikdo z našich známých raketoplán nemá, takže vám s tím nepomůžu!

+1/−1
12.3.2015 13:19

R40o96m65a93n 76K11u89b66a15l48a 8107430392

...a o jejich známé se nezajímám....:)))

0/0
12.3.2015 13:24

Z75d75e52n29ě43k 67P72e95t85r34ž34e13l65a 9497766235594

A po třetím obletu měsíce se mu začal přehřívat záchod ;-D

0/0
13.3.2015 7:20

R10a22d28e85k 90V55i56n85š 2670813411

Známý...no jistě ;-D cha chá! Aneb kouzlo internetové fabulace ;-D

+1/−1
12.3.2015 14:35

R34o27m44a97n 66K62u66b19a44l77a 8807940672

Možná u Vás!:))))

0/0
12.3.2015 14:44

K40a54r72e40l 89J20o61a22c52h55i47m86s25t53á83l 8306942427746

RV:dokud nemáte důkaz nemůžete tvrdit opakR^

0/−1
12.3.2015 15:37

R85o41m70a68n 88K36u46b12a81l66a 8787810292

Nechápu proč bych měl psát něco co není pravda???

Pokud jste si všimnul (možná nevšimnul) účastním se diskuzí o autech a to z mnoha důvodů... ale myslet si můžete co chcete....:)

0/0
12.3.2015 15:50

R27a59d54e45k 81V25i95n57š 2290283811

KJ: Opak mohu právě tvrdit vždycky, když nemá pan Kubala patřičný důkaz o tom, že mluví pravdu ;-)

0/0
13.3.2015 1:00

R71o96m20a50n 19K82u88b48a44l15a 8187360682

Rozdíl je pouze v tom že já nikomu nic dokazovat nemusím a pokud sem někdo chodí lže a vymýšlí si pohádky tak je to jeho problém, já to opravdu nemám zapotřebí...

0/0
13.3.2015 13:43

M83i14l53a17n 78M54u73s72i27l 4683641972475

Řekl bych pár semaforů a uděláte spojku. :-)

0/0
12.3.2015 21:41

M48a78r46e27k 66C22e88m95a91n 3257959921980

husty :-)

0/0
12.3.2015 9:47

J77i40r46i 24S19y33k84o59r97a 5213519491506

Uzasne

0/0
12.3.2015 9:14

P72a17v97e78l 50D84o20b44e50š 3686973868511

Moc pěkné

0/0
12.3.2015 7:47

R23o79m88a91n 87H57o24r79n76í42k 2355132594411

Ale proč se nevydali cestou populárního daunsajzinku? Místo V12 V3, místo 6.5l 1.8l, nejlépe v naftě, která je ekologičtější, k tomu EGR, DPF a SCR, ať je to in!

Né, jsem rád, že existují ještě normální auta s nezmršenými motory.

+3/−1
12.3.2015 6:41

T23o87m49á67š 93J77u25r48e80č96k22a 3733202819643

Nafta.....ekelogičtější háááááá hahahR^;-D Dopadli by jak Ford se svým novým Mustangem 2.3 Ecco boost;-D;-D auto které bylo dobré jen díky motoru;-D

0/0
12.3.2015 10:00

J37i70ř48í 37S67c19h15w70a16c32h 8938344708956

Proč o tom Mustangu mluvíš v minulém čase? Ten osmiválec přece v nabídce stále je a ten 4-válec EB po výkonové stránce naprosto nahradí a průběhem krouťáku dokonce předčí ten 6válec jehož je ekvivalentní náhradou, to vše při menším rachotu v kabině a nižší spotřebě. Kdo v Evropě uvažuje o Mustangu pro každodenní ježdění, je to naprosto dobrá volba....

Ty šablonovité řečičky že "Mustang a jedině V8 a nikdy jinak" jsou dobrý tak pro ty, co si lepí plakáty nad postel anebo pro ty, co se za úplatu svezou v těchto autech někde na okruhu a ano tam chtějí to nej, anebo pro ty, co si ho koupí jako 10 letou ojetinu, aby ho jednou za čas vyvezli na krátký výlet, protože brzy zjistí, že to žere i trávu u silnice. Takže se znovu budu opakovat, ale pro někoho (Evropana), kdo chce jezdit Mustangem každý den je 2.3 EB naprosto relevantní volba.

0/0
12.3.2015 11:02

R74o72m75a90n 53K96u56b10a11l14a 8187350742

Podle me pokud to neni Mustang GT (V8), tak nema vubec cenu to auto kupovat a priznam se ze poprve po 18nacti letech, kdy jsem mel naposled americky auto, zacinam uvazovat ze si 2016 GT koupim, protoze pomer vykon-penize ktery to auto stoji je neprekonatelny...:-)

0/0
12.3.2015 11:15

J97i90ř78í 24S46c41h24w48a71c86h 8748914328176

nj, jenže tam "u vás" je benzín za polovic, při násobných příjmech. Taky bys o něm uvažoval, kdyby sis za hodinovou mzdu mohl koupit cca 4-6 litrů benzínu? ;-)

0/0
12.3.2015 11:43

R26o43m44a98n 52K54u52b16a34l46a 8817660832

Na cene benzinu nezalezi, jenom se clovek musi vic snazit v tom co dela, meze nikdo nikomu neklade...;-)

Jinak se to neda porovnavat, vsude je "neco", ale tady je to o autech, tak to nebudeme rozvadet...:-)

0/0
12.3.2015 11:48

J18i37ř69í 44S28c41h44w17a78c36h 8188574918556

nj o prachy jde nakonec až v první řadě ;-)

0/0
12.3.2015 13:02

T56o12m85á10š 98J31u89r39e65č65k14a 3653792319903

Je to mustang, ikona 60.let, to nemá má být auto na nákup do kauflandu.  Na co si budu kupovat "mustang" na kterém je dobrý akorát ten motor a zvuk, když pak nebudu mít ani jedno( o tom rachotu to auto je). Mustang nových generací(řídil jsem model 2006) Je prostě špatné auto, špatně postavené, špatně poskládané s naprosto příšerným podvozkem, bez brzd, bez schopnosti dobře zatáčet. Má prostě jen a jen perfektní design a krásnej motor. Jak říká kolega pode mnou .Nemá smysl kupovat něco méně než GT. Abych se vrátil k vašemu komentáři. Srovnáváte čtyřválcovou náhradu za opravdu o ničem motor V6. výkonově ano protože Mustang V6 žádný výkon nemá.  A kdo chce jezdit Fordem každý den, je úplně jedno co za Ford to je. Znám jednoho člověka co si koupil Mustang GT 350 r.v. 2008 a jezdí s ním každý den, ten člověk je naprostej blázen a sám to uznává a někdy mu to i vadí, že nechal všechny prachy za mustanga. Ale jak sám říká: Na tohle auto musí být člověk magor, protože je to jen o čekání na to, kdy tě to auto zradí a pošle tě do pole či sloupu." Ptal jsem se ho taky jak to jezdí v dešti, jeho odpověď byla dost jednoduchá: "v*le, tak si to zkus, jestli si troufneš dojet tam k té lampě"

0/0
12.3.2015 11:38

J66i41ř41í 79S57c16h21w11a52c56h 8598864988476

zase to škatulkování, který tak nesnáším. Proč by někdo nemohl jezdit nakupovat v Mustangu? V autu, co se mu prostě líbí! Proč by každej měl mít jedno auto do města, jedno na dálnici a jedno pro zábavu? Proč?

Jen tak mimochodem, vývoj první generace Mustangu, té ikony 60. let, jak píšeš, byl zahájen po důkladném marketingovém rozboru trhu a a ten dospěl k závěru, že nový Ford musí být „levnější verzí Thunderbirdu pro pracující dívku“. ;-)

+2/0
12.3.2015 12:52

T16o36m51á59š 98J94u13r48e45č82k45a 3933782709133

To že to nesnášíš, je mi upřímně úplně jedno, mustang o tom je. V čem si kdo jezdí na nákup je mi taky jedno, já jen mluvím z vlastní praxe a praxe toho koho znám, a zatím co jsem se ptal všech co mají rádi americká auta, tak pro ty je mustang s 2.3 naprostej výsměch americké klasice, proto se taky mustang V6 téměř neprodával, a další věc je, že je to převážne určeno pro evropský trh, ne pro americký.  Mustang byl taky, v 60.letech první opravdu masově vyráběný vůz pro všechny, až později se zjistilo, že on tak úplně není pro všechny. Ford se prostě snaží znovu vyrobit Mustang pro všechny, ale za ty peníze může mít výkonově stejné dvě mondea. Ford už se několikrát pokoušel udělat mustang trochu lidovější, všichni to odmítli GT 1982, 1988, 1995, 2000 a to prosím jen GT základní verze se neprodávali téměř vůbec, to není o škatulkování, to je o tom, že slabou verzi mustangu nikdo nechce, to jen mi v evropě jsme posedlí regulacema pod nálepkou eko a jsem si ochotni si koupit každou blbost bio, eko atd, protože je to in.

0/0
12.3.2015 13:40

J39i62ř61í 22S25c21h94w75a77c44h 8498444108426

já holt nejdu s davem a nepovažuji za povinnost řídit se názory ostatních....pokud bych o Mustangu uvažoval, tak bych si ho koupil třeba proto, že je to krásný auto a jestli to je nebo není americká klasika by mi v té chvíli bylo u zadele a jelikož bych s tím nechtěl ve městě jezdit za 20 litrů, tak bych si klidně toho ecoboosta pořídil, ne proto, že je na něm to slovo eco, ale proto, že ve městě jezdí za polovic a 300 koní by mi bohatě stačilo. A že za stejnou cenu se koupí dvě 300 koňový Mondea je samozřejmě nesmysl, nemluvě o tom, že vzhledem je Mondeo poněkud jinde.

+1/0
12.3.2015 14:04

J53i49ř43í 89S91c58h39w62a15c80h 8358864288946

ještě tedy dodám, že auto s obrovským výkonem a mizernými jízdními vlastnostmi bych nechtěl a tedy vidím jen další plus pro slabší verzi - pěkný auto a motor lépe odpvídající kvalitě podvozku ;-)

0/0
12.3.2015 12:57

R58o44m63a37n 50K97u23b92a96l74a 8827350212

Jenže on už teď ten nový model má jízdní vlastnosti nesrovnatelně lepší než předešlá generace, sice na Porsche to samozřejmě nemá, ale vyrovná se to značkám o kterých si předešlá generace mohla jenom nechat zdát....

0/0
12.3.2015 13:50

V59l72a25d58i59s13l15a91v 43N12o13h86e21j72l 7758567798851

vzdyt na Nordschleiffe je rychlejsi i nez Porsche, tak proc by na nej nemel

0/0
12.3.2015 14:31

R38o92m98a27n 42K80u22b93a12l29a 8597510682

Tak to musí být potom nějak speciálně upravenej Mustang, ne sériový GT V8. Já se bavím o autě jak ho koupíte u dealera, bez ůprav...

0/0
12.3.2015 14:38

V17l65a47d79i88s89l31a75v 83N22o13h25e42j60l 7498397348461

jo asi mel nejaky sportovni upravy, ale rozhodne ne nejaky zasadni. Porsche ma taky spoustu modelu a ruzne sportovne naladeny, Mustang primarne neni sportak jako treba GT3.

0/0
12.3.2015 14:41

V46l27a87d54i41s21l42a40v 43N46o65h10e84j41l 7908437958301

jaksi 'muscle car' se s ryzim sportakem primo vylucuje ;-)

0/0
12.3.2015 14:44

R72o92m85a65n 58K20u53b79a95l12a 8107300712

To samozřejmě, ale on už nový Mustang taky není ryzí " muscle car" a proto o GT taky uvažuju protože za málo peněz je to hodně muziky... aspoň teda podle mě...

0/0
12.3.2015 15:28

V64l76a81d22i34s79l61a34v 36N47o58h56e83j19l 7828377708331

jo to urcite souhlas, ameriky maj za stejny penize mnohem vic uzitku nez evropsky auta ;-)

0/0
12.3.2015 16:15

V97l63a29d65i40s60l80a67v 76N10o60h24e39j39l 7238747108321

me ten podvozek (u 99) naprosto vyhovuje a v US bylo spousta lidi co si treba u Cobry (verze s nezavislym odpruzenim vzadu) nechali namontovat tuhou napravu. je to proste prvek, kterej to auto dela naopak zajimavym a to jako dost hodne.

0/0
12.3.2015 14:39

V12l28a66d62i43s95l46a55v 36N19o73h11e70j52l 7358777118651

ale prosimte... mel sem 5.7 V8 ve Firebirdovi a na mokru se s tim dalo jet taky, jen musel clovek premejslet. kazdopadne ted mam V6 v Mustangu a je to mnohem praktictejsi auto, i kdyz s rachotem (kvuli vyfuku) je to po dalnici opruz. cili vzit si slabsi motor na bezny jezdeni ac v Mustangu je celkem logickej postup. me to bavi a mam na to pravo. :-P

+1/0
12.3.2015 14:37

R51o98m46a31n 41H65o13r60n72í21k 2175292424191

Vždyť si dělám (_!_) ;-D

0/0
12.3.2015 15:55

P18e59t34r 51G65r45e30s33l 7283846336703

Kdo to neviděl, nevyzkoušel, neslyšel... nechápe, co to je za zážittek. Lambo, Ferrari, Bentley, každý kdo řekne, že to je o ničem, to viděl jen na fotkách, závidí, je zahořklý a není podle mého správný chlap. Protože ta síla, cit, elegance, oddanost, je prostě úžasná. A chápu ty lidi, kteří za to dají pár milionů... Závidiím jim, pro mne už jsou jen fotografie. R^

+5/−1
12.3.2015 1:12

T93o75m39á18š 88B61u37r56a 4322116854

Souhlas. Taky bych se v tom chtěl projet. Ale jenom projet. Na běžný silniční provoz asi příliš nebude. A navíc - mám rád pohodlí (a luxus, mohu-li si ho dopřát) a tenhle dravec by ze mne vyklepal asi duši. Zvláště na zdejších silnicích.

0/0
12.3.2015 1:58
Foto

M80a86r11e58k 81T32o35n 8482168758649

Pane, mam filcku s dírou v blatníku. Mohl bych být prosím taky správný chlap?

+1/0
12.3.2015 7:23

M91a20r28t83i21n 65R45a28y79m60a96n 4702708363318

Vyzkousel jsem si za par slupek na pul hodiny jizdu s Astonem. DB9. V12 ma takovy sound ze jsem myslel, ze vzleta letadlo. :-)

0/0
12.3.2015 7:52

T32o54m91á84š 85J17u73r52e64č64k85a 3473102929463

Já řídil TVR Sagaris Super six, stááárt lééétáááádláááá, jéééé nííííííííc;-);-D

0/0
12.3.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.