Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kodiaq záchranář má speciální zásuvku a ochranu proti zlodějům

Škoda představuje svůj nejnovější model ve speciální úpravě pro potřeby Zdravotnické záchranné služby. Svítivý overal je doplněn spoustou LED diod a majáků a na palubě veze moderní lékařskou techniku, kterou před nenechavci chrání silný plech kryjící kufr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21a23n 20K15o41n22v38a48l64i62n22k75a 5800981881745

Kodiaq jsem měl nedávno možnost řídit. Byl to kus s prodejní cenou téměř 1,2 mega. Upřímně, jako ne-fanda škodovky, říkám, že to auto je dobré. Prostorné, pohodlné, praktické a kupodivu i pěkné. Jediné, co bylo opravdovým zklamáním, byl motor. 2.0 TDi ve variantě 110 Kw byl zoufale ubohý, líný a slabý. Nevím, zda je silnější varianta o hodně lepší, ale tohle byla bída.

+1/0
4.4.2017 12:35

L70u86k45á24š 82S47v43o23b38o56d62a 1183718625808

Ať jdou už do háje s dalšim navyšováním svítivosti majáků, tuhle jsem kvůli nim málem skončil v příkopu.

0/0
3.4.2017 18:38

K43a96r66e16l 57H73o24r33á55k 2518849163733

Setkávací systém (rendez-vous) akorát zvyšuje náklady. U nás všude jezdí s dvěma auty, jak vláček. Škoda peněz.

0/0
3.4.2017 9:47

T27o31m53á40š 11C46h29r53a63s44t83n34ý 2771944311923

Nezvyšuje, v reálném provozu je dost razantně snižuje.

0/0
4.4.2017 9:43

T77o24m19á18š 10V14a14l28d28e55r 7763130799

Musel bych být zoufalec s čekáním na vůz 9 měsíců. Čekal jsem 2 měsíce a toleroval bych max 4 měsíce. I dva měsíce byly dlouhé.Vůz beru jako věc, co potřebuji a ne na co se budu těšit jako na dárek.

0/−1
2.4.2017 19:56

K87a50r68e24l 86H70o53r49á87k 2898509193493

Záleží co si kupujete za vůz. Pokud ho máte jako spotřební zboží, pak jistě kupujete levná auta a na ta se nečeká.

0/0
3.4.2017 9:49

T41o60m47á62š 92V38a40l98d77e56r 7623230949

Kupuji si vůz , který mě nevysává. Jelikož jej opravdu potřebuji pro službu. Jezdím nižší střední a střední třídou. Co to je levné auto? Například nyní máme např.prodejní cena cca 520000 stáří 5 měsíců. Rozhodně bych jej nekupoval. Vyhodit takový peníze na soukromé využívaní vozu. Když si spočítám co ve voze se mi líbí cena mnohdy vyšplhá nad 600000,- když připočtu třeba splátky na dva- čtyři roky, tak se mi nevyplatí kupovat takové auto. A ještě čekat skoro rok! Ale líbí se mi vůz z roku 1988 za cca 168000,- a o něm opravdu přemýšlím. Stará poctivá konstrukční škola.

0/0
3.4.2017 18:53

J12a21n 44B40e96n42h10á34k 6174673792531

Nejžádanější je nejsilnější nafta, jo? Hmm, njn, když takovéto portofilio chce VW...

Hned by Kodiaq v mých očích vypadal jinak s šestiválcem Amaroku. Alespoň tím nejslabším. V praxi žere stejně jako dvoulitr... nnc. (O tom, jak to mechanicky "nejde", mi nikdo odepisovat nemusí.)

0/0
1.4.2017 21:09

J89i54ř62í 77S90c53h65w67a21c23h 8638184778246

Ono to ale prostě mechanicky-automaticky nejde, to by musel být Kodiaq postaven od základu úplně jinak....a stál by trochu jiný prachy. A v praxi prostě 3.0 6-válec nežere "stejně " jako dvoulitr.

0/0
1.4.2017 21:59

J26a64n 27T93a22r37a25b19a 4246906369919

)až na poslední větu máte pravdu. Jak ukazují zkušenosti z A4, A5, A6 a Q5, ťřílitrový vznětový šestiválec v nich žere u naprosté většiny uživatelů méně než 2,0 TDI

+2/0
2.4.2017 8:06

J87a38n 73K18o44n28v46a37l84i70n60k54a 5870121981445

Přesně.

Nedávno jsme jeli se známými do Itálie. My jeli naším třílitrem turbo D (BMW 530dA). Kamarád 2.0 TDi DSG (Golf Variant). Po příjezdu jsem měl na BC 6,8 a on 6,1. Rozdíl ve výkonu a hlavně v hmotnosti vozidel netřeba komentovat. Věřím, že kdyby měl menší motor, bude na tom se spotřebou třeba hůř než já - dálnice a horská stoupání by se projevila víc.

0/0
4.4.2017 12:32

J14a58n 55B76e28n83h77á91k 6564923512241

Takovouhle odpověď jsem přesně čekal. Na mechanickou automatiku nebudu reagovat víc, nez ze to tak chteji nahoře, takze ted to asi neni zadne prekvapko a hlavne pri pripadne zmene politiky to opravdu nepujde zmenit.

Spotřeba - jo, nezere stejně. Trilitr v praxi zere méně.

+1/0
2.4.2017 8:44

O35n94d41ř35e62j 80Č38a73p40k29a 6351341443684

MQB platforma na takhle velký motor není navržená, vzniklo to v době, kdy downsizing byl na vrcholu, takže pochybuju, že by počítali s něčím o moc větším, než je dvoulitrový čtyřválec napříč. V6 podélně tam nenarvete.

0/0
2.4.2017 12:57

J79a96n 28B88e19n50h76á69k 6314223912911

Vždyť přeci nic jiného netvrdím.

+1/0
2.4.2017 19:42

J86a38n 81T96a88r59a49b54a 4806906299459

No nic proti Škokodáku, je to asi velmi dobré auto, ale tohle mi připadá podobné situaci, kdy v 80. letech jezdily jako rychlá záchranka Avie A21Furgon. Bylo to taky nevhodné řešení ale z domácích zdrojů.

RZP má pro rendez vous spolehlivě ověřené Touaregy , spolehlivé velké rychlé auto s excelentní průchodností a rozumnými náklady. Nahrazovat je tímto mi přijde jako nesmysl.

0/0
1.4.2017 12:31

K29a91r69e72l 81F32i30l80i45p 3988575530560

Pěkně to vypadat může. Jsem spíše zvědav jak se to auto bude chovat v reálném provozu a hlavně, až to bude mít za pár let nalítáno 150000 km a více. Pak se lze bavit o tom jestli to byl dobrá nebo špatná koupě..

0/0
31.3.2017 20:31

J86a23n 53T95a46r85a90b58a 4916596259819

Se 140kW a platformou zvýšeného jezevčíka se nevhodnost koupě projeví daleko dříve než za 150000km. Řekl bych že cca za týden.

+1/0
1.4.2017 12:33

J48a41k95u52b 47S78e29k57e73r18a 6276310406505

Skoda je s Kodiakem malo ambiciozni... Jen ACR, zachranka... Od PR automobilky bych uvital spise hasicskou cisternu :-)

0/0
31.3.2017 19:43

P38e52t28r 20H64o18r11á60k 1899113959964

Možná by z toho byl i pěknej pohřebák.

0/0
31.3.2017 21:45

J92a77n 75T49a81r16a78b24a 4886726149979

To až s autonomní verzí, teď by se tam s rakví nevešel funebrák za volant.

+1/0
1.4.2017 12:34

J96a67k61u10b 18S17e93k94e32r37a 6676680276515

Nebo by vozili neboztiky bez rakve poskladane v kufru. Simply cleverR^

+1/0
1.4.2017 16:26
Foto

J31i72ř63í 37D75v86o50ř85á88k 5275619750248

Kardiak, bla, bla, bla, kardiak , bla, bla, bla . Nejlepčejší auto. Bla, bla, bla. Jak dloho nás bude redakce obveselovat touto špatně ukrytou reklamou. Výhodou jsou mimo jiné dvě antény ? Jaký je podíl ceny těchto antén a auta ?

+2/−8
31.3.2017 17:57

R49o55m90a67n 31P73o13l31á91č14e12k 5636319495

Třeba ze stejného důvodu jako ji mají policejní auta? ;-)

+1/0
31.3.2017 18:10
Foto

J94i87ř85í 83D79v26o54ř48á19k 5965469500408

Ať jich má třeba dvacet. Ale položky v řádech stovek korun uvádět jako speciální výbavu a auta s cenou v řádech sta tisíc? To tam také mohou napsat, že je vybaven popelníkem s integrovaným zapalovačem cigeret, který je modifikován k připojení různých elektrotechnických zařízení.(Navigace,telefon......... .

P.S. Takzvaný " konzervák " , zařízení, které udržuje nabitou baterie s automatickým odpojením během odjezdu není taky zrovna žádná novinka.Běžně ji už pár let používají i dobrovolní hasiči.

0/0
31.3.2017 18:24

R44o68m90a74n 59P32o27l75á42č56e22k 5286239355

Tak příjem radia z centrály beru jako speciální výbavu ;-).

0/0
31.3.2017 19:58

M82a98r98e60k 16M83a82t48i32k67o 2770666863389

Ahoj, nevíte náhodou, proč nejde diskuze u článku opět na Kodiaqa?

http://auto.idnes.cz/skoda-kodiaq-cys-/auto_testy.aspx?c=A100329_210435_automoto_fdv

že by také placená reklama? ;-)

+1/0
31.3.2017 14:46
Foto

J64i74ř73í 23D82v63o15ř83á50k 5725679940398

Nevím. Každopádně na tyto stránky běžně používají reklamu, která je těsně na hraně zákona.Čipování aut. Pro použití v provozu na pozemních komunikacích NEZÁKONÉ.

P.S. Ale to je zřejmě v pohodě. Zákony určuje administrativa redakce.

0/−2
31.3.2017 18:55

P74a45v65e67l 17R47e69z41n29i94c71e62k 3505414824612

super... akorat je teda smutne ze do zachranarskeho auta je treba davat neco proti zlodejum.. my jsme fakt narod.... :(

+2/0
31.3.2017 14:37

O16n90d20ř10e58j 97K75a68d83l62e48c 6607691260442

Za mě palce nahoru! Vypadá fakt výborně! R^R^R^ :-)

+1/0
31.3.2017 13:54
Foto

M54i31c43h19a79l 36N37a12j31m30a69n 7579373146800

Pěkné auto. Záchranářům ho přeji.

Jen jedna otázka, není to auto zbytečně velké na to co veze? Z fotek a videa je patrné, že je využitý pouze zavazadlový prostor. A nedokážu si představit na co by záchranáři využívali zadní sedadla - těžko budou jezdit na zásah ve čtyřech....

0/0
31.3.2017 11:46

R63o68m43a30n 98P40o83l42á32č82e34k 5656189195

Pražské Mercedesy jsou velikostně stejné ;-). A třeba v Libereckém kraji mají v této úpravě i jedničkovou Octavii.

0/0
31.3.2017 11:51
Foto

M70i11c57h65a56l 20N92a34j96m38a40n 7729803396720

Nechci říkat, že takto velké auto je zbytečně drahé, ale jen pne napadá jestli stejnou službu neudělá i menší auto (škoda yeti ,vw tiguan.....).

0/0
31.3.2017 11:54
Foto

L31u94k53á48š 23N15o21v56o88t62n75ý 6216117438788

No samozřejmě, že udělá. V takových vozech jezdí k zásahům jenom lékař a řidič. Pak na místě čekají na sanitu (nebo ta tam už je). Takže skutečně - stejnou službu udělá cokoliv co má kola a prostor pro lékařskou brašnu.

+2/0
31.3.2017 13:24

R95o93m14a29n 96P63o60l47á65č12e33k 5966219325

Upřímně cena auta bude tvořit ani ne 50% ceny vozidla... a pochybuji, že to ZZS kupuje za ceníkovou cenu;-).

Nechci říct, že to Škoda dělá jako charitu, ale tohle je spíš o psychologii a reklamě. Mít auta u záchranky je dobrá reklama;-)

+1/0
31.3.2017 18:13

K37a73r43e55l 12F59i11l93i92p 3868235270610

Není nic neobvyklého, že od různých zásahů lze odvézt pacienta i autem lékaře. Není to časté, ale stát se to může. do sanitky je zbytečně jej posazovat zvlášť pokud je tam posádka včetně lékaře a pokud je pacient stabilizovaný nicméně je potřeba jej odvézt do nemocnice tak jsem to několikrát viděl takto řešit.

0/0
31.3.2017 20:28

R43o59m44a63n 13P71o30l27á38č38e12k 5436789265

Špatné to není. A možná to vyjde i levněji než pražské mercedesyR^

0/0
31.3.2017 11:43

J74a56n 83T62a67r55a53b64a 4646636879729

Se servisem určitě. Ale nevyjde to levněji než hradecké touaregy, které mají víc místa, mimořádně odolný podvozek s pomocnými rámy, torsen, vzduchové odpružení, osmikvalt ZF místo DSG a hlavně V6, o 80 koní víc a projedou skoro všude.

+1/0
1.4.2017 12:39

J69a44r49o91s54l27a12v 70H72a33n47z50l89í46k 2759685333118

Nutno rict, ze vypada fakt pekne. Tak at slouzi a co nejmene zasahu preji!

+10/0
31.3.2017 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.