Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

AMG GT3 vrací do hry atmosférický osmiválec, ale jen pro závodníky

Soutěžní speciál oprášil osvědčený vidlicový osmiválec M159, který však ostré silniční provedení pohánět nebude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J25a25n 73M30a79j81z43n14e92r 1776917896162

voni hezky!

0/0
15.3.2015 0:04

L69e25o73š 96E30x41n93e67r 1107668368362

Už vím, co chci k Vánocům. :-)

0/0
14.3.2015 16:27
Foto

P22a67t31r75i52k 52H94e10r71i23n30g 6919370120299

Zajímavé názory, pro mně jedině přeplňování. Bez turba nebo biturba se do sedačky nezaboříš, a nějaké pětilitry atmosféry se tomu nevyrovnají....:-/

0/−4
14.3.2015 13:25

R45o23m44a25n 59K66u11b72a86l45a 8897380452

... a tóny Vám řekl kdo pane Hering...???

0/0
14.3.2015 15:05

J52i18ř71í 29S73c57h65w60a50c76h 8908574558766

Mozart....Beethoven.....Janáček....;-)

0/0
14.3.2015 19:25

R70o53m64a16n 94K57u54b58a76l71a 8317830272

Samozřejmě že to mělo být ... a to Vám řekl kdo... ale protože píšu z iPhone tak mě to přespelovává a když si to po sobě nepřečtu někdy to napíše něco trochu jinak...:)

0/0
14.3.2015 19:57

M49a48r57t27i85n 91L53a33c80o 7643736258

Vo vývoji motorov od nepamäti platí poučka : "Obsah ničím nenahradíš".;-)

+5/0
14.3.2015 15:38

J65i57ř64í 39S27c86h69w10a89c38h 8508124278506

od nepaměti možná, posledních 40 let už ne ...;-)

0/−1
14.3.2015 19:21

R88o86m34a32n 79K74u50b75a11l85a 8357200422

dvojnásobně to platí pokud mají auta ty směšně malé turbo motory kterým říkám že patří do šicích strojů, protože mají i podobný zvuk, "kvílí"...:))))

0/0
14.3.2015 20:00

J92i26ř59í 83S82c63h26w66a16c51h 8408364818436

mno nevím, jsem starší člověk, takže sluch už nic moc, ale od okolo projíždějících TSI 1.2 1.4 žádné kvílení neslyším ;-)

0/0
14.3.2015 20:49

R58o94m68a72n 17K50u84b15a28l22a 8477710572

No já jsem myslel spíš 1.8 a 2.0L turbo motory (vlastnil jsem 2010 BMW535i, což byl ok motor) že se dělají auta s tak malým obsahem jak píšete jsem nezaregistroval...:)))

+1/0
14.3.2015 20:57

J65i80ř73í 10S22c60h79w28a68c62h 8568174528326

nj to vy tam u vás  neznáte ;-)

ale jestli 1.2 nebo 2.0  (škodovka je děla taky) tak ohledně toho "kvílení" by to snad mělo být totéž...tedy jaksi žádné....nebo nic co by přehlušovalo vlastní zvuk motoru. Samozřejmě srovnávat to se zvukem nějakého 8V 5.0-6.0 se nedá.

Ale znovu a znovu dodávám, že zvuk považuji za druhotný, doplňkový parametr motoru.....;-)

0/0
14.3.2015 21:52

R80o26m79a82n 46K74u56b37a37l38a 8387690392

Jo, požitek z jízdy je nejdůležitější a není nad silný atmosferický motor...!:)

+3/0
14.3.2015 21:56

J68i92ř13í 97S14c64h93w63a19c97h 8978184558646

ano, ale silnější turbo je lepší ;-)

0/−2
14.3.2015 22:52

J62a75n 57M93a25j78z22n55e75r 1576817786782

aha takže takové Ferrari F458 vás do sedačky nezaboří? ale ano :) sám jsem si to zkusil :)

a těch aut s atmosférou, která jedou jak blázen je spousta, ferrarka, ameriky, bavoraky atd. Bohužel ta doba končí...

0/0
15.3.2015 0:08

D53a66v76i18d 15M58a50t80ě29j60ů 2165902537768

Je smutne, jak regulace zabijeji ty nejlepsi atmosfericke motory :-( V podstate dnes nezbyva nez koupit nejakou zajimavou a zachovalou atmosferu, a co nejdele ji udrzovat v provozuschopnem stavu. Radost z jizdy je totiz uplne jina, nez u preplnovani nebo elektriky.

+3/0
14.3.2015 10:17

P74e86t11r 10T69i90c97h97ý 4540581595844

Souhlasim, ze atmosferaky jsou vyborne motory. Ale mohl byste popsat rozdilnou radost z jizdy?

0/0
14.3.2015 10:30

D13a62v59i86d 54M57a32t45ě43j56ů 2285542317428

U mne je to zejmena o reakci na plyn, kterou ma sebelepsi turbo pomalejsi, zatimco s atmosferou si muzete s tim pedalem hrat a tim lepe ovladat auto, zejmena na limitech.

+2/0
16.3.2015 21:01

J68i63ř61í 15S66c94h26w33a63c95h 8908544298286

nějaká symbolická "radost" možná, faktický potřebný parametr, což je dodaný výkon v širším spektru otáček, je u turba jednoznačné plus, který tu "radost" jednoznačné převáží u naprosté většiny řidičů.

0/−3
14.3.2015 19:29

J90a97n 18M54a72j71z11n32e36r 1966277476362

třeba zvuk motoru? nesrovnatelné. A koukněte se na F1, loni se na to nedalo kvůli zvuku koukat, letos to asi nebude jiné

0/0
15.3.2015 0:09

J90i71ř17í 90S83c75h16w93a17c53h 8348404678856

V tom jsem pragmatik. Zvuk motoru nepostrčí auto ani o centimetr kupředu. To "bečení" za zvukem mi připomíná moje mládí, kdy každej druhej, co měl "fechtla", ho začal ladit tím, že vymontoval vše, co tlumilo randál z výfuku. Takže randál to dělalo,  líp to nejelo, ale majitel by přesvědčen o opaku.;-)

0/0
15.3.2015 16:00

R93o17m86a24n 52K35u94b47a25l18a 8907620592

Tu dobu si moc dobre pamatuji, ale jako prirovnani k atmosferickemu motoru napr. u Ferrari se moc nehodi...;-)

0/0
15.3.2015 16:03

J35a76k78u84b 98M71e87l72í98š33e37k 6156595222406

Turbo má obvykle rychlejší nástup výkonu, pokud se bavíme o motorech se stejnym výkonem, bez ohledu na jejich objem. Ovšem využitelnost otáček a rychlost reakce na plyn je u atmosférických motorů větší.

0/0
10.4.2015 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.