- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
379 tis. za vynikající benzínový dvoulitr, čumte...
S Mazdou plánuju zkušební jízdu. Jedna z posledních automobilek, která má atmosférický benzín, nájezd 300 tisíc snad není nereálnej.
tohle auto je z kategorie městských SUV, tedy aut určených především pro trávení volného času lidí bydlících ve městě, možná ho koupím a nahradím s ním kugu, která již dosluhuje, budu ho používat na to, abych se dostal se psem do lesa a k příležitostným nákupům, tedy k tomu, k čemu je primárně určenno, 300 000 km bych s tím tedy najel asi za 40 let, tohle auto prostě není limuzína pro tajkůny hltače kilometrů
Češi umí na všecho o čem moc neví nejlíp držkovat
Málo platné, bavorácký barok od Mazdy se v Evropě moc neujme. Třeba z velmi konzervativního Yetiho alespoň na všechny strany i dozadu dobře vidíte.
Krása zvenku je pro sousedy, ale vy v tom autě sedíte a chcete do něj i nastoupit a vystoupit. A chcete, aby do kopce táhlo, v zatáčce poslouchalo volant. V tom asi nebude vůbec lehké, překonat 4x4 Yetiho.
Jel jste někdy s Foresterem? Asi ne...??
Osobně se mi v téhle kategorii nejvíce zamlouvá nová Vitara - lepší prosklení a diky hranatosti i lepší využití prostoru.
Ale Mazdě patří za benzínové motory. Žádné tříválcové chcípáčky.
a těmi tříválcovými "chcípáčky" máš na mysli co?
Předně to vůbec není SUV a s uváděnými parametry už vůbec ne "nejlépe jezdící" ... Těžko asi bude konkurovat skutečným SUV jako jsou BMW X5 nebo Porsche Cayenne ...
Predne je si treba uvědomit, ze toto auto cilucili na uplne jinou cilovou skupinu! Ja bych třeba silne zvažoval koupit toto auto manzelce, neni velke a do mesta tak akorat.