Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fantastické vraky dorazily do Česka, nejvzácnější stál 16 milionů

Ivo Smutný se zaradoval, když viděl fotky automobilových klenotů loni nalezené fantastické sbírky. Takový poklad už jinde na světě asi schovaný není. Tři z nich teď uznávaný veteránolog dovezl do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š71t14ě21p20á14n 25V65a33n62ě22k 3213229517627

Hmmm...tehdy auta měla ještě "duši" :-)

0/0
26.3.2015 22:56

M30a69r34c35e77l 30Č47e48r11v79i87n78k34a 4920695126809

To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou. ;-D

0/0
26.3.2015 20:39

Z76d31e94n11ě51k 90H78o54r98á78k 6808449534871

KrásnotaaaR^

+1/0
26.3.2015 18:26

M62a89r25t79i71n 34P71i34t13u33c12h40a 8322348893725

No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co? ;-D

+1/0
26.3.2015 17:06

T63o60m41á44š 89T56a61t77í77č55e79k 5770512660138

Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!! 8-o:-)

+4/0
26.3.2015 17:24

J57i91ř43í 26E43r76b89e39n 1553144956907

Jedna vyrobená Hispano-Suiza připadá na pět tisíc vyrobených fabií. Tak si tu pravděpodobnost můžeš lehce zjistit ;-)

0/0
26.3.2015 21:06

J76i48n60d55ř29i19c16h 27H83r21a52d62e16c38k47ý 6115269532932

16 melounů za tuten šrotovnik?!

+1/0
26.3.2015 16:43

M82i46l29a53n 47K87r18a55t94o72c31h84v39i93l 8644834384278

No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....

+5/0
26.3.2015 16:35

M98i59l68o44š 49K29o46l48m79a19n 6156393877232

Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.

+1/0
26.3.2015 17:05

J12i20ř23í 54E56r93b22e67n 1203624216537

Jo, třeba z odolných pragovek se odřezalo vše krásné a zbytečné, na zbytek se navařila korba a hned bylo autíčko na vození stavebního materiálu. Pak se s tím ještě po ose odjelo do Sběrných surovin... Když mi soused líčil tuhle svou anabázi z přelomu 70. a 80. let, bylo mi skoro do breku.

0/0
26.3.2015 21:09

J62i36ř23í 68Z51ý53k18a 9839263921340

to samé se dělo i s mnohem mladšími vozy ... namátkou třeba VW T1. Kolik těch se tady rozřezalo a odvezlo do šrotu. A dneska jsou vraky za statisíce a vymazlené kousky k milionu.

0/0
26.3.2015 21:58

J47i96ř10í 17S97c17h97w49a64c84h 8178824288806

no ale na druhou stranu, kdyby se to nedělalo (neničilo) a vše co se vyrobilo tu dnes stále bylo, tak by to mělo jen tu hromadnou nikoliv jedinečnou cenu ;-)

+1/0
26.3.2015 22:29

P19e37t43r 14V40o48p15i33č94k65a 5192357217676

nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.

+1/0
26.3.2015 14:41

V61á31c14l95a18v84e74k 57P55e85t23r 2595226223550

nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala:-)

+8/0
26.3.2015 14:12

P67e54t53r 94V87o41p26i73č78k84a 5542297247116

presne, to me dostalo.

0/0
26.3.2015 14:40

M44i97l72o95š 40K87o43l80m21a73n 6426163607802

Mně to připadalo, že se "ukecnul" a chtěl říci něco jiného.

0/0
26.3.2015 17:03

M57i89c79h36a92l 77H36r21u65b40o32š 4350447572345

Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...

+1/0
26.3.2015 12:11

J20o63s65e59f 56N21ě87m50e63c 1804336226866

Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.

0/0
26.3.2015 17:11

J78a61n 81S80a45c26h88r 8144272357465

Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!8-o

0/0
26.3.2015 11:43

R73a32d41e42k 72D14o52l85e56ž11a20l 2759553130680

V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.

+1/0
26.3.2015 12:28

J68i49ř26í 55E68r65b49e77n 1853774506547

Máte v tom hokej. L&K vyráběli auta výhradně vlastní konstrukce, jen do některých superluxusních typů montovali licenční motory Knight se šoupátky namísto ventilů.

Hispánky vyráběla v licenci sama plzeňská Škoda v letech 1926-29 a vyrobila jich nanejvýš 100 kusů (jeden tedy montovali asi dva týdny), zatímco Lauriňáci postavili i několik desítek kusů denně.

0/0
26.3.2015 21:14
Foto

D98a40g44m15a46r 40M23a82r88k55o17v89i75č80o35v40á 5416679855351

Paráda.R^R^R^

+1/0
26.3.2015 11:15

J76i75t56k49a 87J70a66n79ý33r54o54v63á 6328593520546

R^R^R^

+2/0
26.3.2015 9:36

L21u94k73á45š 41H30á79j22e41k 1351783877397

Moc často se mi nestává, že bych záviděl, ale teď se přiznám, že tyhle kousky závidím. Ach jo, mít na to prachy.. Nádhera :)

+5/0
26.3.2015 8:19

P19e45t27r 91N24ě76m32e82č94e27k 1742734422583

Nádhera...R^R^R^

+2/0
26.3.2015 8:04

J11i53ř67í 25P37o80s28p46í93š49i92l 8552950446178

Je to paráda. Zrekonstruovat a někde vystavit. Na ježdění by to asi bylo o nervy, že to někdo naboří. Každopádně R^

+1/0
26.3.2015 7:47

P61e91t78r 50Š24e18b36e71s17t82a 1305706254

Paráda, palec nahoru R^R^R^

+1/0
26.3.2015 7:07

T77o98m71á98š 71D45v21o87ř66á62k 3598579893983

Jo, těmto "bláznům" fandím.

+11/0
26.3.2015 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.