Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fantastické vraky dorazily do Česka, nejvzácnější stál 16 milionů

Ivo Smutný se zaradoval, když viděl fotky automobilových klenotů loni nalezené fantastické sbírky. Takový poklad už jinde na světě asi schovaný není. Tři z nich teď uznávaný veteránolog dovezl do Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š19t25ě78p26á34n 98V47a28n23ě42k 3313239147137

Hmmm...tehdy auta měla ještě "duši" :-)

0/0
26.3.2015 22:56

M66a43r90c40e11l 82Č90e93r28v11i87n54k81a 4400395206159

To jsem nevěděl, že máme Českou republiku a Moravu. Morava je v pořádku, Čechy taky, ale asi by to chtěl něco udělat s Českou republikou. ;-D

0/0
26.3.2015 20:39

Z72d59e96n21ě96k 20H71o35r75á16k 6248259354471

KrásnotaaaR^

+1/0
26.3.2015 18:26

M50a66r21t96i45n 95P13i89t60u57c24h95a 8772378783275

No jo, starý zlatý časy. Za 50 let mi za fábku nikdo pár milionů eur asi nedá, co? ;-D

+1/0
26.3.2015 17:06

T17o87m13á36š 58T63a17t91í69č32e29k 5150352760768

Zakonzervuj, uvidíš. Představ si, že za padesát let budeš nabízet auto s volantem!!! 8-o:-)

+4/0
26.3.2015 17:24

J78i92ř62í 46E86r69b42e92n 1233124816977

Jedna vyrobená Hispano-Suiza připadá na pět tisíc vyrobených fabií. Tak si tu pravděpodobnost můžeš lehce zjistit ;-)

0/0
26.3.2015 21:06

J48i95n11d42ř43i56c58h 98H35r21a97d88e86c59k29ý 6375239762972

16 melounů za tuten šrotovnik?!

+1/0
26.3.2015 16:43

M64i83l80a45n 13K24r89a90t56o73c94h88v34i76l 8644674954688

No to je věc...Ballota jsme měli ve stodole, jezdilo se s ním s upravenou korbičkou na pole pro seno. Pak se prodal za pár kaček nadšencům. Aerovku strýc rozřezal autogenem, nějak ho vytočila, když se pořád něco kazilo....jo takových skvostů asi zařvalo v ČR více....A zbyly jen vzpomínky....

+5/0
26.3.2015 16:35

M88i84l58o75š 77K50o66l93m72a59n 6376503157792

Za život jsem taky vystřídal pár aut a mít ty který jsem měl v začátcích, tak jsem dneska za vodou.

+1/0
26.3.2015 17:05

J46i13ř26í 23E67r59b97e27n 1523644116347

Jo, třeba z odolných pragovek se odřezalo vše krásné a zbytečné, na zbytek se navařila korba a hned bylo autíčko na vození stavebního materiálu. Pak se s tím ještě po ose odjelo do Sběrných surovin... Když mi soused líčil tuhle svou anabázi z přelomu 70. a 80. let, bylo mi skoro do breku.

0/0
26.3.2015 21:09

J40i31ř73í 22Z31ý91k33a 9689343901490

to samé se dělo i s mnohem mladšími vozy ... namátkou třeba VW T1. Kolik těch se tady rozřezalo a odvezlo do šrotu. A dneska jsou vraky za statisíce a vymazlené kousky k milionu.

0/0
26.3.2015 21:58

J87i16ř39í 78S18c51h40w63a16c68h 8248524308596

no ale na druhou stranu, kdyby se to nedělalo (neničilo) a vše co se vyrobilo tu dnes stále bylo, tak by to mělo jen tu hromadnou nikoliv jedinečnou cenu ;-)

+1/0
26.3.2015 22:29

P50e98t45r 70V70o42p92i73č52k20a 5442307607376

nadherny kousky, docela by me zajimalo jak dopadnou po renovaci.

+1/0
26.3.2015 14:41

V44á27c45l55a54v63e38k 17P38e80t88r 2755226103930

nádherná auta ... ovšem hláška na konci, jestli svěříte renovaci někomu v České republice nebo na Moravě, mou maličkost dostala:-)

+8/0
26.3.2015 14:12

P64e25t78r 52V62o79p91i86č96k62a 5582557237626

presne, to me dostalo.

0/0
26.3.2015 14:40

M29i43l87o89š 12K29o88l32m68a97n 6666303437702

Mně to připadalo, že se "ukecnul" a chtěl říci něco jiného.

0/0
26.3.2015 17:03

M63i80c93h29a92l 79H87r93u65b77o96š 4560527392485

Bezpochyby sú to nádherné skvosty, ale určité veterány by sa už nemali nazývať veteránmi, ale replikami. Neviem či existujú nejaké stupne veteránov a existuje hranica, od ktorej sa daný voz už nemá právo nazývať veteránom, ale videl som už aj fotky zhrdzavených vrakov, z ktorých keď to preženiem, bolo použiteľné len jedno koleso, volant a kus motora, a na záverečnej foto bolo auto v stave, v akom hádam ani nezišlo z výrobnej linky a v takom prípade by to podľa mňa už nemal byť veterán...

+1/0
26.3.2015 12:11

J91o95s18e24f 53N19ě47m11e85c 1194806146416

Ono obrazy po řadě renovací také vypadají často jinak, než originál.

0/0
26.3.2015 17:11

J55a79n 84S41a46c31h32r 8254672387615

Na srazech v okolí Brna jezdí dvě nádherně zrestarurované Hispánky, jedna prakticky stejná jako v článku. Z fotek to není patrné, ale jsou to obrovské, majestátní auta. Mám 180 a když jsem stál před čumákem, chladič mi dosahoval téměř po krk!8-o

0/0
26.3.2015 11:43

R43a74d34e77k 19D91o54l75e59ž83a75l 2119573160880

V Česku je těhle aut docela dost. Zejména proto, že Laurin a Klement, předtím než se stal Škodou, je nějaký čas vyráběl v licenci.

+1/0
26.3.2015 12:28

J60i26ř79í 18E19r22b74e55n 1473844916657

Máte v tom hokej. L&K vyráběli auta výhradně vlastní konstrukce, jen do některých superluxusních typů montovali licenční motory Knight se šoupátky namísto ventilů.

Hispánky vyráběla v licenci sama plzeňská Škoda v letech 1926-29 a vyrobila jich nanejvýš 100 kusů (jeden tedy montovali asi dva týdny), zatímco Lauriňáci postavili i několik desítek kusů denně.

0/0
26.3.2015 21:14
Foto

D31a16g32m34a66r 55M79a78r83k68o90v92i63č14o54v57á 5796789365341

Paráda.R^R^R^

+1/0
26.3.2015 11:15

J69i16t45k58a 29J49a67n28ý85r91o27v36á 6448543520616

R^R^R^

+2/0
26.3.2015 9:36

L44u12k36á20š 76H56á87j25e54k 1171303977677

Moc často se mi nestává, že bych záviděl, ale teď se přiznám, že tyhle kousky závidím. Ach jo, mít na to prachy.. Nádhera :)

+5/0
26.3.2015 8:19

P16e64t40r 63N60ě10m85e74č47e16k 1212604962763

Nádhera...R^R^R^

+2/0
26.3.2015 8:04

J73i65ř29í 58P11o94s37p43í34š97i46l 8922580566438

Je to paráda. Zrekonstruovat a někde vystavit. Na ježdění by to asi bylo o nervy, že to někdo naboří. Každopádně R^

+1/0
26.3.2015 7:47

P73e41t47r 29Š28e85b62e94s80t93a 1525746754

Paráda, palec nahoru R^R^R^

+1/0
26.3.2015 7:07

T96o94m24á59š 78D79v24o58ř35á57k 3288129393713

Jo, těmto "bláznům" fandím.

+11/0
26.3.2015 6:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.