Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový superb je na skok v Praze

Nová Škoda Superb odstartuje do prodeje až v květnu. Jeden předsériový kousek se na pár dní objevil v Praze. K vidění je v hale luxusního hotelu Intercontinental.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P39e36t44r 51K15u28l11i75c13h 9320671192815

krásný auto, luxusní vzhled, se skvělou pověstí a relativně nízkou cenovou hladinou Škodovek se můžou Mondeo, Passat, Insignia, a spol. třást strachy...

0/0
28.3.2015 14:56

L66u32k23á48š 29V46a90ň78u81r75a 1705424243253

Je jen otázka času, kdy se začne platit ekodaň z hmotnosti a výkonu vozu. Budoucnost patří malým vozům.

+2/−2
28.3.2015 0:48

L84u64k48á74š 64V70a67ň19u25r90a 1495564233583

Teda, to je jak kosmické vozidlo! Na můj vkus až moc hran.

0/0
28.3.2015 0:46

M95i46l86a85n 42K87r41á70l 8523578241531

Tipuju to na auto roku pro Evropu, fakt krása

+1/−1
27.3.2015 11:49

L85a86d56i60s72l19a89v 13M25i20k64a 1571139474234

I když nejezdím škodovkou a ani nemíním, tak tohle se jim povedlo....

0/0
27.3.2015 11:40

J57a17n 31K98o71n33v41a82l44i88n84k98a 5360831241215

Hezké auto. Technicky průměrné. Ta všudypřítomná Škoda-fever je už únavná. Nemůžeme se třeba dozvědět o jiném autě?

0/0
27.3.2015 9:18

F90r59a20n84t80i61s64e28k 40N66o20v43a84k 2816399814948

Audi a7?

0/0
26.3.2015 22:47

R74u82d63o30l58f 51Č30e54r13n21ý 3719861199636

Škoda, auto pro britské důchodce :-)

+2/−3
26.3.2015 22:10

J29i10ř98í 72S96c91h61w41a94c51h 8128684158226

britský důchodce kupuje novou škodovku, "rádoby mladík" (odkudkoliv) kupuje ojetý BMW, který zákazník je pro výrobce asi tak zajímavější?

+1/0
26.3.2015 22:52

R96u96d62o58l13f 14Č61e10r59n90ý 3429181899406

Samozřejmě rádoby mladík, kupující nové BMW :-)

+1/0
27.3.2015 6:50

R76u50d92o40l30f 12Č90e42r85n19ý 3429881429426

Škoda, auto pro britské důchodce.

+1/−4
26.3.2015 22:09

D87a21n27i89e45l 17K56r16o58n22e83r 7144124296507

Nejaka statistika, ktera ten blabol podpori?

0/0
27.3.2015 8:51

R17u40d88o12l31f 64Č54e58r70n47ý 3139311639206

Říkal to Jeremy Clarcson a tomu já věřím ;-)

+2/0
27.3.2015 9:12

J53i26ř23í 71S29t21e47j72s52k71a81l 8822699908793

Nádhera. Jen ten šestiválec mi chybí.

+6/0
26.3.2015 21:43
Foto

M56i25r10o70s91l77a77v 53S86t20e76i42n61e55r 4510422850916

Já měl před lety i dvouválce, 1966 to byl Fiat 500 Familiare, 1972 Citroen 2 dóševó. Obě auta si pamatuji jako mimořádně šikovné hadimršky, s tím Citrónem jsem jezdil i po posečeném poli. Šestiválec opravdu nepotřebuji, mám momentálně čtyřválec a ten ani neslyším. Na ten Superb určitě stačí 170 koní.

0/0
26.3.2015 22:45

J95i15ř95í 69S42t82e17j12s44k87a26l 8292489938623

Nejde o koně. Pokud jste nikdy neměl šestiválec, nebo víc, nepochopíte. To není nic proti vám.

+1/−1
26.3.2015 23:29

J78a24n 31K12o59n71v41a74l71i36n61k51a 5780841261105

To pochopí málokdo. Mám šestiválec a neměnil bych.

0/0
27.3.2015 9:27

M38i95r89o73s85l83a85v 82K27r63a88h43u89l36í66k 6707824794

měl jsem šestiválec a je to parádní (hlavně zvuk jsem miloval :) ), ale měnil bych. Moc to žere. (ano vím, že v kombinaci se s tím dá jezdit do 9l) Ale prostě dneska moc nejezdím a tak radši auto s co nejmenší spotřebou a náklady. Auto už pro mě není koníček, ale jen sluha.

0/0
27.3.2015 10:33

J82a41n 30K39o35n30v63a39l33i43n79k40a 5380261281865

Mám to napůl. Auto je koníček, ale sloužit musí. Když není člověk idiot, tak se spotřeba dá držet mezi 7 - 8L (je to diesel, automat).

0/−1
27.3.2015 10:39

M33i58r29o76s94l37a47v 84K94r82a97h84u45l69í89k 6687984124

jo tak nafta ještě jde. Já měl benzín :-) U benzínu musí být hodně lehká noha aby se dalo jezdi do těch 8,5 - 9.

Každopádně ten superb je fakt hezké auto. Škodovka se "pochlapila" s tím novým směrem designu. Nemůžu říci půl slova :)

+1/0
27.3.2015 13:07

J83a79n 97K69o69n20v55a59l52i12n85k35a 5710241121485

U mě škodovka neboduje. Nejde ani o značku jako takovou, ale ta aura, která se kolem ní uměle vytváří, mě vytáčí a odrazuje. Nejdu s tupým stádem a neobdivuji to, co bych měl podle většinového smýšlení obdivovat.

Co se týče těch šestiválců, jsou to geniální motory. V rodině máme tři. Všechny v bavorech. Třílitr naftu, dva a půl benzín a  dva a půl naftu. Spotřeba u 2.5d je kolem 6,5, benzín tak 11 a já s třílitrem jezdím tak, jak jsem psal výše. Nejlepší na nich je, jak běží hladce, tiše a nekompromisně. To čtyřválec a nedej bože tříválec nedokáží. TDi klapou proti těm našim motorům jako traktory.

0/0
28.3.2015 14:13

R42a22d62e12k 87R13a81i54d40a 5477642549

Jak můžete srovnávat nesrovnatelné? Fiat 500 má tak 500kg, Citroen 2CV 600kg a ten superb tak 2 tuny. K adekvátnímu autu potřbujete adekvátní motor. Sehnat dneska pořádné auto s atmosferickým benzínem je těžší a těžší.

+1/0
27.3.2015 11:57

J86i73ř89í 71S38c24h44w17a88c63h 8878194308446

superb má dvě tuny leda tak, když je naloženej až "po střechu"

0/0
27.3.2015 16:40

J84a45n 98K69o20n83v81a95l36i77n15k95a 5240791971535

U Mazdy ano. Mají 2.0 i 2.5.

0/0
28.3.2015 14:15

T39o32m54á11š 71D78v22o23ř95á57k 3798949593783

Jo, můžete to odklonit ke mě...

+1/0
26.3.2015 21:19

T33o53m81á52š 28D46v55o69ř36á80k 8723906465216

A nebo ke mě :-)

0/0
26.3.2015 21:20

J66i42ř10í 63E18r44b33e65n 1633294726167

Jenom poněkud pochybuji o kvalitě zdroje, který tvrdí, že ŠA má nyní k dispozici jen několik ručně (!) sestavených vozů Superb III pro management. Ručně se totiž sestavují leda tak funkční vzorky a prototypy v množství několika jednotek kusů, které se liší od sebe navzájem i od budoucí sériové výroby. Předsérie v objemu cca 50 až 200 vozů se už dělá na normálním výrobním zařízení, byť provizorně seřízeném. A ověřovací (nultá) série je už hotové auto, které se dělá na definitivních linkách s definitivním nastavením - které je nutné ověřit neboli verifikovat, proto se to taky jmenuje ověřovací série a bývá to klidně i přes tisíc vozů.

A ve chvíli, kdy už je auto představené veřejnosti na autosalonu, se už dávno sériově vyrábí, aby se tím modelem mohly okamžitě zavážet autosalony a hned se začít prodávat. Rok 1987, kdy byl Favorit představen světu o rok dříve, než se začal prodávat, byl pro AZNP drahým špásem.

+3/0
26.3.2015 20:54

P32e84t72r 62V13o85ř46í57š53e61k 9232700619618

Je to tak. Nových superbů jsou ve Škodě plná parkoviště.

0/0
26.3.2015 22:47

J97i68ř94í 72E37r80b41e10n 1563634566267

Hezké auto. Zadek není zbytečně opticky přeřvaný a nabubřelý jako u Octavie II.

+1/−1
26.3.2015 20:51

P85a24v54e67l 88H62r79u21s23k69a 9962739775850

Světla jsou parádní R^

+3/0
26.3.2015 20:19

O53l88d67a 14Z29i38n 8118566469642

Kdy bude superC?

0/0
26.3.2015 19:54

K70a90r90e90l 73V31a37c19h15u86t 9103322129853

superA by též nemusel být špatný! ;-)

0/0
27.3.2015 10:44

M72i60c90h49a47l 37S70v30o94b51o37d52a 7428510437283

Novej superb se povedl.:-)

+7/0
26.3.2015 19:32
Foto

M24i39r76o89s95l96a70v 87S46t91e42i87n68e89r 4850312850816

Nesporně udělala Škoda velké pokroky ve srovnání s Favoritem a Š 110. Ty dva typy se budou ukazovat v muzeu, jako BMW ukazuje svoji Isettu a Goggomobil. V Dingolfingu BMW totiž koupila firmu Hans Glas, která vyráběla zemědělské stroje a vozítka, dnes se tam přesunula nejnáročnější výroba BMW.

0/0
26.3.2015 19:32

J41i67ř46í 60E18r19b92e49n 1953494636317

Obě auta jsou v muzeu už teď. Rubínová Š 100/110 byla totiž jubilejním miliontým automobilem L&K/Škoda, a Favorit byl první sériový vůz moderní kompaktní koncepce, který co do jízdních i užitkových vlastností snesl srovnání s konkurencí (VW Golf II, Peugeoty 205 a 309, Seat Ibiza, Fiat Uno) a který AZNP doslova vrátil mezi automobilky.

Jinak souhlasím s tím, že právě typ 100/110 byl nejděsivějším sériovým automobilem Škoda. Měl to být jen dočasný model a v roce 1972 ho měla nahradit kompaktní Š 900/1100 typové řady 740, jenže chyběla taková drobnost: půl miliardy na dokončení vývoje a TPV. Takže se tahle tragédie vyráběla až do roku 1976, kdy ji nahradila přeci jen modernější, prostornější a kvalitnější Š 105/120. A i ta měla být ve výrobě jen do roku 1983, kdy už se měla dávno sériově vyrábět typová řada 760 nebo dokonce 780.

0/0
26.3.2015 20:44

J88a84n 74K85o71n70v54a22l88i74n88k12a 5120551941825

Srovnávat Favorit a Peugeot 205 nebo 309 může jen někdo, kdo ta auta nikdy neřídil. Já jezdil se všemi zmíněnými a musím říct, že Favouš je proti Peugeotu neuvěřitelná herka s líným uřvaným motorem!

0/0
27.3.2015 9:21

M60i14r64o16s66l59a20v 75J80a62n30o67u95š55e11k 9314341257

Ten list ;-D

+4/0
26.3.2015 17:17

J13i56ř22í 82M28a25c75h 3726911669786

umělecká fotka nééé 

;-D

+1/0
26.3.2015 19:56

L43u58k62á23š 20N87o91v83á57k 6639388745987

Sice v Praze je jen jeden, ale okolo Mladé Boleslavy jich jezdí celkem dost.. Na cestě do Liberce jsem potkal hned dva..

+1/0
26.3.2015 16:17

P14e19t49r 85S26l42o73v67á77k 9865525477699

ja som potkal biely superb u andela, takze aj v prahe ich asi bude viac.. v bielom to zas taka pecka nebola, ale tie zadne svetla budu ikonicke, za to Kabanovi palec nahoru

0/0
26.3.2015 22:29
Foto

M18i74r88o56s59l92a20v 65S70t20e74i49n20e16r 4440272690706

Zadní světlá sů podobná novému VW Passat. Zdá se však, že i VW využívá myšlenek z vývoje Škody- je tam řada dobrých vývojářů.

0/−1
26.3.2015 22:41

J66a14n 81K42o39n74v64a31l10i35n77k66a 5560101761735

R^;-D

0/0
27.3.2015 9:23

J50i46ř17í 59E85r80b42e56n 1773464576127

Nu což, i Škoda se minimálně dvakrát inspirovala vlastní historií :-)

- konvexní prolis pod C-sloupkem u Š 105/120 vypadá úplně stejně jako obdobný prvek u Octavie III a Rapida, a zadní světla u Octavie I před faceliftem se taky hodně podobala kapkám, které bývaly na Š 105/120 před modelem M.

- mřížka chladiče Octavie I dokonce na Octavii z roku 1959 odkazovala i veřejně a v oficiálních prohlášeních.

0/0
28.3.2015 0:08

M11a59r89t13i59n 21K21ř14í91ž 9563272840387

to to ještě neskončilo?

+1/−1
26.3.2015 16:04

P88e64t45r 41B18á92č19a 8395696765335

Hm, tak to tam hned bezim.

+1/0
26.3.2015 15:54

P63e70t25r 84H71o35f63m92a27n61n 6299504455740

Auto pekne, fotky zbytecne preostrene.

0/0
26.3.2015 15:45

T16o44m88á71š 80V92o29c32h31t96a 8267960249688

to tomu fotografovi ten list do fotky skočil sám? nebo pokus o umění? :-/

+6/0
26.3.2015 15:42

M53i47r72o40s81l66a48v 87K94r35a41h66u91l33í66k 6757684234

to bylo vodítko na superb green line :-)

Mě ta fotka osobně teda nijak nevadila. Prostě takové "zpestření"

0/0
27.3.2015 10:37

A10d66a12m 57F30i66s88e82r 9143407494

Za mě R^

+20/0
26.3.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz