Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Nový superb je na skok v Praze

Nová Škoda Superb odstartuje do prodeje až v květnu. Jeden předsériový kousek se na pár dní objevil v Praze. K vidění je v hale luxusního hotelu Intercontinental.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P51e53t35r 74K31u28l68i42c45h 9800531252375

krásný auto, luxusní vzhled, se skvělou pověstí a relativně nízkou cenovou hladinou Škodovek se můžou Mondeo, Passat, Insignia, a spol. třást strachy...

0/0
28.3.2015 14:56

L65u39k33á72š 22V44a10ň54u21r79a 1365474783833

Je jen otázka času, kdy se začne platit ekodaň z hmotnosti a výkonu vozu. Budoucnost patří malým vozům.

+2/−2
28.3.2015 0:48

L18u48k78á41š 32V87a88ň21u36r22a 1575274253133

Teda, to je jak kosmické vozidlo! Na můj vkus až moc hran.

0/0
28.3.2015 0:46

M60i17l13a58n 51K25r24á98l 8323798171231

Tipuju to na auto roku pro Evropu, fakt krása

+1/−1
27.3.2015 11:49

L55a16d25i16s56l90a23v 78M88i10k23a 1921649134104

I když nejezdím škodovkou a ani nemíním, tak tohle se jim povedlo....

0/0
27.3.2015 11:40

J53a81n 16K57o18n82v92a51l62i37n21k32a 5780601381415

Hezké auto. Technicky průměrné. Ta všudypřítomná Škoda-fever je už únavná. Nemůžeme se třeba dozvědět o jiném autě?

0/0
27.3.2015 9:18

F85r25a72n81t64i45s98e78k 37N24o88v67a52k 2106579974438

Audi a7?

0/0
26.3.2015 22:47

R18u51d23o95l24f 71Č92e78r13n83ý 3779391839476

Škoda, auto pro britské důchodce :-)

+2/−3
26.3.2015 22:10

J33i24ř97í 30S81c48h63w54a13c78h 8428284258496

britský důchodce kupuje novou škodovku, "rádoby mladík" (odkudkoliv) kupuje ojetý BMW, který zákazník je pro výrobce asi tak zajímavější?

+1/0
26.3.2015 22:52

R50u14d39o77l24f 36Č47e41r26n91ý 3919451689976

Samozřejmě rádoby mladík, kupující nové BMW :-)

+1/0
27.3.2015 6:50

R85u16d24o41l13f 10Č90e46r70n60ý 3939521399396

Škoda, auto pro britské důchodce.

+1/−4
26.3.2015 22:09

D18a93n80i74e30l 88K48r35o68n50e91r 7514304406317

Nejaka statistika, ktera ten blabol podpori?

0/0
27.3.2015 8:51

R61u61d82o61l57f 40Č71e74r42n37ý 3779781899206

Říkal to Jeremy Clarcson a tomu já věřím ;-)

+2/0
27.3.2015 9:12

J85i47ř83í 28S52t60e51j71s13k96a42l 8382449238713

Nádhera. Jen ten šestiválec mi chybí.

+6/0
26.3.2015 21:43
Foto

M20i72r77o39s84l86a97v 45S22t67e63i75n66e12r 6958404773615

Já měl před lety i dvouválce, 1966 to byl Fiat 500 Familiare, 1972 Citroen 2 dóševó. Obě auta si pamatuji jako mimořádně šikovné hadimršky, s tím Citrónem jsem jezdil i po posečeném poli. Šestiválec opravdu nepotřebuji, mám momentálně čtyřválec a ten ani neslyším. Na ten Superb určitě stačí 170 koní.

0/0
26.3.2015 22:45

J87i83ř32í 48S90t78e68j28s64k28a53l 8262439678613

Nejde o koně. Pokud jste nikdy neměl šestiválec, nebo víc, nepochopíte. To není nic proti vám.

+1/−1
26.3.2015 23:29

J12a64n 97K92o90n90v73a73l79i30n51k85a 5570541401345

To pochopí málokdo. Mám šestiválec a neměnil bych.

0/0
27.3.2015 9:27

M44i54r53o22s73l80a41v 13K58r73a65h42u80l11í54k 6167614204

měl jsem šestiválec a je to parádní (hlavně zvuk jsem miloval :) ), ale měnil bych. Moc to žere. (ano vím, že v kombinaci se s tím dá jezdit do 9l) Ale prostě dneska moc nejezdím a tak radši auto s co nejmenší spotřebou a náklady. Auto už pro mě není koníček, ale jen sluha.

0/0
27.3.2015 10:33

J68a19n 14K48o14n87v17a63l79i62n42k33a 5380921291725

Mám to napůl. Auto je koníček, ale sloužit musí. Když není člověk idiot, tak se spotřeba dá držet mezi 7 - 8L (je to diesel, automat).

0/−1
27.3.2015 10:39

M98i14r68o86s30l97a15v 33K36r57a19h71u29l73í67k 6407274484

jo tak nafta ještě jde. Já měl benzín :-) U benzínu musí být hodně lehká noha aby se dalo jezdi do těch 8,5 - 9.

Každopádně ten superb je fakt hezké auto. Škodovka se "pochlapila" s tím novým směrem designu. Nemůžu říci půl slova :)

+1/0
27.3.2015 13:07

J49a90n 30K56o46n89v41a21l47i17n74k65a 5540911431765

U mě škodovka neboduje. Nejde ani o značku jako takovou, ale ta aura, která se kolem ní uměle vytváří, mě vytáčí a odrazuje. Nejdu s tupým stádem a neobdivuji to, co bych měl podle většinového smýšlení obdivovat.

Co se týče těch šestiválců, jsou to geniální motory. V rodině máme tři. Všechny v bavorech. Třílitr naftu, dva a půl benzín a  dva a půl naftu. Spotřeba u 2.5d je kolem 6,5, benzín tak 11 a já s třílitrem jezdím tak, jak jsem psal výše. Nejlepší na nich je, jak běží hladce, tiše a nekompromisně. To čtyřválec a nedej bože tříválec nedokáží. TDi klapou proti těm našim motorům jako traktory.

0/0
28.3.2015 14:13

R57a48d22e33k 49R77a43i24d42a 5397612869

Jak můžete srovnávat nesrovnatelné? Fiat 500 má tak 500kg, Citroen 2CV 600kg a ten superb tak 2 tuny. K adekvátnímu autu potřbujete adekvátní motor. Sehnat dneska pořádné auto s atmosferickým benzínem je těžší a těžší.

+1/0
27.3.2015 11:57

J14i35ř81í 65S92c61h88w87a13c92h 8918744538346

superb má dvě tuny leda tak, když je naloženej až "po střechu"

0/0
27.3.2015 16:40

J37a92n 81K65o33n14v83a27l72i38n64k65a 5480421951115

U Mazdy ano. Mají 2.0 i 2.5.

0/0
28.3.2015 14:15

T16o55m90á23š 62D36v89o83ř82á83k 3328269793813

Jo, můžete to odklonit ke mě...

+1/0
26.3.2015 21:19

T94o87m95á56š 95D76v89o38ř54á43k 8243746695256

A nebo ke mě :-)

0/0
26.3.2015 21:20

J27i59ř65í 86E80r56b11e78n 1213274436527

Jenom poněkud pochybuji o kvalitě zdroje, který tvrdí, že ŠA má nyní k dispozici jen několik ručně (!) sestavených vozů Superb III pro management. Ručně se totiž sestavují leda tak funkční vzorky a prototypy v množství několika jednotek kusů, které se liší od sebe navzájem i od budoucí sériové výroby. Předsérie v objemu cca 50 až 200 vozů se už dělá na normálním výrobním zařízení, byť provizorně seřízeném. A ověřovací (nultá) série je už hotové auto, které se dělá na definitivních linkách s definitivním nastavením - které je nutné ověřit neboli verifikovat, proto se to taky jmenuje ověřovací série a bývá to klidně i přes tisíc vozů.

A ve chvíli, kdy už je auto představené veřejnosti na autosalonu, se už dávno sériově vyrábí, aby se tím modelem mohly okamžitě zavážet autosalony a hned se začít prodávat. Rok 1987, kdy byl Favorit představen světu o rok dříve, než se začal prodávat, byl pro AZNP drahým špásem.

+3/0
26.3.2015 20:54

P19e96t42r 17V34o11ř32í84š42e18k 9692700519678

Je to tak. Nových superbů jsou ve Škodě plná parkoviště.

0/0
26.3.2015 22:47

J55i71ř41í 25E52r47b18e39n 1273954126757

Hezké auto. Zadek není zbytečně opticky přeřvaný a nabubřelý jako u Octavie II.

+1/−1
26.3.2015 20:51

P24a10v69e76l 53H52r46u97s44k82a 9132529215380

Světla jsou parádní R^

+3/0
26.3.2015 20:19

O42l60d55a 56Z18i97n 8408196259852

Kdy bude superC?

0/0
26.3.2015 19:54

K35a73r18e14l 35V23a94c66h92u33t 9413542409883

superA by též nemusel být špatný! ;-)

0/0
27.3.2015 10:44

M70i70c36h68a63l 12S60v12o82b90o90d61a 7308290647923

Novej superb se povedl.:-)

+7/0
26.3.2015 19:32
Foto

M59i37r74o95s68l49a27v 33S13t76e89i79n21e65r 6978524893835

Nesporně udělala Škoda velké pokroky ve srovnání s Favoritem a Š 110. Ty dva typy se budou ukazovat v muzeu, jako BMW ukazuje svoji Isettu a Goggomobil. V Dingolfingu BMW totiž koupila firmu Hans Glas, která vyráběla zemědělské stroje a vozítka, dnes se tam přesunula nejnáročnější výroba BMW.

0/0
26.3.2015 19:32

J30i49ř44í 37E57r22b13e43n 1823554826157

Obě auta jsou v muzeu už teď. Rubínová Š 100/110 byla totiž jubilejním miliontým automobilem L&K/Škoda, a Favorit byl první sériový vůz moderní kompaktní koncepce, který co do jízdních i užitkových vlastností snesl srovnání s konkurencí (VW Golf II, Peugeoty 205 a 309, Seat Ibiza, Fiat Uno) a který AZNP doslova vrátil mezi automobilky.

Jinak souhlasím s tím, že právě typ 100/110 byl nejděsivějším sériovým automobilem Škoda. Měl to být jen dočasný model a v roce 1972 ho měla nahradit kompaktní Š 900/1100 typové řady 740, jenže chyběla taková drobnost: půl miliardy na dokončení vývoje a TPV. Takže se tahle tragédie vyráběla až do roku 1976, kdy ji nahradila přeci jen modernější, prostornější a kvalitnější Š 105/120. A i ta měla být ve výrobě jen do roku 1983, kdy už se měla dávno sériově vyrábět typová řada 760 nebo dokonce 780.

0/0
26.3.2015 20:44

J57a11n 16K64o57n44v84a90l71i47n67k58a 5780821901945

Srovnávat Favorit a Peugeot 205 nebo 309 může jen někdo, kdo ta auta nikdy neřídil. Já jezdil se všemi zmíněnými a musím říct, že Favouš je proti Peugeotu neuvěřitelná herka s líným uřvaným motorem!

0/0
27.3.2015 9:21

M14i39r11o16s40l80a84v 36J45a47n34o40u22š22e65k 9214741117

Ten list ;-D

+4/0
26.3.2015 17:17

J69i34ř31í 75M79a16c80h 3516261709706

umělecká fotka nééé 

;-D

+1/0
26.3.2015 19:56

L60u46k62á18š 72N41o75v25á12k 6309318655687

Sice v Praze je jen jeden, ale okolo Mladé Boleslavy jich jezdí celkem dost.. Na cestě do Liberce jsem potkal hned dva..

+1/0
26.3.2015 16:17

P39e27t32r 72S35l59o71v66á87k 9535605247249

ja som potkal biely superb u andela, takze aj v prahe ich asi bude viac.. v bielom to zas taka pecka nebola, ale tie zadne svetla budu ikonicke, za to Kabanovi palec nahoru

0/0
26.3.2015 22:29
Foto

M96i57r59o89s69l20a33v 88S81t38e61i97n46e96r 6638904533455

Zadní světlá sů podobná novému VW Passat. Zdá se však, že i VW využívá myšlenek z vývoje Škody- je tam řada dobrých vývojářů.

0/−1
26.3.2015 22:41

J11a93n 14K53o17n80v30a78l58i81n26k98a 5320471211245

R^;-D

0/0
27.3.2015 9:23

J81i85ř55í 90E95r41b82e40n 1773284856747

Nu což, i Škoda se minimálně dvakrát inspirovala vlastní historií :-)

- konvexní prolis pod C-sloupkem u Š 105/120 vypadá úplně stejně jako obdobný prvek u Octavie III a Rapida, a zadní světla u Octavie I před faceliftem se taky hodně podobala kapkám, které bývaly na Š 105/120 před modelem M.

- mřížka chladiče Octavie I dokonce na Octavii z roku 1959 odkazovala i veřejně a v oficiálních prohlášeních.

0/0
28.3.2015 0:08

M70a68r28t30i86n 58K56ř69í17ž 9253372790407

to to ještě neskončilo?

+1/−1
26.3.2015 16:04

P86e92t33r 65B44á26č46a 8265596515715

Hm, tak to tam hned bezim.

+1/0
26.3.2015 15:54

P93e21t61r 69H26o85f67m42a20n61n 6599384935670

Auto pekne, fotky zbytecne preostrene.

0/0
26.3.2015 15:45

T52o62m40á95š 86V12o54c67h97t71a 8747480239418

to tomu fotografovi ten list do fotky skočil sám? nebo pokus o umění? :-/

+6/0
26.3.2015 15:42

M12i35r33o98s73l17a68v 26K41r69a11h74u15l74í29k 6127914354

to bylo vodítko na superb green line :-)

Mě ta fotka osobně teda nijak nevadila. Prostě takové "zpestření"

0/0
27.3.2015 10:37

A80d13a13m 30F58i24s14e82r 9733317454

Za mě R^

+20/0
26.3.2015 15:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.