Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Našli jsme utajený poklad, francouzskou bohyni z Čech

Legenda mezi legendami. Nejslavnější Citröen všech dob letos slaví 60 let od začátku výroby. Koncem osmdesátých let chystali v semilské továrně na hračky Kovozávody Semily výrobu modelu DS, který měl doplnit řadu skládacích „angličáků“ řady Monti Metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a31n 77K97o75n60v51a69l31i58n16k92a 5110881931805

A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.

0/−2
30.3.2015 7:40

J96i33ř66í 60E44r47b90e77n 1493974986797

Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.

Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.

0/0
4.4.2015 0:54

M63a79r96e23k 72K59a27š70n23ý 9655482640225

kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.

+3/0
29.3.2015 19:13

V18l87a14s40t41i95m33i30l 18T12e59n63c63e24r 4500390987580

Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.

+2/0
30.3.2015 7:30

J76a61n 71K16o51n60v91a29l50i70n33k66a 5400841121475

To mohu jen potvrdit. Měli jsme kombíka. Pohodlnější auto neznám. Akorát motor 1.9td byl dost hlučný.

+1/0
30.3.2015 7:39

V35l58a86s47t18i11m74i58l 54T76e47n59c19e44r 4750400247170

Mám 1,8 v benzínu a je to paráda. Vzadu je to jako v obýváku na gauči.

+2/0
30.3.2015 16:04

J70i13ř49í 12E46r52b48e21n 1553614956507

Po Xantii jako rodinném autu jsem léta toužil, ale asi se nedočkám. Žena se nadchla pro C-maxe :-/

0/0
4.4.2015 0:56

J70a74n 61S25l88a91v52í61k 2491759850226

Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!:-P

0/−5
29.3.2015 17:31
Foto

M60i73l23a42n 20K16a94s91l 4520324239986

Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.

0/0
30.3.2015 19:46

C96y33r22i43l 98P95a55v23e61l14k16a 4726962928555

AD Slavík: jen proto, že model vznikl před rokem 89, tak je to špatný co? Vymytej mozek!

AD: Kasl: jste mimo mísu, Slavík mluví o modelu, ne o skutečné DS. Jeho cena je cca 250-500 tis. po renovaci.

+1/0
30.3.2015 20:37

M83i87c62h67a94l 26K37r50e71j39č15a 5118486666133

Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).

+3/−1
29.3.2015 12:08

I96v48o 60B62o28u64š78e 5192617538

Ale ten volant, ten volant.......

0/0
29.3.2015 17:13
Foto

P30e71t59r 56K67o50č44i27č59k20a 4149898646277

Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.

A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.

+3/0
29.3.2015 11:26

T81o69m82á49š 13D92v94o16ř56á58k 3168679213433

Pěkné.

0/0
29.3.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.