Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Našli jsme utajený poklad, francouzskou bohyni z Čech

Legenda mezi legendami. Nejslavnější Citröen všech dob letos slaví 60 let od začátku výroby. Koncem osmdesátých let chystali v semilské továrně na hračky Kovozávody Semily výrobu modelu DS, který měl doplnit řadu skládacích „angličáků“ řady Monti Metal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90a57n 89K24o92n26v72a28l77i95n63k32a 5220251131165

A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.

0/−2
30.3.2015 7:40

J80i30ř47í 68E77r36b63e82n 1633664366277

Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.

Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.

0/0
4.4.2015 0:54

M85a39r82e72k 36K54a13š37n47ý 9605952400495

kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.

+3/0
29.3.2015 19:13

V79l48a36s13t89i62m60i55l 68T18e33n87c47e30r 4640930167590

Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.

+2/0
30.3.2015 7:30

J89a54n 41K47o23n89v95a67l21i74n67k29a 5330171291975

To mohu jen potvrdit. Měli jsme kombíka. Pohodlnější auto neznám. Akorát motor 1.9td byl dost hlučný.

+1/0
30.3.2015 7:39

V86l36a79s72t14i75m70i27l 31T58e84n88c34e48r 4420410117700

Mám 1,8 v benzínu a je to paráda. Vzadu je to jako v obýváku na gauči.

+2/0
30.3.2015 16:04

J50i93ř48í 10E23r22b93e94n 1483804116877

Po Xantii jako rodinném autu jsem léta toužil, ale asi se nedočkám. Žena se nadchla pro C-maxe :-/

0/0
4.4.2015 0:56

J98a80n 28S31l76a67v36í85k 2311249820246

Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!:-P

0/−5
29.3.2015 17:31
Foto

M26i63l15a17n 42K72a41s36l 4280624669346

Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.

0/0
30.3.2015 19:46

C59y86r22i66l 78P18a36v89e25l43k58a 4146692128715

AD Slavík: jen proto, že model vznikl před rokem 89, tak je to špatný co? Vymytej mozek!

AD: Kasl: jste mimo mísu, Slavík mluví o modelu, ne o skutečné DS. Jeho cena je cca 250-500 tis. po renovaci.

+1/0
30.3.2015 20:37

M74i14c24h48a36l 21K33r83e59j17č86a 5618756486733

Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).

+3/−1
29.3.2015 12:08

I68v46o 24B92o71u88š54e 5682177228

Ale ten volant, ten volant.......

0/0
29.3.2015 17:13
Foto

P86e91t97r 81K14o11č46i40č11k66a 4319138236407

Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.

A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.

+3/0
29.3.2015 11:26

T23o35m13á62š 59D91v56o60ř50á51k 3738229893763

Pěkné.

0/0
29.3.2015 9:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.