- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A taky si můžeme porovnat, co za "skvosty" se vyrábělo u nás v té době. Díky plánovanému hospodářství u nás byl technický středověk.
Citroen DS je reprezentativní limuzína na úrovni Tatry 603.
Jestli to chcete srovnávat se Škodou 1200 a 440, klidně můžete - ale počítejte s tím, že za hlupáka budete jenom Vy.
kdo jednou zkusil pérování od Citroenu už jiné auto nechtěl. Dělal jsem v servise Citroen a taková XM nebo XANTIA na svou dobu naprosto boží!!! A BX měl taky něco do sebe.
Xantii si doma hýčkám a nedám na to auto dopustit. Již nikdy žádný kostitřas v garáží.
Ale no tak. Zase pokus o glorifikaci. Tento model není vůbec nic extra, jak provedením tak nápadem. Nyní se dá běžně koupit od jiných světových, v číně vyráběných značek. A podstatně lépším provedení!!!
Zajímavé, že v seriálu Mentalista o něm mluvili jako o historickém modelu v ceně 1000000 dolarů. Ne, že by seriály byly zdrojem nějakých seriózních informací, ale úplně kecat by si asi taky nedovolili.
Pro mne nejkrasnejsi auto (i kdyz zapocitam 911 ap.).
Denne vidam jeden tmavomodry s bilou strechou. (model se sdruzenymi svetly) Majitelem je asi 60-ti lety pan, ktery ridi vyhradne ve slamaku se sirokou strechou, ale neni to zadny "kloboukar" ve vyznamu znamem pro nasince.
A i kdyz to tak na pohled nevypada, je to fakt velke auto.