Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Testovací prototyp BMW boural s policií

Nové BMW řady 7 má mnichovská automobilka představit ve druhé polovině letošního roku. Testovací prototyp v typickém maskování boural ve Suttgartu s policejní dodávkou. Silně poškozený vůz řidič hned schoval pod plachtu před zvědavci, přesně podle pravidel zacházení s testovacími vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P79e47t48r 81K20u94b77i20c39a 4125517633278

si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla... ;-D

+3/0
1.4.2015 10:59

M76i12c67h42a19l 83Š72r51o13u82b91e77k 8154826443460

Proč BMW testuje ve Stuttgartu?

+1/0
1.4.2015 10:28

J69o45s72e71f 62T55r84n97k13a 9839412907219

Audi A8?;-D

0/0
2.4.2015 22:57

M94a29r15t30i66n 67R80a47y85m90a72n 4412818763638

No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.

0/0
1.4.2015 9:12

J56o13s14e21f 42T73r69n65k78a 9919632317279

To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)

0/0
3.4.2015 17:47

J68a38n 35K51o80n39v17a62l86i56n48k25a 5620971831545

Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.

0/0
1.4.2015 8:22

I98v39o 80H77l30a51v10ů78n30ě58k 1469350629358

To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.

+1/0
1.4.2015 9:51

J38a12n 45K63o78n56v64a30l59i52n68k11a 5680551651955

Zhruba to jsem myslel. Kabina je pochopitelně bezpečnější než u e38, ale při menších kolizích se nové vozy poškodí více než starší. Je to přesně kvůli ochraně chodců. Kvůli tomu jsou i nevzhledně vyboulené a vysoko postavené kapoty. Nedávno jsem viděl výztuhu a uchycení předního nárazníku u e39 (pětka). Rozhodně to nebylo nic, proti čemu by měl chodec šanci. Celkově byla konstrukce bavoráků v devadesátých letech velmi robustní. Když bych porovnal třeba Mondeo z roku 96, tak to bylo proti e39 jak model z ábíčka.

0/0
1.4.2015 11:46

T78o75m84á21š 78V61a82l52d96e26r 7383560319

Lepší zbořit auto, než přizabít člověka. Všechny, kdo mají rámy na čumácích, bych vykázal z měst ven. Jde o absolutní bezohlednost a aroganci. Zvláště u samonosné karoserie, kde rám posouvá deformaci až na místo uchycení.

+1/0
2.4.2015 2:51

J31a91n 80K98o60n28v46a78l98i29n37k88a 5780781381185

Můj názor je zcela opačný.

0/−2
2.4.2015 7:42

R29o81s53t22i33s79l70a49v 51C56i75b29u92l66k61a 2279179970384

Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.

0/0
1.4.2015 0:22

M59a87r11t17i37n 29R27a78y56m57a32n 4102818543438

Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.

0/0
1.4.2015 9:10

M77i43c84h43a97l 51Z31e40t57e14k 3518272840427

Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW:-P

+3/0
31.3.2015 21:41

J66o19s80e79f 50M77a30z27á74k 6269923157108

nebo spíš BMW a policie :D

0/0
1.4.2015 20:33

J24o91s29e55f 93T73r58n87k27a 9429732107859

Ve meste "audi":-)

0/0
3.4.2015 17:45

P37e56t53r 13L84a11n41d45a 1889480505304

Vorsprung durch den Technik je míněno spíš tak na Volkswagen. Audi vs BMW snad ne :-/

Každopádně aut s tímto maskováním potkávám spoustu, hodně jsem i fotil a to maskování je tak účinné, že z fotek neodhadnu tvar! Furt lepší, než to olepení světel v barvě a protažení masky u Superbu.

0/0
3.4.2015 21:22

D40e75j23a59n 68T68a49d91i50c 7172486377587

Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou ;-D

+2/−2
31.3.2015 21:16

J57a52n 36K53o48n75v17a78l64i50n73k73a 5700401901725

To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.

+4/−1
1.4.2015 8:11

P63e34t52r 77M35a62r97š45o38u58n 5735338176446

koukám, tam vám registraci zrušili, tak tím oblažujete nás tady? :-P

+2/−1
1.4.2015 16:00

T30o17m25á54š 36M58a15r91t50í71n43e50k 1755352495854

To byla hodně drahá rána...

+1/0
31.3.2015 20:34

J96a37n 57F28o85ř81t 8953591322941

Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.

0/0
31.3.2015 19:38

M54a90r25e89k 12Š82i71m29o29n 2654587268148

Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).

0/0
31.3.2015 20:39

R42a67d71i82m 79H44o84r85č71i94č52k60a 7466747883582

A je to včetně crash testu;-D

+8/0
31.3.2015 17:38

J47i20ř65í 31S40c14h24w75a60c69h 8598784568156

to si vždycky říkám, že kombinace stále lepšího odhlučnění a stále výkonnějších audio systémů v autě může být poměrně nebezpečná záležitost, a ejhle je....:-(

+2/0
31.3.2015 15:50

L82u37k80a32s 25N60o24v97a26k 4249479193818

Nebo, ze by sirena nebyla zapla? Casty to nesvar ceskych nejen policistu v noci, aby nerusili nocni klid?

0/0
31.3.2015 16:01

L94u72d38ě64k 18N82ě70m81e55c 5915941732384

Takže nakonec se bude brát ohleduplnost jako nešvar. Tymede... kam to spějeme...

+2/0
1.4.2015 10:19

T53o95m32á19š 84V15e38s66e22l24ý 5795248590379

no kam - tam kde záda ztratila slušné jméno přece.

0/0
1.4.2015 12:51

J43i48ř93í 50K83o30c31u28r13e31k 6155514955858

+ stále menších oken a horšího výhledu z auta.

+2/0
31.3.2015 17:07

R33o36m44a85n 58S86c17h27e75i16n38h41e80r25r 2814578586507

Zřejmě výborně odhlučněný interiér ;-D

+3/0
31.3.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.