Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Testovací prototyp BMW boural s policií

Nové BMW řady 7 má mnichovská automobilka představit ve druhé polovině letošního roku. Testovací prototyp v typickém maskování boural ve Suttgartu s policejní dodávkou. Silně poškozený vůz řidič hned schoval pod plachtu před zvědavci, přesně podle pravidel zacházení s testovacími vozy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P83e34t92r 44K37u96b70i42c35a 4625507573428

si BMW zkouší nový typ aktivního potlačení hluku v kabině vozidla... ;-D

+3/0
1.4.2015 10:59

M21i75c71h82a64l 40Š89r56o75u95b65e57k 8224326943740

Proč BMW testuje ve Stuttgartu?

+1/0
1.4.2015 10:28

J77o19s45e88f 30T67r56n60k45a 9819842627779

Audi A8?;-D

0/0
2.4.2015 22:57

M94a68r17t10i88n 83R72a55y93m10a89n 4762188883598

No tak na druhou stranu myslim ze BMW ma ted skutecny crash test a i s datama. Tyhle prototypy jsou obvykle prospikovany elektrotechnikou zaznamenavajici vse. Maji ted nejspis zajimava realna data.

0/0
1.4.2015 9:12

J25o35s91e17f 50T73r78n12k14a 9759572577969

To sice maji, ale crash testy jsou jasne definovane...a jine nez tyto narazy vyrobce vetsinou nezajimaji:-)

0/0
3.4.2015 17:47

J75a23n 56K40o11n71v13a49l70i57n32k54a 5850851281925

Musela to být pěkná pecka. Předek té sedmičky je dost zrušený. Vypadá to, že Bavoráky už nejsou zvenčí tak tvrdé jako dřív. Všemožné deformační zóny ochrání kde koho a kde co, ale po srážce to vypadá jako z papíru. Zajímalo by mne, jak by dopadla poctivá železná sedmička E38 při podobném karambolu.

0/0
1.4.2015 8:22

I20v96o 22H27l81a80v43ů76n18ě15k 1299960929928

To je jen kvůli chodcům měkká přední část. Kabina je výrazně pevnější.

+1/0
1.4.2015 9:51

J53a58n 82K10o52n54v39a42l54i62n12k72a 5960411811205

Zhruba to jsem myslel. Kabina je pochopitelně bezpečnější než u e38, ale při menších kolizích se nové vozy poškodí více než starší. Je to přesně kvůli ochraně chodců. Kvůli tomu jsou i nevzhledně vyboulené a vysoko postavené kapoty. Nedávno jsem viděl výztuhu a uchycení předního nárazníku u e39 (pětka). Rozhodně to nebylo nic, proti čemu by měl chodec šanci. Celkově byla konstrukce bavoráků v devadesátých letech velmi robustní. Když bych porovnal třeba Mondeo z roku 96, tak to bylo proti e39 jak model z ábíčka.

0/0
1.4.2015 11:46

T37o56m95á30š 70V97a48l52d77e78r 7303620869

Lepší zbořit auto, než přizabít člověka. Všechny, kdo mají rámy na čumácích, bych vykázal z měst ven. Jde o absolutní bezohlednost a aroganci. Zvláště u samonosné karoserie, kde rám posouvá deformaci až na místo uchycení.

+1/0
2.4.2015 2:51

J51a88n 12K96o26n27v88a98l33i82n54k95a 5770251121885

Můj názor je zcela opačný.

0/−2
2.4.2015 7:42

R35o84s23t16i20s66l76a29v 23C72i89b71u40l21k49a 2569239250654

Nevím, jestli mají automobilky opravdu takpřísný režim, že by řidič nesměl zakamuflované auto odstavit na veřejném místě.Před pár lety jsem celkem v pohodě fotil „letku“ maskovaných Fordů Focusůa Fordů B-Maxů na Großglockner Hochalpenstraße. Normálně je tam odstavili naveřejném parkovišti a šli na oběd. Ještě bych ty fotky možná doma v archivunašel.

0/0
1.4.2015 0:22

M63a78r89t52i45n 13R93a35y66m69a44n 4572918383858

Ano maji. Ale asi kazda automobilka ma jine predpisy.

0/0
1.4.2015 9:10

M10i59c17h89a95l 79Z57e90t56e68k 3148732430697

Typický drtivý střet dvou největších rivalů na německém automobilovém kolbišti - Mercedes-Benz a BMW:-P

+3/0
31.3.2015 21:41

J14o63s52e42f 22M17a63z67á24k 6779573277378

nebo spíš BMW a policie :D

0/0
1.4.2015 20:33

J90o29s63e65f 10T74r60n63k58a 9109532207919

Ve meste "audi":-)

0/0
3.4.2015 17:45

P29e19t84r 87L91a70n81d27a 1139110295794

Vorsprung durch den Technik je míněno spíš tak na Volkswagen. Audi vs BMW snad ne :-/

Každopádně aut s tímto maskováním potkávám spoustu, hodně jsem i fotil a to maskování je tak účinné, že z fotek neodhadnu tvar! Furt lepší, než to olepení světel v barvě a protažení masky u Superbu.

0/0
3.4.2015 21:22

D43e20j57a18n 40T52a34d95i14c 7952376967687

Na seznamu uplne vidim ty komentare: Urcite mel cerstve papiry, tatinek mu koupil silne luxusni BMW a byl to volic ODS :D joo tam ty baworaky vylozene milujou ;-D

+2/−2
31.3.2015 21:16

J59a62n 50K49o93n77v64a49l50i35n45k64a 5220571771825

To jo. Na Novinkách je to samý řev dělnické třídy.

+4/−1
1.4.2015 8:11

P27e43t20r 33M22a74r78š56o66u31n 5125848596386

koukám, tam vám registraci zrušili, tak tím oblažujete nás tady? :-P

+2/−1
1.4.2015 16:00

T78o69m90á19š 37M31a40r91t66í46n17e31k 1655362395744

To byla hodně drahá rána...

+1/0
31.3.2015 20:34

J29a29n 22F30o34ř49t 8693751662741

Jestli měl při vjezdu do křižovatky zelenou nebo byl na hlavní, tak jsou na vině policajte sirény nesirény.

0/0
31.3.2015 19:38

M12a21r69e34k 86Š55i21m29o93n 2534967758508

Pokud měli modrý světla, on jim měl dát přednost (nevím, jak v německu, ale v ČR jo).

0/0
31.3.2015 20:39

R55a27d89i13m 45H13o91r62č58i31č26k60a 7356287843362

A je to včetně crash testu;-D

+8/0
31.3.2015 17:38

J66i98ř65í 31S81c19h21w96a23c48h 8408804198196

to si vždycky říkám, že kombinace stále lepšího odhlučnění a stále výkonnějších audio systémů v autě může být poměrně nebezpečná záležitost, a ejhle je....:-(

+2/0
31.3.2015 15:50

L70u83k26a29s 66N75o28v53a24k 4409569273848

Nebo, ze by sirena nebyla zapla? Casty to nesvar ceskych nejen policistu v noci, aby nerusili nocni klid?

0/0
31.3.2015 16:01

L13u35d31ě33k 39N19ě82m55e82c 5365191742184

Takže nakonec se bude brát ohleduplnost jako nešvar. Tymede... kam to spějeme...

+2/0
1.4.2015 10:19

T80o63m73á28š 75V43e90s54e97l17ý 5215868370189

no kam - tam kde záda ztratila slušné jméno přece.

0/0
1.4.2015 12:51

J80i95ř40í 98K57o79c11u24r67e65k 6145704435108

+ stále menších oken a horšího výhledu z auta.

+2/0
31.3.2015 17:07

R67o17m19a96n 52S32c83h72e54i17n29h68e88r76r 2314398906347

Zřejmě výborně odhlučněný interiér ;-D

+3/0
31.3.2015 15:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.