Diskuze

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0 0
možnosti

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0 0
možnosti

Nový Espace je lepší.........

0 2
možnosti

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0 0
možnosti

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

1 0
možnosti

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0 0
možnosti

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

2 0
možnosti

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0 0
možnosti

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

1 0
možnosti

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0 0
možnosti

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

2 0
možnosti

J96i91ř50í 34M69a51c98h

2. 4. 2015 22:57

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0 0
možnosti

J66i68ř69í 87M35a79c34h

2. 4. 2015 22:42

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

4 0
možnosti

J78a76n 62D83l17o36u73h54ý

3. 4. 2015 8:40

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0 0
možnosti

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0 0
možnosti

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...