Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a98r66t68i59n 57M76á26c71a 4851714696350

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0/0
3.4.2015 10:25

J48i26ř79í 53S33c51h28w24a42c38h 8968354448716

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0/0
3.4.2015 10:53

M42a52r90t74i38n 39D97v82o15ř71á72k 9238724629

Nový Espace je lepší.........

0/−2
3.4.2015 9:45

Z62d72e51n19ě62k 55D33u77f32e37k 2664544338

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0/0
3.4.2015 8:43

J97i91ř69í 68S43c24h84w44a73c79h 8208434398366

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

+1/0
3.4.2015 10:21

R65i20c17h80a19r78d 64L61e68s85k87l72ý 6878475637307

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0/0
3.4.2015 8:29

P62a18v83e15l 10S89ý44k12o39r97a 7867272887911

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

+2/0
2.4.2015 23:38

P41e75t32r 28S66e67d24i56v56y 6747678455327

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0/0
2.4.2015 23:53

P83a80v69e35l 46S79ý52k27o11r58a 7347352747741

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

+1/0
2.4.2015 23:33

P15a50v20e91l 47S71ý76k53o22r50a 7697802957151

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0/0
2.4.2015 23:19

P16e61t18r 46S63e67d60i30v68y 6717498475457

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

+2/0
2.4.2015 22:47

J74i39ř26í 97M91a90c91h 3196151459826

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0/0
2.4.2015 22:57

P30e73t54r 39S68e29d65i65v83y 6477208495497

jizdni vlastnosti nikdo neocekava. Malo kdo ma jen auto tohoto typu. Pro jizdni vlastnosti si vetsina lidi koupi uplne jine auto. Ten Espace je vyssi.. proste crossover a uz proto to pro me neni meritkem. U Galaxyho je videt, ze je to jen nizke mondeo s nafouklym sklenenym prostorem nahoru. Proste jiny pristup k veci...

0/0
3.4.2015 7:32

J86i71ř17í 23S83c81h48w52a10c36h 8118244948516

mě se například tento přístup Fordu líbí mnohem více, než ty "moderní" stále vyšší spodní hrany oken, které mi stále více připomínají střelecké průzory tančíku poručíka Grubera. Díky tomu je výhled vzad a šikmo vzad velmi špatný a malí cestující vidí jen oblohu. A že by ty nafouknutý spodky byly hezčí než klasika? Ani náhodou! Posun mílovými kroky vpřed?.... spíše zpět, někam do slepé uličky.

0/0
3.4.2015 10:37

J76i88ř13í 95M10a25c35h 3256891229316

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

+4/0
2.4.2015 22:42

J61a48n 16D82l62o97u63h89ý 7754219300839

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0/0
3.4.2015 8:40

J78i34ř33í 96S39c30h47w53a25c72h 8778874768796

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0/0
2.4.2015 22:27

Ř50e20h33o23ř 70V80l93a91s32á42k 2424684461376

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0/0
2.4.2015 22:44

J47i33ř29í 40M56a14c34h 3716761289956

Samozřejmě jde o pohodlnost lidí. Další generace a pak ty po ní budou chtít samozřejmě ještě větší pohodlí. Je to přirozené. Naši pra, pra, pra..... chodili leda tak na pole a na výlety neměli ani pomyšlení.

0/0
2.4.2015 22:49

J94i52ř68í 16S87c70h27w15a81c57h 8538654618496

já jen počítal počet rodinných příslušníků, nikoliv další okolnosti vývoje. Má úvaha byla narážkou na neustále klesající počet dětí. 

Tři a více děti má už dnes velmi málo rodin, oproti minulosti. Kdo má jedno či dvě děti tak velké auto až tak nutně nepotřebuje, vyhoví mu spousta jiných, menších.

0/0
2.4.2015 22:58

C48y89r86i12l 89P64a70v83e19l16k90a 4536462418725

Bylo jen málo spolehlivých 7místných aut. Mám Mazdu MPV a nemůžu si stěžovat. Náhodou Galaxy patří mezi ty lepší. Servisní náročnost je u Sharanu, Alhambry, C8 nebo Espace daleko horší.

0/0
2.4.2015 22:21

P77a42v15e27l 75S38ý34k84o43r71a 7247622637791

měl jste je ? Zdaleka to nejsou tak složitá auta, zdá se mi.

Kamarád vyměnil Galaxy za TOYOTU, naprostá spokojenost.

0/0
2.4.2015 22:24

C92y67r67i90l 17P23a47v69e86l62k34a 4206422628255

Složitá asi ne, ale poruchová ano. Mluvím o ojetých, 6-12 let starých. Na nové nemám. U C8 stálo jen vyndání vstřiků 10 000! Repase dalších 10 000. U Alhambry mě upadlo kolo, spojka po výměně odešla po 20 000 km a dalším mnoho bolestí. Sharan to samý, podřád nějakej problém. U Mazdy po 50 000 za 5 let (kupováno ojeté se 100 000 km) vůbec, ale vůbec nic!

0/0
2.4.2015 23:07

M44a34r85e42k 36J78a20n59e43č73k20a 1647116673271

Srovnávat třeba Francouze s Japoncem ani moc nejde, protože Japonci se všeobecně tak nesypou a jsou mnohem spolehlivější. Nicméně pokud má vůz celkem slušně najeto (kolem 200 000km), není už ani Japonec zárukou bezporuchovosti, ale to jen tak na okraj.

0/0
3.4.2015 0:32

P49a17v30e39l 22S32ý84k55o34r58a 7187182557521

Ford prý kašle na lidi. Palubka nemluví česky. Dá se nějak naučit ?

0/0
2.4.2015 22:12

I92v64a95n 71N69o98v47a38k 7304361101820

Nekašlete na vzdělání a naučte se německy nebo anglicky

+1/−3
2.4.2015 22:18

P17a33v26e95l 57S45ý11k68o22r27a 7897122507911

jo, kdyby. Holandština se mi moc nelíbí. Blbě to překládá i překladač na internetu.

0/0
2.4.2015 22:20

M58i78l60o82š 28N69e63r17a50d 4185248923407

A proč by to měl dělat? Kdo chce prodávat v Čechách, má používat češtinu.

+2/0
2.4.2015 23:28

P67a79v21e86l 92S39ý39k25o60r38a 7377102717161

Fordovi nestojí za to těch pár fordů pro Čechy. Ale já bych byl vděčný za slovník Holandštiny pro Forda.

Na Ford Clubu píšou, že  cinknutá čeština stojí 7 000 Kč ale  je to 50 :50. Nevím, co to má dělat, zda pokazit  jednotku, nebo zmizet  ?  ?

0/0
2.4.2015 23:31

P86a39v74e74l 92S31ý77k49o67r76a 7467182397281

je pro servis a výrobce výhodné, aby zákazník snadno rozuměl autu ?

0/0
2.4.2015 23:35

K10a82r18e81l 64S15o43c87h11ů40r96e72k 2200756969495

Paráda. Trochu bych se bál té elektroniky, ale jinak super. Mám Sharana a nějak si nedovedu představit menší auto pro naší pětičlennou rodinu. Už mockrát jsem v kufru hrál tetris s báglama, aby se tam všechno vešlo, takže trh pro opravdové velkoprostorové auto určitě existuje.

0/0
2.4.2015 22:01

P33a81v56e63l 76S76ý74k42o30r71a 7627282217431

Sharan prý je spolehlivé, spartánské vozidlo ?

0/0
2.4.2015 22:05

K49a83r98e21l 24S77o29c54h45ů66r72e97k 2370446779305

Natočil jsem 300k a podělala se akorát spojka, nerozumím tomu, ale  byla prý dvoj-cosi (dvojhmotá? nevím...). Jinak běžná údržba a pořád to žere pod 6 litrů.

0/0
2.4.2015 22:25

P20a11v51e27l 53S63ý61k75o50r32a 7187742617911

Co stojí dvouhmotová na Sharanu, až vidíme ?

Mi se nelíbí, jak vás servisy lakují. Přijedete do značkového, uprostřed republiky, hned na vás vystartují, že již nesmíte odjed, auto prý shoří !!!!!!Zavoláte známému servisákovi, ten vám řekne, že teď už s tím můžete kam chcete, posunulo se to o 15 mm, a horší už to nebude,  a v klidu najezdíte ještě 1500 km. ?

0/0
2.4.2015 22:29

K51a24r75e67l 89S22o72c98h61ů29r30e77k 2460886899785

Co stojí, to nevím, bylo to dávno a dali mi tam jinou, co není dvouhmotová. Ono to právě už začalo hořet, když se utrhl setrvačník, ale zhaslo to, než jsem zastavil, takže v tom značkovém servisu asi moc nekecají. Ale jinak to za 300 tis. km byla jediná vážnější věc, když nepočítám proraženou nádrž, ale to jsem najel na tyč na dálnici, za to Sharan nemůže.

0/0
2.4.2015 22:40

P48a40v64e98l 60S60ý75k92o89r84a 7327332697911

Paráda. To bych chtěl taky. Dvouhmotová vydrží cca 150 000 km, zato stojí 30 000,- kč. Obyčejná lamelová, nechtěl jsem tomu věřit, že to předělávají na tyto spojky,ale už jsem to taky slyšel,  6000,- Kč zato vydrží 300 000 km.

Ne každé vylepšení auta je výhodné i pro zákazníka. :-P

0/0
2.4.2015 23:26

J69i53ř92í 52S24c57h31w69a53c65h 8568204498316

tak s tou tyčí na dálnici jsi měl celkem štěstí. Kolega v práci asi před 10 lety najel na dálnici se služebním autem na kanystr a auto totálně shořelo.

0/0
3.4.2015 10:47

P96a74v27e71l 84S71ý82k76o20r61a 7407892477821

?Zvětšený S max, zmenšené Galaxy, s obrazovkou na palubce a výdechy vzduchotechniky vedle ní a skleněnou střechou.

Víc rozdílů nevidím.

+1/0
2.4.2015 21:59

P77e15t88r 49N39e69s59v75a84d92b74a 2414565786859

Tak alespoň bude kde složit hlavu při čekání na odtahovku. ;-D

+4/0
2.4.2015 21:25

P98a51v50e21l 53S95ý24k67o59r47a 7967182917431

dobrý....R^

0/0
2.4.2015 21:25

P40a21v33e20l 48S91ý48k75o17r80a 7797712307891

U S maxu je srandovní elektronická ruční brzda. Švára dojel do Francie, natankoval a již neodjel. Elektronika se rozhodla, že neodbrzdí. Vyřešil to odmontováním baterie.

Čím složitější auto, tím hůře pro zákazníka. Zlatý JOB pro servis.

0/0
2.4.2015 21:27

A33l96o52i25s 14S90t21a20r89ý 3789929857622

Doufám, že to odpojení baterie akorát resetovalo řídící jednotku, která po opětovném zapojení baterie povolila odbrzdit. Protože se mi neche věřit, že by to bylo vyřešeno tak, že "jde proud = zabržděno" a "nejde proud = odbržděno". Na takovou parkovací brzdu bych se opravdu nechtěl spoléhat.

+2/0
2.4.2015 21:38
Foto

M46a39r11t41i61n 67V42y54s81t50r31č17i85l 1479327448

Nemaj vsechny. Vybava na prani, ne? Ja.nemam po 200t najeto na smaxu z 2008 zavaznejsi problem. Jen zamek patych dveri zrejme odesel, nejaka napinaci kladka a podtlakovy ventilek. Auto je to.super. napravy kvalitni, podvozek vyborny. Jo ale bezdojezdovokolova verze je spatna. To se.mi taky nelibi. Proto budu kupovat a vozit s sebou. Mista v kufru i s vysuvnou podlahou je habakuk. :)

0/0
2.4.2015 21:44

P68a41v81e74l 34S44ý62k94o81r13a 7117312307301

pokud vás ovšem elektronika pustí dovnitř

0/0
2.4.2015 21:30

P54a26v61e39l 11S46ý15k48o28r13a 7867442517551

Fordem na výlet, vlakem zpátky. Kámoš - konstruktér ze Škodovky ,  to proklínal. Galaxy. Všechno poddimenzované. Sypalo se to jako písek.

Spojka 30 000,- Kč,.....2 hmotová...

Je Sharan taky tak problémový ?

+1/−2
2.4.2015 21:23

P30a17v28e52l 87S74ý31k46o20r20a 7377122757161

Ford je dobré auto. Nikdo Vám ho neukradne. Je dost nešikovné, pár jich doma máme. Nejhorší jsou lyžiny na lyže. To je fakt za trest.

Ovšem Galaxy má těch vymožeností více. Kdykoliv otevřete příruční skříňku u spolujezdce, vysype se vám celá ven. Takový samovyprazdňovací systém. ;-)

Dolévání chladicí kapaliny, pokud by posunuli na tvaru nádoby víčko o 5 cm, bylo by to snadné. Tak je to zašmodrchané.

Baterie - hrůza vyndávat.

Diagnostika - rito pro servisy. Přijedete do servisu, půl dne testují auto, aby vám za 700 Kč sdělili :  ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A za tuhle informaci jsem dal 700,- Kč.

Dalo by se vyprávět....Nemá ani náhradní koloˇ.  Když v pátek, ve 12 00, na parkovišti Kauflandu , vedle pneuservisu prorazí manželka kolo, odjedete tak v ůterý. velké gumy, žádný pneuservis je nemá skladem....

+1/−1
2.4.2015 21:19

P59a57v66e21l 33S60ý95k15o54r55a 7457852397291

vědí, proč to nekradou.

0/0
2.4.2015 21:20

D23a78l87i88b91o16r 73R73o83z57s42y54p98a17l 7150503116989

Není snad značka auta, aby nějakou tu chybku neměla.

0/0
2.4.2015 22:29

J69a97n 88S69l46a75v20í89k 2591259610716

Total hnusný.

+2/−3
2.4.2015 19:50

P17a12v45e11l 33S41ý32k47o19r69a 7427842737181

to by tak nevadilo.

0/0
2.4.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.