Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M19a27r24t61i94n 46M69á49c65a 4781514506480

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0/0
3.4.2015 10:25

J53i28ř54í 52S79c94h25w63a21c24h 8918614208116

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0/0
3.4.2015 10:53

M54a13r64t37i98n 32D63v98o83ř31á33k 9828334559

Nový Espace je lepší.........

0/−2
3.4.2015 9:45

Z90d74e23n25ě47k 72D92u58f26e93k 2374864138

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0/0
3.4.2015 8:43

J96i57ř16í 23S17c91h81w41a49c43h 8248524658276

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

+1/0
3.4.2015 10:21

R30i45c30h96a87r29d 11L48e73s51k98l12ý 6938165267257

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0/0
3.4.2015 8:29

P61a40v51e25l 49S91ý91k49o91r42a 7897402487191

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

+2/0
2.4.2015 23:38

P95e94t11r 51S94e70d95i91v87y 6237618965557

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0/0
2.4.2015 23:53

P22a17v89e76l 29S10ý97k27o74r59a 7737772377131

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

+1/0
2.4.2015 23:33

P40a66v49e20l 15S53ý71k98o14r41a 7977232377121

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0/0
2.4.2015 23:19

P98e42t95r 13S42e12d25i29v90y 6437718655877

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

+2/0
2.4.2015 22:47

J45i28ř66í 97M20a37c30h 3846861449516

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0/0
2.4.2015 22:57

P61e92t23r 24S92e61d73i30v66y 6127248415577

jizdni vlastnosti nikdo neocekava. Malo kdo ma jen auto tohoto typu. Pro jizdni vlastnosti si vetsina lidi koupi uplne jine auto. Ten Espace je vyssi.. proste crossover a uz proto to pro me neni meritkem. U Galaxyho je videt, ze je to jen nizke mondeo s nafouklym sklenenym prostorem nahoru. Proste jiny pristup k veci...

0/0
3.4.2015 7:32

J58i57ř46í 68S68c11h61w74a86c86h 8728874758206

mě se například tento přístup Fordu líbí mnohem více, než ty "moderní" stále vyšší spodní hrany oken, které mi stále více připomínají střelecké průzory tančíku poručíka Grubera. Díky tomu je výhled vzad a šikmo vzad velmi špatný a malí cestující vidí jen oblohu. A že by ty nafouknutý spodky byly hezčí než klasika? Ani náhodou! Posun mílovými kroky vpřed?.... spíše zpět, někam do slepé uličky.

0/0
3.4.2015 10:37

J22i35ř92í 60M47a49c81h 3886481499506

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

+4/0
2.4.2015 22:42

J98a34n 41D56l33o39u86h69ý 7304389510369

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0/0
3.4.2015 8:40

J68i19ř10í 56S77c72h27w12a11c66h 8678234818276

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0/0
2.4.2015 22:27

Ř30e35h92o17ř 17V58l21a37s22á77k 2314874261666

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0/0
2.4.2015 22:44

J43i46ř49í 51M12a35c45h 3816731319786

Samozřejmě jde o pohodlnost lidí. Další generace a pak ty po ní budou chtít samozřejmě ještě větší pohodlí. Je to přirozené. Naši pra, pra, pra..... chodili leda tak na pole a na výlety neměli ani pomyšlení.

0/0
2.4.2015 22:49

J86i80ř81í 36S26c17h20w31a40c32h 8788214188116

já jen počítal počet rodinných příslušníků, nikoliv další okolnosti vývoje. Má úvaha byla narážkou na neustále klesající počet dětí. 

Tři a více děti má už dnes velmi málo rodin, oproti minulosti. Kdo má jedno či dvě děti tak velké auto až tak nutně nepotřebuje, vyhoví mu spousta jiných, menších.

0/0
2.4.2015 22:58

C38y58r46i30l 82P89a43v36e77l60k97a 4416312418185

Bylo jen málo spolehlivých 7místných aut. Mám Mazdu MPV a nemůžu si stěžovat. Náhodou Galaxy patří mezi ty lepší. Servisní náročnost je u Sharanu, Alhambry, C8 nebo Espace daleko horší.

0/0
2.4.2015 22:21

P94a51v48e21l 35S80ý41k14o26r90a 7467982197151

měl jste je ? Zdaleka to nejsou tak složitá auta, zdá se mi.

Kamarád vyměnil Galaxy za TOYOTU, naprostá spokojenost.

0/0
2.4.2015 22:24

C57y42r17i89l 14P80a51v54e47l46k53a 4276872498595

Složitá asi ne, ale poruchová ano. Mluvím o ojetých, 6-12 let starých. Na nové nemám. U C8 stálo jen vyndání vstřiků 10 000! Repase dalších 10 000. U Alhambry mě upadlo kolo, spojka po výměně odešla po 20 000 km a dalším mnoho bolestí. Sharan to samý, podřád nějakej problém. U Mazdy po 50 000 za 5 let (kupováno ojeté se 100 000 km) vůbec, ale vůbec nic!

0/0
2.4.2015 23:07

M94a17r21e68k 82J29a96n97e78č13k83a 1477216473211

Srovnávat třeba Francouze s Japoncem ani moc nejde, protože Japonci se všeobecně tak nesypou a jsou mnohem spolehlivější. Nicméně pokud má vůz celkem slušně najeto (kolem 200 000km), není už ani Japonec zárukou bezporuchovosti, ale to jen tak na okraj.

0/0
3.4.2015 0:32

P77a42v10e28l 86S55ý27k88o75r92a 7717502337591

Ford prý kašle na lidi. Palubka nemluví česky. Dá se nějak naučit ?

0/0
2.4.2015 22:12

I70v74a84n 33N92o57v18a27k 7124211351530

Nekašlete na vzdělání a naučte se německy nebo anglicky

+1/−3
2.4.2015 22:18

P58a69v78e65l 69S73ý22k46o28r66a 7717702607821

jo, kdyby. Holandština se mi moc nelíbí. Blbě to překládá i překladač na internetu.

0/0
2.4.2015 22:20

M11i45l69o45š 32N57e31r22a54d 4205358393927

A proč by to měl dělat? Kdo chce prodávat v Čechách, má používat češtinu.

+2/0
2.4.2015 23:28

P45a10v52e87l 51S58ý17k88o56r24a 7637562527831

Fordovi nestojí za to těch pár fordů pro Čechy. Ale já bych byl vděčný za slovník Holandštiny pro Forda.

Na Ford Clubu píšou, že  cinknutá čeština stojí 7 000 Kč ale  je to 50 :50. Nevím, co to má dělat, zda pokazit  jednotku, nebo zmizet  ?  ?

0/0
2.4.2015 23:31

P60a88v20e90l 83S87ý32k21o84r68a 7797972797421

je pro servis a výrobce výhodné, aby zákazník snadno rozuměl autu ?

0/0
2.4.2015 23:35

K32a39r85e30l 69S31o33c94h69ů58r81e23k 2450296549915

Paráda. Trochu bych se bál té elektroniky, ale jinak super. Mám Sharana a nějak si nedovedu představit menší auto pro naší pětičlennou rodinu. Už mockrát jsem v kufru hrál tetris s báglama, aby se tam všechno vešlo, takže trh pro opravdové velkoprostorové auto určitě existuje.

0/0
2.4.2015 22:01

P85a83v42e47l 40S37ý66k87o24r54a 7337652117711

Sharan prý je spolehlivé, spartánské vozidlo ?

0/0
2.4.2015 22:05

K54a28r29e31l 68S86o92c39h60ů82r34e78k 2740736709395

Natočil jsem 300k a podělala se akorát spojka, nerozumím tomu, ale  byla prý dvoj-cosi (dvojhmotá? nevím...). Jinak běžná údržba a pořád to žere pod 6 litrů.

0/0
2.4.2015 22:25

P94a45v37e51l 31S49ý69k22o54r18a 7837612647671

Co stojí dvouhmotová na Sharanu, až vidíme ?

Mi se nelíbí, jak vás servisy lakují. Přijedete do značkového, uprostřed republiky, hned na vás vystartují, že již nesmíte odjed, auto prý shoří !!!!!!Zavoláte známému servisákovi, ten vám řekne, že teď už s tím můžete kam chcete, posunulo se to o 15 mm, a horší už to nebude,  a v klidu najezdíte ještě 1500 km. ?

0/0
2.4.2015 22:29

K58a78r75e50l 36S23o35c51h89ů92r19e60k 2150666729685

Co stojí, to nevím, bylo to dávno a dali mi tam jinou, co není dvouhmotová. Ono to právě už začalo hořet, když se utrhl setrvačník, ale zhaslo to, než jsem zastavil, takže v tom značkovém servisu asi moc nekecají. Ale jinak to za 300 tis. km byla jediná vážnější věc, když nepočítám proraženou nádrž, ale to jsem najel na tyč na dálnici, za to Sharan nemůže.

0/0
2.4.2015 22:40

P97a70v52e85l 12S12ý26k40o59r10a 7207442687141

Paráda. To bych chtěl taky. Dvouhmotová vydrží cca 150 000 km, zato stojí 30 000,- kč. Obyčejná lamelová, nechtěl jsem tomu věřit, že to předělávají na tyto spojky,ale už jsem to taky slyšel,  6000,- Kč zato vydrží 300 000 km.

Ne každé vylepšení auta je výhodné i pro zákazníka. :-P

0/0
2.4.2015 23:26

J28i44ř59í 83S42c97h65w49a31c80h 8458854838326

tak s tou tyčí na dálnici jsi měl celkem štěstí. Kolega v práci asi před 10 lety najel na dálnici se služebním autem na kanystr a auto totálně shořelo.

0/0
3.4.2015 10:47

P83a57v79e71l 50S11ý31k81o59r48a 7377982777651

?Zvětšený S max, zmenšené Galaxy, s obrazovkou na palubce a výdechy vzduchotechniky vedle ní a skleněnou střechou.

Víc rozdílů nevidím.

+1/0
2.4.2015 21:59

P15e66t18r 16N17e39s18v76a62d48b27a 2514875626849

Tak alespoň bude kde složit hlavu při čekání na odtahovku. ;-D

+4/0
2.4.2015 21:25

P67a63v27e53l 45S68ý18k97o87r61a 7197652907441

dobrý....R^

0/0
2.4.2015 21:25

P81a28v36e40l 56S42ý23k50o36r18a 7317822667161

U S maxu je srandovní elektronická ruční brzda. Švára dojel do Francie, natankoval a již neodjel. Elektronika se rozhodla, že neodbrzdí. Vyřešil to odmontováním baterie.

Čím složitější auto, tím hůře pro zákazníka. Zlatý JOB pro servis.

0/0
2.4.2015 21:27

A90l18o65i43s 66S64t15a12r67ý 3909789767532

Doufám, že to odpojení baterie akorát resetovalo řídící jednotku, která po opětovném zapojení baterie povolila odbrzdit. Protože se mi neche věřit, že by to bylo vyřešeno tak, že "jde proud = zabržděno" a "nejde proud = odbržděno". Na takovou parkovací brzdu bych se opravdu nechtěl spoléhat.

+2/0
2.4.2015 21:38
Foto

M57a52r25t72i57n 89V49y32s91t84r37č47i35l 1759467808

Nemaj vsechny. Vybava na prani, ne? Ja.nemam po 200t najeto na smaxu z 2008 zavaznejsi problem. Jen zamek patych dveri zrejme odesel, nejaka napinaci kladka a podtlakovy ventilek. Auto je to.super. napravy kvalitni, podvozek vyborny. Jo ale bezdojezdovokolova verze je spatna. To se.mi taky nelibi. Proto budu kupovat a vozit s sebou. Mista v kufru i s vysuvnou podlahou je habakuk. :)

0/0
2.4.2015 21:44

P60a47v53e60l 51S64ý31k96o13r62a 7327532127501

pokud vás ovšem elektronika pustí dovnitř

0/0
2.4.2015 21:30

P81a81v14e26l 50S92ý46k68o97r90a 7807772537811

Fordem na výlet, vlakem zpátky. Kámoš - konstruktér ze Škodovky ,  to proklínal. Galaxy. Všechno poddimenzované. Sypalo se to jako písek.

Spojka 30 000,- Kč,.....2 hmotová...

Je Sharan taky tak problémový ?

+1/−2
2.4.2015 21:23

P88a95v84e13l 66S57ý17k48o23r55a 7557532887911

Ford je dobré auto. Nikdo Vám ho neukradne. Je dost nešikovné, pár jich doma máme. Nejhorší jsou lyžiny na lyže. To je fakt za trest.

Ovšem Galaxy má těch vymožeností více. Kdykoliv otevřete příruční skříňku u spolujezdce, vysype se vám celá ven. Takový samovyprazdňovací systém. ;-)

Dolévání chladicí kapaliny, pokud by posunuli na tvaru nádoby víčko o 5 cm, bylo by to snadné. Tak je to zašmodrchané.

Baterie - hrůza vyndávat.

Diagnostika - rito pro servisy. Přijedete do servisu, půl dne testují auto, aby vám za 700 Kč sdělili :  ono to chce nastartovat, ale ono to nenastartuje.

A za tuhle informaci jsem dal 700,- Kč.

Dalo by se vyprávět....Nemá ani náhradní koloˇ.  Když v pátek, ve 12 00, na parkovišti Kauflandu , vedle pneuservisu prorazí manželka kolo, odjedete tak v ůterý. velké gumy, žádný pneuservis je nemá skladem....

+1/−1
2.4.2015 21:19

P28a54v48e66l 49S86ý67k85o54r88a 7177472897781

vědí, proč to nekradou.

0/0
2.4.2015 21:20

D69a10l77i62b67o45r 92R45o14z25s15y87p94a36l 7370243346329

Není snad značka auta, aby nějakou tu chybku neměla.

0/0
2.4.2015 22:29

J47a97n 11S57l13a22v90í98k 2921809580946

Total hnusný.

+2/−3
2.4.2015 19:50

P33a96v57e39l 84S54ý19k61o17r83a 7767232667521

to by tak nevadilo.

0/0
2.4.2015 21:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.