Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 68 letech startuje nová osobní praga, je to supersport

Po dlouhých desítkách let vyrazí do provozu nový osobní automobil legendární značky Praga. Supersportovní pragovka získala v polovině března povolení k silničnímu provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a88n 72N49o28v67a61k 5501987139454

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 22:08

J80a38n 31N26o83v29a73k 5381377329844

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 14:44

R64o52m15a96n 19S23m78a48t41a82n87a 6805442637398

Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit ;-D

http://autobild.cas.sk/clanok/186109/praga-export-ziskala-polovicu-vyrobcu-zavodnych-aut-race4slovakia

0/−2
9.4.2015 13:03

P50e41t78r 34K12r12á95l 6977616342630

Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.

+2/0
10.4.2015 5:59

R73o66m63a69n 16S79m65a33t29a44n30a 6585472707598

Pretože "čecháčkovia" ;-D

0/−2
13.4.2015 9:40

V70á62c91l56a86v 62N54o77v42á58k 8126295811672

Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali -  byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.

+4/−1
8.4.2015 22:10

R53o53m72a54n 25S15m81a77t22a81n10a 6775392197168

To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.

http://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-investuje-v-bratislave-postavi-svarovnu-za-pul-miliardy-eur-14j-/eko-zahranicni.aspx?c=A150409_121153_eko-zahranicni_lve

0/−3
9.4.2015 13:08

J20i30ř86í 41E52r34b45e69n 1773764456297

Až na to, že do BAZu se sypaly stamiliony korun, jenže to celou dobu byla polomrtvá fabrika s mizernou pracovní morálkou. Když v 80. letech škodovka nestíhala výrobu a chyběly jí například vysokotonážní lisy na nápravové dílce, tak v BAZu takových lisů zahálely desítky a sedal na ně prach. Jediné, co v BAZu za něco stálo, bylo vývojové středisko - ostatně BAZ Devín byl vynikající projekt nástupce Pragy V3S.

Vyhledejte si Bratislavské automobilové závody na české wikipedii (ne na slovenské, ta bohužel uvádí mnoho nepřesností).

+1/0
9.4.2015 18:27

R87o30m21a13n 60S82m64a75t90a57n13a 6325652777928

Všetko je to o peniazoch. V telke o tom bežal retro dokument. Súdruhom v 80-tych rokoch dochádzali prachy a na rozbeh BAZ už neboli peniaze. Prioritu dostal nábeh Favorita do výroby v MB, pretože Š120 bola technicky totálne zastaralá. V MB sa utopili všetky prachy a devízy (škodováci nedokázali ani upevniť motor na silentbloky, takmer všetko zadali zahraničným technikom - uchytenie motora robilo dokonca Porsche, karburátor - licenčný Piersburg, karoséria - Bertone, nápravy tiež licenčné, atď). To stálo devízy a tak sa BAZ ponechala bez výrobného programu a budúcnosti. Pokiaľ by nenastal prevrat, v BAZ by sa vyrábali možno zadné nápravy pre LIAZ, ale rozhodne nie Cayenne alebo Tuareg.

0/−1
13.4.2015 10:03

J49a19n 56N18o33v44a71k 5321387259864

Jojo a to neni jen automobilovy prumysl, skoro vsechno co vemou do ruky Nemci tak najednou se dari a slape to.At jsou to i strojarske podniky,elektro atd. Samozrejme se najdou vyjimky (jako treba Rover),ale i tak si myslim, ze jsou opravdu schopnejsi nez ostatni narody.Smula Slovenska je trochu to, ze tam prakticky neexistuje zadny vyzkum a vyvoj jako treba ve Skode, jsou jen obycejne montazni zavody.Proto si myslim, ze by se ani nemelo rikat, ze na SR jsou tri automobilky,ale spravne by melo byt, ze tam jsou jen vyrobni zavody tri automnobilek.

+2/−1
9.4.2015 21:25

R39o43m18a83n 94S77m78a85t92a56n11a 6785482937738

S tým vývojom je to tak trochu pritiahnuté za vlasy. Písať, že v Škodovke prebieha vývoj áut a v Bratislave je len montovňa zaváňa tak trochu švejkovaním.  Myslím si, že rozdiel medzi týmito závodmi je minimálny. Nechcem to rozpisovať - 10 rokov som robil "vývoj" v automobilovom priemysle pre nemeckú automobilku a viem, čo je vývoj a know-how a čo je využívanie lacnej pracovnej sily pri prekresľovaní technickej dokumentácie a testovania. Pokiaľ si myslíš, že v Mladej Boleslavi sa niečo vymýšľa a vyvíja pre koncern, tak mi napíš konkrétne, čo MB pre koncern niekedy vyvinula.  Motory, podvozky, ABS-systém, klimatizáciu, sedačky, prevodovky, palubné siete ??? Ja ti poviem - nič!  Veľké NIČ.  Preberá všetko od VW a dáva na to vlastný tvar karosérie. A aj ten má vo VW vyvinuté a presne predpísané rozmery a materiálové zloženie. Zamestnáva stovky technikov a inžinierov na prekresľovanie a napasovanie vyvinutých technológií a súčiastok kvôli lacnej pracovnej sile. To je ten tvoj vývoj. Takýchto ľudí má aj KIA, i keď sa čoraz častejšie vývoj a prekresľovanie zadávajú priamo dodávateľským firmám ako Johnson Controls alebo Hella. Takže asi tak. Netreba sa chváliť cudzím perím. Vyzerá to potom komicky.

0/−1
13.4.2015 9:54

J43a24n 61N26o63v74a74k 5411947599314

To myslis jako vazne nebo si fakt tak hloupy, ze napises, ze neni rozdil mezi automobilkou Skoda a montaznim zavodem VW celeho koncernu, kde se vyrabeji vsechny znacky koncernu?Internet mas tak si muzes najit informace, ktere o me zadas...staci dat do googlu slovicka vyvoj a skoda.Samozrejmem, ze vsechen vyvoj probiha v kooperaci s koncernem, dnes uz jen malo automobilek je samostatnych a vsechno pohltily koncerny, ale ano v CR narozdil od SR opravdu probiha jakztakz nejaky vyvoj, kazdy model Skody byl navrzen v CR, a maji na tom podil i slovaci, v cele s sef designerem. Min. ma Skoda sve vlastni designove centrum, ma oddeleni motorsporu kde probiha vyvoj a urcite jeste neco najdes.Krome Skody ma sve vyvojove centrum i Tatra , kde probiha napr. vyvoj podvozku.Takze se uklidni a smir se s tim, ze zadna Slovenska automobilka opravdu neexistuje (a myslim, ze nikdy ani neexistovala), jsou to jen a pouze montazni zavody.A ten v Bratislave myslim, stejne puvodne postavila Skoda, takze je dost pravdepodne, ze nebyt Skody dnes by tam nebyl ani ten VW.Hele nechci se vytahovat, ale je to tak.Ja mam Slovensko rad, studoval jsem v Ziline dopravni skolu a mam zenu Slovenku.Ale napsat, ze neni rozdil mezi firmou Skoda a BAZ, to si asi jen provokoval ze...hledej na netu a neco najdes, jen namatkou treba :

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-otevrela-centrum-pro-vyvoj-motoru-stavba-za-miliardu-trvala-dva-roky-1115575

+1/−1
14.4.2015 22:06

R68o21m83a26n 97S82m87a72t53a31n67a 6175622357528

Tak čo že to Škodovka pre koncern vyvinula?   No buď konkrétny, ty "cenová vývojová skupino" ;-D A Škoda už nie je žiadna česká automobilka - 100% vlastník je v Nemecku, ty malinkatý nacionalistický pepíček. Makáte pre Nemcov a Kórejcov, ako aj my.  A v tom VW Bratislava (montovňa) dokonca viac zarábajú než na tvojom "vývoji" v Boleslavi. To je realita, a nie staré povesti české .....

0/−1
15.4.2015 11:25

R79o83m45a48n 40S17m23a58t11a56n69a 6215602227648

A drísty, že Škodovka postavila v Bratislave závod a bez neho by tam nebol ani VW, je už fakt prekrúcanie histórie. Škoda skôr robila všetko pre to, aby sa tam žiaden automobil nikdy ani sériovo nevyrábal a aby to nebola priama konkurencia Boleslavi.  Nejakých pár kusov Garde a Rapidu sa medzi sériovú výrobu nerátajú. Už som počul všeliaké klišé, ale to tvoje zaraďujem na 3. miesto  - hneď po vybudovaní Košicko-buhumínskej železnice c 19. storočí Čechmi a po spriemyselnení Slovenska v 20- tych rokoch 20. storočia. Kam sa hrabe Palacký so svojimi idealizovanými dejinami....Ešteže je internet a knižnice plné informácii.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislavsk%C3%A9_automobilov%C3%A9_z%C3%A1vody

0/−1
15.4.2015 11:45

J12a22n 33N73o19v66a12k 5761587289894

Jsi zamindrakovany a jeste k tomu hlupak.Ja myslel, ze slovaky uz ten komplex menecennosti pred Cechy presel, ale vidim, ze se jeste porad zavistivi jedinci najdou:-)Jen se rozciluj a prskej ani nevis jak sem se na tobe zasmal :-)Se s tim smir, ze Slovaci nikdy zadne firmy a znacky nevybudovali a nezesmesnuj se tu.Vzdy jste delali jen pro nekoho kdo vas vodil za ruce, at uz to byli madari nebo cesi.Sami byste na SR dodnes pasli max ovce, vsechen prumysl vam tam vicemene dotahli cesi... A ted k tematu skoda... to co se tam vyviji se asi tezko dovis, vetsinou to byvaji firmami utajovane veci,ale to ty stejne nepochopis.Obecne si muzes jak sem ti psal najit na netu nejake informace co se ve skode vyviji, at jsou to motory,prevodovky nebo zavodni auta divize skoda motorsport.A ano skoda je vnimana jako ceska znacka a v kazdem zahranicnim casopise o ni takto pisou(at je to nemecky Auto Zeitung nebo AutoCar, Top Gear).Tak jako nepisou ,ze jaguar je indicka automobilka a RR a Bentley nemecka.Ale takovemu hlupakovi jako jsi to tezko vysvetlovat.Pireli bude taky navzdy italska znacka, ikdyz ji koupili cinani, Muzu Te ujistit, ze v zahranici nikde netusi, ze nejaky BAZ existuje (krome par lidi ve Wolfsburgu), protoze automobikjy maji takovych zavodu po svete spoustu ,ale kazdy vi, ze skoda je z CR.V dnesnim globalizovanem svete se uz na to nehraje, kdo je vlastnikem, ale jde jen puvod znacky.A ty se smir s tim, ze na slovensku mate jen montazni haly pro robose a zadna znama slovenska znacka neexistuje a nikdy nebyla.Narozdil od CR kde je treba Skoda, Pilsner Urquel,Tatra, atd. Ale ty se klidne rozplyvej a bud hrdy na svuj montazni zavod koncernu VW dokud ho tam jeste mas, protoze na nic jineho co se tyka aut ani jako slovak byt hrdy nemuzes.Je jasne, ze tvoje zavist prameni z toho, ze slovensko nema zadnou automobilku resp, automobilovou znacku,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji

+1/0
15.4.2015 22:40

R75o50m52a75n 17S98m90a21t94a89n94a 6565292237548

Aby ti nepraskla žilka;-D

0/−1
16.4.2015 13:46

J81a68n 37N70o37v60a87k 5291547829884

,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji,Kdyby byla skoda ze slovenska a ja napsal  ze neni rozdil mezi zavodem skoda a montovnou hyundai v nosovicich tak by sis o me myslel , ze jsem blazen co? Jen se pekne rozciluj, vy na slovensku nikdy nic takoveho jako je skoda mit nebudete:-)Zadne slovenske auto neexistuje, narozdil od aut zn. Skoda, Tatra, Praga, Walter, CZ ....

+1/0
15.4.2015 23:02

R26o84m77a17n 86S29m49a41t71a16n35a 6485702307498

Len si švejkuj a povyšuj sa. Za 10 rokov obe naše republiky v ekonomike predbehne Poľsko a to už ťažko rozdýchaš. V politike, význame a kvalite národa sú Poliaci už dávnom pred nami. Len vám to v kotlinke stále nedochádza a stále si myslíte,  že ste niečo extra.  Ale sami už tušíte, že je asi niekde chyba. Ja sa nerozčuľujem, len mi je smiešne a smutno, keď si ešte niekto aj po 25 rokoch od rozdelenia republiky honí brko nemeckým podnikom v štýle "ja ho mám väčší, inak to byť nemôže". Myslím si, že v tomto sú Slováci trochu realistickejší Európania a vedia, aké je ich reálne miesto v EU.

0/−1
16.4.2015 13:44

J26a74n 17N64o14v59a63k 5141297179304

dneska vysel rozhovor s M.Jahnem v HN, kde si muzes precist,ze ve Skode probiha vyvoj i pro cely koncern VW, samozrejme nic konnkretniho ti nikdo neprozradi. ... abys priste nebyl za hlupaka a netvrdil, ze BAZ a Skoda jsou stejne zavody :-)Jinak moji odpoved co se tyka slovenska si muzes precist na uplnem zacatku, nevim proc mi to hodilo jako nejnovejsi prispevek a ne jako reakci.

Rozhovor je zde:

http://archiv.ihned.cz/c1-63942760-v-mlade-boleslavi-padne-90-procent-dulezitych-rozhodnuti-o-vyvoji-vozu-jen-zlomek-resi-vw

+1/0
29.4.2015 21:11

J56i62ř24í 61E32r30b34e19n 1733354276817

VW Bratislava je dost prestižním závodem Volkswagenu. Ve výrobním programu má od Škody Citigo po Porschi Cayenne.

+1/0
9.4.2015 18:23

M17i37r78o81s81l56a56v 29Š66i50m86k43o 7235223882785

Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...

+11/−1
8.4.2015 17:06

D39a62n80i57e98l 65V71o86d26i20c82k14a 9245601557235

jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...

0/0
9.4.2015 6:29

J98i91ř98í 37E35r76b80e57n 1723874636167

To nikdo nedokáže. Homologační předpisy EHS jsou dost náročné a potřebné testy dost drahé.

Ostatně už za první republiky tu bylo dost garážových výrobců, kteří snili o tom, jak svými geniálně jednoduchými vozítky porazí zavedené značky. Trochu ale zapomněli, že výrobní cena je jen jedním z mnoha faktorů pro rozhodování.

0/0
9.4.2015 18:29

V75l79a48d20i40m55i79r 21Z54a68b82l51o64u91d65i71l 6727511149150

Ta V3S se mi líbí víc...

+14/−1
8.4.2015 13:39

R94o72m44a30n 22V61o52c62e80t32k83a 9213121656218

Tak palec nahoru R^ a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách

+4/0
8.4.2015 13:35

D45a71v71i72d 68H79u43r68k39a 3190573711431

Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)

+4/0
8.4.2015 13:25

R20o19m83a31n 82S57m20a12t45a27n97a 6785122277408

Je to Attack.  Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.

0/0
9.4.2015 13:11

R31o83m70a49n 98H79o29r10n11í77k 2455342604131

Ó, to je nádhera! V[>-]V

+2/0
8.4.2015 13:24

P14e21t64r 88B19a51l70o48g 4621379536540

no...test v TopGearu asi nestihne;-D

+3/0
8.4.2015 13:17

J18a98r53o73s92l66a62v 13P46e55l47d18a

Uživatel požádal o vymazání
0/−2
8.4.2015 12:34

M72i62c89h19a82l 52F46r32ý59d97a 1412169423892

Srovnáváte jablka s hruškami... Vámi zmiňované prototypy vesměs vznikly za totáče, tedy byly předem odsouzeny k jepičímu životu. Toto je projekt financovaný ze soukromých peněz, je tedy v zájmu investora neprodělat = uvést projekt v život tak, aby se minimálně zaplatil. Tím netvrdím, že to tak MUSÍ dopadnout, ale podstata je někde jinde...

+5/0
8.4.2015 12:50

J91a74r68o82s31l42a94v 53P71e30l55d36a

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
8.4.2015 13:15

M83i78c71h57a65l 58F72r55ý25d56a 1602619643202

Vývoj Tatry MTX je datován ještě před revolucí a Tatra Beta je na tom v podstatě stejně, v Ejpovicích začaly první práce těsně před koncem totality.

Z těch "novějších" projektů bych ještě zmínil např. LIAZ Xena a LIAZ (později Tedom) Fox. Ty již také odvál čas Rv a našlo by se jich ještě více.

0/0
8.4.2015 17:30

J89i30ř94í 20E67r47b40e13n 1733864436637

No, Avia 4×4, ROSS VIZA a Praga UV byly v podstatě konkurenční projekty vycházející z Pragy V3S. Jenomže u Avie šlo jen o zpestření výrobního programu v době poklesu poptávky o klasické náklaďáky, zatímco u Pragy to byl pokus resuscitovat vlastní jméno za cenu poddimenzování všech rozhodujících dílů kvůli ořezání materiálových nákladů, což se neblaze projevilo na mizerné životnosti všech dílů. Těch pragovek dnes jezdí jen pár kousků.

Jediný ROSS byl životaschopný a úspěšný projekt, který kombinoval osvědčené a spolehlivé díly dosavadních vozů. Jenže ho zařízla ekonomická krize způsobená kroky ČNB v letech 1997 a 98, kdy dobře našlápnutá továrna se zajištěnými zakázkami najednou nedostala úvěry na další činnost. Model VIZA je i téměř po dvaceti letech oblíbeným lehkým teréňákem pro lesáky i stavbaře...

0/0
9.4.2015 18:39

Z34d14e22n29ě90k 69W62e55r67n67h60a11r41t 6827425852738

Pokud u téhle Pragovky už mají homologaci, svědčí to o skutečném zájmu to dostat do výroby.

+3/0
8.4.2015 12:52

R45o24m17a28n 20F51i74š57e60r 5615178956800

a komu to prodají? :)

0/0
8.4.2015 13:53

J14a83n 24P12o34l67i43c95k65ý 6903978184523

zalezi na cene

0/0
8.4.2015 15:17

M32i69c93h77a84l 14Š53r39o37u72b35e45k 8234616473700

Tatra BETA se to jmenoval až posléze původně to vzniklo jen jako BETA - elektrododávka. Pak byl Škoda Beta s pohonem z Favorita.

0/0
8.4.2015 14:51

O39n17d55ř59e86j 62Č76a85p38k58a 6741521773794

Myslím, že tady nejde o český pokus o Ferrari, ale spíš o Ultimu nebo Radical... prostě závodní placka na značkách, u které nejde o jméno a slavného výrobce, ale hlavně o brutální výkony za relativně rozumnou cenu.

0/0
8.4.2015 17:10

J32a18n 19K67o29n14v63a82l76i13n51k51a 5760201871665

Česko-Slovensko-Kyperský projekt. Mno, proč ne. Snad se to zrealizuje. Nejspíše to bude nejčeštější auto, které se u nás vyrábí. R^

0/−1
8.4.2015 12:27

D20a15v94i34d 35R82y52c57h64e68t92s17k49ý 9356391110600

Další teoretický supersport, který nikdy neopustí fázi konceptu. Už je dělají i srbové, asi si taky nějaký naplánuji.

0/−1
8.4.2015 12:11

M57i49c27h35a54l 42Š42r17o56u40b51e18k 8454856653970

Tak a šup si teď přečíst článek...

+11/0
8.4.2015 12:20

M71i47r69o56s53l53a49v 65S60u12c60h21y 5550439500730

Až na ten zdvojený ocas mi logo příliš připomíná Peugeot. Jinak autu držím palce. Á propos, iDnes si pletou milióny a miliardy, za čtvrt milionu korun bych už byl ve frontěa doufal, že se na mě také dostane řada.

+1/0
8.4.2015 12:11

J49a89n 29P69e70k40a 5643723613

Tři a čtvrt milionu... za čtvrt miliardy by si to koupil možná arabskej šejk, kdyby mu pozlatili karoserii :D

+2/0
8.4.2015 12:35

L26i78b51o10r 49D29a82n36ě19k 4767871693

Srdce mi zaplesalo. Taková krása z české kotliny tu už dlouho nebyla.V

+4/−2
8.4.2015 11:56

M53a17r13i10a61n 74K52a81r30a61b23a 4883771670542

Tiež sa teším že niečo také tu existuje, ale nie je to z českej kotliny:

http://www.etrend.sk/auto/race4slovakia-sa-meni-na-praga-cars.html

Otázkou je, kto má tých zostávajúcich 50% na Cypre ;-)

+3/−2
8.4.2015 12:09

M66a95r36e41k 82S95ý93k37o73r96a 9643210816776

No beztak nějaký další Slovák nebo Čech....

0/0
8.4.2015 12:36

M84a45r65t62i13n 95M82i25k69o19l65á22š89e41k 7630650623

A Škodofka je co???;-D;-D

0/0
8.4.2015 13:01

P32e80t73r 25B40a82l45o15g 4721589786380

mluvil o kráse......;-D

+4/0
8.4.2015 13:16

Z12d95e63n69ě13k 45W26e56r35n73h71a71r50t 6357275752698

O kuriozity zájem bude vždy.

0/0
8.4.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.