Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 68 letech startuje nová osobní praga, je to supersport

Po dlouhých desítkách let vyrazí do provozu nový osobní automobil legendární značky Praga. Supersportovní pragovka získala v polovině března povolení k silničnímu provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a82n 41N24o17v97a12k 5171167489544

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 22:08

J78a97n 25N17o45v66a78k 5351587499354

jo s tim s tebou klidne souhlasim, proc ne.Muze to byt klidne i drive nez za 5 let, vyznamnejsi nez my jsou uz ted, vzdyt maji cca 40 mil. obyvatel a dalsich x mil. zije v zahranici.Nebudu se  zlobit, kdyz nas za par let ekonomicky predbehne i slovensko, kdyz na to ma a je sikovne, tak proc ne... To si jen vy na SR myslite, ze se cesi povysuji nad ostatni, protoze ten pocit menecennosti mate v sobe zakoreneny.Ale ver nebo ne obecne to tak neni.Moje zena ( slovenka ) by ti potvrdila ,ze cesi jsou mnohem vic v pohode nez slovaci, proto sama rika ,ze zije radeji tady a dokonce i v hokeji fandi cechum protoze videla ,ze cesi slovensku fandi, narozdil od slovenska, ktere cesku vylozene nepreji. Studoval jsem 5 let v Ziline vysokou skolu takze vim presne jak to je.Divil by ses ,ale drtiva vetsina mych znamych preje slovensku i to ,ze brzo CR ekonomicky mozna predbehne. Jak rikam, jen vy na slovensku mate z cechu dodnes nekteri mindraky.Poznal jsem to sam na vlastni kuzi v SR.Ale to je na dlouhe povidani. Muzu Te ujistit,ze cesi se ke slovakum chovaji mnohem lepe nez opacne.Jak rikam , moje zena by mohla dlouho povidat... Ale tato debata byla prvne o tom, ze sem rikal , ze zadna slovenska automobilka na SR neexistuje, ze jsou to jen vyrobni zavody a to je pravda ne? Tak jako Apple vyrabi vsechno v Cine tak koncern VW vyrabi sve znacky na SR. A skoda je ceska automobilka, jako je Lamborghini italska automobilka,Ducati italske ...Bentley a Jaguar britska automobilka, Volvo svedska automobilka ( a ne cinska ) .....

0/0
17.4.2015 14:44

R23o63m54a14n 46S48m68a95t91a48n21a 6615632757458

Veď to je len premenovaný Attack známeho slovenského výrobcu okruhových špeciálov. Dokonca ani motor nie je zmenený. Vyzerá to tak, že nejaký obchodník so zbraňami vstúpil kapitálovo do slovenskej firmy a okruhový špeciál sa pod značkou Praga a s miernymi úpravami dočká aj verzie pre bežnú prevádzku. To keď sa niektorí dozvedia, že výroba a vývoj je a ostane na Slovensku, to z toho ihneď urobia šrot a-la Favorit ;-D

http://autobild.cas.sk/clanok/186109/praga-export-ziskala-polovicu-vyrobcu-zavodnych-aut-race4slovakia

0/−2
9.4.2015 13:03

P23e32t54r 22K16r32á15l 6637306692470

Proč tady popisuješ něco, co si každý mohl přečíst v článku.

+2/0
10.4.2015 5:59

R73o31m70a49n 48S94m98a68t76a68n12a 6615622477198

Pretože "čecháčkovia" ;-D

0/−2
13.4.2015 9:40

V55á16c67l45a61v 41N10o27v65á12k 8136375281902

Když jsem byl ne vojně v 75 a 76, tak V3S neměly konkurenci, i když se už v té době dávno nevyráběly. Byl problém s náhradními díly. Byl jsem na cvičení Varšavské smlouvy "Štít/Tarcza 76" v Polsku a tam ti Poláci říkali, že u nich v lesích používají V3S a ta že nemá konkurenci. Bohužel se výroba modernizovaného provedení "přesunula" na Slovensko, resp. Slováci si ji uzurpovali a dopadlo to podle toho : prachy ze státního rozpočtu se sypaly do výstavby BAZ Bratislava, ještě v roce 89 tam stálo několik nepodařených prototypů, firma nic neprodukovala, stále se přesto dál a dál rozšiřovala, k ničemu to pod vedením "odborníků" za Slovače nevedlo. Občas jsem s nimi přišel do styku, pár výlisků pro nás lisovali -  byl to porod!!! Po 89 tam přišli z VW, nějaký čas se tam dokončovaly VW Passat, teď už ne, jak to skončilo, to fakt nevím.

+4/−1
8.4.2015 22:10

R58o90m83a76n 10S93m74a31t97a71n65a 6645162687798

To vieš, Novák, kde nie sú investície a výrobný program, tam ťažko niečo vyrábať. No a skončilo to tak, že BAZ (takmer prázdne haly bez výrobného programu) kúpil podobne ako Škodovku VW a dodal investície a výrobný program. Teda to, čoho sa BAZ za desaťročie od pražskej vlády nedočkal. Nakoniec to dopadlo ako z tej rozprávky o škaredom kačiatku.

http://ekonomika.idnes.cz/volkswagen-investuje-v-bratislave-postavi-svarovnu-za-pul-miliardy-eur-14j-/eko-zahranicni.aspx?c=A150409_121153_eko-zahranicni_lve

0/−3
9.4.2015 13:08

J20i70ř90í 73E95r75b98e95n 1843184156737

Až na to, že do BAZu se sypaly stamiliony korun, jenže to celou dobu byla polomrtvá fabrika s mizernou pracovní morálkou. Když v 80. letech škodovka nestíhala výrobu a chyběly jí například vysokotonážní lisy na nápravové dílce, tak v BAZu takových lisů zahálely desítky a sedal na ně prach. Jediné, co v BAZu za něco stálo, bylo vývojové středisko - ostatně BAZ Devín byl vynikající projekt nástupce Pragy V3S.

Vyhledejte si Bratislavské automobilové závody na české wikipedii (ne na slovenské, ta bohužel uvádí mnoho nepřesností).

+1/0
9.4.2015 18:27

R13o14m46a45n 67S79m77a27t77a28n83a 6625522437348

Všetko je to o peniazoch. V telke o tom bežal retro dokument. Súdruhom v 80-tych rokoch dochádzali prachy a na rozbeh BAZ už neboli peniaze. Prioritu dostal nábeh Favorita do výroby v MB, pretože Š120 bola technicky totálne zastaralá. V MB sa utopili všetky prachy a devízy (škodováci nedokázali ani upevniť motor na silentbloky, takmer všetko zadali zahraničným technikom - uchytenie motora robilo dokonca Porsche, karburátor - licenčný Piersburg, karoséria - Bertone, nápravy tiež licenčné, atď). To stálo devízy a tak sa BAZ ponechala bez výrobného programu a budúcnosti. Pokiaľ by nenastal prevrat, v BAZ by sa vyrábali možno zadné nápravy pre LIAZ, ale rozhodne nie Cayenne alebo Tuareg.

0/−1
13.4.2015 10:03

J17a95n 78N95o35v41a46k 5551407219634

Jojo a to neni jen automobilovy prumysl, skoro vsechno co vemou do ruky Nemci tak najednou se dari a slape to.At jsou to i strojarske podniky,elektro atd. Samozrejme se najdou vyjimky (jako treba Rover),ale i tak si myslim, ze jsou opravdu schopnejsi nez ostatni narody.Smula Slovenska je trochu to, ze tam prakticky neexistuje zadny vyzkum a vyvoj jako treba ve Skode, jsou jen obycejne montazni zavody.Proto si myslim, ze by se ani nemelo rikat, ze na SR jsou tri automobilky,ale spravne by melo byt, ze tam jsou jen vyrobni zavody tri automnobilek.

+2/−1
9.4.2015 21:25

R32o24m59a93n 98S67m93a30t70a26n61a 6355972847388

S tým vývojom je to tak trochu pritiahnuté za vlasy. Písať, že v Škodovke prebieha vývoj áut a v Bratislave je len montovňa zaváňa tak trochu švejkovaním.  Myslím si, že rozdiel medzi týmito závodmi je minimálny. Nechcem to rozpisovať - 10 rokov som robil "vývoj" v automobilovom priemysle pre nemeckú automobilku a viem, čo je vývoj a know-how a čo je využívanie lacnej pracovnej sily pri prekresľovaní technickej dokumentácie a testovania. Pokiaľ si myslíš, že v Mladej Boleslavi sa niečo vymýšľa a vyvíja pre koncern, tak mi napíš konkrétne, čo MB pre koncern niekedy vyvinula.  Motory, podvozky, ABS-systém, klimatizáciu, sedačky, prevodovky, palubné siete ??? Ja ti poviem - nič!  Veľké NIČ.  Preberá všetko od VW a dáva na to vlastný tvar karosérie. A aj ten má vo VW vyvinuté a presne predpísané rozmery a materiálové zloženie. Zamestnáva stovky technikov a inžinierov na prekresľovanie a napasovanie vyvinutých technológií a súčiastok kvôli lacnej pracovnej sile. To je ten tvoj vývoj. Takýchto ľudí má aj KIA, i keď sa čoraz častejšie vývoj a prekresľovanie zadávajú priamo dodávateľským firmám ako Johnson Controls alebo Hella. Takže asi tak. Netreba sa chváliť cudzím perím. Vyzerá to potom komicky.

0/−1
13.4.2015 9:54

J50a12n 91N85o38v30a61k 5511907109154

To myslis jako vazne nebo si fakt tak hloupy, ze napises, ze neni rozdil mezi automobilkou Skoda a montaznim zavodem VW celeho koncernu, kde se vyrabeji vsechny znacky koncernu?Internet mas tak si muzes najit informace, ktere o me zadas...staci dat do googlu slovicka vyvoj a skoda.Samozrejmem, ze vsechen vyvoj probiha v kooperaci s koncernem, dnes uz jen malo automobilek je samostatnych a vsechno pohltily koncerny, ale ano v CR narozdil od SR opravdu probiha jakztakz nejaky vyvoj, kazdy model Skody byl navrzen v CR, a maji na tom podil i slovaci, v cele s sef designerem. Min. ma Skoda sve vlastni designove centrum, ma oddeleni motorsporu kde probiha vyvoj a urcite jeste neco najdes.Krome Skody ma sve vyvojove centrum i Tatra , kde probiha napr. vyvoj podvozku.Takze se uklidni a smir se s tim, ze zadna Slovenska automobilka opravdu neexistuje (a myslim, ze nikdy ani neexistovala), jsou to jen a pouze montazni zavody.A ten v Bratislave myslim, stejne puvodne postavila Skoda, takze je dost pravdepodne, ze nebyt Skody dnes by tam nebyl ani ten VW.Hele nechci se vytahovat, ale je to tak.Ja mam Slovensko rad, studoval jsem v Ziline dopravni skolu a mam zenu Slovenku.Ale napsat, ze neni rozdil mezi firmou Skoda a BAZ, to si asi jen provokoval ze...hledej na netu a neco najdes, jen namatkou treba :

http://zpravy.e15.cz/byznys/prumysl-a-energetika/skoda-otevrela-centrum-pro-vyvoj-motoru-stavba-za-miliardu-trvala-dva-roky-1115575

+1/−1
14.4.2015 22:06

R21o79m42a66n 58S15m33a14t57a62n67a 6825282257678

Tak čo že to Škodovka pre koncern vyvinula?   No buď konkrétny, ty "cenová vývojová skupino" ;-D A Škoda už nie je žiadna česká automobilka - 100% vlastník je v Nemecku, ty malinkatý nacionalistický pepíček. Makáte pre Nemcov a Kórejcov, ako aj my.  A v tom VW Bratislava (montovňa) dokonca viac zarábajú než na tvojom "vývoji" v Boleslavi. To je realita, a nie staré povesti české .....

0/−1
15.4.2015 11:25

R32o72m17a55n 69S80m21a95t89a44n62a 6535822427698

A drísty, že Škodovka postavila v Bratislave závod a bez neho by tam nebol ani VW, je už fakt prekrúcanie histórie. Škoda skôr robila všetko pre to, aby sa tam žiaden automobil nikdy ani sériovo nevyrábal a aby to nebola priama konkurencia Boleslavi.  Nejakých pár kusov Garde a Rapidu sa medzi sériovú výrobu nerátajú. Už som počul všeliaké klišé, ale to tvoje zaraďujem na 3. miesto  - hneď po vybudovaní Košicko-buhumínskej železnice c 19. storočí Čechmi a po spriemyselnení Slovenska v 20- tych rokoch 20. storočia. Kam sa hrabe Palacký so svojimi idealizovanými dejinami....Ešteže je internet a knižnice plné informácii.

http://sk.wikipedia.org/wiki/Bratislavsk%C3%A9_automobilov%C3%A9_z%C3%A1vody

0/−1
15.4.2015 11:45

J71a67n 93N93o56v24a87k 5141677559124

Jsi zamindrakovany a jeste k tomu hlupak.Ja myslel, ze slovaky uz ten komplex menecennosti pred Cechy presel, ale vidim, ze se jeste porad zavistivi jedinci najdou:-)Jen se rozciluj a prskej ani nevis jak sem se na tobe zasmal :-)Se s tim smir, ze Slovaci nikdy zadne firmy a znacky nevybudovali a nezesmesnuj se tu.Vzdy jste delali jen pro nekoho kdo vas vodil za ruce, at uz to byli madari nebo cesi.Sami byste na SR dodnes pasli max ovce, vsechen prumysl vam tam vicemene dotahli cesi... A ted k tematu skoda... to co se tam vyviji se asi tezko dovis, vetsinou to byvaji firmami utajovane veci,ale to ty stejne nepochopis.Obecne si muzes jak sem ti psal najit na netu nejake informace co se ve skode vyviji, at jsou to motory,prevodovky nebo zavodni auta divize skoda motorsport.A ano skoda je vnimana jako ceska znacka a v kazdem zahranicnim casopise o ni takto pisou(at je to nemecky Auto Zeitung nebo AutoCar, Top Gear).Tak jako nepisou ,ze jaguar je indicka automobilka a RR a Bentley nemecka.Ale takovemu hlupakovi jako jsi to tezko vysvetlovat.Pireli bude taky navzdy italska znacka, ikdyz ji koupili cinani, Muzu Te ujistit, ze v zahranici nikde netusi, ze nejaky BAZ existuje (krome par lidi ve Wolfsburgu), protoze automobikjy maji takovych zavodu po svete spoustu ,ale kazdy vi, ze skoda je z CR.V dnesnim globalizovanem svete se uz na to nehraje, kdo je vlastnikem, ale jde jen puvod znacky.A ty se smir s tim, ze na slovensku mate jen montazni haly pro robose a zadna znama slovenska znacka neexistuje a nikdy nebyla.Narozdil od CR kde je treba Skoda, Pilsner Urquel,Tatra, atd. Ale ty se klidne rozplyvej a bud hrdy na svuj montazni zavod koncernu VW dokud ho tam jeste mas, protoze na nic jineho co se tyka aut ani jako slovak byt hrdy nemuzes.Je jasne, ze tvoje zavist prameni z toho, ze slovensko nema zadnou automobilku resp, automobilovou znacku,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji

+1/0
15.4.2015 22:40

R92o37m74a81n 28S72m70a70t96a88n43a 6455392337988

Aby ti nepraskla žilka;-D

0/−1
16.4.2015 13:46

J83a51n 31N94o60v50a70k 5861897989874

,Uplne si Te dokazu predstavit jak vidis na ulici nejakeho pekneho superba nebo jinou skodovku a zavidis, ze slovaci nic takove nemaji,Kdyby byla skoda ze slovenska a ja napsal  ze neni rozdil mezi zavodem skoda a montovnou hyundai v nosovicich tak by sis o me myslel , ze jsem blazen co? Jen se pekne rozciluj, vy na slovensku nikdy nic takoveho jako je skoda mit nebudete:-)Zadne slovenske auto neexistuje, narozdil od aut zn. Skoda, Tatra, Praga, Walter, CZ ....

+1/0
15.4.2015 23:02

R34o68m53a44n 67S49m98a66t86a83n30a 6175252897828

Len si švejkuj a povyšuj sa. Za 10 rokov obe naše republiky v ekonomike predbehne Poľsko a to už ťažko rozdýchaš. V politike, význame a kvalite národa sú Poliaci už dávnom pred nami. Len vám to v kotlinke stále nedochádza a stále si myslíte,  že ste niečo extra.  Ale sami už tušíte, že je asi niekde chyba. Ja sa nerozčuľujem, len mi je smiešne a smutno, keď si ešte niekto aj po 25 rokoch od rozdelenia republiky honí brko nemeckým podnikom v štýle "ja ho mám väčší, inak to byť nemôže". Myslím si, že v tomto sú Slováci trochu realistickejší Európania a vedia, aké je ich reálne miesto v EU.

0/−1
16.4.2015 13:44

J21a44n 79N38o32v64a69k 5561397459814

dneska vysel rozhovor s M.Jahnem v HN, kde si muzes precist,ze ve Skode probiha vyvoj i pro cely koncern VW, samozrejme nic konnkretniho ti nikdo neprozradi. ... abys priste nebyl za hlupaka a netvrdil, ze BAZ a Skoda jsou stejne zavody :-)Jinak moji odpoved co se tyka slovenska si muzes precist na uplnem zacatku, nevim proc mi to hodilo jako nejnovejsi prispevek a ne jako reakci.

Rozhovor je zde:

http://archiv.ihned.cz/c1-63942760-v-mlade-boleslavi-padne-90-procent-dulezitych-rozhodnuti-o-vyvoji-vozu-jen-zlomek-resi-vw

+1/0
29.4.2015 21:11

J71i93ř61í 31E49r83b82e40n 1473114276627

VW Bratislava je dost prestižním závodem Volkswagenu. Ve výrobním programu má od Škody Citigo po Porschi Cayenne.

+1/0
9.4.2015 18:23

M31i92r45o72s45l25a62v 43Š16i15m76k38o 7365173612765

Kdyby tak vyvinuli nějaké jednoduché kupé s motorem vzadu za fajnovou cenu, tak proč ne? Tohle budoucnost nemá, akorát v tom někdo utopil peníze...

+11/−1
8.4.2015 17:06

D33a64n21i23e97l 84V77o15d15i64c44k46a 9345831517815

jen bych Vás drobně opravil. nikoliv utopil peníze, ale vypral černé peníze. především ze státních zakázek. ale auto je to moc hezký...

0/0
9.4.2015 6:29

J93i81ř58í 44E86r90b33e41n 1763124756667

To nikdo nedokáže. Homologační předpisy EHS jsou dost náročné a potřebné testy dost drahé.

Ostatně už za první republiky tu bylo dost garážových výrobců, kteří snili o tom, jak svými geniálně jednoduchými vozítky porazí zavedené značky. Trochu ale zapomněli, že výrobní cena je jen jedním z mnoha faktorů pro rozhodování.

0/0
9.4.2015 18:29

V26l33a94d41i32m16i16r 82Z88a14b63l45o25u39d67i80l 6807261189310

Ta V3S se mi líbí víc...

+14/−1
8.4.2015 13:39

R62o94m44a54n 57V26o88c41e40t79k45a 9953191216878

Tak palec nahoru R^ a držím pěsti, ať se to podaří dotáhnout do konce a ať občas nějakého krasavce z Pragy potkáme na cestách

+4/0
8.4.2015 13:35

D80a68v12i23d 28H76u68r91k88a 3270233291561

Myslím, že tohle auto bylo poprvé představeno tak před dvěma lety. Nevím, jestli to bylo už jako Praga či nějaký pokračovatel K1 Attack. To je slovenský supersport a párkrát jsem ho na cestě potkal. (nyní myslím K1 Attack, ne Pragu)

+4/0
8.4.2015 13:25

R33o52m59a60n 92S53m13a31t87a50n82a 6155262747518

Je to Attack.  Na Slovakiaringu sa dá aj cez zľavomat požičať a vyblázniť sa do sýtosti.

0/0
9.4.2015 13:11

R19o67m67a35n 13H51o85r21n78í12k 2895532924121

Ó, to je nádhera! V[>-]V

+2/0
8.4.2015 13:24

P54e36t44r 95B42a18l87o29g 4841139656170

no...test v TopGearu asi nestihne;-D

+3/0
8.4.2015 13:17

J65a91r28o28s18l12a12v 27P82e31l58d87a

Uživatel požádal o vymazání
0/−2
8.4.2015 12:34

M25i15c47h41a80l 57F13r10ý19d28a 1432239483182

Srovnáváte jablka s hruškami... Vámi zmiňované prototypy vesměs vznikly za totáče, tedy byly předem odsouzeny k jepičímu životu. Toto je projekt financovaný ze soukromých peněz, je tedy v zájmu investora neprodělat = uvést projekt v život tak, aby se minimálně zaplatil. Tím netvrdím, že to tak MUSÍ dopadnout, ale podstata je někde jinde...

+5/0
8.4.2015 12:50

J83a66r62o88s81l64a69v 95P84e92l91d59a

Uživatel požádal o vymazání
+3/0
8.4.2015 13:15

M93i86c50h75a29l 32F76r56ý80d36a 1692569473372

Vývoj Tatry MTX je datován ještě před revolucí a Tatra Beta je na tom v podstatě stejně, v Ejpovicích začaly první práce těsně před koncem totality.

Z těch "novějších" projektů bych ještě zmínil např. LIAZ Xena a LIAZ (později Tedom) Fox. Ty již také odvál čas Rv a našlo by se jich ještě více.

0/0
8.4.2015 17:30

J98i65ř96í 47E58r14b79e98n 1273454636927

No, Avia 4×4, ROSS VIZA a Praga UV byly v podstatě konkurenční projekty vycházející z Pragy V3S. Jenomže u Avie šlo jen o zpestření výrobního programu v době poklesu poptávky o klasické náklaďáky, zatímco u Pragy to byl pokus resuscitovat vlastní jméno za cenu poddimenzování všech rozhodujících dílů kvůli ořezání materiálových nákladů, což se neblaze projevilo na mizerné životnosti všech dílů. Těch pragovek dnes jezdí jen pár kousků.

Jediný ROSS byl životaschopný a úspěšný projekt, který kombinoval osvědčené a spolehlivé díly dosavadních vozů. Jenže ho zařízla ekonomická krize způsobená kroky ČNB v letech 1997 a 98, kdy dobře našlápnutá továrna se zajištěnými zakázkami najednou nedostala úvěry na další činnost. Model VIZA je i téměř po dvaceti letech oblíbeným lehkým teréňákem pro lesáky i stavbaře...

0/0
9.4.2015 18:39

Z48d93e27n29ě29k 53W48e31r63n25h58a43r98t 6207455902378

Pokud u téhle Pragovky už mají homologaci, svědčí to o skutečném zájmu to dostat do výroby.

+3/0
8.4.2015 12:52

R56o95m16a50n 54F64i14š98e47r 5445878796940

a komu to prodají? :)

0/0
8.4.2015 13:53

J69a15n 22P35o83l82i38c60k17ý 6263178264723

zalezi na cene

0/0
8.4.2015 15:17

M83i17c62h48a47l 67Š87r70o70u49b56e52k 8934396233290

Tatra BETA se to jmenoval až posléze původně to vzniklo jen jako BETA - elektrododávka. Pak byl Škoda Beta s pohonem z Favorita.

0/0
8.4.2015 14:51

O81n19d59ř50e68j 55Č52a31p72k36a 6621621753494

Myslím, že tady nejde o český pokus o Ferrari, ale spíš o Ultimu nebo Radical... prostě závodní placka na značkách, u které nejde o jméno a slavného výrobce, ale hlavně o brutální výkony za relativně rozumnou cenu.

0/0
8.4.2015 17:10

J78a97n 34K80o79n96v45a97l95i30n91k33a 5970651641825

Česko-Slovensko-Kyperský projekt. Mno, proč ne. Snad se to zrealizuje. Nejspíše to bude nejčeštější auto, které se u nás vyrábí. R^

0/−1
8.4.2015 12:27

D88a53v24i41d 34R17y57c74h14e38t63s41k74ý 9216141340930

Další teoretický supersport, který nikdy neopustí fázi konceptu. Už je dělají i srbové, asi si taky nějaký naplánuji.

0/−1
8.4.2015 12:11

M31i69c58h28a23l 58Š26r83o82u23b39e58k 8444566853650

Tak a šup si teď přečíst článek...

+11/0
8.4.2015 12:20

M89i47r19o47s44l24a71v 50S58u75c50h42y 5130339830250

Až na ten zdvojený ocas mi logo příliš připomíná Peugeot. Jinak autu držím palce. Á propos, iDnes si pletou milióny a miliardy, za čtvrt milionu korun bych už byl ve frontěa doufal, že se na mě také dostane řada.

+1/0
8.4.2015 12:11

J66a38n 75P95e16k64a 5753933963

Tři a čtvrt milionu... za čtvrt miliardy by si to koupil možná arabskej šejk, kdyby mu pozlatili karoserii :D

+2/0
8.4.2015 12:35

L56i50b93o28r 25D69a80n76ě75k 4837731943

Srdce mi zaplesalo. Taková krása z české kotliny tu už dlouho nebyla.V

+4/−2
8.4.2015 11:56

M86a59r17i96a17n 68K46a18r83a80b59a 4383231910152

Tiež sa teším že niečo také tu existuje, ale nie je to z českej kotliny:

http://www.etrend.sk/auto/race4slovakia-sa-meni-na-praga-cars.html

Otázkou je, kto má tých zostávajúcich 50% na Cypre ;-)

+3/−2
8.4.2015 12:09

M79a89r59e35k 70S25ý50k87o72r77a 9323430166696

No beztak nějaký další Slovák nebo Čech....

0/0
8.4.2015 12:36

M64a37r48t20i30n 78M78i68k98o97l94á39š85e23k 7750900643

A Škodofka je co???;-D;-D

0/0
8.4.2015 13:01

P14e32t63r 10B86a25l57o12g 4781459716430

mluvil o kráse......;-D

+4/0
8.4.2015 13:16

Z28d84e34n40ě47k 28W52e20r28n91h22a36r21t 6907615392418

O kuriozity zájem bude vždy.

0/0
8.4.2015 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.