Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolupracovník iDNES.cz v porotě prestižní ankety evropského auta roku

Nejprestižnější automobilová anketa má nového člena z České republiky. V jury odborných novinářů Evropského auta roku nahrazuje Tomáše Hyana, který byl v porotě od roku 2001, Jiří Duchoň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M72a45r90e37k 10H27r94u81b85y 6937572861878

Nahradit Toma Hyana je docela vyzva, i kdyz svuj vrchol ma uz za sebou. Tak at se dariR^

0/0
10.4.2015 11:57

S70t81a55n72i42s86l70a38v 19S86r48b42a 4745224678524

volný byl krom p. Duchoně i Clarkson. překvapuje mě, že přednost dostal právě prvně jmenovaný. Zvlášť když rubriku auto.idnes.cz plnil Clarkson mnohem více než Duchoň.

+2/0
9.4.2015 11:27

J96o29s66e87f 41N26o37v20a53k 5328522246368

Bude někdo někdy hodnotit kvalitu provedení a výdrž po ujetí 200kkm, jako to uměla auta z druhé půlky devadesátých let?

+1/0
9.4.2015 10:47

J81i52ř46í 23S60c86h40w44a89c40h 8238534388636

a jak by sis to představoval u aut co jsou na trhu pár měsíců? ;-)

+1/0
9.4.2015 11:50

S57t52a94n34i15s37l39a87v 74S90r98b55a 4545544448284

já ti do toho pepo nechcu moc kecat, ale nepleteš si pojmy? on je rozdíl, jestli ti auto vydrželo 200k nebo jestli sis auto uměl opravit po každých 10k sám až si najezdil celkových 200k a auto zešrotoval...chápu, že dnes 10x ručně vyměněné brzdové kotouče můžeš nazývat výdrží, ale není to fér vůči současným autům...

0/0
9.4.2015 14:10

J20o43s55e12f 37N43o12v28a24k 5348362176178

Odcházející řídíci jednotky, motory vyráběné tak, že se nedají přetěsnit a překroužkovat, to jsou věci, které byly ok a současný stav není fér k zákazníkům.

+1/0
9.4.2015 20:20

S87t52a43n13i61s78l67a58v 97S47r85b95a 4925774548244

tak ale o tom to je-ani tenkrát auta nevydržela 200k bez potřeby přetěsnit, vyměnit, zavařit...proto rozdíl není ve výdrži, ale v tom, že tenkrát to šlo opravit skoro doma, dnes ne. Ale holt ESP neuděláš jiné než elektronické, protože mechanické dosud nikdo nevymyslel...možná, že by někdo ještě dokázal vyrobit čistě mechanické auto, možná by ho i někdo koupil, ale to už jsi v jiné rubrice než auto roku i kdyby byla čistá nezkorumpovaná

0/0
10.4.2015 7:48

J15o42s84e98f 70N30o78v97a35k 5368232506768

Tenkrát to šlo doma, dnes to nejde ani v autorizovaném servisu, protože náhradní díly automobilka neprodává. Takže motor, kterej by v klidu mohl sloužit dál, jde do koše. Rád bych si připlatil za auto, který by vydrželo, ne auta měnit po pěti letech. To by teprve byla ta správná ekologie.

A co se týče odcházejících řídících jednotek, zase je to o optimalizaci řízené životnosti. Šlo by to udělat tak, aby jednotky vydržely, jen není zájem.

0/0
13.4.2015 11:35

J20a80k10u31b 79F85e47i65f51a91r 7759769696219

Tato anketa je komedie, stejně jsou výsledky domluvené, zaplacené.

0/0
9.4.2015 9:51

J95a68n 15J43a65n56e14č19e90k 9510173450676

Jedině dobře, že dědek zmizí. Takový hrozný a nesoudný kecy, to se člověk stydí číst:

"When I have been told, that Passat is going to be different, I had some doubts, knowing minimal difference between previous two generations! But when I have driven first meters of my hundreds of kilometers with the Passat, I already knew that it is my Car of the Year. Refined, with great road behaviours, excellent handling and comfort; powerful, but clean and not thirsty engines, even hybrid version; and two universal body styles. Sharp lines of timeless design and innovative assistants, with special mention for Trailer Assist and Traffic Jam Assist, have convinced me for the first position."

+1/−2
9.4.2015 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.