Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Spolupracovník iDNES.cz v porotě prestižní ankety evropského auta roku

Nejprestižnější automobilová anketa má nového člena z České republiky. V jury odborných novinářů Evropského auta roku nahrazuje Tomáše Hyana, který byl v porotě od roku 2001, Jiří Duchoň.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M44a41r83e38k 29H32r27u27b90y 6927662521788

Nahradit Toma Hyana je docela vyzva, i kdyz svuj vrchol ma uz za sebou. Tak at se dariR^

0/0
10.4.2015 11:57

S62t92a42n92i41s56l67a17v 79S13r92b19a 4485114788914

volný byl krom p. Duchoně i Clarkson. překvapuje mě, že přednost dostal právě prvně jmenovaný. Zvlášť když rubriku auto.idnes.cz plnil Clarkson mnohem více než Duchoň.

+2/0
9.4.2015 11:27

J42o37s89e20f 62N41o61v20a22k 5788312936198

Bude někdo někdy hodnotit kvalitu provedení a výdrž po ujetí 200kkm, jako to uměla auta z druhé půlky devadesátých let?

+1/0
9.4.2015 10:47

J46i73ř12í 39S20c52h63w64a13c49h 8208774748756

a jak by sis to představoval u aut co jsou na trhu pár měsíců? ;-)

+1/0
9.4.2015 11:50

S34t13a35n35i23s78l26a21v 10S34r24b88a 4525404108404

já ti do toho pepo nechcu moc kecat, ale nepleteš si pojmy? on je rozdíl, jestli ti auto vydrželo 200k nebo jestli sis auto uměl opravit po každých 10k sám až si najezdil celkových 200k a auto zešrotoval...chápu, že dnes 10x ručně vyměněné brzdové kotouče můžeš nazývat výdrží, ale není to fér vůči současným autům...

0/0
9.4.2015 14:10

J30o44s88e84f 85N92o56v44a45k 5708682496778

Odcházející řídíci jednotky, motory vyráběné tak, že se nedají přetěsnit a překroužkovat, to jsou věci, které byly ok a současný stav není fér k zákazníkům.

+1/0
9.4.2015 20:20

S72t85a70n52i63s86l43a87v 74S95r67b94a 4675574908394

tak ale o tom to je-ani tenkrát auta nevydržela 200k bez potřeby přetěsnit, vyměnit, zavařit...proto rozdíl není ve výdrži, ale v tom, že tenkrát to šlo opravit skoro doma, dnes ne. Ale holt ESP neuděláš jiné než elektronické, protože mechanické dosud nikdo nevymyslel...možná, že by někdo ještě dokázal vyrobit čistě mechanické auto, možná by ho i někdo koupil, ale to už jsi v jiné rubrice než auto roku i kdyby byla čistá nezkorumpovaná

0/0
10.4.2015 7:48

J85o38s74e21f 72N48o78v56a39k 5868482276418

Tenkrát to šlo doma, dnes to nejde ani v autorizovaném servisu, protože náhradní díly automobilka neprodává. Takže motor, kterej by v klidu mohl sloužit dál, jde do koše. Rád bych si připlatil za auto, který by vydrželo, ne auta měnit po pěti letech. To by teprve byla ta správná ekologie.

A co se týče odcházejících řídících jednotek, zase je to o optimalizaci řízené životnosti. Šlo by to udělat tak, aby jednotky vydržely, jen není zájem.

0/0
13.4.2015 11:35

J78a77k42u54b 52F60e55i51f12a81r 7879469536859

Tato anketa je komedie, stejně jsou výsledky domluvené, zaplacené.

0/0
9.4.2015 9:51

J56a24n 87J27a97n88e86č54e41k 9810213130606

Jedině dobře, že dědek zmizí. Takový hrozný a nesoudný kecy, to se člověk stydí číst:

"When I have been told, that Passat is going to be different, I had some doubts, knowing minimal difference between previous two generations! But when I have driven first meters of my hundreds of kilometers with the Passat, I already knew that it is my Car of the Year. Refined, with great road behaviours, excellent handling and comfort; powerful, but clean and not thirsty engines, even hybrid version; and two universal body styles. Sharp lines of timeless design and innovative assistants, with special mention for Trailer Assist and Traffic Jam Assist, have convinced me for the first position."

+1/−2
9.4.2015 9:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.