Diskuze
Komentář: Silniční teréňáky jsou nesmysl, který teď frčí
Děkujeme za pochopení.
P33a16v93e72l 60M32a88r73e82k
Kdo tomu Dvořákovi za tenhle paskvil zaplatil? Každý může mít názor na různá auta, jaká chce, ale z něj crší zlost až nenávist, pro mne v této sekci naprosto nepochopitelná
M15i50c84h98a20l 84Ž93á30č22e38k
Me se zda, ze tam jeste chybi v cesku typick veta: Skodovka je nejlepsi na svete a jeste k tomu Octavia :)
J98i50ř31í 88S78c53h41w18a30c21h
no tak teď už nechybí.....
redakce iDnes děkuje za opravu.....
I27v67a39n 73P38š70e88n45č82í59k
Mám yetiho 1,4 TSI, motor žere olej, né moc, ale žere, Škoda prý řeší jako problém, když doléváte od 0,9l/1000km.
Bydlím na Vysočině a hodně silnic je ve špatném stavu, což Yetimu vyhovuje. Pokud bych jezdil denně dálnici, tak mě to seřere,...pokud jedete 130kmh, tak se pod 8l/100km nedostatnete. Při důchodcovské jízdě do 80kmh se dostanete i pod 7l/100km. Jezdím ale krátké trasy a město, takže mám průměr 8l/km.
Výhled super, podvozek skoro super, motor - radši bych bral TDI, ale v městském provozu OK, na dálnici přes 160 nedáte. Na polnačkách se nemusíte obávat, jen pozor na přední nájezdový úhel, už jsem škrtnul....
Manželka je z něho nadšená, takže je to vlastně auto pro ženský...
I46v80a82n 56P82š12e36n81č23í93k
A pro Jeremyho Clarksona, aby si při průjezdem ohněm mohl dát zmrzlinu...
L76u82k84á15š 92V16a89ň79u52r70a
Pro me nepochopitelne jsou SUV s 1.2 HTP a nahonem 4x2. Treba Yeti se nejvic prodava prave v teto konfiguraci. Druhy nejprodavanejsi je 2.0TDI 4x4.
J82i54ř35í 81S23c15h84w38a78c62h
Tak Yeti se s 1.2 HTP určitě neprodává
V47l41a95d51i15s36l17a27v 26B11u34r41y95š93e16k
mě SUVéčko po všech stánkách vyhovuje, dříve jsem jezdil hatchbakama, kombíkama a sedanama, ale nebylo to ono, pořád utrženej spoiler, ohnutej výfuk, u megane po 40 tisících kilometrech odešlo všechno na řízení, nejednou jsem řešil naraženej disk a tak jsem řekl dost, bydlím ve městě, jehož silnice jsou totálně rozbité v okolí se neustále kope, stává se, že někde projedu a za mnou se řidič oktávky smutně dívá a já ve zpětném zrcátku jen vidím, jak se otáčí, v zimě, když se z naší ulice nemůžou předohraby vyhrabat, pomalu je objedu po chodníku a jsem pryč, s autem jezdím především se psem na výlety do lesa, na zahradu a chatu a taky s ním jezdím na nákupy a už teď vím, že moje další auto bude SUV
L59u77k66á40š 89V12a14ň21u24r53a
Mám chalupu na horách a nejedno zapadnutí s 4x2 mě přesvědčilo, že 4x4 je k nezaplacení. Vyhrabu se skoro ze všech. Jen jednou jsem zůstal na lehce zasněžené louce (cca 2cm sněhu), kde v kopci i 4x4 hrabala a nejela. Ale pomohlo rozjetí po vrstevnici a driftování loukou.
V36l86a21d86i60m29í13r 63R24o23z46e72h95n64a84l
O tom co je módní a co se komu líbí, je věc osobního vkusu. Zkuste s na cestě spočítat, kolik potkáte hatchbacků a kolik sedanů. Kdycśi dávno jste si vybírali mez sedanem a kombíkem
J52a44n 53K70o80n29v93a85l29i97n35k60a
Ten článek je takový zvláštní. Trochu se vymyká ostatním v této rubrice. Je takový negativní až rozhořčený. Nikde se v něm nepíše o Škodovce, přičemž piksla typu Yeti je také deklarovaná jako SUV.
Pravdou je, že vozy typu SUV jsou poslední dobou přemnožené. Nicméně, stále je možné si pořídit auto klasické koncepce - sedan, kombi, liftback, hatchback, proto bych se nijak nepozastavoval nad tím, že si lidé kupují pseudo teréňáky. Každý ať má. co chce a co si může dovolit.
B21e32d78r45i37c84h 36Z60i10t30k15o
Nevim,zda mohu kladne hodnotit clanek v tomto duchu,vzdyt takhle mohu popsat jakykoliv segment automobilovehu trhu, kazdou skupinu vlastniku i zajemcu o vozidlo.Proste dnes jsou mozna v kurzu SUV, za deset let to bude jiny fenomen. Zkusme se treba s humorem navezt do kabrioletu, jak je vubec mozne,ze ty auticka maj platenou strechu, vetsinou vysokou spotrebu a mnohdy jen dve mista k sezeni,jak se tohle vubec muze nekomu libit, vzdyt do kufru nejde dat ani lednice.Tak mi reknete proc za to ty automobilky chteji tolik penez.....
J50i15ř38í 41S79c91h22w15a69c74h
na to je velmi jednoduchá odpověď. Nízké prodeje, malé série, vyšší ceny.
A návážet se do kabrioletů stejným způsobem by bylo možné, kdyby se staly např. módou na venkově a celé rodiny by v nich jezdily na pole
A58n68t66o53n71í16n 92V35r67ň61á92k
Vzhledem k tomu že v Německu se loni stal autem roku Opel Moca, nejsou češi ničím výjmeční. Já sám vlastním SUV a neměnil bych. Jestli někomu vyhovuje sedět na podlaze jako v Oktávce nebo Fabii, je to jeho volba. Pokud se tam ovšem s dvoumetrou výškou vejde, o (ne)pohodlí na zadních sedadlech raději nemluvím. Pro mne článek o ničem.
J51o51s90e43f 11V44y21s38k33o52c24i48l
Pohodli na zadnich sedadlech asi nebude zrovna pausalni vlastnost SUV. Takovej Superb zatim auta stejne cenove kategorie tezko prekonaji. Nedavno jsem jel v obrovskem, ale obecne zrovna ne prilis povedenm SUV, Opel Antara. K nasemu prekvapeni jsme vzadu dva vysoci sedeli oblicejem k sobe, protoze se nam tam nevesly nohy.. No alespon jsme na sebe lepe videli, ale na 100km cestu to nebylo. U SUV ocenuji obecne spise vysku. Stejne si myslim, ze SUV si bezni lide kupuji proto, ze za svoje penize chteji videt aby to bylo co nejvetsi resp. jakoby ukousnute ze sveta velkych/drahych aut, ale jizdni vlastnosti jsou jim ukradene. A muze za to i vystrizliveni po dobe staleho zdrazovani pohonnych hmot.
K40a24r65e53l 48N16o23v55a51k
Já se taky snažil přijít na nějaký racionální důvod proč je to tak oblíbené, že bych si to třeba taky pořídil, ale na nic jsem nepřišel.
M56a73r85t68i27n 81N88o92v37o78t70n88ý
Lepší výhled, vyšší posez (= pohodlnější nastupování)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Koordinátor/ka klinických hodnocení
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha