Diskuze

Komentář: Silniční teréňáky jsou nesmysl, který teď frčí

Módním policistkám naskakuje vyrážka, když ve městech korzují lidé v sportovních bundách a trekových botách. Že se ulice plní „outdoorovými“ auty jim nevadí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P61a78v47e97l 22M28a95r20e76k

19. 4. 2015 23:48

Kdo tomu Dvořákovi za tenhle paskvil zaplatil? Každý může mít názor na různá auta, jaká chce, ale z něj crší zlost až nenávist, pro mne v této sekci naprosto nepochopitelná Rv

1 0
možnosti

Me se zda, ze tam jeste chybi v cesku typick veta: Skodovka je nejlepsi na svete a jeste k tomu Octavia :)

0 1
možnosti

no tak teď už nechybí.....

redakce iDnes děkuje za opravu.....;-)

0 0
možnosti

Mám yetiho 1,4 TSI, motor žere olej, né moc, ale žere, Škoda prý řeší jako problém, když doléváte od 0,9l/1000km.

Bydlím na Vysočině a hodně silnic je ve špatném stavu, což Yetimu vyhovuje. Pokud bych jezdil denně dálnici, tak mě to seřere,...pokud jedete 130kmh, tak se pod 8l/100km nedostatnete. Při důchodcovské jízdě do 80kmh se dostanete i pod 7l/100km. Jezdím ale krátké trasy a město, takže mám průměr 8l/km.

Výhled super, podvozek skoro super, motor - radši bych bral TDI, ale v městském provozu OK, na dálnici přes 160 nedáte. Na polnačkách se nemusíte obávat, jen pozor na přední nájezdový úhel, už jsem škrtnul....

Manželka je z něho nadšená, takže je to vlastně auto pro ženský...

0 0
možnosti

A pro Jeremyho Clarksona, aby si při průjezdem ohněm mohl dát zmrzlinu...;-D

1 0
možnosti

Pro me nepochopitelne jsou SUV s 1.2 HTP a nahonem 4x2. Treba Yeti se nejvic prodava prave v teto konfiguraci. Druhy nejprodavanejsi je 2.0TDI 4x4.

1 0
možnosti

Tak Yeti se s 1.2 HTP určitě neprodává ;-)

0 0
možnosti
Foto

mě SUVéčko po všech stánkách vyhovuje, dříve jsem jezdil hatchbakama, kombíkama a sedanama, ale nebylo to ono, pořád utrženej spoiler, ohnutej výfuk, u megane po 40 tisících kilometrech odešlo všechno na řízení, nejednou jsem řešil naraženej disk a tak jsem řekl dost,   bydlím ve městě, jehož silnice jsou totálně rozbité v okolí se neustále kope, stává se, že někde projedu a za mnou se řidič oktávky smutně dívá a já ve zpětném zrcátku jen vidím, jak se otáčí, v zimě, když se z naší ulice nemůžou předohraby vyhrabat, pomalu je objedu po chodníku a jsem pryč, s autem jezdím především se psem na výlety do lesa, na zahradu a chatu a taky s ním jezdím na nákupy a už teď vím, že moje další auto bude SUV

1 0
možnosti

Mám chalupu na horách a nejedno zapadnutí s 4x2 mě přesvědčilo, že 4x4 je k nezaplacení. Vyhrabu se skoro ze všech. Jen jednou jsem zůstal na lehce zasněžené louce (cca 2cm sněhu), kde v kopci i 4x4 hrabala a nejela. Ale pomohlo rozjetí po vrstevnici a driftování loukou.

0 0
možnosti

O tom co je módní a co se komu líbí, je věc osobního  vkusu. Zkuste s na cestě spočítat, kolik potkáte hatchbacků a kolik sedanů. Kdycśi dávno jste si vybírali mez sedanem a kombíkem:-)

0 0
možnosti

Ten článek je takový zvláštní. Trochu se vymyká ostatním v této rubrice. Je takový negativní až rozhořčený. Nikde se v něm nepíše o Škodovce, přičemž piksla typu Yeti je také deklarovaná jako SUV.

Pravdou je, že vozy typu SUV jsou poslední dobou přemnožené. Nicméně, stále je možné si pořídit auto klasické koncepce - sedan, kombi, liftback, hatchback, proto bych se nijak nepozastavoval nad tím, že si lidé kupují pseudo teréňáky. Každý ať má. co chce a co si může dovolit.

2 0
možnosti

Nevim,zda mohu kladne hodnotit clanek v tomto duchu,vzdyt takhle mohu popsat jakykoliv segment automobilovehu trhu, kazdou skupinu vlastniku i zajemcu o vozidlo.Proste dnes jsou  mozna v kurzu SUV, za deset let to bude jiny fenomen. Zkusme se treba s humorem navezt do kabrioletu, jak je vubec mozne,ze ty auticka maj platenou strechu, vetsinou vysokou spotrebu a mnohdy jen dve mista k sezeni,jak se tohle vubec muze nekomu libit, vzdyt do kufru nejde dat ani lednice.Tak mi reknete proc za to ty automobilky chteji tolik penez.....

6 0
možnosti

na to je velmi jednoduchá odpověď. Nízké prodeje, malé série, vyšší ceny.

A návážet se do kabrioletů stejným způsobem by bylo možné, kdyby se staly např. módou na venkově a celé rodiny by v nich jezdily na pole ;-)

2 1
možnosti

Vzhledem k tomu že v Německu se loni stal autem roku Opel Moca, nejsou češi ničím výjmeční. Já sám vlastním SUV a neměnil bych. Jestli někomu vyhovuje sedět na podlaze jako v Oktávce nebo Fabii, je to jeho volba. Pokud se tam ovšem s dvoumetrou výškou vejde, o (ne)pohodlí na zadních sedadlech raději nemluvím. Pro mne článek o ničem.

4 2
možnosti

Pohodli na zadnich sedadlech asi nebude zrovna pausalni vlastnost SUV. Takovej Superb zatim auta stejne cenove kategorie tezko prekonaji. Nedavno jsem jel v obrovskem, ale obecne zrovna ne prilis povedenm SUV, Opel Antara. K nasemu prekvapeni jsme vzadu dva vysoci sedeli oblicejem k sobe, protoze se nam tam nevesly nohy.. No alespon jsme na sebe lepe videli, ale na 100km cestu to nebylo. U SUV ocenuji obecne spise vysku. Stejne si myslim, ze SUV si bezni lide kupuji proto, ze za svoje penize chteji videt aby to bylo co nejvetsi resp. jakoby ukousnute ze sveta velkych/drahych aut, ale jizdni vlastnosti jsou jim ukradene. A muze za to i vystrizliveni po dobe staleho zdrazovani pohonnych hmot.

0 0
možnosti

K68a14r59e39l 31N64o91v59a62k

12. 4. 2015 16:56

Já se taky snažil přijít na nějaký racionální důvod proč je to tak oblíbené, že bych si to třeba taky pořídil, ale na nic jsem nepřišel.

1 1
možnosti

Lepší výhled, vyšší posez (= pohodlnější nastupování)

1 0
možnosti