- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řídil jsem párkrát půjčené Ssangyong Rexton. Musím říct, že to bylo pohodlné svezení, ale to je i můj Saab 9-3 s poloviční spotřebou. Ten Ssangyong fakt žral jako zjednaný. 2,5l benzín v automatu... Navíc je to auto letos deset let staré a akorát zralé na odpis. Hodnotu má tak padesát tisíc, nové stálo jistě přes mega.
Mohl by mi někdo vysvětlit na co jsou dobré tyto hnusné traktory na silnicích. Nebo, že by jenom na posilování ega impotentních zbohatlíků ? Neboť i rozumný zbohatlík si koupí elegantní limusinu a ne takovouto obludu !
Mně se to docela líbí - mám totiž X-Trail,dneska jsou to samý kulatý věci,bohužel.
Nerozumím té poslední větě. Všechny ssangyongy měly technický základ v Mercedesech. Celé poháněcí ústrojí bylo od nich.
Chairman je dokonce Mercedes i zvenku.
"SsangYong je korejský výrobce, který se proslavil jedněmi z nejošklivějších aut poslední doby.", a jeho sláva hvězd se dotýká.
Flákli FJ Cruiserem do Hondy Element...
Prý Toyota FJ cruiser :D Vždyť je to prodloužená KIA Soul :D
jen nechápu, že když Babišdnes píše o Ssangyongu, tak si neodpustí klišé o ošklivosti, on ten Babiš taky není žádný krasavec a kam až to dotáhl