Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Qoros chystá odvážné SUV. Nabíjet se umí bez drátů

U qorosu jsme zvyklí na střízlivější geometrický design, nový koncept je však odvaz, který naznačuje představy designérů značky o plnohodnotném SUV. Qoros 2 je hybridní kříženec, který je dlouhý jako kombíková fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M46i66c17h64a20e19l 71K31o77n31e72č34n70ý 6472363209699

Zajímavé, je vidět, že na designu makali EvropaniR^

0/0
25.4.2015 11:50

M66a60r55t11i24n 85T91e36s35a65ř 2539383903343

Co je to bezdrátové nabíjení? Je to už feromagnetická placka, kterou strčíte do slotu a trčí z ní tlustý kabel (a vyhnete se tím jen galvanickému kontaktu), nebo indukční smyčka v podlaze, ke které taky vedou dráty někde pod zemí a která musí mít rozptylové pole jako kráva? Připomínám, že rozdíl mezi bezdrátovým nabíjecím příkonem ajfounu a auta je několik řádů a tudíž nad účinností přenosu nelze v případě auta mávnout rukou.

0/0
24.4.2015 13:13

J79a49n 35K77o37n59v28a82l37i16n56k23a 5410661291335

Zezadu ten koncept vypadá jako Trabant kombi.

+1/0
24.4.2015 7:04

S70v63a50t59o74p72l35u53k 84S21i16l50n34ý 4262446949218

Qoros zaměstnává celou řadu inženýrů z německých automobilek, takže není divu, že patří mezi čínskou automobilovou špičku.

0/0
23.4.2015 21:18

Z77b44y42n45ě66k 86N84o90v38á11k 4364274858784

Cinani maji pestovat ryzi, vyrabet soucastky pro poitace a to je vse! A  ne se plest do vyroby aut. Melo by se jim to zakazat. A jeste to chcou prodavat tady v Evrope?

+1/−3
23.4.2015 20:52

H45o23n93z97a 34H14r29o70m38a89s 1595157127152

Jo jen je problem, ze nasi ty auta budou mozna tak montovat a pak si je kupovat protoze cena nakonec vyhraje.

0/0
23.4.2015 22:36

M42i71r31o65s31l95a95v 71S17u55c36h31y 5140919860860

Máte na mysli ty samé Číňany, kteří měli vyspělou civilizaci v době, kdy na našem území Keltové opracovávali pazourek pro celou Evropu? Myslíte ty samé Číňany, bez nichž by řada průmyslových odvětví zkrachovala? Ty, kdo zvládli snad všechny vyspělé technologie v čase, kdy my nepostavíme jedinou funkční dálnici?

Pamatuji časy, kdy jsme se smáli podivným japonským autíčkům. Ještě dnes se najdou lidé, kteří se smějí korejským autům. Dnes se ještě můžeme smát čínským autům. Tedy až na Quoros. Západní kapitál, vývoj, konstrukce i výrobní technologie, jen s čínskou "lacinou" pracovní silou. Čína vyrábí víc než 20 mil. aut ročně a kapacita stále roste. Je naprosto logické, že je to jen otázka času, kdy budou čínská auta v Evropě naprosto běžným zbožím.

+3/0
24.4.2015 14:59

J43i25ř83í 83K88o63c55u80r31e11k 6235524395238

Totéž se říkalo o Japoncích a motorkách. Že mají tak maximálně lovit ryby a možná občas vykovat katanu. Ale do pokročilé metalurgie pro spalovací motor se motat nemají. :-P

0/0
25.4.2015 0:10

M74i37l96a34n 85P35o94k92o55r64a 6229242274962

A vo tom to je ;-D To je typ designu, který se někomu bude líbit hodně a druhý ho bude nesnášet. Na druhou stranu, je jasné, že pokud to bude jezdit po silnicích, hned budete vědět, že jede Qoros. A to je v dnešní době dobře. U mě mají plus, mě se to líbí ;-)

+1/−1
23.4.2015 17:54

P36e27t58r 92B49á33č96a 8725276675885

To je jeste hnusnejsi jak skodovka a to uz je co rict ;-D

+3/−6
23.4.2015 16:20

Č58e86s42t12m75í25r 74P70r93o13c95h17á39z64k89a 8628570888871

Který hnusný auto to okopčili?

0/0
23.4.2015 16:22

J90a42n 98K42o66n13v13a85l35i80n29k35a 5130981611675

Dobře vy. R^ Počkejte, až to uvidí Škoda fap team, to zas budou moudra. V článku o čínském autě nas.at na škodovku, to bude mela ;-D

+2/0
24.4.2015 7:07

O67n16d44r68e32j 20M47a12r32e65c33e55k 3950418930425

Ještě by to chtělo trochu doladit. Ale Quoros jako celkově se mi líbí.

+1/−2
23.4.2015 16:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.