Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čínský Qoros chystá odvážné SUV. Nabíjet se umí bez drátů

U qorosu jsme zvyklí na střízlivější geometrický design, nový koncept je však odvaz, který naznačuje představy designérů značky o plnohodnotném SUV. Qoros 2 je hybridní kříženec, který je dlouhý jako kombíková fabie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M30i17c64h50a24e81l 72K85o90n80e15č15n56ý 6292753719699

Zajímavé, je vidět, že na designu makali EvropaniR^

0/0
25.4.2015 11:50

M22a82r69t66i10n 71T15e72s62a22ř 2689943423173

Co je to bezdrátové nabíjení? Je to už feromagnetická placka, kterou strčíte do slotu a trčí z ní tlustý kabel (a vyhnete se tím jen galvanickému kontaktu), nebo indukční smyčka v podlaze, ke které taky vedou dráty někde pod zemí a která musí mít rozptylové pole jako kráva? Připomínám, že rozdíl mezi bezdrátovým nabíjecím příkonem ajfounu a auta je několik řádů a tudíž nad účinností přenosu nelze v případě auta mávnout rukou.

0/0
24.4.2015 13:13

J55a25n 28K39o13n70v76a41l91i58n52k14a 5190421651835

Zezadu ten koncept vypadá jako Trabant kombi.

+1/0
24.4.2015 7:04

S87v39a89t47o61p83l77u60k 56S54i51l80n28ý 4482646409748

Qoros zaměstnává celou řadu inženýrů z německých automobilek, takže není divu, že patří mezi čínskou automobilovou špičku.

0/0
23.4.2015 21:18

Z61b74y11n84ě52k 44N78o20v69á78k 4604344448864

Cinani maji pestovat ryzi, vyrabet soucastky pro poitace a to je vse! A  ne se plest do vyroby aut. Melo by se jim to zakazat. A jeste to chcou prodavat tady v Evrope?

+1/−3
23.4.2015 20:52

H26o43n72z73a 17H21r63o55m97a70s 1755587837312

Jo jen je problem, ze nasi ty auta budou mozna tak montovat a pak si je kupovat protoze cena nakonec vyhraje.

0/0
23.4.2015 22:36

M21i11r26o96s76l12a34v 88S30u15c76h69y 5210869360480

Máte na mysli ty samé Číňany, kteří měli vyspělou civilizaci v době, kdy na našem území Keltové opracovávali pazourek pro celou Evropu? Myslíte ty samé Číňany, bez nichž by řada průmyslových odvětví zkrachovala? Ty, kdo zvládli snad všechny vyspělé technologie v čase, kdy my nepostavíme jedinou funkční dálnici?

Pamatuji časy, kdy jsme se smáli podivným japonským autíčkům. Ještě dnes se najdou lidé, kteří se smějí korejským autům. Dnes se ještě můžeme smát čínským autům. Tedy až na Quoros. Západní kapitál, vývoj, konstrukce i výrobní technologie, jen s čínskou "lacinou" pracovní silou. Čína vyrábí víc než 20 mil. aut ročně a kapacita stále roste. Je naprosto logické, že je to jen otázka času, kdy budou čínská auta v Evropě naprosto běžným zbožím.

+3/0
24.4.2015 14:59

J90i44ř23í 81K77o73c16u84r18e41k 6145844265278

Totéž se říkalo o Japoncích a motorkách. Že mají tak maximálně lovit ryby a možná občas vykovat katanu. Ale do pokročilé metalurgie pro spalovací motor se motat nemají. :-P

0/0
25.4.2015 0:10

M62i41l42a62n 23P91o75k36o44r23a 6819482724612

A vo tom to je ;-D To je typ designu, který se někomu bude líbit hodně a druhý ho bude nesnášet. Na druhou stranu, je jasné, že pokud to bude jezdit po silnicích, hned budete vědět, že jede Qoros. A to je v dnešní době dobře. U mě mají plus, mě se to líbí ;-)

+1/−1
23.4.2015 17:54

P86e79t71r 72B21á84č88a 8975836765465

To je jeste hnusnejsi jak skodovka a to uz je co rict ;-D

+3/−6
23.4.2015 16:20

Č12e69s22t22m59í84r 70P57r86o52c63h76á44z60k91a 8358180948491

Který hnusný auto to okopčili?

0/0
23.4.2015 16:22

J30a89n 93K43o21n95v55a24l85i42n49k26a 5380721491115

Dobře vy. R^ Počkejte, až to uvidí Škoda fap team, to zas budou moudra. V článku o čínském autě nas.at na škodovku, to bude mela ;-D

+2/0
24.4.2015 7:07

O41n90d65r86e35j 39M84a95r26e36c87e46k 3630268450685

Ještě by to chtělo trochu doladit. Ale Quoros jako celkově se mi líbí.

+1/−2
23.4.2015 16:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.