Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doprava plánuje utratit miliardy za inteligentní dopravní systémy

Čidla a družicové systémy by měly do budoucna zvýšit bezpečnost dopravy, umět předpovídat sesuvy půdy nebo prudké zhoršení počasí. Předpokládá to akční plán rozvoje inteligentních dopravních systémů, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39a16n 37B77e13n66h48á90k 6374513442621

V pořádku. Alespoň konečně budeme moct zvýšit plošně limity na silnicích I. tříd a dálnicích o 30 km/h.

0/0
20.4.2015 23:23

S14t35a56n19i13s28l89a47v 39C12h29y41t81r94a 3624893867489

na pí.. se peníze najdou. Na opravu tankodromu už ne. Vsadím se, že se před tím ještě někomu za "výhodnou cenu" zadá studie o nutnosti tohoto systému a pak to někdo vyhraje za tu "nejlepší" cenu. ;-€

0/0
20.4.2015 15:46

A58n93t88o74n62í46n 36R71a80š40k10a 8516644289725

A komu tím prospějete!

http://www.auto.cz/ministerstvo-dopravy-poridi-chytre-radary-merit-se-bude-snad-vsude-86838

0/0
18.4.2015 10:19

T91o56m89á57š 79Z18e61m46a32n 3985148184455

V časopisu Svět motorů dlouhá léta vycházela rubrika právní poradny, kterou vedl jakýsi Dr. Friml. Člověk, který se celý život zabýval dopravní problematikou a jejími právními aspekty. Když se po revoluci bouřlivě diskutovalo, jestli nechat v obci 60 nebo snížit na 50 podle vzoru EU, prohlásil:

"Všechny moje celoživotní zkušenosti říkají, že jakákoliv restrikce je kontraproduktivní a nikdy nepřinesla a ani nemůže přinést očekávaný výsledek. Potřebujeme jen jedno jediné pravidlo - že se jezdí vpravo. Všechno ostatní je otázkou zdravého rozumu. A kdo ho nemá, toho ani nejsložitější soustava nařízení a omezení nedonutí jezdit tak, aby nic neprovedl. Restrikce nakonec nejvíc postihnou ty, vůči kterým jich není třeba."

+2/0
17.4.2015 23:45

P30e71t85r 10B50á12č85a 8685586385715

To je fakt neskutecny ;-D

Chybi dalnice, rychlostni silnice, pretizeny hlavni tahy, rozbity okresky, ale budem rvat miliardy do tehle ptakoviny? Vy si fakt na tech urednickych zidlich uz konecne vytahnete hlavu z pr...;-O

+1/0
17.4.2015 16:08

J20i82n40d47ř59i47c86h 46Š10k67o88p47e71k 4425161400955

Automatické váhy měly být již dávno.

I kdyby si každé okresní město mělo koupit váhy na úvěr, musí se investice velmi rychle vrátit

0/0
17.4.2015 6:52

T57o65m74á58š 37Z89e51m18a53n 3985118624425

Za 23 mld. korun by se dalo postavit alespoň  23 km dálnic, možná i 2x více.

To by - pokud by se postavily na frekventovaných trasách a ne někde na okraji - vedlo k větší bezpečnosti než radary a cedule v té samé ceně..

A to nemluvím o plynulosti a pohodlnosti dopravy..

+1/0
16.4.2015 21:51

J14i43ř27í 28K47a96s76a24l 8860849215666

Ke zvýšení bezpečnosti dopravy by stačilo udělat kvalitní silnice a ne komunikace, na kterých jsou po 3 letech díry, že by tam zapadl náklaďák.

+2/0
16.4.2015 18:44

M17a76r40e34k 23H67r44u70b89y 6217912631238

S pomoci techniky za 17 miliard se ma suplovat to, co je v beznych zemich praci dopravni policie? 8-o

0/0
16.4.2015 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.