Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Doprava plánuje utratit miliardy za inteligentní dopravní systémy

Čidla a družicové systémy by měly do budoucna zvýšit bezpečnost dopravy, umět předpovídat sesuvy půdy nebo prudké zhoršení počasí. Předpokládá to akční plán rozvoje inteligentních dopravních systémů, který schválila vláda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J77a19n 85B14e89n28h54á27k 6214643812931

V pořádku. Alespoň konečně budeme moct zvýšit plošně limity na silnicích I. tříd a dálnicích o 30 km/h.

0/0
20.4.2015 23:23

S91t40a66n35i79s75l66a23v 23C51h86y57t12r34a 3744493797739

na pí.. se peníze najdou. Na opravu tankodromu už ne. Vsadím se, že se před tím ještě někomu za "výhodnou cenu" zadá studie o nutnosti tohoto systému a pak to někdo vyhraje za tu "nejlepší" cenu. ;-€

0/0
20.4.2015 15:46

A94n94t45o49n59í87n 70R61a94š36k82a 8606104459545

A komu tím prospějete!

http://www.auto.cz/ministerstvo-dopravy-poridi-chytre-radary-merit-se-bude-snad-vsude-86838

0/0
18.4.2015 10:19

T60o45m12á42š 54Z89e44m93a17n 3835358314385

V časopisu Svět motorů dlouhá léta vycházela rubrika právní poradny, kterou vedl jakýsi Dr. Friml. Člověk, který se celý život zabýval dopravní problematikou a jejími právními aspekty. Když se po revoluci bouřlivě diskutovalo, jestli nechat v obci 60 nebo snížit na 50 podle vzoru EU, prohlásil:

"Všechny moje celoživotní zkušenosti říkají, že jakákoliv restrikce je kontraproduktivní a nikdy nepřinesla a ani nemůže přinést očekávaný výsledek. Potřebujeme jen jedno jediné pravidlo - že se jezdí vpravo. Všechno ostatní je otázkou zdravého rozumu. A kdo ho nemá, toho ani nejsložitější soustava nařízení a omezení nedonutí jezdit tak, aby nic neprovedl. Restrikce nakonec nejvíc postihnou ty, vůči kterým jich není třeba."

+2/0
17.4.2015 23:45

P12e65t53r 14B46á47č68a 8855576515795

To je fakt neskutecny ;-D

Chybi dalnice, rychlostni silnice, pretizeny hlavni tahy, rozbity okresky, ale budem rvat miliardy do tehle ptakoviny? Vy si fakt na tech urednickych zidlich uz konecne vytahnete hlavu z pr...;-O

+1/0
17.4.2015 16:08

J77i64n27d79ř39i39c62h 51Š51k12o50p87e71k 4165351830595

Automatické váhy měly být již dávno.

I kdyby si každé okresní město mělo koupit váhy na úvěr, musí se investice velmi rychle vrátit

0/0
17.4.2015 6:52

T11o38m64á34š 66Z41e59m39a82n 3775248624755

Za 23 mld. korun by se dalo postavit alespoň  23 km dálnic, možná i 2x více.

To by - pokud by se postavily na frekventovaných trasách a ne někde na okraji - vedlo k větší bezpečnosti než radary a cedule v té samé ceně..

A to nemluvím o plynulosti a pohodlnosti dopravy..

+1/0
16.4.2015 21:51

J68i13ř92í 32K63a88s71a64l 8640769315826

Ke zvýšení bezpečnosti dopravy by stačilo udělat kvalitní silnice a ne komunikace, na kterých jsou po 3 letech díry, že by tam zapadl náklaďák.

+2/0
16.4.2015 18:44

M79a36r61e76k 80H97r21u62b18y 6847292851548

S pomoci techniky za 17 miliard se ma suplovat to, co je v beznych zemich praci dopravni policie? 8-o

0/0
16.4.2015 16:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.