Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berlín zvažuje nastavení parkovného podle velikosti auta

Cena parkování v Berlíně bude zřejmě brzy záviset na velikosti auta. Zvažuje to vedení německého hlavního města, které svůj návrh zdůvodňuje ochranou ovzduší. Berlínská opozice i odborníci návrh odmítají, podle nich délka vozu nijak nesouvisí s tím, nakolik jeho provoz zatěžuje životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L61u39d59v74í15k 45G71a25j90d67o82š62í15k 2225473104302

Nešťastně vybraný důvod.

Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.

Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.

Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.

+1/0
23.4.2015 16:13

J30a61k94u56b 21R50o59u54s 3723450394432

To měl být mínus ;-(

0/0
10.5.2015 19:35

J12a90k10u50b 91F89e25i51f51a86r 7639479416509

To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru:-/

0/0
22.4.2015 8:39

R64o92m53a68n 58H28o58r64n78í55k 2985372114831

Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.

0/0
21.4.2015 21:22

R86o38m75a11n 69L33i90p26s89k72ý 2899703959

Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.

+1/0
21.4.2015 16:54

P23e66t82r 29M53i91c28h95a90l 2940534861742

Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.

+2/0
21.4.2015 14:22

P64r56o90u71z49a 17Z12d85e75n49ě26k 4396552246603

To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.

+4/0
21.4.2015 13:30

M91i12c82h71a45l 61T74a44r34n62a80j 2405194881423

Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu. 8-o

0/0
21.4.2015 10:54

J51i10ř45í 22Z42ý28k76a 9819693141930

jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.

0/0
21.4.2015 13:15

T55o95m36á37š 14J92u10r25e22č29k58a 3913212399403

Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.

0/0
21.4.2015 10:54

J92i20ř41í 39Z28ý69k44a 9749133141960

proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.

Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.

+1/0
21.4.2015 13:20

T37o47m77á31š 97J88u26r49e35č47k39a 3403622649283

Využije? já bych rád věděl účel SUV krom toho, že se do nich lépe nastupuje. Interiér je stejně velký jako menší auta, kufr to většinou taky moc nemá. Takže krom vyššího posezu a možná většímu pocitu bezpečnosti(mnohdy falešnému) tam výhody nevidím.  Nedávno jsem jel s Kií Sportage a odpovědně Vám řeknu, že hůř se mi do žádného auta nikdy nenastupovalo, je to asi díky mé výšce 170cm, takže se do SUV dobře nastupuje jen lidem na 175cm. Shrnuto SUV= SamoÚčelnýVůz

+1/0
21.4.2015 13:34

J89i40ř49í 39Z70ý15k28a 9329863471630

nemůžete soudit podle nějaké korejské montovny aut, která o ergonomii ví akorát to, co obšlehla náhodou jinde. Zkuste Volvo XC60, nebo XC90.

Výhodou takových aut je i to, že můžete táhnout těžší přívěs, než za osobákem. Plaťák s autem, vlek s lodí, větší karavan ...

0/0
21.4.2015 18:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.