Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berlín zvažuje nastavení parkovného podle velikosti auta

Cena parkování v Berlíně bude zřejmě brzy záviset na velikosti auta. Zvažuje to vedení německého hlavního města, které svůj návrh zdůvodňuje ochranou ovzduší. Berlínská opozice i odborníci návrh odmítají, podle nich délka vozu nijak nesouvisí s tím, nakolik jeho provoz zatěžuje životní prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L86u22d10v80í90k 54G85a20j88d35o24š74í37k 2965283704362

Nešťastně vybraný důvod.

Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.

Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.

Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.

+1/0
23.4.2015 16:13

J96a11k51u93b 14R39o90u48s 3613480854302

To měl být mínus ;-(

0/0
10.5.2015 19:35

J72a66k77u20b 16F72e69i76f15a95r 7799529306679

To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru:-/

0/0
22.4.2015 8:39

R49o21m67a22n 82H51o34r71n35í83k 2765772914181

Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.

0/0
21.4.2015 21:22

R70o88m52a92n 47L34i67p62s57k96ý 2279903559

Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.

+1/0
21.4.2015 16:54

P11e59t91r 14M71i51c83h70a50l 2370934351122

Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.

+2/0
21.4.2015 14:22

P77r47o94u51z35a 39Z93d76e67n43ě16k 4376582816433

To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.

+4/0
21.4.2015 13:30

M81i57c20h24a65l 60T78a69r75n90a71j 2165504341983

Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu. 8-o

0/0
21.4.2015 10:54

J48i24ř98í 21Z32ý88k25a 9619543901610

jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.

0/0
21.4.2015 13:15

T60o34m90á57š 96J43u91r11e37č68k78a 3823202459273

Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.

0/0
21.4.2015 10:54

J67i34ř75í 43Z66ý87k36a 9439443671220

proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.

Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.

+1/0
21.4.2015 13:20

T59o70m20á91š 42J58u68r74e98č28k45a 3833432739713

Využije? já bych rád věděl účel SUV krom toho, že se do nich lépe nastupuje. Interiér je stejně velký jako menší auta, kufr to většinou taky moc nemá. Takže krom vyššího posezu a možná většímu pocitu bezpečnosti(mnohdy falešnému) tam výhody nevidím.  Nedávno jsem jel s Kií Sportage a odpovědně Vám řeknu, že hůř se mi do žádného auta nikdy nenastupovalo, je to asi díky mé výšce 170cm, takže se do SUV dobře nastupuje jen lidem na 175cm. Shrnuto SUV= SamoÚčelnýVůz

+1/0
21.4.2015 13:34

J57i33ř70í 78Z44ý25k10a 9859713561360

nemůžete soudit podle nějaké korejské montovny aut, která o ergonomii ví akorát to, co obšlehla náhodou jinde. Zkuste Volvo XC60, nebo XC90.

Výhodou takových aut je i to, že můžete táhnout těžší přívěs, než za osobákem. Plaťák s autem, vlek s lodí, větší karavan ...

0/0
21.4.2015 18:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.