- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nešťastně vybraný důvod.
Úplně by stačilo argumentovat tím, že velká pixla zabírá ve městě víc životního prostoru.
Nevím proč to neřeší tím, že zavedou parkoviště pro malé vozy kde auta delší než 2,5 m nebudou smět parkovat.
Motivovat lidi aby si pořizovali do města miniauta je myšlenka zcela chválihodná.
To je asi stejně logické jako cena povinného ručení stanovená podle objemu motoru
Seženu si trábika, zkrátím ho, bafnu pár kanystrů technického benzínu ředěného M2T v poměru 1:33 a vyjedu si do Berlína parkovat za laciný bakšiš, neboť díky malé délce budu ekologický.
Zelený mor hlavně v Rakousku a Německu zatemňuje mozky i jinak inteligentních lidí - je to jako Alzheimer nebo schizofrenie, ty si taky nevybírají.
Ty garáže kvůli zabírání více místa chápu, ale výmluva Berlína na emise je hodně mimo.
To už je nehorázné, co všechno se dá napsaovat do ochrany ovzdučí. Nejlepší by bylo eliminovat ty, kteří tyto návrhy podávají, hned by se lépe dýchalo.
Být to postavené třeba jako zabírání méně místa, tak mi to jako špatný náapd nepřijde, ale když je to nesmyslně za účelem ochrany životního prostředí, tak je to úplně postavené na hlavu.
jenže velikost parkovacího místa je daná. I když na daném parkovišti bude sraz majitelů Smart, tak tam legálně víc aut nezaparkujete.
Nejlepší způsob jak zatočit s tím morem zvaným SUV. Ekologii bych do toho netahal.
proč by to měl být mor? Když někdo takové auto využije, tak ať si ho klidně má. Jestli to má jako pózu, jeho boj, jeho zbytečně propálené PHM.
Být o 30-40let starší, tak bych do SUV také šel, přestože bych jezdil akorát od baráku k Lidlu a zpátky. Lépe se do toho nasedá. Až nebudete moci na nohy, tak to poznáte.