- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že osobitý a originální design z padesátých let je dnes nahrazen všudypřítomnou nudou.
mno chtělo by to srovnávat srovnatelné, tedy malosériovou špičku opět se špičkou tedy např. s Ferrari a ne se "všudypřítomnou nudou" co se vyrábí ve stotisícových sériích.... pak bys zjistils, že po ulici i tehdy jezdila "všudypřítomná nuda"
O značce Hispano-Suiza jsem se poprvé dozvěděl jako kluk z nesmrtelných Autopohádek, kdy tyto vozy na závodě v Monte Carlu s přehledem předjíždělo kouzelné auto Domanico-Delanico.
...pod jehož řízením vznikaly mohutné čtyřválce s objemem 3,8 až 7,4 litru... V té době to byl běžný objem motorů větších aut. Sportovní a závodní vozy mívaly objem 10-15 litrů.
Nejen auya ale take vynikajici rychlopalne kanoby 20 mm. delala Hispano- Suiza.
Dobrý den. Článek je zajímavý, chtěl bych ale vědět, co myslíte "Španělskem zdevastovaným první světovou válkou". Podle české wikipedie (a nejen podle ní; je to učivo dějepisu základní školy) Španělsko zůstalo po celou dobu první světové války neutrální a zažilo díky tomu markantní ekonomický růst...
HS vyrábělo auta už před 1. světovou válkou, po válce začali vyrábět vlastní motory.