Diskuze

Španělé pokořili Ferrari, ale krásná pegasa přežila jen pár sezon

Od roku 1936 až do hloubi války pracoval Wilfredo Ricart pro italskou Alfu Romeo jako šéf speciálních projektů. A po skončení druhé světové války na troskách španělské divize značky Hispano-Suiza stavěl sportovní vozy světové úrovně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

Něco pro potěchu oka. Krása.

1 0
možnosti
MB

Škoda, že osobitý a originální design z padesátých let je dnes nahrazen všudypřítomnou nudou.

0 0
možnosti
JS

mno chtělo by to srovnávat srovnatelné, tedy malosériovou špičku opět se špičkou tedy např. s Ferrari a ne se "všudypřítomnou nudou" co se vyrábí ve stotisícových sériích.... pak bys zjistils, že po ulici i tehdy jezdila "všudypřítomná nuda"

2 0
možnosti
Foto

O značce Hispano-Suiza jsem se poprvé dozvěděl jako kluk z nesmrtelných Autopohádek, kdy tyto vozy na závodě v Monte Carlu s přehledem předjíždělo kouzelné auto Domanico-Delanico.;-D

1 1
možnosti

P69e73t91r 27Č97e15r20n42ý

1. 5. 2015 15:04

Pardon omylem jsem Vás minusoval :)

0 0
možnosti

...pod jehož řízením vznikaly mohutné čtyřválce s objemem 3,8 až 7,4 litru... V té době to byl běžný objem motorů větších aut. Sportovní a závodní vozy mívaly objem 10-15 litrů.

0 0
možnosti
KP

...nejen auta...Pardon.

0 0
možnosti
KP

Nejen auya ale take vynikajici rychlopalne kanoby 20 mm. delala Hispano- Suiza.

0 0
možnosti
Foto

J66a44n 76M72a34r60š73á52l

1. 5. 2015 10:57

Dobrý den. Článek je zajímavý, chtěl bych ale vědět, co myslíte "Španělskem zdevastovaným první světovou válkou". Podle české wikipedie (a nejen podle ní; je to učivo dějepisu základní školy) Španělsko zůstalo po celou dobu první světové války neutrální a zažilo díky tomu markantní ekonomický růst...

0 0
možnosti
JK

Ano, to mě také zarazilo.. :-)

0 0
možnosti
KK

nádhera, kam se hrabou dnešní designeři

3 0
možnosti
JM

HS vyrábělo auta už před 1. světovou válkou, po válce začali vyrábět vlastní motory.

0 0
možnosti