Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Krásné švédské krabice zušlechtěné italským mistrem

Bertoneho volva jsou švédsky hranatá a neskonale italsky šarmantní, i když už jsou v automobilovém důchodu. Parádní Volvo 780 letos slaví třicátiny. Expozice značky, ve které hrály prim právě italská kupátka, patřila k ozdobám autoveletrhu Techno-Classica v Essenu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L16a40d91i71s22l12a79v 28M87a96r60š35í11k 9393240275

To jsou krasavci, ale nejlepší mi přijde originál

+1/0
26.4.2015 13:05

J31i19ř77í 20Z97ý43k70a 9769813601820

vždyť tohle jsou tovární originály, tedy až na ten kabriolet.

0/0
27.4.2015 7:59

M50i60c27h11a35l 22Š37m67r38h50a 1233757451528

Překrásná auta. Tehdejší auta (západní ovšem) byla imho nejlepší auta, která byla kdy vyráběna. Byla komfortní, rychlá a uživatelsky přívětivá, a ne tak plná složitých a poruchových a mnohdy zbytečných systémů.

+8/0
26.4.2015 8:30

M54a21r86t33i12n 86K18u39ř85í71t28k36a 6777156718695

Hlavně tenkrát ještě auta nebyla spotřebním zbožím, takže se už při vývoji pamatovalo také na to, aby se dala opravovat a vydržela.

+18/0
26.4.2015 8:45

J24a88k61u28b 38F67e69i95f34a22r 7739709856769

Přesně.

+3/0
26.4.2015 9:06

J18i43ř42í 66S53c32h82w53a78c73h 8748204738556

ale prdlajs, opravitelnost dříve souvisela s "primitivností" použitých technologií.

 Opravit elektronkový nebo tranzistorový rádio je jednodušší, než opravit mikroprocesor v počítači. Ale rozhodně ne proto, že snad tenkrát oproti dnešku při vývoji více mysleli na to, aby se to dalo opravovat .....;-)

0/0
26.4.2015 23:30

J82i98ř44í 31S95c67h35w33a23c27h 8238864508906

a opravitelnost tehdy a dnes ovlivňovala/ovlivňuje poměr ceny opravovaného dílu (která většinou neustále klesá) a nákladů na opravu, tj především cena lidské práce (která neustále stoupá).

+1/0
26.4.2015 23:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.