- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
EU zna jen represe. Nejsou schopni za ty roky udělat to nejdůležitejší, sjednotit dopravní předpisy pro celou EU. V současnosti Vás může buzerovat každý policista v jinem státě. Víte například, že v Rakousku musíte mít dva trojůhelníky, ve Francii náhradní dioprické brýle na řízení, v Německu je zákaz používání kamery na čelní skle, v Polsku musíte mít hasící přístroj a takových rozdílů je spousta. A co na to slavní poslanci EU? Vymýšlejí nedůležité voloviny.
a zítra si budeš stěžovat, že jednotlivé státy EU jsou příliš omezovány bruselskou byrokracií.....
Přes Německo jezdím jen vlakem, protože to je pohodlnější a rychlejší.
Trávu nekouřím a za volant nesedám, když jsem požil...
To je pro mě zcela přirozená věc, takže s českým řidičákem bych teoreticky předpokládal, že můžu řídit v celé EU.
Tak. A když Ti pití překáží v práci, nepracuj.
Bude se toto aplikovat i na naše lázeňské hosty?
Osobně bych čekal, že mu bude zakázáno řízení na celém území Unie - zfetovaný řidič nejezdí lépe ve Francii než v Německu...
Upřímně, vůbec by ma nenapadlo, že by tomu snad mohlo byt kdy jinak. To hledím...
Když jsme před dvěma lety jezdili na montáže, tak nás v Německu běžně fotili pevně umístěné radary. Řidiči nikdy domů (ani na firmu) nic nepřišlo. Jediný na co se dávalo pozor, aby nás nestavěli na Německo-Holandské hranici kvůli trávě.
Takže problémy s rumunskými a polskými řidiči kamiónů jsou na našem území vyřešeny.
Ano, kdyby policie dělala pořádně svoji práci a neměřila jen někde za křovím třicítku
ANO, nejen práva ale i povinosti, nejen my u nich, ale i oni u nás..