- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednu krásnou "carevnu" mám nafocenou v roce 2012 vy výstavě veteránů na náchodském zámku. Bylo tam tenkrát mnoho krásných aut, ale tahle Volha měla jednu zvláštnost - stála na normálních běžných německých číslech. Při debatě s majitelem jsem se dozvěděl, že je prvním majitelem (Čech žijící v Německu) toho auta, auto je vyrobené v roce 1963, dodnes (tj v roce 2012) je v denním běžném provozu, tahá zatím ještě přívěs i po dálnicích a auto je v dosud v původním stavu bez jakékoli GO.
O tom se dnešním moderním autům může jenom zdát.
Časem se i tomuto autu chystám na svém blogu věnovat.
Nápodobně. Jen nechápu, proč nemůže IDNES o takové akci informovat pár dní předem. Je dost lidí, kteří "kalendář srazů" neprohlížejí, ale vědět, že se koná tak by šli. PS, škoda že už dnes (tj 29.) končí výstava Porsche na Pankráci, nádherná autíčka.
Domníval jsem se, že Volha byla "inspirována" plány z německých automobilek, konkrétně Opelu.
Kopie Fordu z roku 1952 :http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/1952_Ford_Customline_Sedan.jpg
Kazí to jen ta imperialistická baterie Varta.
chtěl jsem to dopsat že bych ji nalakoval na černo
paráda , čert vem prachy za benzín
Zaporožec, je to auto, co se nedováželo.
Jmenovalo se na Ukrajině "folksfiatovič". Náš host z Leningradu si na něj koupil zadní prý "velká" koncová světla ze Š100 MB. Bylo to v r. 1968 a přijel vlakem, ne tankem. Za týden opět odcestoval.