- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
to jsem zvědavej zda když jse ta špehovací a bonzovací krabička porouchá, zda vůbec nastartuji motor. Protože to bude spojené s centrální jednotkou, aby mohla vyslat jakou rychlostí se stala nehoda.
Tak na motorce bych to pochopil, tam jde o život i při 30kmh. Ale jen dobrovolně. Naštestí to má jednu cestu řešení, a to je udržování při životě oldies, ktera to mit nemusi. Vsak ono se vymysli, jak to obejít.
Podobné zařízení mám v autě v rámci havarijního pojištění a povinného ručení. Ovšem je třeba dodat, že dobrovolně, nikoliv na základě plošného nařízení.
A nahlave bude mít každý řidič povinně čapku s rolnickama
Zdraví nebo soukromí? Co je víc, hn?
Rozhodne soukromi. Jak se muzete tak hloupe ptat. Ostatne, kdo uprednostnuje falesny pocit bezpeci, at si tam namontuje ecall sam. Ale z jakeho duvodu musi byt ve vsech autech povinne? To je snad moje rozhodnuti, jestli tam takovou vec chci mit. Nejsem prece ani majetek ani otrok EU.
Další kurvítko, které si bude člověk muset nechat zneškodnit a pak podplácet při technické.
Takže kontrolu tlaku v pneumatikách si můžeme odškrtnout, nyní ecall, což je systém nabízející celou řadu možností a jeho případné rozšíření funkcionalit už nebude nějak náročné. Co třeba zabudovaný tester na drogy (screening oka na rozšíření zorniček) a alkohol (senzor dechu na volantu)? Vše propojené se startovacím systém vozidla a hlavně s ecall, aby Policie mohla rovnou pro řidiče přijet? Tohle by aspoň byla funkce k něčemu užitečná. A jelikož má EU ráda zelenou barvu, tak rovnou online vyhodnocovat i zplodiny z výfuku a chytat tak hned vytloukače tedy pardón tuningové nadšence diesel motorů Pak je ještě možnost senzoru zda někdo za jízdy v autě nekouří, popřípadě senzory na volantu, které vyhodnocují, jestli má řidič obě ruce na volantu jako v autoškole a při překročení 1 hodiny jízdy auto automaticky přinutí řidiče zastavit na na nejbližším odpočívadle, jinak mu bude postupně odpojovat válce v motoru, až pojede jenom na jeden válec omezenou rychlostí 10km/h. Jak zastaví, nepůjde jet nebo nastartovat dříve než za 10 minut. Ale teď vážně, třeba info systém o vyhodnocování překračování rychlosti si může s ecall také velmi dobře rozumět. Věřím, že v budoucnu něco z toho bude v EU realitou, protože online připojení automobilů do sítě a různé asistenty k tomu všemu prostě směřují, ať se to někomu dnes zdá sebeabsurdnější.Ještě rádi si pořídíme nějakého toho veterána, který vám do ničeho při jeho řízení nekecá
Ještě Vám tam chybí zařízení, které neumožní rozjezd vozidla pokud nebude obsazeno nejméně čtyřmi osobami z toho 40% ženského pohlaví.
klasické ku*vítka....:-) A to by "stačilo", aby Vám policisté mohli kontrolovat tlak v pneu :-), když se jim to nebude zdát... upřímně nevídám moc nehod nebo nebezpečných situací způsobených podfouknutou pneu... nepočítám rychlé proražení ve velké rychlosti, ale to nepomůže nic....Opravte silnice místo takových pí*ovin!! :-)
Ono se totiž na opravě silnic nedá vydělat, na asistentech ve vozidlech ano
oni uz nevi jak to fizlovani dovest k dokonalosti. Jestli to tak pujde dal tak do 20 let se budou novorozenci čipovat, bude zrusena hotovost a za protistatni propagancu bude kriminal