Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První svezení s novým superbem, největší a nejdražší škodovkou

Václavu Klausovi kdysi nevoněl superb, prý drncal. Ten nový vypadá majestátně a šik a nedrncá, chce to ale upustit gumy. Mezi prvními jsme řídili sériové provedení třetí generace Škody Superb. Označení „vlajková loď“ není klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J19o90s39e61f 85V40y21s56k78o97c57i62l 7903260979

Nejdulezitejsi je bezesporu posledni veta o 2 destnicich. Nicmene autor clanku zapomina na to, ze Rollse si nikdo neridi sam, ale ma ridice, ktery mu zaroven venku za deste drzi nad hlavou destnik. T.j. 2 destniky misto jednoho jsou ukazkou vidlactvi, kde se spolujezdec musi obtezovat drzenim destniku, nikoliv lepsi vybavy. :-)

0/0
28.5.2015 9:51

L52u10k31á39š 19S85k58o66p30a96l 9166828975161

Auto je to hezké, ale ten kult je naprosto nesmyslný .. Škoda je klasická levnější značka koncernu ..

0/0
14.5.2015 17:31

R12i35c81h78a28r87d 52P97u60č98a72n 2258968986410

ať si říká kdo chce co chce, je to krásné auto.

+2/0
12.5.2015 7:26

L56u69k76á64š 12K82e16l25l58e66r 6879603343195

Ano. Škoda však motorizace, tedy vypuštění šestiválce.

0/0
13.5.2015 11:36

M64i79c56h22a50l 75Š71e75v82č72í37k 8553546494

Proč? Nikdo to nekupoval.

0/0
14.5.2015 19:37
Foto

A32l65e92š 87B59a35l73o37u38n 3285958329945

Áááách můůůůj bóóóžeee... Tak ještě jednou pro všechny slintaly o downsizingu - zdroj je EU. EU nařizuje, jaké (a od kdy) emise mají mít nové automobily. Takže výrobce musí spočítat, jakou jeho flotila má průměrnou hodnotu emisí. Pokud je hodnota CO2 překročena o 1 g/Km, stojí to 5€, 2g jsou za 15€, 3g za 25€. Pokud je to nad 3 g, pak se pokuta do kasy EU může vyšplhat klidně na 95 € za JEDEN každý vyrobený a prodaný automobil. A vy si myslíte, že V6 3,6 se emisemi vejde do limitu roku 2015? Stačí číst a nesnít či neplkat kraviny. Už se těším na dobu, kdy auto vyhodnotí potencionálního majitele/řiudiče jao vola, co má jít raději pěšky, než aby měl na to automobil vlastnit či řídit. [>-]V

+1/0
12.5.2015 7:14

J19o33s22e40f 37H28á87j95e28k 6258120569322

..jak dobrá je nová generace, ukáže....čas

+1/0
8.5.2015 22:00

O68n79d85ř14e36j 56M38a66r91e91k 9722980107979

Fuj, to je ošklivé.

+2/−10
7.5.2015 20:52

J45o36s50e38f 26V27a79l62a 9510703413103

skoda, ze se se do Superbu davaji ta "kurvitka" co do audin a jinych "vyssich" limuzin. Jezdil jsem rok s Q5 a jsem stastny, ze jsem zpatky na OII 4x4. Elektromechanicka brzda - hruza- nezapnete si pas  nebo se poskodi cidlo v sedadle a z parkoviste neodjedete.....start-stop system : motor chcipne presne v okamziku, kdy se chcete svizne rozjet .....TDI 130 kW motor - neuveritelna turboprodleva , motor bere az od 2500 ot. A kdyz zkusite na snehu v zatacce prohrabnout vsechna 4 kola, tak vam to vsechny asistentske programy zatrhnou

+1/−1
6.5.2015 19:00

D37e65j52a13n 50T90a40d36i65c 7922506347917

U BMW si muzete vsechno vypnout, ja nez odjedu vsechno radeji vypnu... u Audi to neslo ??

0/−1
6.5.2015 20:35

V49á93c37l26a41v 49S40v36o29b52o68d77a 6868845390515

Ovšem, že to jde u audi Q5 vypnout. Start-Stop lze vypnout jedním stiskem tlačítka, a rozjet se je možné i bez pásu ( jen se rozezní varovná kontrolka nezapnutého pásu ). Motor zabírá cca kolem 1500 ot ( hovořím o 2.0 TDi ), nemá úplně největší sílu, ale hodně dohání s velmi dobře slazeným  7 ° automatem, a předjždí se vcelku svižně, rozjezdy jsou hladké.

+1/0
6.5.2015 22:02

J16o38s25e71f 36V28a71l24a 9880503813673

nesouhlas-najel jsem s TDI 130 kW 50.000 km. motor pod 2000 ot nema prakticky zadny vykon, ja mel rucni razeni kvuli 4x4 a opravdu do tak 2300 otacek je to neuveritelne lina lemra. Vypnout start-stop se sice da, ale ne hardwarove a po kazdem nastartovani je nutne ho znova a znova vypnout. A to, ze nepusti elektromechanickou brzdu, pokud nejste pripoutani, tak mam overeno 3x na vlastni osobe a v znackovem servisu v SRN

+1/0
9.5.2015 14:37

D73e42j52a85n 25T45a76d32i51c 7452206307107

ten vnitrek na me pusobi strasne lacine...

+4/−2
6.5.2015 14:55

V72o18j23t82ě35c62h 15S11t83r59n64a34d 4624641302315

Hodnotite z fotky, nebo jste v nem opravdu sedel? Protoze podle me je interier bez problemu, i kdyz to tak na fotkach vypadat nemusi.

0/0
25.6.2015 15:32

J23a37n 89K67o72n62v85a10l82i62n50k17a 5160981691275

Nemá cenu řešit, že je to jen samá chvála. Co zde čekat jiného. Objektivita v porovnání s konkurenty tu taky nebude velká. Co mne v článku zaujalo, byla věta: "Superb umí hlavně budit dojem". To je velmi přesné. Budí dojem. A o tom to celé mezi Čecháčky je.

+4/−8
6.5.2015 12:15

P93e70t62r 19M58i40c63h86a75l 2660884811872

Jsme na českém portálu, tak je celkem logické, že se tu české auto chválí. Navíc Škoda tu asi utratí i dost peněz za reklamu. Na opravdu objektivní hodnocení si budeme muset počkat, až s tím začnou jezdit reální majitelé.

+4/−2
6.5.2015 12:40

J60a61n 79K56o11n38v18a30l62i37n20k31a 5220981721225

To zajisté. I když u nich to bude také zkreslené. Vlastní auto zkritizuje jen málokdo. Spíše bych si počkat na komentáře řidičů, kteří to auto nebudou mít za vlastní a mají zkušenost i s jinými vozy této kategorie. Tam se dá možná vystopovat jistá objektivita.

Ještě historka k tomu kritizování vlastního auta. Soused si před velmi dlouhou dobou pořídil Ford Sierra se silným dvoulitrovým benzínem. Dokud to auto měl, pěl na něj chválu. "Suprově táhne, hrabe i na trojku, skoro nežere, nikdy jsem nic neměnil". Potom, co vyměnil za jiné, říkal: "Ta by mě sežrala i s botama kraksna nespolehlivá zrezlá." Je to holt taková naše povaha.

+3/0
6.5.2015 13:53

P96e93t83r 88M46i39c91h12a20l 2710814721122

Já jsem zatím všechna svá bývalá auta hodnotil stejně, jako když jsem je vlastnil. Každé mělo nějaké chyby, ale většinou to bylo pozitivní.

Mimochodem, to, že majitel zpravidla svou značku auta chválí (a v některých případech až silně nekriticky), platí zdaleka nejen pro Škodovku.

+3/−1
6.5.2015 14:16

J90o15s72e13f 22U32l10m69a60n 8150700618955

To je přesné. Připomíná mi to iphoňáky. iPhone je dokonalý, nikdy se nesekne, nikdy se na něm nic nezkazí. Nikdy!!! Pak se v pořadu zmínil Kraus, že měl problém s reklamací a najednou se vyrojila spousta majitelů iphonu, kteří ho údajně reklamovali a problém neměli. Odkud se sakra ti lidi najednou vzali, když do té doby nikdo nikdy iPhone nereklamoval?

+2/0
6.5.2015 18:23

J41a42n 52K87o46n40v90a74l77i72n15k92a 5500301691775

iPhone je pojem. Více než kde jinde jde zde o značku a prestiž. Můj dobrý kamarád má iPhone odjakživa. Teď si koupil ten nejnovější. Ptal jsem se ho, zda by mi ho doporučil a konkrétně proč. Výkon? Výbava? Cena? Kvalita? Servis? Všechno srovnatelné s konkurencí. Jediný argument je to jabko zezadu. Chápu to. Já zase takhle vnímám auta. Nejezdil bych nikdy v low-endu, i když by mi to na těch pár km, co denně jezdím bohatě stačilo. Mám na své potřeby až nesmyslně velké a výkonné auto, jehož údržba mě stojí dost peněz. Mohl bych mít třeba Fiestu nebo Punto, které by mě nestálo nic,,,, Někdo to má takhle s autem, někdo s telefonem. Upřímně závidím lidem, kteří neřeší ani jedno, ani druhé. Ti pak mají Nokii 5110 a jezdí ve Fabii HTP a jsou happy.

+3/−2
7.5.2015 8:41

P45e38t55r 44M28i71c32h47a27l 2100764711512

Tak on je rozdíl mít auto jako dopravní prostředek nebo jako koníčka. Ideální je asi ta obligátní zlatá střední cesta. Ale teď už aspoň chápu Tvé protiškodovácké příspěvky. Škodovka nedělá super auta, snaží se o slušnou kvalitu za relativně rozumnou cenu (a i díky Hyundai je ta cena už přijatelnější). Proto (a trochu i protože jsem patriot) já jezdím Škodovkou. A protože jsem pro tu střední cestu, vybral jsem si Oktu.

+2/0
7.5.2015 11:20

J46a87n 22K36o50n97v59a59l32i35n50k81a 5370221421675

Já už jsem to psal mockrát. Škodovky jako takové mi nevadí. Nemám nic proti lidem, kteří si je kupují. Co mě vytáčí jsou ty neustálé chvalozpěvy a nulová objektivita při posuzování Škodovek. A pak taky zdejší Škoda-fanatici, kteří nechápou jiný názor než ten svůj. Ti mě však spíše baví. 

Ještě k tomu autu. Je to koníček a radost, zároveň každodenní pomocník. Jsem v tomhle ohledu asi mimoň, ale autu věnuju dost času, péče i peněz. Rád se dobře svezu, i když je to třeba jen do práce nebo na nákup.

+1/0
7.5.2015 11:33

P20e71t11r 40M91i25c75h24a27l 2770684201152

Ale ty chvalozpěvy jsou běžné všude, u nás na Škodovky, ve Francii třeba na Renaulty. Škoda-fanatici se jistě najdou a jsou k smíchu, když nemají argumenty. de hate club"

0/0
7.5.2015 12:59

P69e45t63r 28M32i41c83h91a65l 2100324191282

Kuš, to psaní z mobilu je děs.

Chtěl jsem dodat, že minimálně stejně je na tom "Schade hate club" - to jsou pro změnu nepodložené slinty.

Osobně se držím toho, ať si každý jezdí čim chce a na co má.

0/0
7.5.2015 13:04

J12i14ř61í 89S58c89h78w17a38c75h 8418594308216

"budit dojem", "udělat na někoho dobrý dojem" je snad jakési negativum??? 8-o

"Budit u zákazníka dojem", že za svý prachy dostane odpovídající protihodnotu, je základní povinnou vlastností každého prodejného zboží. Pokud má zákazník na výběr mezi deseti možnostmi a osm z nich ten dojem nebudí, tak bude vybírat jen mezi těmi dvěma zbývajícími a nakonec vybere tu, která ho "nabudí" více.

A "buzení tohoto dojmu" funguje napříč národy "čecháčku".... 

naprostá většina superbů se proto prodá někomu jinému než "čecháčkům".....;-)

+6/−1
6.5.2015 13:46

J97a19n 71K38o49n54v61a89l86i62n14k80a 5570741531705

Pevně jsem doufal, že jsi pochopil vhodnost vzájemné ignorace v diskusích. Patrně ne. Máš pochopitelně právo se vyjádřit, a to i v případě, kdy třeba nemáš ani potuchy o kvalitě svého příspěvku. To jen na okraj.

Problém máš možná i s chápáním významů slov, popř. s porozuměním textu. Já jsem nepsal o buzení dobrého dojmu. Opsal jsem pouze větu, kde se píše o vzbuzování jakéhokoliv dojmu. Škodovka obecně může stavět na tom, že její modely "budí dojmy". Můžou vzbuzovat hrdost a obdiv nad českým výrobkem (českým....???). Můžou vzbuzovat dojem, že je správné mít české auto. Můžou vzbuzovat dojem jisté příslušnosti k davu a s ním jdoucí pocit jisté síly a nadřazenosti. Stejně tak můžou vzbuzovat dojem opačný. Dojem, který vozy Škoda budí u mě, si nechám pro sebe. Opět bych se zde stal terčem invektiv, na což nemám náladu.

Co se týče buzení dojmu mezi národy, resp. idey, že Škoda budí všude stejné dojmy, jsi úplně vedle. Škoda se v západní cizině postupně zbavila přízviska "cheap but shit" a dostala se do povědomí zákazníků poptávajících německou techniku v low-end cenové relaci. Navíc konkrétně Britové mají se slovem Superb trochu problém - označuje něco skvostného a nádherného. V konfrontaci s konkurenty se však význam tohoto adjektiva stírá.

+1/0
6.5.2015 14:09

J78i30ř72í 12S73c20h65w86a20c29h 8358624178866

Já dobře věděl, že tě ten "čecháček" pěkně nadzvedne.....ale začal sis s nimi ty....(ignoraci tvých příspěvků jsi jednostranně vyžadoval vždy jen ty, já ti ji nikdy "neodsouhlasil"....tak nevím proč se podivuješ, že reaguji, jsme na diskusi) 

Ač si myslíš, že ty potuchu o kvalitě svých příspěvků máš naprosto dokonalou a určitě jsi přesvědčen, že na rozdíl ode mne, dokonale chápeš význam slov a rozumíš souvislostem v textu,  tak tě vyvedu z tohoto omylu: 

1. Někdo se sveze v autě a řekne: to auto na mě udělalo dojem, co tím asi myslel?

2. Věta v článku o "buzení dojmu" nevytržená z jeho kontextu nemluví o buzení dojmu nějakého, mluví a to zcela jednoznačně o kladném, dobrém dojmu (konkrétně je tam řeč o vzhledu)

3. Ani v článku ani v mém příspěvku není jediná zmínka o kladném dojmu jen proto že se jedná o "český" výrobek, to sem jen podsouváš své negativní podvědomí o škodovce a tebou přeceňovaný a pravidelně dehonestovaný vztah "čecháčci-škoda".

To že "čecháčci" kupují více škodovek než ostatní národy vidíš jako jakousi jejich myšlenkovou deformaci či omezenost. Jak bys nazval to, že Fiatů se prodá nejvíce v Itálii, Renaultů ve Francii, Hond v Japonsku atd? Nehraje roli třeba i to, že domácí automobilky mají doma nejlépe vybudované zázemí a mají tam prostě tradici? 

4. Mluvil jsem čistě o dojmu obecného "mezinárodního" zákazníka z výrobku, tak proč ty litanie o národech jejich "vnímání" škodovky, mluvil jsem o zákazníkovi oproštěném od nánosu šovinismu, který s například Daci koupí i přesto, že ji dělají "cikáni v Rumunsku".

+2/0
6.5.2015 15:23

J86a72n 20K71o93n56v37a92l69i73n60k22a 5260971851775

Popravdě, nevím, zda má cenu dále v diskusi pokračovat. Naše názory jsou nekompatibilní, což jsme si mnohokrát dokázali. Tak snad jen pár dodatků k těm tvým litaniím.

Nevím, co znamená výraz "negativní podvědomí". Z psychologie mám státnice, přesto jsem tento termín v životě neslyšel. Patrně si budu muset osvěžit Freudovo učení o složení osobnosti, třeba došlo k nějakým změnám.

Co se týče vztahu k vlastnímu národu, máš pravdu. Opírám se do čecháčkovství. Je to eufemistické pojednání pro pokroucenou národní kulturu, kterou si náš národ vybudoval díky neustálému tlaku shora. Ta naše pseudo-hrdost na všechno, co je "malé ale naše" mi přijde až dojemná. Kdyby to tak bylo. jsme někým úplně jiným a někde úplně jinde. Nebyli bychom zemí, kde je vše podřízeno zahraničnímu kapitálu. Měli bychom své produkty, svou kvalitu a svou oprávněnou hrdost. Jako explicitní případ pro ilustraci toho, co píšu, se dá brát právě škodovka. Přestala být česká někdy v polovině devadesátých let. Nyní zcela podléhá řízení z Německa. Technologicky a ideově to prostě není České auto. Nicméně je to stále tak podáváno. Vytváří se kolem toho zářivá aura národní hrdosti na něco, co má s národem společné leda to, že ve fabrice dělá hodně Čechů. To mi na tom v podstatě vadí asi nejvíc. Oslavujeme něco a přitom není co a proč. Z debilního Hyundaie si dělá každý srandu, když se označuje za české auto, i když je to korejský spotřebič. U škodovky to tak není. Ta je prostě za všech okolností NEJ a TOP. 

To, že si lidé kupují škodovky, nemusí být odrazem mentálně kulturní deformace. V podstatě nikdo ještě nikdy neudělal seriózní průzkum toho, jaký typ člověka si kupuje jaké auto. Těžko pak soudit, proč si někdo koupí Fabii a ne třeba srovnatelné Punto. Zkrátka, lidé jsou různí a mají různé potřeby. Někdo podléhá trendům a masáži kampaní, někdo kupuje hlavou, někdo srdcem (a někdo i něčím jiným).

0/0
7.5.2015 8:32

P41. 13N62o66v95á21k 1855289476

Tak takový blábol jsem už dlouho nečetl... Pokud něco hlavně budí dojem, ale pak už to odpovídající hodnotu nemá - pak se normální zákazník koukne na to, co sice dojem nebudí, ale má alespoň něco kvalitního jako protihodnotu. Jenom naprostá trubka kupuje jen to, co "budí dojem". Bohužel je vidět, že Váš názor odráží současnou politiku škodovky. Budit dojem a málo nabídnout - lidsky řečeno nablýskaná bída. Proč by přece někdo kupoval něco jiného, co není tak nablýskané, že ??? 8-o

+2/0
6.5.2015 14:53

Z86b52y84n28ě29k 28Č97e81j98k75a 5416698851803

on to nesmysl není, jen blbě chápete. Výrobek musí budit pozitivní dojem, nicméně to automaticky neznamená, že je to naleštěná bída. Vzhled a dojem prodává také a troufnu si říct, že u spotřebky (což dnes jsou i tyto auta) dělá 30-50% úspěchu.

0/0
6.5.2015 15:23

J95i43ř85í 59S98c51h60w92a66c10h 8418874318106

Já nenapsal že "budit dojem" je obecným smyslem a hlavním cílem výrobku, to mi podsouváš. Smyslem mého sdělení je, že budit (dobrý) dojem je plus nikoliv minus výrobku, zvláště v souvislosti s článkem, kde uvedené sousloví je v odstavci, kde se píše o VZHLEDU auta. 

Ale dojem z auta lze navíc získávat osobním vyhodnocení neměřitelných parametrů a pocitů při usednutí do auta při jízdě s ním atd. atd....to je další nedefinovatelné buzení dojmů......a výrobce by měl směřovat vše k tomu, aby tyto nedefinovatelné dojmy byly veskrze kladné, aby prostě výrobek na zákazníka udělal dojem i při jeho používání, nejen při prohlížení....a to je prostě pro výrobek plus tečka....

0/0
6.5.2015 16:06

J49i90ř75í 85P91a33j16k 8133525730507

Nemůžu si pomoct, mě se předek auta prostě vůbec nelíbí. :-( Nic mne na něm neosloví.

+1/0
6.5.2015 10:20

M54i61c39h27a32l 54M18o55u32c65h33a 9208609863764

Docela by mě zajímal rozdíl v brzdné dráze při pneu nahuštěných na 3 bar a při nějakém normálním tlaku (2,2)...?

0/0
6.5.2015 9:12

M86a93r85t83i86n 40Š96i97m41e18k 4100544768615

Mě osobně by zajímal ten rozdíl v komfortu mezi 2,2 a 2,5 baru :-)

+1/0
11.5.2015 10:09

P74e91t90r 22E18b54r 2882300753440

Drnca to, drncaji všechny Škody. To je takový folklór. Zkoušel jsem novou fabii, rapid i octavii a je to hrozný, cítíte každou nerovnost v plynovem předali a u rapidu a fabiie i v sedačce. O mnoho lepší dojem dělá focus a mondeo, ne však jejich vyšší verze. Ideální podvozek mezi běžnými auty je pro mě u Kia ceed. Velké překvapení.

+2/0
6.5.2015 8:26

J32a42k98u43b 26K79o24s 3976252460214

Nevím jak Superb, ale jezdím v OIII combi na 18" kolech s 4x4 a drncá to jak sviňa :-)

+1/0
5.5.2015 23:48

P68. 85N20o57v63á96k 1185329986

Tak to zkus i mimo dálnici ! ;-D

0/0
5.5.2015 23:52

J41i92ř56í 72S42c97h52w42a86c65h 8288514378636

vyměň je za 16" a bude to drncat méně, ale v zatáčkách bude "hůř" o něco dříve ;-)

+1/0
5.5.2015 23:55

P97e97t63r 25M37i84c55h60a24l 2620744311352

Já jezdím na 15" a v zatáčkách problémy nemám. Pravda, nejezdím jako magor až nadoraz.

+1/0
6.5.2015 6:47

J97i95n35d33ř66i21c56h 90Š48k51o69p83e81k 4715651370805

16 " jsou naprosto v pohodě, s 15" je problém, že některé modely už je povolené nemají

+1/0
6.5.2015 7:38

P92e74t40r 31M21i58c98h81a79l 2460524791772

Mám OII a ta je povolené má. Na naše cesty ideální.

0/0
6.5.2015 7:51

J93i97n20d72ř53i45c61h 42Š60k39o80p72e59k 4555921400555

viděl jsem u některých oktávek povolené i 14 ". Ale jen v TP, na autě nikdy

0/0
6.5.2015 8:03

P22e89t33r 43M68i98c89h13a86l 2470354501852

Tak to nevím, to jsem nikdy neviděl.

0/0
6.5.2015 9:00

M13a21r69i57a71n 73K19a28r30a75b48a 4423441590582

Mal som 2x firemné OII a 15" su najlepšie na jazdenie. Pravda, nie je to žiadna frajerina, ale komfort a jazdne vlastnosti (aj na dlhe trasy) su najlepšie. Tá honba za tým, či mať 17 alebo 18+ je na našich cestách nepochopiteľná. Na jednej OII s 15" som dal cez 230tkm bez akéhokoľvek rozrazenia disku, či poškodenej pneumatiky, len opotrebenie. Na 17" sa 2x opravoval disky, a menili sa 3x rozrazene pneumatiky z vymolov.

0/0
6.5.2015 9:49

P61e13t15r 51M34i34c61h56a44l 2340974291682

Přesně tak. Pokud potřebuji auto na dopravu a ne na závody, tak ty patnáctky úplně stačí.

+1/−1
6.5.2015 11:01

J66i97n35d90ř73i64c76h 60Š88k96o30p65e46k 4935691560935

kdo by to taky čekal, že ;-D

Čím větší kolem, tím menší profil, pneu sice lépe sedí na pěkném povrchu, ale na nerovnostech více drncá.

+2/0
6.5.2015 7:39

P36e64t40r 53V34o43p30i97č61k49a 2512642358332

Na galusce lépe sedí. Podobné je to s tvrdými / zkrácenými pružinami.

0/0
5.5.2015 23:21

A73l54e49š 60L31i49s56o67v79s82k96ý 9729158832842

"A pak se úderem půl jedenácté z hospody Na Růžku naráz vyvalilo velké množství odborníků na Škodovky"

+3/−1
5.5.2015 22:42

P86e39t91r 98H49o96r43á88k 1249413639154

V ceně 600 tisíc to auto svým zaměřením nemá konkurenci. Pokud si někdo myslí něco jiného, ať uvede konkrétní model a cenu.

+1/−1
5.5.2015 20:45

P92e21t25r 35B95á62č73a 8565216955425

600 tisic? ;-D Asi neznate skodovku, aby to vubec neco melo a auto vubec jelo, tak se zastavime tak na milionu.

+4/−4
5.5.2015 20:47







Najdete na iDNES.cz