Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První svezení s novým superbem, největší a nejdražší škodovkou

Václavu Klausovi kdysi nevoněl superb, prý drncal. Ten nový vypadá majestátně a šik a nedrncá, chce to ale upustit gumy. Mezi prvními jsme řídili sériové provedení třetí generace Škody Superb. Označení „vlajková loď“ není klišé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97o62s80e35f 41V40y40s51k66o91c27i62l 7303730129

Nejdulezitejsi je bezesporu posledni veta o 2 destnicich. Nicmene autor clanku zapomina na to, ze Rollse si nikdo neridi sam, ale ma ridice, ktery mu zaroven venku za deste drzi nad hlavou destnik. T.j. 2 destniky misto jednoho jsou ukazkou vidlactvi, kde se spolujezdec musi obtezovat drzenim destniku, nikoliv lepsi vybavy. :-)

0/0
28.5.2015 9:51

L43u55k40á96š 49S96k83o45p12a83l 9476428555591

Auto je to hezké, ale ten kult je naprosto nesmyslný .. Škoda je klasická levnější značka koncernu ..

0/0
14.5.2015 17:31

R96i20c21h33a46r72d 80P48u51č19a93n 2888178846630

ať si říká kdo chce co chce, je to krásné auto.

+2/0
12.5.2015 7:26

L38u14k43á45š 73K25e52l86l29e18r 6769773873785

Ano. Škoda však motorizace, tedy vypuštění šestiválce.

0/0
13.5.2015 11:36

M91i85c98h42a11l 68Š18e81v60č46í36k 8683876954

Proč? Nikdo to nekupoval.

0/0
14.5.2015 19:37
Foto

A43l86e38š 73B47a71l30o44u95n 3325608699895

Áááách můůůůj bóóóžeee... Tak ještě jednou pro všechny slintaly o downsizingu - zdroj je EU. EU nařizuje, jaké (a od kdy) emise mají mít nové automobily. Takže výrobce musí spočítat, jakou jeho flotila má průměrnou hodnotu emisí. Pokud je hodnota CO2 překročena o 1 g/Km, stojí to 5€, 2g jsou za 15€, 3g za 25€. Pokud je to nad 3 g, pak se pokuta do kasy EU může vyšplhat klidně na 95 € za JEDEN každý vyrobený a prodaný automobil. A vy si myslíte, že V6 3,6 se emisemi vejde do limitu roku 2015? Stačí číst a nesnít či neplkat kraviny. Už se těším na dobu, kdy auto vyhodnotí potencionálního majitele/řiudiče jao vola, co má jít raději pěšky, než aby měl na to automobil vlastnit či řídit. [>-]V

+1/0
12.5.2015 7:14

J35o56s93e41f 38H45á73j35e66k 6178690989172

..jak dobrá je nová generace, ukáže....čas

+1/0
8.5.2015 22:00

O85n49d34ř51e59j 73M81a50r27e21k 9352260407619

Fuj, to je ošklivé.

+2/−10
7.5.2015 20:52

J19o13s89e65f 55V72a94l69a 9190403113403

skoda, ze se se do Superbu davaji ta "kurvitka" co do audin a jinych "vyssich" limuzin. Jezdil jsem rok s Q5 a jsem stastny, ze jsem zpatky na OII 4x4. Elektromechanicka brzda - hruza- nezapnete si pas  nebo se poskodi cidlo v sedadle a z parkoviste neodjedete.....start-stop system : motor chcipne presne v okamziku, kdy se chcete svizne rozjet .....TDI 130 kW motor - neuveritelna turboprodleva , motor bere az od 2500 ot. A kdyz zkusite na snehu v zatacce prohrabnout vsechna 4 kola, tak vam to vsechny asistentske programy zatrhnou

+1/−1
6.5.2015 19:00

D46e37j35a53n 60T80a78d15i42c 7842706697657

U BMW si muzete vsechno vypnout, ja nez odjedu vsechno radeji vypnu... u Audi to neslo ??

0/−1
6.5.2015 20:35

V53á10c89l27a70v 53S16v86o84b98o52d25a 6888585720905

Ovšem, že to jde u audi Q5 vypnout. Start-Stop lze vypnout jedním stiskem tlačítka, a rozjet se je možné i bez pásu ( jen se rozezní varovná kontrolka nezapnutého pásu ). Motor zabírá cca kolem 1500 ot ( hovořím o 2.0 TDi ), nemá úplně největší sílu, ale hodně dohání s velmi dobře slazeným  7 ° automatem, a předjždí se vcelku svižně, rozjezdy jsou hladké.

+1/0
6.5.2015 22:02

J54o87s25e47f 69V18a35l76a 9310503263853

nesouhlas-najel jsem s TDI 130 kW 50.000 km. motor pod 2000 ot nema prakticky zadny vykon, ja mel rucni razeni kvuli 4x4 a opravdu do tak 2300 otacek je to neuveritelne lina lemra. Vypnout start-stop se sice da, ale ne hardwarove a po kazdem nastartovani je nutne ho znova a znova vypnout. A to, ze nepusti elektromechanickou brzdu, pokud nejste pripoutani, tak mam overeno 3x na vlastni osobe a v znackovem servisu v SRN

+1/0
9.5.2015 14:37

D39e30j71a75n 63T22a93d91i25c 7632756547407

ten vnitrek na me pusobi strasne lacine...

+4/−2
6.5.2015 14:55

V70o79j82t35ě62c43h 19S34t97r55n98a70d 4264491632505

Hodnotite z fotky, nebo jste v nem opravdu sedel? Protoze podle me je interier bez problemu, i kdyz to tak na fotkach vypadat nemusi.

0/0
25.6.2015 15:32

J27a36n 26K65o90n49v24a90l26i47n66k17a 5550151241675

Nemá cenu řešit, že je to jen samá chvála. Co zde čekat jiného. Objektivita v porovnání s konkurenty tu taky nebude velká. Co mne v článku zaujalo, byla věta: "Superb umí hlavně budit dojem". To je velmi přesné. Budí dojem. A o tom to celé mezi Čecháčky je.

+4/−8
6.5.2015 12:15

P52e70t16r 95M41i84c16h85a49l 2400974591902

Jsme na českém portálu, tak je celkem logické, že se tu české auto chválí. Navíc Škoda tu asi utratí i dost peněz za reklamu. Na opravdu objektivní hodnocení si budeme muset počkat, až s tím začnou jezdit reální majitelé.

+4/−2
6.5.2015 12:40

J91a38n 58K60o81n90v65a30l54i69n53k40a 5290831441165

To zajisté. I když u nich to bude také zkreslené. Vlastní auto zkritizuje jen málokdo. Spíše bych si počkat na komentáře řidičů, kteří to auto nebudou mít za vlastní a mají zkušenost i s jinými vozy této kategorie. Tam se dá možná vystopovat jistá objektivita.

Ještě historka k tomu kritizování vlastního auta. Soused si před velmi dlouhou dobou pořídil Ford Sierra se silným dvoulitrovým benzínem. Dokud to auto měl, pěl na něj chválu. "Suprově táhne, hrabe i na trojku, skoro nežere, nikdy jsem nic neměnil". Potom, co vyměnil za jiné, říkal: "Ta by mě sežrala i s botama kraksna nespolehlivá zrezlá." Je to holt taková naše povaha.

+3/0
6.5.2015 13:53

P92e68t17r 15M84i79c98h11a95l 2420704311112

Já jsem zatím všechna svá bývalá auta hodnotil stejně, jako když jsem je vlastnil. Každé mělo nějaké chyby, ale většinou to bylo pozitivní.

Mimochodem, to, že majitel zpravidla svou značku auta chválí (a v některých případech až silně nekriticky), platí zdaleka nejen pro Škodovku.

+3/−1
6.5.2015 14:16

J97o47s77e18f 93U84l62m60a31n 8160730258175

To je přesné. Připomíná mi to iphoňáky. iPhone je dokonalý, nikdy se nesekne, nikdy se na něm nic nezkazí. Nikdy!!! Pak se v pořadu zmínil Kraus, že měl problém s reklamací a najednou se vyrojila spousta majitelů iphonu, kteří ho údajně reklamovali a problém neměli. Odkud se sakra ti lidi najednou vzali, když do té doby nikdo nikdy iPhone nereklamoval?

+2/0
6.5.2015 18:23

J60a78n 76K46o79n13v25a30l29i84n38k15a 5600721531245

iPhone je pojem. Více než kde jinde jde zde o značku a prestiž. Můj dobrý kamarád má iPhone odjakživa. Teď si koupil ten nejnovější. Ptal jsem se ho, zda by mi ho doporučil a konkrétně proč. Výkon? Výbava? Cena? Kvalita? Servis? Všechno srovnatelné s konkurencí. Jediný argument je to jabko zezadu. Chápu to. Já zase takhle vnímám auta. Nejezdil bych nikdy v low-endu, i když by mi to na těch pár km, co denně jezdím bohatě stačilo. Mám na své potřeby až nesmyslně velké a výkonné auto, jehož údržba mě stojí dost peněz. Mohl bych mít třeba Fiestu nebo Punto, které by mě nestálo nic,,,, Někdo to má takhle s autem, někdo s telefonem. Upřímně závidím lidem, kteří neřeší ani jedno, ani druhé. Ti pak mají Nokii 5110 a jezdí ve Fabii HTP a jsou happy.

+3/−2
7.5.2015 8:41

P53e87t31r 57M24i69c88h54a38l 2320504721842

Tak on je rozdíl mít auto jako dopravní prostředek nebo jako koníčka. Ideální je asi ta obligátní zlatá střední cesta. Ale teď už aspoň chápu Tvé protiškodovácké příspěvky. Škodovka nedělá super auta, snaží se o slušnou kvalitu za relativně rozumnou cenu (a i díky Hyundai je ta cena už přijatelnější). Proto (a trochu i protože jsem patriot) já jezdím Škodovkou. A protože jsem pro tu střední cestu, vybral jsem si Oktu.

+2/0
7.5.2015 11:20

J91a70n 68K37o75n84v23a48l45i21n64k56a 5840891851975

Já už jsem to psal mockrát. Škodovky jako takové mi nevadí. Nemám nic proti lidem, kteří si je kupují. Co mě vytáčí jsou ty neustálé chvalozpěvy a nulová objektivita při posuzování Škodovek. A pak taky zdejší Škoda-fanatici, kteří nechápou jiný názor než ten svůj. Ti mě však spíše baví. 

Ještě k tomu autu. Je to koníček a radost, zároveň každodenní pomocník. Jsem v tomhle ohledu asi mimoň, ale autu věnuju dost času, péče i peněz. Rád se dobře svezu, i když je to třeba jen do práce nebo na nákup.

+1/0
7.5.2015 11:33

P40e57t14r 58M45i11c86h88a86l 2110104161332

Ale ty chvalozpěvy jsou běžné všude, u nás na Škodovky, ve Francii třeba na Renaulty. Škoda-fanatici se jistě najdou a jsou k smíchu, když nemají argumenty. de hate club"

0/0
7.5.2015 12:59

P31e36t25r 92M71i14c24h49a60l 2320494121502

Kuš, to psaní z mobilu je děs.

Chtěl jsem dodat, že minimálně stejně je na tom "Schade hate club" - to jsou pro změnu nepodložené slinty.

Osobně se držím toho, ať si každý jezdí čim chce a na co má.

0/0
7.5.2015 13:04

J67i95ř60í 88S85c92h14w40a89c86h 8398184388166

"budit dojem", "udělat na někoho dobrý dojem" je snad jakési negativum??? 8-o

"Budit u zákazníka dojem", že za svý prachy dostane odpovídající protihodnotu, je základní povinnou vlastností každého prodejného zboží. Pokud má zákazník na výběr mezi deseti možnostmi a osm z nich ten dojem nebudí, tak bude vybírat jen mezi těmi dvěma zbývajícími a nakonec vybere tu, která ho "nabudí" více.

A "buzení tohoto dojmu" funguje napříč národy "čecháčku".... 

naprostá většina superbů se proto prodá někomu jinému než "čecháčkům".....;-)

+6/−1
6.5.2015 13:46

J79a82n 38K45o36n18v88a98l20i77n67k97a 5870851911175

Pevně jsem doufal, že jsi pochopil vhodnost vzájemné ignorace v diskusích. Patrně ne. Máš pochopitelně právo se vyjádřit, a to i v případě, kdy třeba nemáš ani potuchy o kvalitě svého příspěvku. To jen na okraj.

Problém máš možná i s chápáním významů slov, popř. s porozuměním textu. Já jsem nepsal o buzení dobrého dojmu. Opsal jsem pouze větu, kde se píše o vzbuzování jakéhokoliv dojmu. Škodovka obecně může stavět na tom, že její modely "budí dojmy". Můžou vzbuzovat hrdost a obdiv nad českým výrobkem (českým....???). Můžou vzbuzovat dojem, že je správné mít české auto. Můžou vzbuzovat dojem jisté příslušnosti k davu a s ním jdoucí pocit jisté síly a nadřazenosti. Stejně tak můžou vzbuzovat dojem opačný. Dojem, který vozy Škoda budí u mě, si nechám pro sebe. Opět bych se zde stal terčem invektiv, na což nemám náladu.

Co se týče buzení dojmu mezi národy, resp. idey, že Škoda budí všude stejné dojmy, jsi úplně vedle. Škoda se v západní cizině postupně zbavila přízviska "cheap but shit" a dostala se do povědomí zákazníků poptávajících německou techniku v low-end cenové relaci. Navíc konkrétně Britové mají se slovem Superb trochu problém - označuje něco skvostného a nádherného. V konfrontaci s konkurenty se však význam tohoto adjektiva stírá.

+1/0
6.5.2015 14:09

J35i77ř43í 51S38c81h73w46a50c76h 8658304808676

Já dobře věděl, že tě ten "čecháček" pěkně nadzvedne.....ale začal sis s nimi ty....(ignoraci tvých příspěvků jsi jednostranně vyžadoval vždy jen ty, já ti ji nikdy "neodsouhlasil"....tak nevím proč se podivuješ, že reaguji, jsme na diskusi) 

Ač si myslíš, že ty potuchu o kvalitě svých příspěvků máš naprosto dokonalou a určitě jsi přesvědčen, že na rozdíl ode mne, dokonale chápeš význam slov a rozumíš souvislostem v textu,  tak tě vyvedu z tohoto omylu: 

1. Někdo se sveze v autě a řekne: to auto na mě udělalo dojem, co tím asi myslel?

2. Věta v článku o "buzení dojmu" nevytržená z jeho kontextu nemluví o buzení dojmu nějakého, mluví a to zcela jednoznačně o kladném, dobrém dojmu (konkrétně je tam řeč o vzhledu)

3. Ani v článku ani v mém příspěvku není jediná zmínka o kladném dojmu jen proto že se jedná o "český" výrobek, to sem jen podsouváš své negativní podvědomí o škodovce a tebou přeceňovaný a pravidelně dehonestovaný vztah "čecháčci-škoda".

To že "čecháčci" kupují více škodovek než ostatní národy vidíš jako jakousi jejich myšlenkovou deformaci či omezenost. Jak bys nazval to, že Fiatů se prodá nejvíce v Itálii, Renaultů ve Francii, Hond v Japonsku atd? Nehraje roli třeba i to, že domácí automobilky mají doma nejlépe vybudované zázemí a mají tam prostě tradici? 

4. Mluvil jsem čistě o dojmu obecného "mezinárodního" zákazníka z výrobku, tak proč ty litanie o národech jejich "vnímání" škodovky, mluvil jsem o zákazníkovi oproštěném od nánosu šovinismu, který s například Daci koupí i přesto, že ji dělají "cikáni v Rumunsku".

+2/0
6.5.2015 15:23

J28a42n 82K27o31n44v30a42l62i72n42k39a 5880791151575

Popravdě, nevím, zda má cenu dále v diskusi pokračovat. Naše názory jsou nekompatibilní, což jsme si mnohokrát dokázali. Tak snad jen pár dodatků k těm tvým litaniím.

Nevím, co znamená výraz "negativní podvědomí". Z psychologie mám státnice, přesto jsem tento termín v životě neslyšel. Patrně si budu muset osvěžit Freudovo učení o složení osobnosti, třeba došlo k nějakým změnám.

Co se týče vztahu k vlastnímu národu, máš pravdu. Opírám se do čecháčkovství. Je to eufemistické pojednání pro pokroucenou národní kulturu, kterou si náš národ vybudoval díky neustálému tlaku shora. Ta naše pseudo-hrdost na všechno, co je "malé ale naše" mi přijde až dojemná. Kdyby to tak bylo. jsme někým úplně jiným a někde úplně jinde. Nebyli bychom zemí, kde je vše podřízeno zahraničnímu kapitálu. Měli bychom své produkty, svou kvalitu a svou oprávněnou hrdost. Jako explicitní případ pro ilustraci toho, co píšu, se dá brát právě škodovka. Přestala být česká někdy v polovině devadesátých let. Nyní zcela podléhá řízení z Německa. Technologicky a ideově to prostě není České auto. Nicméně je to stále tak podáváno. Vytváří se kolem toho zářivá aura národní hrdosti na něco, co má s národem společné leda to, že ve fabrice dělá hodně Čechů. To mi na tom v podstatě vadí asi nejvíc. Oslavujeme něco a přitom není co a proč. Z debilního Hyundaie si dělá každý srandu, když se označuje za české auto, i když je to korejský spotřebič. U škodovky to tak není. Ta je prostě za všech okolností NEJ a TOP. 

To, že si lidé kupují škodovky, nemusí být odrazem mentálně kulturní deformace. V podstatě nikdo ještě nikdy neudělal seriózní průzkum toho, jaký typ člověka si kupuje jaké auto. Těžko pak soudit, proč si někdo koupí Fabii a ne třeba srovnatelné Punto. Zkrátka, lidé jsou různí a mají různé potřeby. Někdo podléhá trendům a masáži kampaní, někdo kupuje hlavou, někdo srdcem (a někdo i něčím jiným).

0/0
7.5.2015 8:32

P57. 76N31o10v86á29k 1395699186

Tak takový blábol jsem už dlouho nečetl... Pokud něco hlavně budí dojem, ale pak už to odpovídající hodnotu nemá - pak se normální zákazník koukne na to, co sice dojem nebudí, ale má alespoň něco kvalitního jako protihodnotu. Jenom naprostá trubka kupuje jen to, co "budí dojem". Bohužel je vidět, že Váš názor odráží současnou politiku škodovky. Budit dojem a málo nabídnout - lidsky řečeno nablýskaná bída. Proč by přece někdo kupoval něco jiného, co není tak nablýskané, že ??? 8-o

+2/0
6.5.2015 14:53

Z90b95y46n37ě11k 40Č55e57j80k94a 5926608471183

on to nesmysl není, jen blbě chápete. Výrobek musí budit pozitivní dojem, nicméně to automaticky neznamená, že je to naleštěná bída. Vzhled a dojem prodává také a troufnu si říct, že u spotřebky (což dnes jsou i tyto auta) dělá 30-50% úspěchu.

0/0
6.5.2015 15:23

J35i86ř54í 20S24c19h55w64a52c12h 8308444138576

Já nenapsal že "budit dojem" je obecným smyslem a hlavním cílem výrobku, to mi podsouváš. Smyslem mého sdělení je, že budit (dobrý) dojem je plus nikoliv minus výrobku, zvláště v souvislosti s článkem, kde uvedené sousloví je v odstavci, kde se píše o VZHLEDU auta. 

Ale dojem z auta lze navíc získávat osobním vyhodnocení neměřitelných parametrů a pocitů při usednutí do auta při jízdě s ním atd. atd....to je další nedefinovatelné buzení dojmů......a výrobce by měl směřovat vše k tomu, aby tyto nedefinovatelné dojmy byly veskrze kladné, aby prostě výrobek na zákazníka udělal dojem i při jeho používání, nejen při prohlížení....a to je prostě pro výrobek plus tečka....

0/0
6.5.2015 16:06

J47i37ř38í 61P76a69j72k 8673975410747

Nemůžu si pomoct, mě se předek auta prostě vůbec nelíbí. :-( Nic mne na něm neosloví.

+1/0
6.5.2015 10:20

M52i13c68h80a88l 19M21o30u75c90h54a 9398489433754

Docela by mě zajímal rozdíl v brzdné dráze při pneu nahuštěných na 3 bar a při nějakém normálním tlaku (2,2)...?

0/0
6.5.2015 9:12

M56a53r86t20i50n 56Š29i40m47e34k 4400504588275

Mě osobně by zajímal ten rozdíl v komfortu mezi 2,2 a 2,5 baru :-)

+1/0
11.5.2015 10:09

P72e32t39r 16E81b84r 2572770933780

Drnca to, drncaji všechny Škody. To je takový folklór. Zkoušel jsem novou fabii, rapid i octavii a je to hrozný, cítíte každou nerovnost v plynovem předali a u rapidu a fabiie i v sedačce. O mnoho lepší dojem dělá focus a mondeo, ne však jejich vyšší verze. Ideální podvozek mezi běžnými auty je pro mě u Kia ceed. Velké překvapení.

+2/0
6.5.2015 8:26

J43a31k13u37b 14K44o67s 3576722670584

Nevím jak Superb, ale jezdím v OIII combi na 18" kolech s 4x4 a drncá to jak sviňa :-)

+1/0
5.5.2015 23:48

P52. 91N17o86v45á14k 1685919346

Tak to zkus i mimo dálnici ! ;-D

0/0
5.5.2015 23:52

J44i31ř10í 78S29c70h23w90a23c13h 8358964358246

vyměň je za 16" a bude to drncat méně, ale v zatáčkách bude "hůř" o něco dříve ;-)

+1/0
5.5.2015 23:55

P87e21t49r 47M54i89c55h45a71l 2240954691932

Já jezdím na 15" a v zatáčkách problémy nemám. Pravda, nejezdím jako magor až nadoraz.

+1/0
6.5.2015 6:47

J34i71n23d37ř84i20c45h 35Š51k23o25p91e10k 4755741320375

16 " jsou naprosto v pohodě, s 15" je problém, že některé modely už je povolené nemají

+1/0
6.5.2015 7:38

P46e57t73r 72M45i72c54h89a65l 2660364191162

Mám OII a ta je povolené má. Na naše cesty ideální.

0/0
6.5.2015 7:51

J22i67n78d33ř68i11c66h 66Š63k81o39p53e92k 4855761330265

viděl jsem u některých oktávek povolené i 14 ". Ale jen v TP, na autě nikdy

0/0
6.5.2015 8:03

P15e45t98r 45M72i81c54h12a34l 2950474151562

Tak to nevím, to jsem nikdy neviděl.

0/0
6.5.2015 9:00

M73a87r61i78a77n 51K46a19r19a18b94a 4283391440152

Mal som 2x firemné OII a 15" su najlepšie na jazdenie. Pravda, nie je to žiadna frajerina, ale komfort a jazdne vlastnosti (aj na dlhe trasy) su najlepšie. Tá honba za tým, či mať 17 alebo 18+ je na našich cestách nepochopiteľná. Na jednej OII s 15" som dal cez 230tkm bez akéhokoľvek rozrazenia disku, či poškodenej pneumatiky, len opotrebenie. Na 17" sa 2x opravoval disky, a menili sa 3x rozrazene pneumatiky z vymolov.

0/0
6.5.2015 9:49

P92e22t14r 52M33i97c13h53a78l 2620284801112

Přesně tak. Pokud potřebuji auto na dopravu a ne na závody, tak ty patnáctky úplně stačí.

+1/−1
6.5.2015 11:01

J98i51n95d31ř66i27c19h 57Š98k90o61p80e84k 4215571710215

kdo by to taky čekal, že ;-D

Čím větší kolem, tím menší profil, pneu sice lépe sedí na pěkném povrchu, ale na nerovnostech více drncá.

+2/0
6.5.2015 7:39

P83e93t13r 12V64o25p85i39č19k38a 2432522568842

Na galusce lépe sedí. Podobné je to s tvrdými / zkrácenými pružinami.

0/0
5.5.2015 23:21

A64l47e92š 84L21i14s51o48v75s26k33ý 9909228612562

"A pak se úderem půl jedenácté z hospody Na Růžku naráz vyvalilo velké množství odborníků na Škodovky"

+3/−1
5.5.2015 22:42

P11e41t85r 44H31o63r37á29k 1309243409474

V ceně 600 tisíc to auto svým zaměřením nemá konkurenci. Pokud si někdo myslí něco jiného, ať uvede konkrétní model a cenu.

+1/−1
5.5.2015 20:45

P59e54t43r 24B53á95č35a 8455946545115

600 tisic? ;-D Asi neznate skodovku, aby to vubec neco melo a auto vubec jelo, tak se zastavime tak na milionu.

+4/−4
5.5.2015 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.