Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tryskododávka oslavuje kulatiny legendárního transitu

Zákazník přijde pro dodávku a chce transita, popisují prodejci. Nebylo by to nic divného, ale stalo se to v dealerství Fiatu. Transit je totiž v Česku pojmem. Nejen laici tak dodnes říkají jakékoliv dodávce. Transit letos slaví padesátiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V53á93c95l11a42v 62J56a69n57o65c14h 1546485211887

Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.

0/0
5.5.2015 21:02

M88i56l34o51š 22L59e69l96e37k 1500882761938

Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.

Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký:-P.

+1/0
5.5.2015 15:59

J13i46ř16í 50E66r28b15e52n 1643184546337

Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.

Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...

0/0
5.5.2015 19:58

M59i35l76o49š 95L84e81l83e73k 1150552301368

Osobně mám rok starého Focuse a naprostá spokojenost, jen sem zkusil do diskuse naroubovat vtip.

Ale k těm Tranazitům, před pár lety sem s jedním celkem pravidelně jezdil a nikdy mě nezradil. Ale v současém zaměstnání příležitostně jezdím v M-B Sprinter a ten je zkrátka po všech stránkách lepší(řazení,motor,interiér,image...)

0/0
6.5.2015 10:02

A54d27a83m 95K67o59p52e85č61n66ý 2203585637

Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu?  A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?

+1/0
4.5.2015 7:28

J86i29ř16í 46E34r48b78e28n 1623344926567

Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.

Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...

+1/0
4.5.2015 23:18

B41e65d16r91i30c97h 90Z84i23t22k10o 1316550958575

Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.

+1/−3
3.5.2015 14:29

I67v29a73n49a 74V29e83s90e38l90á 2761803659645

tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...

0/0
4.5.2015 15:26

J36o66s97e67f 54N23o92v28á82k 7437157312168

Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?

+1/0
3.5.2015 12:36

L40a16d69i62s65l53a64v 10M46i26k92a 1321429924454

Tady to máš i s datumem ))

http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv

+1/0
3.5.2015 13:41

L51a26d73i36s34l37a63v 81P37r36o90t78i47v48a 7456396434534

Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?

0/−8
3.5.2015 10:37

Z22d53e84n67ě37k 21D37u10b63e88c50k15ý 3457214290578

tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1

to snad musi byt jasne kazdemu

+20/0
3.5.2015 10:42

J76i66ř69í 77K95o77c75u33r41e36k 6745734275618

Zdá se, že není. :-/

+2/0
3.5.2015 13:51

O11n86d58ř78e29j 49Č60a82p87k62a 6981341723744

Tohle je speciál na okruhy, na silnici to může leda naložené na podvalníku.

Jestli to myslíte obecně, tak jsou tu pořád německé dálnice, Nordschleife a spousta okruhů, co pořádá jízdy pro veřejnost (a u těch, co nejsou nějak extrémně slavné, to bývá skoro každý týden). Nejbližší je Slovakiaring kousek od Bratislavy.

+1/0
3.5.2015 12:11

Z41d32e90n78ě59k 88P71l78i68s65k56a 7435779609

Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?

0/0
3.5.2015 9:41

J35i11ř45í 62E82r12b87e63n 1553654906797

Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo :-)

0/0
4.5.2015 23:10

J96a92k77u17b 77N71o14v10á91k 8190453940242

A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/

+4/0
3.5.2015 7:58

D37a88n32i27e92l 31S85c70h10a57c86h26e46r50l 9703865762756

Pěkná zhůvěřilost ;-)

0/0
3.5.2015 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.