Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Tryskododávka oslavuje kulatiny legendárního transitu

Zákazník přijde pro dodávku a chce transita, popisují prodejci. Nebylo by to nic divného, ale stalo se to v dealerství Fiatu. Transit je totiž v Česku pojmem. Nejen laici tak dodnes říkají jakékoliv dodávce. Transit letos slaví padesátiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V20á78c26l43a25v 23J35a67n91o28c54h 1786605601517

Chybí mi tam informace, zda se v tryskododávce ozývá to otravné pískání 10 kHz z přístrojové desky jako u jiných Tranzitů. Fakt skvělá neodstranitelná vlastnost, ale na druhou stranu zřejmě světový unikát. Forda už nikdy.

0/0
5.5.2015 21:02

M71i42l17o13š 29L83e22l41e94k 1160392551728

Ford nebo Fiat-jedno horší jak druhý.

Všechny auta co začínaj na F nebrat- Ford, Fiat a Fšechnyfrancouzký:-P.

+1/0
5.5.2015 15:59

J16i61ř76í 39E24r64b58e96n 1373964606737

Tak zrovna transity, focusy a mondea jsou podle mě dost slušná auta, spolehlivostí srovnatelná s Volkswagenem. On se ten Ford od dob sierry a escortu posunul dost vysoko.

Tchán se nám vysmíval, když jsme si před 11 lety koupili citroena, a sám raději jezdil VW. Kupodivu, když jsme si my koupili nové auto, tak od nás tu spolehlivou citroenku odkoupil - v té době se mu ten VW opět rozbil. No a jezdí s ní dodnes, protože běžnou údržbu zvládne doma, velké opravy nejsou potřeba a provozní náklady má o třetinu nižší oproti tomu neopravitelnému VW...

0/0
5.5.2015 19:58

M92i74l30o40š 45L44e26l73e95k 1290792921238

Osobně mám rok starého Focuse a naprostá spokojenost, jen sem zkusil do diskuse naroubovat vtip.

Ale k těm Tranazitům, před pár lety sem s jedním celkem pravidelně jezdil a nikdy mě nezradil. Ale v současém zaměstnání příležitostně jezdím v M-B Sprinter a ten je zkrátka po všech stránkách lepší(řazení,motor,interiér,image...)

0/0
6.5.2015 10:02

A37d58a25m 72K85o87p51e16č72n90ý 2623145897

Kecy v kleci, prý první sériový s motorem před řidičem??? Opravdu?  A co Citroen typ H, Renault Traffic první generace?

+1/0
4.5.2015 7:28

J30i63ř33í 54E20r68b24e38n 1983524756967

Tranzit je z roku 1965, Trafic až 1980.

Ale s Citroenem máte pravdu. Ten typ H/HY se vyráběl od roku 1948 přes třicet let...

+1/0
4.5.2015 23:18

B78e42d43r35i91c23h 47Z48i79t97k90o 1716180848895

Opravdu bylo jiste obdobi v historii Fordu Transitu v Cesku,kdy byl nejprodavanejsim uzitkovym vozem, tehdy to byl oblibeny, spolehlivy a uznavany dodavkovy automobil.Ty dodavky jezdily a jezdily,servis nepotrebovaly.Ta doba je davno pryc, kazda dalsi generace byla horsi a horsi, pamatujete jeste na motor 2.2 Tdci? Ten byl tak spatny,ze znicil povest i Peugeotum Boxerum.No a dnesni Transir?S humorem bych rekl neco mezi LDV a asijskou produkci designove.Rozhlednete se po dodavkach,naprosta vetsina jezdicich dodavek je Fiat Fucato, nasledovan bratry Peugeot a Citroen, jezdi dale mnoho Mercedesu Sprinteru,i tech stejnych Crafteru,nesudme zde vsak jejich kvality,avsak Ford Transit je dnes na silnici spise vyjimkou.Jednoznacne vede Fiat Ducato.

+1/−3
3.5.2015 14:29

I81v40a69n39a 20V80e21s71e63l36á 2151513939695

tak bud jste slepej nebo nejezdite po nasich silnicich ... tak jak potkavam transity a ted uz casto i ty nove, tak malo jen malo potkavam ty slavny Fiaty ...

0/0
4.5.2015 15:26

J60o61s46e39f 52N62o58v92á35k 7527817152988

Nechci si hrát na Zemana ale nebyl tady tento článek už před dvěma léty? Alespoň ta povídka o kupujícím Tranzit u Fiatu?

+1/0
3.5.2015 12:36

L58a54d47i63s32l85a83v 67M68i42k94a 1851169784164

Tady to máš i s datumem ))

http://auto.idnes.cz/ford-transit-c9w-/auto_testy.aspx?c=A140217_155528_auto_testy_fdv

+1/0
3.5.2015 13:41

L29a50d29i76s86l28a61v 60P28r54o35t96i62v39a 7576646404614

Může mi někdo vysvětlit proč taková rychlá auta ? Kde mohou jezdit, když je povolená max. rychlost 130 km/hod. Neblbne tady určitá část lidstva ?

0/−8
3.5.2015 10:37

Z36d72e17n40ě50k 31D82u34b37e65c74k39ý 3607464430188

tento Tranzit neni urcen ani schvalen pro provoz na verejnych ko unikacich,podobne jako dragstery nebo F1

to snad musi byt jasne kazdemu

+20/0
3.5.2015 10:42

J73i57ř64í 62K52o47c39u98r22e66k 6695564355138

Zdá se, že není. :-/

+2/0
3.5.2015 13:51

O38n80d68ř23e98j 47Č64a97p67k93a 6491301523324

Tohle je speciál na okruhy, na silnici to může leda naložené na podvalníku.

Jestli to myslíte obecně, tak jsou tu pořád německé dálnice, Nordschleife a spousta okruhů, co pořádá jízdy pro veřejnost (a u těch, co nejsou nějak extrémně slavné, to bývá skoro každý týden). Nejbližší je Slovakiaring kousek od Bratislavy.

+1/0
3.5.2015 12:11

Z10d81e21n27ě32k 14P73l93i21s92k32a 7365599499

Třináctipalcové ráfky a kotouče 279 mm? Není to překlep?

0/0
3.5.2015 9:41

J70i93ř94í 78E94r56b96e61n 1393234806447

Při dostatečně vysoké hlavě kola a/nebo vysokém indexu prolisování disku by se to vejít mohlo :-)

0/0
4.5.2015 23:10

J49a78k18u44b 20N29o47v56á87k 8930433640812

A Jaguar Transit znáte?: http://www.auto-mania.cz/tak-trochu-jiny-ford-transit-s-motorem-z-jaguaru-xj220-video/

+4/0
3.5.2015 7:58

D40a91n45i58e41l 62S58c76h70a13c88h97e92r33l 9903925852116

Pěkná zhůvěřilost ;-)

0/0
3.5.2015 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.