Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K52a84r30e52l 44V87a20c67h92u73t 9373362419123

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0/0
4.5.2015 17:51

A90u66g69u57s46t 21F35o80r78m59á50n37e92k 6725959200506

Ono by stačilo snížit ceny.

0/−2
4.5.2015 15:49

J26e22n43d19a 24K39r54á30s58a 1519526278

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0/0
5.5.2015 5:52

V96a78c14l32a82v 42M36e71d47e61k 5891582585215

zkuste si zjistit, kolik z ceny auta činí náklady na mzdy

0/0
6.5.2015 21:42

M33a41r92t70i96n 34H82o59u97b81a 6203521489248

proc?

i ja bych samozrejme chtel velmi,velmi lacine auto, ale zaroven bych ho chteli mit velmi, velmi kvalitni a ono tonejak nejde dohromady. nevim, jestli jste nekdy neco vymyslel, vyrobil a prodal, nebo aspon delate nejake kvalifikovane sluzby - pokud ano, pak byjste mel pochopit, ze vse ma svou cenu a ze existuje nejaka spodni hranice, pod kterou nejde jit. v cene auta nejsou jen prima vyrobni naklady na mzdu delniku, ale vse kolem (pojistky,najmy, dane) a predevsim dasli vyvoj. snizte cenu auta a bude po vyvoji

0/0
6.5.2015 16:44

M51a60r67e17k 12J96a45n33e77č88k40a 1827476613381

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

+1/−1
4.5.2015 13:50

T91o79m49á47š 27R14ó70t70h 2604696412749

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

+4/−1
4.5.2015 14:45

P58e64t61r 70T25y35č33k74a 6115382219692

Ty s rozvodovým řemenem už jsou myslím celkem bez problému. Ovšem těch motorů od VW je tam fakt hodně.

+1/0
4.5.2015 15:16

L28u38k85á79š 63S77l26a84n45i41n92a 1211493913771

Presne tak, nove motory uz nemaji retez, ale zpet remen, spolehlivost se tedy vratila.Pokus s retezi se uz doufam nebude opakovat.

0/0
4.5.2015 21:50

V81a76c12l12a54v 41M80e20d98e13k 5861122705775

u jiných automobilek obvykle řetěz znamená vyšší spolehlivost než řemen. Jen se nesmí příliš šetřit na materiálu.

0/0
6.5.2015 21:45

J43a10n 16S10l84a68v10í29k 2351389660576

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

+5/−8
4.5.2015 10:24

M91i81c79h81a84l 68H23r79u91b92o90š 4380187812265

Presne tak nejak to vidím aj ja...

+2/−1
4.5.2015 11:08

J66i18r46i 62G71a25z98d75a 8414733854204

no, vzhledem k tomu, ze ted se zacinaji konecne projevovat zmeny v jejich strategii a znacka  zacina byt profitabilni a roste, neni duvod ji zavirat. pred nekolika lety mela vsak na kahanku...ja bych si treba x-perii koupil rad a urcite bych ji dal prednost pred VW nebo Octavkou...

+2/−1
4.5.2015 12:08

L34u30k89á93š 32S29l69a71n66i39n17a 1201953723621

Ja mám již druhy seat ( mezitím skoda, vw, hyundai - omyl jako blazen, fiat) a Seat je originalni a dotazenejsi, poslední Leon obzvláště.Ta znacka ma hodne co do sebe a odlisuje se.Dnes uz bych nemenil a pristi vuz bude opet Seat.

+1/−2
4.5.2015 21:53

M94a27r43t97i63n 31D96o83k29o58u96p92i71l 1812570583916

A měl jste nějaký Seat? Já měl několik služebních Škodovek od fábií po Octávku, ale Ibiza rv 2003 1,4 16V je pro mne dodnes srdeční záležitost. S Fábii stejné generace se nedá srovnávat. Pro řidiče je Ibiza mnohem příjemnější co se týče jízdních vlastností. Jiný posilovač, jiné nastavení podvozku, lepší reakce na plyn. A design interiéru mnohem lepší, lepší boční vedení sedaček atd.

0/−2
4.5.2015 13:12

S89v46a93t20o29p35l60u30k 96S85i52l14n22ý 4282296729618

Trh v Rusku je se sra**ách všeobecně a nevycouval z něj jen Seat.

0/0
5.5.2015 11:06

S77v77a56t53o36p22l41u57k 18S46i72l36n78ý 4352726299878

Trh v Rusku je všeobecně v piordoli  a nevycouval z něj jen Seat

0/0
5.5.2015 11:07

M83a44r51i64a19n 73K39a84r44a11b33a 4323511800502

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

+4/0
4.5.2015 9:53

J48a44n 68K25o10n83v53a72l66i40n93k61a 5400421231505

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

+9/−1
4.5.2015 9:28

L11i48b13o54r 89P87e26t75r53á33š 6125559718929

Leon X-p.... bych bral .

0/0
4.5.2015 8:22

L23a48d30i71s52l34a61v 16K87a93l31o13u18s 7515676721890

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0/0
4.5.2015 13:30

P81a89v21e45l 16Z74a36j26í46č88e96k 8324860446320

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0/0
4.5.2015 8:19

K11a24r15e41l 55V51a48c90h47u91t 9963442819103

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0/0
4.5.2015 9:03

M15i36c64h17a27l 36H28r55u56b33o51š 4970837172125

design a dravost ti bez funkcnosti bude tak maximalne na dve veci... ;-)

+1/0
4.5.2015 9:22

P60a91v82e61l 75Z60a69j60í30č80e91k 8474180216400

a co preci to neni moje posledni auto a kdyz budu chtiti funkcnost pucim si krap od rodicu ne?

0/0
4.5.2015 10:02

M79i20c28h97a19l 69H50r75u62b92o33š 4260167132795

OK, tak inak: pokiaľ budeš mať auto zamerané len na design a dravosť, ale bez funkčnosti, rozhodne toto auto nebude tvoje posledné... ;-D

+2/0
4.5.2015 10:16
Foto

I63v68a85n 24K85o31p46t23a 5107172671287

Design dravé auto nedělá. To je jen pozlátko na vrchu, gró je skryto v té funkčnosti.

+1/0
4.5.2015 16:34

M53i76c47h25a10l 56H46r63u10b32o30š 4230777442845

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

+4/−5
4.5.2015 8:16

P78a81v21e90l 82Z45a44j58í55č33e17k 8134720616660

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

+1/0
4.5.2015 8:24

M51i60c92h69a93l 38H98r92u11b94o92š 4340457782885

Asi ani nie, to by potom mohla byť zase jedna značka typu "AUTO UNION" ;-)

+1/0
4.5.2015 8:42

J14a13n 93K48o11v78á51ř 8604431209497

Ale ono to prakticky je. Já mám Seat a v něm mám motor, který se vyrábí v ČR pro Oktávky. Takže on ten rozdíl v autech moc velký není.

+1/0
4.5.2015 9:03

P14e84t58r 57F95e52i92g16l 5928313300762

Budete se divit, ale Seat teď fakt jede a na Leon se čeká skoro půl roku...(pokud jde do výroby na objednávku)...Sám Leona ST mám a můžu říct, že zatím maximální spokojenost (druhé auto v rodině)...konkurence to reálně asi zatím být nemůže pro Škodu, ale to není žádná značka (hlavně díky fleetu).

+3/0
4.5.2015 9:47

M48i91c54h45a42l 12H77r42u50b20o54š 4540647522385

Ja sa nedivím, len konštatujem, že neviem dôvod, ktorý by viedol moje kroky k predajcovi automobilov SEAT...

+1/0
4.5.2015 10:05

P50e26t47r 74F44e22i97g85l 5158863170732

Těch důvodů je třeba hodně, ale je to věc vkusu. Každému co jeho jest... ;-)

0/0
5.5.2015 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.