Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Seatu: Lovíme zákazníky pro koncern VW, se Škodou si nekonkurujeme

Jürgen Stackmann má ke strohosti a chladu německých manažerů daleko. Usmívá se, má jiskřivý pohled úsměv a jasnou vizi do budoucna: pilíři Seatu boudou Leon, Ibiza a crossovery.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K43a80r27e87l 64V38a11c24h31u25t 9263132169683

Docela bych věřil tomu, že to současné zmrtvýchvstání Seatu je osobní zásluhou Jürgena Stackmanna.  ;-)R^ ... Určitě tomuto člověku fandím. Je to borec!

0/0
4.5.2015 17:51

A78u55g80u88s29t 26F64o94r86m39á16n13e40k 6625949720376

Ono by stačilo snížit ceny.

0/−2
4.5.2015 15:49

J51e42n35d76a 13K36r12á70s85a 1319516588

Ano snížit mzdy,omezit placené svátky,rozpustit odboráře a pak by to šlo !;-D

0/0
5.5.2015 5:52

V28a41c51l16a53v 97M11e66d40e70k 5121522145735

zkuste si zjistit, kolik z ceny auta činí náklady na mzdy

0/0
6.5.2015 21:42

M23a57r11t43i38n 85H78o82u89b35a 6133411759838

proc?

i ja bych samozrejme chtel velmi,velmi lacine auto, ale zaroven bych ho chteli mit velmi, velmi kvalitni a ono tonejak nejde dohromady. nevim, jestli jste nekdy neco vymyslel, vyrobil a prodal, nebo aspon delate nejake kvalifikovane sluzby - pokud ano, pak byjste mel pochopit, ze vse ma svou cenu a ze existuje nejaka spodni hranice, pod kterou nejde jit. v cene auta nejsou jen prima vyrobni naklady na mzdu delniku, ale vse kolem (pojistky,najmy, dane) a predevsim dasli vyvoj. snizte cenu auta a bude po vyvoji

0/0
6.5.2015 16:44

M93a66r76e67k 45J62a45n32e62č15k38a 1957636113351

Seat Leon se mě vždy líbil a ten poslední obzvlášť, ale je to bohužel koncern, čili novější benzínové motory s označením TSI ani za nic, dokud budou tyhle motory jedna velká loterie na funkčnost. Zoufalých majitelů TSI motorů jsou stále plná fóra, ale o tom ticho po pěšině. Zajímavý článek o motorech http://www.autorevue.cz/techto-20-motoru-obejdete-v-bazaru-sirokym-obloukem/ch-52664#articleStart

nebo pak tento podrobněji o paskvilu zvaném TSI http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonci-nyni-ostrouhalo-scirocco

+1/−1
4.5.2015 13:50

T97o38m61á62š 54R34ó68t42h 2984516682689

v obou článcích je jasně napsáno že problém rozvodovejch řetězů byl vyřešen v roce 2012

+4/−1
4.5.2015 14:45

P91e37t19r 39T68y13č44k88a 6715342489172

Ty s rozvodovým řemenem už jsou myslím celkem bez problému. Ovšem těch motorů od VW je tam fakt hodně.

+1/0
4.5.2015 15:16

L80u20k18á29š 15S78l36a59n80i54n38a 1711583173171

Presne tak, nove motory uz nemaji retez, ale zpet remen, spolehlivost se tedy vratila.Pokus s retezi se uz doufam nebude opakovat.

0/0
4.5.2015 21:50

V51a94c24l17a98v 53M34e35d91e93k 5121922165915

u jiných automobilek obvykle řetěz znamená vyšší spolehlivost než řemen. Jen se nesmí příliš šetřit na materiálu.

0/0
6.5.2015 21:45

J76a86n 89S56l50a54v35í29k 2881159480706

Vůbec nic mě nenapadá proč si kupovat SEAT? Ta značka totiž nemá nic, ani ryba ani rak. VW to těžce nese a já jen čekám kdy ho odpískají...viz. trh v Rusku.

+5/−8
4.5.2015 10:24

M24i40c29h78a12l 32H26r17u29b81o72š 4800237812875

Presne tak nejak to vidím aj ja...

+2/−1
4.5.2015 11:08

J26i16r35i 98G86a59z72d89a 8964863274324

no, vzhledem k tomu, ze ted se zacinaji konecne projevovat zmeny v jejich strategii a znacka  zacina byt profitabilni a roste, neni duvod ji zavirat. pred nekolika lety mela vsak na kahanku...ja bych si treba x-perii koupil rad a urcite bych ji dal prednost pred VW nebo Octavkou...

+2/−1
4.5.2015 12:08

L87u27k46á55š 53S92l68a33n54i33n69a 1761933733341

Ja mám již druhy seat ( mezitím skoda, vw, hyundai - omyl jako blazen, fiat) a Seat je originalni a dotazenejsi, poslední Leon obzvláště.Ta znacka ma hodne co do sebe a odlisuje se.Dnes uz bych nemenil a pristi vuz bude opet Seat.

+1/−2
4.5.2015 21:53

M28a94r72t18i68n 33D47o98k29o11u54p75i80l 1272520123556

A měl jste nějaký Seat? Já měl několik služebních Škodovek od fábií po Octávku, ale Ibiza rv 2003 1,4 16V je pro mne dodnes srdeční záležitost. S Fábii stejné generace se nedá srovnávat. Pro řidiče je Ibiza mnohem příjemnější co se týče jízdních vlastností. Jiný posilovač, jiné nastavení podvozku, lepší reakce na plyn. A design interiéru mnohem lepší, lepší boční vedení sedaček atd.

0/−2
4.5.2015 13:12

S24v15a79t61o75p87l14u56k 68S58i28l48n22ý 4612736689638

Trh v Rusku je se sra**ách všeobecně a nevycouval z něj jen Seat.

0/0
5.5.2015 11:06

S10v80a37t62o79p33l67u26k 90S79i72l74n25ý 4312986189638

Trh v Rusku je všeobecně v piordoli  a nevycouval z něj jen Seat

0/0
5.5.2015 11:07

M96a41r96i45a24n 48K14a59r50a83b34a 4473551420892

Je to pekne napísaný článok, kde by sa Seat rád profiloval. Ale nie je tomu tak. Je to len značka na zvýšenie podielu na trhu, a zníženie nákladov na vývoj. Obvzlášť teraz keď je MQB platforma, tak VW Golf, Leon a Octavia majú toho spoločného viac než kedykoľvek predtým. Tie reči o zameraní na mladých duchom, to je len marketing. Škoda je jasne zameraná, má svoju klientelu a ľudia ktorý si ju kupujú vedia prečo ju chcú. Seat sa zatial 30 rokov hľadá sám seba, a po pravde v našich končinách je zaujímavý iba cenovkou...

+4/0
4.5.2015 9:53

J74a98n 88K88o31n32v55a88l87i81n13k23a 5880351681495

Tak nevím. V našich krajích asi škodovce konkurovat nemůže, ale jinde po Evropě asi ano. Je to stejná technika zabalená v hezčím obalu. Když bych si musel koupit něco z koncernu VW a nebylo by to Audi, tak bych šel právě do Seatu. Jsou to hezká a designově nápaditá auta, která navzdory koncernové unifikovanosti mají šmrnc a jistou dávku sportovnosti.

+9/−1
4.5.2015 9:28

L63i51b80o63r 38P54e25t95r30á86š 6775549848229

Leon X-p.... bych bral .

0/0
4.5.2015 8:22

L82a11d14i72s85l35a98v 75K61a74l18o59u93s 7325346221440

Mě by se líbila Cupra. Měl jsem kdysi dávno staré TOLEDO - obrovský kufr a papírově slabý motor, fyzicky naopak strašně pružný, silný, perfektrní a relativně úsporný. Jediné, co se mi nelíbilo, byl autorizovaný servis. Díly totálně předražené až 3x, a chování servisu , když se budu hodně ovládat, "DAREBÁCKÝ". Takže posledních 6 let z 9 let jsem servis dělal úplně sám. Cupra by se mi líbila, akorát bych s ní jezdil na garančky někam "JINAM".

0/0
4.5.2015 13:30

P20a85v42e53l 83Z26a87j73í78č77e12k 8204750476430

jsem mlady chci tedy design a dravost... nikoliv funkcnost to je pro stare... takze asi divny koncept

0/0
4.5.2015 8:19

K15a86r76e39l 37V62a35c92h86u88t 9423312689163

Ofrflávaná funkčnost? - Co s autem, když nefunguje? ;-D

0/0
4.5.2015 9:03

M29i13c60h20a11l 45H11r11u94b94o36š 4350947822245

design a dravost ti bez funkcnosti bude tak maximalne na dve veci... ;-)

+1/0
4.5.2015 9:22

P33a38v28e68l 31Z81a64j94í71č85e51k 8334960986320

a co preci to neni moje posledni auto a kdyz budu chtiti funkcnost pucim si krap od rodicu ne?

0/0
4.5.2015 10:02

M24i20c68h70a27l 67H11r74u73b46o48š 4200607512445

OK, tak inak: pokiaľ budeš mať auto zamerané len na design a dravosť, ale bez funkčnosti, rozhodne toto auto nebude tvoje posledné... ;-D

+2/0
4.5.2015 10:16
Foto

I53v47a12n 64K68o29p21t48a 5147212561267

Design dravé auto nedělá. To je jen pozlátko na vrchu, gró je skryto v té funkčnosti.

+1/0
4.5.2015 16:34

M19i85c13h46a78l 85H83r36u64b18o36š 4810497582905

On ten SEAT aj niekomu konkuruje? Ak koncern, tak SKODA alebo VW, inak fakt netuším, čím by mohol SEAT zaujať....

+4/−5
4.5.2015 8:16

P78a58v69e40l 29Z50a33j83í86č64e77k 8864820196980

jestli skoda nebo seat je jedno ne?

+1/0
4.5.2015 8:24

M21i54c17h80a96l 37H94r59u63b83o94š 4420177702975

Asi ani nie, to by potom mohla byť zase jedna značka typu "AUTO UNION" ;-)

+1/0
4.5.2015 8:42

J53a72n 88K69o51v18á83ř 8694321429327

Ale ono to prakticky je. Já mám Seat a v něm mám motor, který se vyrábí v ČR pro Oktávky. Takže on ten rozdíl v autech moc velký není.

+1/0
4.5.2015 9:03

P31e35t58r 95F75e84i24g19l 5108553840212

Budete se divit, ale Seat teď fakt jede a na Leon se čeká skoro půl roku...(pokud jde do výroby na objednávku)...Sám Leona ST mám a můžu říct, že zatím maximální spokojenost (druhé auto v rodině)...konkurence to reálně asi zatím být nemůže pro Škodu, ale to není žádná značka (hlavně díky fleetu).

+3/0
4.5.2015 9:47

M62i40c25h74a73l 96H22r79u35b39o23š 4740177452745

Ja sa nedivím, len konštatujem, že neviem dôvod, ktorý by viedol moje kroky k predajcovi automobilov SEAT...

+1/0
4.5.2015 10:05

P35e39t87r 22F84e58i71g78l 5988833780682

Těch důvodů je třeba hodně, ale je to věc vkusu. Každému co jeho jest... ;-)

0/0
5.5.2015 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.