- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak jeste az to auto pojede samo do cile, zatimco ja si budu doma kroutit palcama, tak to bude dokonale...
Teď ještě jak dostat ostatní šunky ze silnice...
Ale ja v tech komunistickych garazich nemam problem zaparkovat, ja mam problem vylezt, protoze nemohu otevrit dvere...
Vetsina lidi co maj na tohle auto neparkuji v komunistickych garazich...
neumíte parkovat..? Kupte si BMW... Mně bylo už roky divný, že do mě bouraj jen BMW....
Lehčí o 130 kg. To je jako jet s tchýní bez tchýně:-D
... umět může co chce ale zatím to na žádným autě které je v produkci ještě nemají...ale hlavně je to pořád "Benin" AUDI....:)))
jen pro lidi co neuměj parkovat potom by tito lidé ani neměli vlastnit ŘP
Dálkové ovládání není o umění parkovat ale spíš o možnosti vejít se i tam, odkud bych už ze zaparkovaného auta nevylezl. Takže se pak do garáže pro 1 auto v pohodě vejde navíc třeba motorka a kdyby ten systém měli všichni, tak se zvedne i kapacita parkovišť třeba u obchodů nebo na sídlišti. Navíc odpadnou poškrábaná a omlácená auta, protože se nejdřív vycouvá z řady a teprve pak nastupuje.
mno, taková kára mi nikdy říkat pane nebude, tak není ani důvod moc diskutovat ale parkování samo do garáže, tak to by se mi fakt líbilo
Nikdy neříkej nikdy. Počkej tři-čtyři roky a bude za cenu nového Superba/vybavené Oktávky. Auta této kategorie stárnou pomaleji, takže i po pár letech to pořád bude "dělo".
Posledni pořádnej petkovej bavorak byl E39. Vše po něm už je šunt.
No jo, ale tohle je sedmička. Ekvivalentní sedmička ke generaci pětky e39 je e38, což byl (a dodnes je) famózní kus auta. Navzdory shodné době vzniku působí e38 oproti e39 starším dojmem - je to tak trochu "žralok". Nedávno jsem měl co dělat, abych odolal a nekoupil nádhernou e38 rok 2000 ve verzi 750iL. Solidní a udržované kusy i dnes stojí hodně přes dvěstě tisíc, jsou i klenoty původně využívané např. ambasádami, které mají minimální nájezd, maximální výbavu (třeba dvojitá skla) a cenu skoro půl mega. Při koupi takového vozu se rozhodně nejedná o blbou investici. Je to neskutečný držák (jedno z posledních "aut na celý život") a jeho hodnota už bude jen stoupat.
E39ku znám důvěrně, i její pokračování v e60. A rozhodně bych netvrdil, že jeho nástupci jsou šunt. Jen je tam posun v designu a v náročnosti konstrukce i výbavy vyžadující více údržby. Osobně se mi také líbí BMW z devadesátých let více než to, co šlo od 2004 do cca 2010. Ty aktuální jsou však opět krásné a technicky velmi vyspělé.
tohle auto bude po šesti letech drahý i zadarmo
Takže jsi nám chtěl sdělit, že ušetříš, když ho nebudeš mít?