Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Bouračka v automobilovém skanzenu

Kuba je pro milovníka starých amerických fár ráj. Parádní chevrolet z roku 1952 nebyl v muzeu, ale jezdili po Havaně jako taxík. Tento týden naboural a přišel o předek. Vsaďte se, že ho šikovné ruce zas vrátí do provozu. Schopnost Kubánců udržet při životě téměř jakékoliv auto je známá po celém světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a42k29u96b 14Š25r28á38m52e74k 4288623282381

Nouze naučila Dalibora housti ... a Juana postavit auťák z totální havárky.

0/0
11.5.2015 13:39

J18a33n 78K57o33n93v24a62l21i40n25k59a 5540241421665

Kdysi jsem četl, jak dávají na staré americké motory karburátory z žigulů. Rusáci do svých aut dávali jen technologie, které někde ukradli nebo dostali. Už třeba Gaz Poběda byl tuším starý Ford (nebo Opel? - nevím). Ta vzájemná kompatibilita součástí je geniální.

+2/0
11.5.2015 9:14

M82a77r28e38k 17H41r84u52b68y 6947272151808

Tak zrovna Pobeda byla (jedna z mala) originalni sovetska konstrukce ;-)

0/0
11.5.2015 11:03

T72o47m94á76š 47M97a33r23o11u45n44e88k 7705317888806

Poběda byla jejich, ale třeba limuzíny ZIS-110 byly vyráběny přímo na lisovacím nářadí Packard. I pozdější ZILy (třeba 111) byly inspirovaný Packardy z poloviny 50. let.

0/0
31.5.2015 0:57

T53o69m14á95š 85M90a50r43o88u30n75e48k 7355877378756

Poběda byla jejich, ale takový limuzíny ZIS, počínaje typem 101, přes 110 se vyráběly přímo na lisovacím nářadí Packard. Zajímavá historie sovětských aut zde: http://www.dieselpunks.org/profiles/blogs/lord-ks-garage-87-soviet

0/0
31.5.2015 0:59

J19i80ř48í 91E30r82b17e25n 1183534816417

Autofotka týdne? Kolik jste toho v redakci za ten týden vychlastali?

No, že se ptám, když jste schopni vyplodit článek o Jawě 50 jen na základě pár fotek zprasené motorky kdesi u kancelářské budovy...

+3/0
10.5.2015 23:49
Foto

M83i48c46h20a95l 70N24a34j23m18a94n 7819953606860

To že na kubě jezdí spousta krásných amerických bouráků z 50 a 60 let je hodně nadsazená informace. Jsou si ce vidělt hlavně v Havaně, ale v dalších oblastech kuby jsou celkem rarita.  A když už takové auto potkáte, tak je zbastlené neuvěřitelným způsobem - například zástavbou jiného motoru - třeba z moskviče nebo ladovky. 

Naopak tam jezdí spousta aut čínské produkce, které nejsou vidění v evropě. Jinak tam ze známých aut jezdí dost Peugeoty 206, Fordy focus, hodně je rozšířená je Kia a Hyundai. Sem tam potkáte i Škodu Octavii první generace.

0/0
10.5.2015 16:17

J22a17n 68J79i88r82k95a 7600690620

Ooooh takova skoda ;-(

+1/0
10.5.2015 10:26

M87a87r41e19k 19H59r49u83b64y 6517632731138

Zajímalo by mě,  jestli by dokázali udržet při životě i dnešní auta plná kurvitek ;-)

+4/0
10.5.2015 8:44

M62i10c85h66a94l 68K95o89z92d33e65r68k33a 4240675561

Dají mu motor z moskviče a bude jezdit jako nový :-D

+7/0
10.5.2015 11:35

J37i98ř20í 53E70r34b30e62n 1713864116477

Kurvítka (klimatiace, lambda sonda, elektrické stahování okýnek, elektrické seřizování zrcátek, airbagy, popřípadě celá elektroinstalace) se prostě vymontují a nahradí pár drátky, které natvrdo pospojují životně důležité součástky typu zapalování, vstřikování či osvětlení...

+2/0
10.5.2015 23:52

P42e66t42r 32K47o14s16u79t13a 2261101905735

Pak tu bouracku strelej v aaaauto jako malo jety po nekurakovy.

+7/−2
10.5.2015 5:09

A94r63t75u49r 84D44e80n36t 4373510531308

Voni sou fakt hlava, pane vachmajstr. A ještě k tomu tak vtipná!

+3/0
10.5.2015 17:30

O41n37d78ř32e93j 18F67e58n57c35l 9892426303280

Byl jsem překvapený, když jsem nedávno viděl na fotkách, kolik Fábií na Kubě jezdí.

+2/0
10.5.2015 0:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.