Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: Bouračka v automobilovém skanzenu

Kuba je pro milovníka starých amerických fár ráj. Parádní chevrolet z roku 1952 nebyl v muzeu, ale jezdili po Havaně jako taxík. Tento týden naboural a přišel o předek. Vsaďte se, že ho šikovné ruce zas vrátí do provozu. Schopnost Kubánců udržet při životě téměř jakékoliv auto je známá po celém světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J56a53k19u36b 33Š79r31á26m35e93k 4558123532601

Nouze naučila Dalibora housti ... a Juana postavit auťák z totální havárky.

0/0
11.5.2015 13:39

J80a66n 47K75o63n61v89a32l68i97n16k25a 5670651221495

Kdysi jsem četl, jak dávají na staré americké motory karburátory z žigulů. Rusáci do svých aut dávali jen technologie, které někde ukradli nebo dostali. Už třeba Gaz Poběda byl tuším starý Ford (nebo Opel? - nevím). Ta vzájemná kompatibilita součástí je geniální.

+2/0
11.5.2015 9:14

M21a83r78e54k 52H82r10u74b91y 6427942541948

Tak zrovna Pobeda byla (jedna z mala) originalni sovetska konstrukce ;-)

0/0
11.5.2015 11:03

T42o65m50á59š 68M93a83r88o42u73n48e39k 7805887578456

Poběda byla jejich, ale třeba limuzíny ZIS-110 byly vyráběny přímo na lisovacím nářadí Packard. I pozdější ZILy (třeba 111) byly inspirovaný Packardy z poloviny 50. let.

0/0
31.5.2015 0:57

T11o21m33á19š 20M35a88r88o13u49n95e86k 7915337808616

Poběda byla jejich, ale takový limuzíny ZIS, počínaje typem 101, přes 110 se vyráběly přímo na lisovacím nářadí Packard. Zajímavá historie sovětských aut zde: http://www.dieselpunks.org/profiles/blogs/lord-ks-garage-87-soviet

0/0
31.5.2015 0:59

J25i40ř35í 12E61r29b34e98n 1703884516887

Autofotka týdne? Kolik jste toho v redakci za ten týden vychlastali?

No, že se ptám, když jste schopni vyplodit článek o Jawě 50 jen na základě pár fotek zprasené motorky kdesi u kancelářské budovy...

+3/0
10.5.2015 23:49
Foto

M94i65c19h18a61l 44N20a53j47m18a92n 7319423416490

To že na kubě jezdí spousta krásných amerických bouráků z 50 a 60 let je hodně nadsazená informace. Jsou si ce vidělt hlavně v Havaně, ale v dalších oblastech kuby jsou celkem rarita.  A když už takové auto potkáte, tak je zbastlené neuvěřitelným způsobem - například zástavbou jiného motoru - třeba z moskviče nebo ladovky. 

Naopak tam jezdí spousta aut čínské produkce, které nejsou vidění v evropě. Jinak tam ze známých aut jezdí dost Peugeoty 206, Fordy focus, hodně je rozšířená je Kia a Hyundai. Sem tam potkáte i Škodu Octavii první generace.

0/0
10.5.2015 16:17

J42a15n 93J84i92r77k60a 7460570180

Ooooh takova skoda ;-(

+1/0
10.5.2015 10:26

M94a30r69e85k 31H56r89u11b88y 6287242961168

Zajímalo by mě,  jestli by dokázali udržet při životě i dnešní auta plná kurvitek ;-)

+4/0
10.5.2015 8:44

M36i23c71h10a79l 30K81o63z53d35e13r66k39a 4490185831

Dají mu motor z moskviče a bude jezdit jako nový :-D

+7/0
10.5.2015 11:35

J10i80ř26í 40E10r97b61e44n 1513864336447

Kurvítka (klimatiace, lambda sonda, elektrické stahování okýnek, elektrické seřizování zrcátek, airbagy, popřípadě celá elektroinstalace) se prostě vymontují a nahradí pár drátky, které natvrdo pospojují životně důležité součástky typu zapalování, vstřikování či osvětlení...

+2/0
10.5.2015 23:52

P21e83t59r 41K25o75s70u94t70a 2671201435455

Pak tu bouracku strelej v aaaauto jako malo jety po nekurakovy.

+7/−2
10.5.2015 5:09

A49r14t66u12r 63D96e32n87t 4733870321908

Voni sou fakt hlava, pane vachmajstr. A ještě k tomu tak vtipná!

+3/0
10.5.2015 17:30

O54n96d41ř98e81j 67F46e22n66c12l 9682546543880

Byl jsem překvapený, když jsem nedávno viděl na fotkách, kolik Fábií na Kubě jezdí.

+2/0
10.5.2015 0:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.