Diskuze
Ekopoplatek za převod bude už za desetiletá auta, navrhuje ministerstvo
Děkujeme za pochopení.
P37r83o45u93z87a 55Z63d25e19n81ě83k
Podívejte kdo odhlasoval novelu zákona v roce 2008 platnou od 1.1.2009 mimo Bursíkovce.
J10a26r84d10a 72K25o53n15i16c13k26ý
Už ať jsou prázdniny. Snad dá parlament chvíli pokoj.
J37a56r39d57a 54K35o71n54i26c75k60ý
Co vyblije náš parlament, vždycky stojí za to.
R37o31b76e86r80t 31G58o28r74c
Tak aby to bylo úplné tak by to chtělo zavést ekodaně taky pro motorky a skůtry (protože prej skůtr není motorka, tak proto rozepsané) když jsou v poslední době hojně využívané, a když u aut podle stáří, tak u motorek třeba podle objemu a pěkně obráceně, litrová mašina za 1000,- a nějaká udejchaná dvoutaktní 50ka pěkně za 5000,- a kdo má uřvaný laďáky tak bez rozdílu za 10000,- ať je trochu veselo... Jo a cyklisti taky víte kolik toho takovej cyklista naprdí za sezonu???
J59a36n 38H97á52l60a
Takže za rok se dočkáme nápadu, že daň se bude platit i za EURO 4, pak EURO 5 atd... k tomu povinná registrace autodílů, takže už si nepůjde za relativně levné peníze pořídit díl z vrakoviště, což efektivně vyřadí starší, údajně neekologické vozy, takže si všichni radostně pořídíme vůz s motorem 0,5l s pěti turby, který sice vydrží jezdit sotva rok, ale bude zaručeně ekologický. Nevadí, že motor bude mít papírově spotřebu 4l a reálně 8, zatímco klasický čtyřválec ve velkém deset let starém voze jezdí bez problémů za 5,5-6,5. Hlavně, že bude na všechno vyhláška, zákon, a povinný certifikát.
V37i12k79y46r 36B50o20h55u88m63i39l 10S37t52r63a64n17s48k87y
Jako občan chci znát, jaká opatření zavede v tomto ohledu vláda vůči přestárlým lokomotivám ČD a motorovým lodím co se zmítají po Vltavě. Předpokládám, že od zvyšování daně majitelům vozů /kteří jsou nejsnazší obětí/ přistoupí se stejným důrazem vůči dalším znečišťovatelům díky přestárlé technice jako právě lokomotivy, zemědělské traktory a stroje a v neposlední řadě říční plavbě
J84a43n31a 55M87e37r66o11p27e
Francie už přišla na to, že zahazovat pořád staré věci a kupovat nové, protože ty staré se polámaly, je značně neekologické (nelegální vkládat do přístrojů součástky způsobující, že se brzy polámou). Ale my budeme tvrdit, že 10 let staré auto je nejlépe sešrotovat a vyrobit nové.
V41i14k92y29r 44B51o45h39u33m86i20l 30S97t27r90a57n89s32k94y
To víte, pp. ministři na tak "starých" verglech nejezdí.
V70l31a58d64i97m82í51r 68R57o89z48e22h52n54a70l
Nic proti ekologickým poplatkům, pokud mají vliv na čistotu ovzduší. Ale současně by měl být i druhý krok. Zvýhodnění ekologicky setrnejsich vozidel. Hybridy, elektro, CNG, nebo plnící Euro 6.
J35a17n18a 18M22e28r77o24p11e
Asi tak, máme auto na LPG, ale s tím vůbec norma nepočítá - prostě je staré = neekologické.
Vůbec mě zaráží, že se v článku mluví pouze o stáří vozidla a nikoli o tom, kolik škodlivin skutečně do ovzduší vypustí, protože to je ten důležitější údaj.
M51i12r85o26s40l97a96v 15B71u39d94a
Jak dlouho si to necháme líbit se ptám?
S66t75a36n94i65s50l80a23v 81C51h53y43t63r55a
Až budou stát nová auta 1/3 co nyní, taky si rád každé 3 roky koupím nové auto. Jinak je celá tahla jejich slavná eko daň ako prodávání odpustek ve středověku. Akorát tak velká svi.. na normální lidi, co si prostě lepší auto nemohou dovolit. Lidi na to prostě nemají, pochopte to!!! A´t si zkusí navrhovatel žít jako normální člověk a rychle ho to přejde.
Blíží se doba, kdy se auta přestanou převádět úplně. Místo zjednodušení se akorát vymýšlejí další hovadiny.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...