Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ekopoplatek za převod bude už za desetiletá auta, navrhuje ministerstvo

Zavést ekologickou daň už i pro deset let stará auta, zpřísnit podmínky pro likvidaci autovraků a také elektrošrotu navrhuje zcela nový zákon o výrobcích s ukončenou životností. Zatím ho však neviděla ani vláda.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M45a17r10e28k 33S52o43f54r

13. 5. 2015 14:33

Ekošílenství pokračuje, nesnáším zelené

0 0
možnosti

Podívejte kdo odhlasoval novelu zákona v roce 2008 platnou od 1.1.2009 mimo Bursíkovce.

0 0
možnosti

Už ať jsou prázdniny. Snad dá parlament chvíli pokoj.

0 0
možnosti

Co vyblije náš parlament, vždycky stojí za to.

0 0
možnosti

R37o31b76e86r80t 31G58o28r74c

12. 5. 2015 16:49

Tak aby to bylo úplné tak by to chtělo zavést ekodaně taky pro motorky a skůtry (protože prej skůtr není motorka, tak proto rozepsané) když jsou v poslední době hojně využívané, a když u aut podle stáří, tak u motorek třeba podle objemu a pěkně obráceně, litrová mašina za 1000,- a nějaká udejchaná dvoutaktní 50ka pěkně za 5000,- ;-D;-D a kdo má uřvaný laďáky tak bez rozdílu za 10000,- ať je trochu veselo... Jo a cyklisti taky!! víte kolik toho takovej cyklista naprdí za sezonu??? ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

J59a36n 38H97á52l60a

12. 5. 2015 12:29

Takže za rok se dočkáme nápadu, že daň se bude platit i za EURO 4, pak EURO 5 atd... k tomu povinná registrace autodílů, takže už si nepůjde za relativně levné peníze pořídit díl z vrakoviště, což efektivně vyřadí starší, údajně neekologické vozy, takže si všichni radostně pořídíme vůz s motorem 0,5l s pěti turby, který sice vydrží jezdit sotva rok, ale bude zaručeně ekologický. Nevadí, že motor bude mít papírově spotřebu 4l a reálně 8, zatímco klasický čtyřválec ve velkém deset let starém voze jezdí bez problémů za 5,5-6,5. Hlavně, že bude na všechno vyhláška, zákon, a povinný certifikát.

6 0
možnosti

Jako občan chci znát, jaká opatření zavede v tomto ohledu vláda vůči přestárlým lokomotivám ČD a motorovým lodím co se zmítají po Vltavě. Předpokládám, že od zvyšování daně majitelům vozů /kteří jsou nejsnazší obětí/ přistoupí se stejným důrazem vůči dalším znečišťovatelům díky přestárlé technice jako právě lokomotivy, zemědělské traktory a stroje a v neposlední řadě říční plavbě ;-D;-O;-€!!

3 0
možnosti

J84a43n31a 55M87e37r66o11p27e

12. 5. 2015 11:22

Francie už přišla na to, že zahazovat pořád staré věci a kupovat nové, protože ty staré se polámaly, je značně neekologické (nelegální vkládat do přístrojů součástky způsobující, že se brzy polámou). Ale my budeme tvrdit, že 10 let staré auto je nejlépe sešrotovat a vyrobit nové.

5 0
možnosti

To víte, pp. ministři na tak "starých" verglech nejezdí.

2 0
možnosti

Nic proti ekologickým poplatkům, pokud mají vliv na čistotu ovzduší. Ale současně by měl být i druhý krok. Zvýhodnění ekologicky setrnejsich vozidel. Hybridy, elektro, CNG, nebo plnící Euro 6.

0 0
možnosti

J35a17n18a 18M22e28r77o24p11e

12. 5. 2015 11:19

Asi tak, máme auto na LPG, ale s tím vůbec norma nepočítá - prostě je staré = neekologické.

Vůbec mě zaráží, že se v článku mluví pouze o stáří vozidla a nikoli o tom, kolik škodlivin skutečně do ovzduší vypustí, protože to je ten důležitější údaj.

1 0
možnosti

Jak dlouho si to necháme líbit se ptám?;-€

6 0
možnosti

Á jéje. Zase nějakej revolucionář.

0 1
možnosti

Až budou stát nová auta 1/3 co nyní, taky si rád každé 3 roky koupím nové auto. Jinak je celá tahla jejich slavná eko daň ako prodávání odpustek ve středověku. Akorát tak velká svi.. na normální lidi, co si prostě lepší auto nemohou dovolit. Lidi na to prostě nemají, pochopte to!!! A´t si zkusí navrhovatel žít jako normální člověk a rychle ho to přejde.

Blíží se doba, kdy se auta přestanou převádět úplně. Místo zjednodušení se akorát vymýšlejí další hovadiny. ;-O

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!