Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektroformule studentů ČVUT má zrychlení z říše supersportů

Tým eForce Prague Formula z Elektrotechnické fakulty ČVUT představil svůj nový monopost pro soutěžní sérii Formula Student. Zbrusu nová konstrukce má pohon čtyř kol a řadu inovativních řešení, za které by se nemuseli stydět zkušení inženýři nejprestižnějších závodních stájí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a61n 49F44r44o18l48í91k 6986240785754

To je vlastnost elektromotorů. Proto mají tramvaje i trolejbusy velmi slušnou akceleraci. Ovšem baterie je za chvíli prázdná.

+2/0
17.5.2015 10:24

J92a17n 71D30l56o83u50h39ý 7274379500829

Problem el. Auta je stale stejny: neexistuje vykonove dostacujici baterie, ktera by vzhledem ke sve vaze poskytla potrebne Ah. Vetsina dnesnich el. Motoru do aut maji az 10x vetsi vykon nez je schopna dat baterie motor pohanejici.

0/0
18.5.2015 11:24

P47e43t50r 42M54i12c76h33a88l 2460254281552

Držím palce, ať se daří. Skvělá práce.

+1/0
17.5.2015 0:48

J31o28s88e33f 86Č76i73h97á38k 7471699480206

Frajeři R^

+3/0
16.5.2015 9:58

L41i89b98o25r 73J64e21n66d95ř10e67j16a47s 3958477545866

9000 / MINUTU ?

0/0
16.5.2015 9:00

J55o91s53e74f 34M64i61k16i39n 5593754845194

Ano, je tam vestavěná planetová převodovka

http://eforce.cvut.cz/Fse04x/Engineering

0/0
16.5.2015 17:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.