Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche chce ukončit honbu za výkonem. Auta mají být zábavnější

Nová auta jsou čím dál výkonnější a veškerý ten výkon vlastně řidiči využijí čím dál méně. Obzvlášť to platí pro rychlé sportovní vozy, jejichž potenciál už mnozí majitelé nedovedou využít ani na okruzích. A výkon přitom dál roste. Porsche přemýšlí nad tím, že honbu za čísly ukončí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J39i42ř36í 33E76u93l29e97r 5548859376866

Konečně jeden rozumný výrobce automobilů. Co taky mimo závodní okruhy s auty, které mají výkon 200 - 400 kW? Snad jenom kochat se vyspělou technikou a předvádět závistivcům. Škoda, že podobnou cestou nejdou (až na výjimky) i výrobci fotoaparátů a místo bezduchého a nesmyslného zvyšování počtu pixelů na snímači raději začnou zase zabudovávat solidní hledáčky, Je totiž velmi směšné vidět např. na prudkém slunci natažené ruce a mžourající oči, neschopné vidět na osleplém displeji téměř cokoliv použitelného. O roztřepání ani nemluvě. 314

+1/0
17.5.2015 15:32

J54a10r14o86s78l16a46v 70S18t96u75p55k38a 6577669689294

moje tojota avesis je super zabavna.....kdyz v ni vezu 3 deti i kone hruzou prchaji....

+1/0
15.5.2015 20:50

M31g90r33. 24J30a39n 90F76i82a63l50a 9422597481526

Největší zábava je s Mazdou MX-5, muší váha a perfektní ovladatelnost:   http://www.sportovnivozy.cz/model-21-104-mazda-mx-5    V

+1/0
15.5.2015 20:44

P35a85v92e47l 12Z89a43j88í31č74e71k 8424650796940

me docela bavila sierra cossworth

0/0
15.5.2015 20:47

Z29d37e59n78ě32k 93D14u71b34e70c22k19ý 3957514950388

taky jsem ji mel R^

0/0
17.5.2015 15:28

R58a57d33e29k 51R64a29i66d38a 5877122119

a co subaru brz/toyota gt86? :)

0/0
16.5.2015 7:24

P49a57v95e34l 95Z86a44j22í81č79e26k 8574310246670

chce to nizkou vahu, skvely podvozek a brzdy, malo elektroniky, zadnou vybavu a co nejlepsi cas na okruhu... jo a kdyby  se to prodavalo za lidovku myslim ze by se nasla spousta kupcu... od mladych pres starsi az po pokrocile

0/0
15.5.2015 20:18

R76a88d79e47k 47R35a46i22d84a 5427602529

podle toho, co je u vás "za lidovku"

0/0
16.5.2015 7:25

V64l17a91d49i43m91í12r 32F75i73b86i22g18e16r 5824551771404

Jednou ze zábav bude sportovní zvuk pouštěný do kabiny. Venku bude auto tiché a uvnitř bude mít řidič pocit že řídí Firmuli 1:-)

0/0
15.5.2015 20:01

A74l96e37x95a52n76d57r 49K64o75s13t45k21a 8912458446794

Ani ta F1 už neřve tak řádně, jak by měla.

+2/0
15.5.2015 20:51

P15e88t40r 81B65á29č90a 8915126115675

Hlavne do toho nezacnete cpat nejaky eko ptakoviny :-P

Jsou tu lide jako ja, co by radi aby auta zustali auty a ne odpornymi hybridy.

+7/0
15.5.2015 19:27

P39e40t52r 89Z44a54s66k62o24č67i64l 2255902938379

Tak si strč hadici od vejfuku do kabiny a uvidíme, jestli nezměníš názor.

0/−2
15.5.2015 21:43

J36i29ř40í 61K94o76c72u36r76e66k 6475574185778

Takže ten, kdo nesouhlasí s ekošílenstvím, patří zplynovat jo? Fajn tak to abyste si, vy zelení fanatikové, zavolali do Osvětimi a objednali si kapacitu.

+2/0
15.5.2015 23:18

P45e14t49r 75Z89a20s34k32o22č10i66l 2345822298219

Tak dělaj se různý eko blbosti, to uznávám, ale čistý elektromobily (ne hybridy) jsou ideální, jedinej jejich aktuální problém zůstává pořizovací cena. Tady na horách všude jezdím do kopců na kole, a akorát mi tu vždycky smrděj pod nos A-čkový auta.

0/−1
16.5.2015 7:07

R49i73c48h87a38r91d 71T60r50e16f90i65l 4131745339960

Problémem elektromobilů zůstávají zdroje t.j. baterie, následně primární zdroje tj. elektrárny a rozvodné soustavy (myšleno až po nabíjecí stojan)  Nic z toho není vyřešeno.

0/0
16.5.2015 8:04

P95e58t83r 77Z63a24s48k11o83č12i13l 2165392948699

U baterií akorát jejich cena, kdy jinak ujedete za den víc než 400km, a když, tak 30 minut na oběd je dostatečná doba na dobití. A co se týče distribuce elektřiny, tak to není pro masové použití elektromobilů vyřešeno, protože to zatím není potřeba. Pro stávající počet elektromobilů to funguje bez problémů. Třeba mnohem složitější těžba a distribuce benzínu se kupodivu vyřešila, oni si s tím inženýři určitě poradí.;-) Ale tohle všechno je dávno prodiskutoaný jinde, akorát lidé se brání jakékoliv změně, to je normální psychologická reakce.

0/−1
16.5.2015 8:09

O92n53d24ř37e91j 97Č69a78p84k73a 6521981683984

Dýchat se to nedá, když v tom není kyslík (ale to není ani u té superčisté Hondy s palivovýma článkama na vodík). Jinak ale mnohem radši budu čuchat to, co jde z výfuku nějakého staršího benzíňáku (čtyřtakt s katalyzátorem, trabant už je moc), než ty kyselé karcinogenní smrady z moderních "ekologických" dieselů...

0/0
17.5.2015 14:25

P53e30t56r 88Z13a69s75k97o50č56i34l 2345462148359

Diesel je dle nějakých nových studií 100x špinavější, ale to je úplně mimo můj příspěvek.

0/0
17.5.2015 14:55

R88o65m30a54n 46V96o22c88e47t40k97a 9363781986148

na to se da lehce reagovat: LOTUS :-)

+2/0
15.5.2015 18:51

J21i25ř79í 12K39r81u56t26i36l 2340924940128

Nedovedu si představit zábavné Porsche Carrera GT, 37 HP.

0/0
15.5.2015 17:34

O66n12d66ř60e65j 53Č95a17p32k53a 6321111413414

Nikdo neříká, že by se to mělo vrátit k první 356, ale vykašlat se na honbu za co nejvyšším výkonem a maximální rychlostí a místo toho jít spíš po akceleraci a ovladatelnosti (prostě to, co dělá třeba Lotus nebo Caterham) špatná volba není... nějakých 150-200 koní a váha pod tunu, to by vůbec nemuselo být nudné auto :-)

+1/0
15.5.2015 18:18

J19i57ř15í 43K96r98u45t45i19l 2540444730538

Nevím kam porsche míří, protože zábavné modely mají, Boxter, Cayman.

0/0
15.5.2015 19:29

J41i48ř93í 30K52r12u20t31i45l 2720464700358

a na opačném konci zábavné ale jen pro vyvolené, model 918.

+1/0
15.5.2015 19:31

L12u96d87v71i56k 10S97p50i47n68k30a 1892957940655

vzhledem k fízlování státu i pozorných občanů si při rychlostech 50, 90, 130, můžete naložit výkon leda tak do octa. pro těch pár kilometrů na přecpaných německých dálnicích , kde je někde občas ještě neomezeno, to valný smysl nemá a jsou to jen vyhozené prostředky.

+4/0
15.5.2015 16:29

J31a91n 22H26o90š10e63k 7683376337797

honbu za výkonem už částečně ukončila toyota s modelem gt86 a brz(subaru)

+2/0
15.5.2015 16:11

P31e20t72r 83M68a72r71e95č48e56k 1473961449748

Přesně tak R^ !

0/0
15.5.2015 19:48

V12í93ť79a 72K39r55u16t53i98š 1520604305787

Stejně tak už zvažovala ukončení výroby, protože mimo Japonsko, Austrálii, US a GB jde o propadák. U nás za 800t. jde cenově o totální úlet ...

+1/0
15.5.2015 21:03

R35a48d37e60k 47R76a10i76d40a 5737832619

je to tak no, přitom to auto je podle všeho skvělé

0/0
16.5.2015 7:27

M27a34r98t26i73n 54Š25i80m25e96k 4690884638925

Musím uznat, že na fotce k článku se autor s výběrem modelu celkem trefil, 210 koní a 900 Kg hmotnosti zabaůených v ladných křivkách Carrery RS R^

+10/0
15.5.2015 15:44

A33l92e76x20a29n33d47r 92K46o57s21t95k98a 8292438976714

Nádherná kára, procházel jsem okolo a viděl v reálu :)

+1/0
15.5.2015 18:59

J95i21ř21í 31H16l37i35s97n45i48k62o37v77s48k95ý 9543521172981

Autor nemá úplně pravdu. Např. supersport Honda NSX 1. generace měla nižší výkon než leckterá konkurence, ale na okruhu byla rychlejší.

S ní jezdil i legendární Ayrton Senna.

+1/0
15.5.2015 15:36

P29e53t59r 23R34o87m51á15n77e55k 8944467274344

Sakra, taky bych k tomu chtěl něco poznamenat, ale vzhledem k tomu, že jsem si ještě žádnej sport ani supersport nekoupil, tak by to bylo jenom plácnutí :-)

+3/0
15.5.2015 14:42

L49u92k52a80s 12V85o49l84f 4319872988395

Jen jestli to nebude spíš tím, že musí kvůli EU držet emisní limity nízko. A protože nemají v nabídce čistý elektromobil popřípadě nějaký "hypernízkoemisní" motor který by tvořil větší část prodejů tak mají problém !

0/0
15.5.2015 12:57

J18i78ř71í 10Z53ý75k36a 9989513741450

neměli by mít problém, protože spadají pod koncern VW. A emisní limity dané Evropskou unií se počítají průměrem ze všech modelů dané automobilky.

+1/0
15.5.2015 13:48

J96i86ř43í 64B31a56r51t49á11k 9450125388554

uz bylo na case

0/0
15.5.2015 12:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.