Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

První fotky: supersport značky Praga vyrazí na silnice

Na silnice míří nový český supersport. Praga zahájila poslední fázi testování na silnicích, kde si chce ověřit spolehlivost a jízdní vlastnosti. Uvedli to zástupci společnosti Praga-Export, která spoluvlastní výrobce auta, firmu Praga Cars. Výrobce také zveřejnil první fotografie auta, zatím odtajnil jen detaily.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J58i38ř59í 66K59w91o82l79e39k 5593337748129

Původní koncept Race4Slovakia (vyGooglete: Praga R4S) se přerodil do exota typu Radical. Auto tak možná rychlejší, ale na silnicích ztrácí poněkud smysl. Škoda, fandil jsem více nadějné koncepci směřující původně k vozům typu Lotus Evora. Vyvinout běžné auto s každodenním komfortem a praktičností (s prostorem pro uložení aspoň golfového bagu) je náročnější, než udělat karbonový monokok a na něj pověsit závodní zavěšení a ukotvit motor...

0/0
21.5.2015 11:34
Foto

J75i40ř23í 23K14w74o23l24e52k 5823257598659

A Český nebo Slovenský... to je mi jedno. Držím palce a fandím - technický um je to jediné, co nás dostane jako zemi nahoru (právnici nebo HR specialisté, ekologové nebo experti na sociální začleňování, ba ani ekonomové nás nevytrhnou)...

0/0
21.5.2015 11:39

J14i39ř72í 63K38r34u50t54i70l 2140664720948

Konstrukční program CAD, motor VW, Ford, Mercedes, převodovka nejspíš GB, podvozek SRN, kevlar ČLR, elektronika že by Tesla - technicky slabá? 

Utahování matek při montáži nepovažuji za nějaký um.

+1/0
21.5.2015 12:02
Foto

J66i45ř87í 59K67w61o37l52e25k 5483157758769

No... kdyby to bylo tak jednoduché. SolidWorks vám sám nic neudělá. Pán asi není technik - laici obvykle nechápou jiná zaměstnání / obory. Například občas se někdo na IT obrátí - ten web bychom celý potřebovali přepínatelný do angličtiny. Co je na tom složitého? Jen do rohu přidejte vlaječku...

0/0
21.5.2015 12:09

J61i96ř16í 54S44c17h92w49a78c49h 8668944938496

tak kdyby si někdo řekl: 

nakreslím a vyrobím nové auto!

a začal tím, že nejdřív musí udělat CAD software, kterým to nakreslí???

;-D;-D;-D

a pak na něm začal kreslit nový druh závitů, matic a šroubů???

;-D;-D;-D

ale teď musím vymyslet ty stroje co to vyrobí.....

:-P

0/0
21.5.2015 19:53

J61i31ř68í 19K56r41u78t55i78l 2640334570968

těžko, opravdu těžko si představit že Ferry Porsche, Enzo Ferrari zasedl k počítači a spustil program CAD a napsal objednávku na CNC stroje.

+1/0
23.5.2015 9:53

J37i97ř88í 90K66r87u60t71i52l 2480254680588

Již jsem několikrát psal redakci jestli by mohli přidat do animační lišty kouřící hromadu, existuje, aby se někteří mohli řádně podepsat.

0/0
23.5.2015 9:56
Foto

J78i55ř87í 94K30w63o72l21e74k 5313557398589

https://www.youtube.com/watch?v=cu9r__SlLDc

A few laps during the Qualification Super GT at the Supercar Challenge weekend in Zolder. Driving a 1.31.8, good for a second position on the startgrid just 0,1 second behind Rick Abresch in his Corvette GT1.

0/0
21.5.2015 12:14
Foto

J44i97ř15í 27K51w31o86l19e64k 5503887588989

Berry van Elk nakonec přesedlal na Mosler GT.

http://www.topspeed.com/cars/mosler/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-ar74126.html

0/0
21.5.2015 12:24
Foto

J17i43ř76í 18K81w53o49l96e61k 5333677838439

https://www.youtube.com/watch?t=48&v=-Affb0pY4_U

Zde jsou testy původního konceptu R4S

0/0
21.5.2015 12:01

J68i83ř84í 62K76r42u60t18i53l 2620664340968

a co ještě?

0/0
21.5.2015 13:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.