Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další americký drsňák odložil svaly. Nové camaro má dvoulitr s turbem

Chevrolet Camaro je americká legenda. Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74a46v45e69l 76J42o84n34á59š 5761255489885

Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....

+1/0
29.5.2015 16:36

O62s88k42a75r 64K42o21v58a85ř81í16k 8357353156677

tzn. líný žrout

0/0
29.5.2015 21:11

D28a27n38i69e25l 54K20r84o21n93e69r 7294954316937

Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.

+3/0
28.5.2015 23:11

J28a27n 31G53o56t98t63l26i61e19b 2134415860566

Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem? 8-o

+3/0
28.5.2015 22:06

J73i24ř31í 45S74c50h15w85a19c69h 8578934828326

co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?;-D

0/−2
28.5.2015 22:14

J85i11ř32í 93P91a98n26t69l36í82k 8873703114293

Ono se to montovani malych  motoru da chapat i u tohoto auta obzvlast tady v USA..... auta jsou tady mnohem dostupnejsi nez v CR ..... je plno lidi, kterym se proste libi design tohoto auta ale nepotrebuji tam 6/8 valcovy motor....proste maji sportaka, kterym jezdi do prace a na nakupy..... navic velke motory jsou porad v nabidce.... Neni to tady jako v CR ze clovek sni kdybych tak mel nove Camaro nebo Mustanga...... ty auta tady zacinaji neco kolem $25 000 takze do neho opravdu skoci kdekdo  kdo proste chce mit tenhle tip auta a  nemusi tam mit velky motor..... ja bych samo bral sesti ne-li osmi valec...ale myslim, ze tenhle motor ma sve misto tady v USA .....

+1/0
29.5.2015 18:28

R40o18m49a69n 25K72r32a87t83o95c82h23v41í21l 6836987146804

OK

Zajímavé

A jak se to tam prodává?

0/0
30.5.2015 8:28

R93o79m32a11n 18K91r63a95t56o54c93h62v85í78l 6136657786604

Zajímavé

A jak se to tam u "vás" prodává?

0/0
30.5.2015 8:30

J17a34n 66G58o58t97t27l36i21e77b 2674155850376

Dik za prinosny comment

0/0
30.5.2015 12:00

M77a17r76t31i95n 38M10u56s15í28l25e77k 5928304204132

Ať už táhnou všichni do pi*e

0/−3
28.5.2015 20:17

J20i74ř42í 32S90c79h23w45a31c34h 8838804808856

Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že? ;-)

+1/0
28.5.2015 20:59

P38e51t67r 66B84á78č12a 8815686495605

Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

*zvracejici smajlik* RvRvRv

+7/0
28.5.2015 15:53

A59l28e48x42a79n14d95r 26K17o67s91t72k63a 8452968926414

Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.

+4/0
28.5.2015 19:26

J98i71ř54í 28S75c29h88w73a20c36h 8458404118376

a v čem ta zrůdnost spočívá?

+1/−5
28.5.2015 19:45

P15e91t71r 40B60á74č12a 8515306865645

To jsou otazky ;-D

Zustan radsi u diskuzi u skodovek :-P

+2/−1
28.5.2015 19:48

J72i27ř45í 78S14c30h86w84a69c81h 8968934418836

ano to je opravdu zcela jasná otázka, na kterou jak vidím nemáš odpověď.....;-(

0/−2
28.5.2015 20:24

P98a58t68r68i76k 60Š84e15b39e85s79t91a 4143462286395

ale on odpovděl... prostě u vás platí blahoslaveni budiž chudí duchem...;-)

+2/−1
28.5.2015 22:10

J57i51ř67í 62S12c11h53w94a16c16h 8588544408556

aha......díky, díky tobě jenž jsi na duchu bohatý........

mohl bys tedy ty, více po lopatě, podat mě nehodnému, duchem chudému, v čem je ta zrůdnost? Odpověď páně Bačova mi nějak uniká a ta tvoje taky, zdají se mi poněkud argumentačně nouzové až sociálně chuďoučké. Takové "argumentační socky".....

+1/0
28.5.2015 22:25

A18l97e39x56a60n25d42r 81K52o35s79t66k87a 8582978226264

V tom, že to auto je určené na rychlost a výkon. Ne na eko provoz.

+2/0
28.5.2015 20:01

V49í66ť40a 34K55r35u77t80i97š 1140724625707

Tak proč čtvrtina kupců Mustangu v Americe kupuje  2.3EB? To jsou amíci tak ekologičtí? Nebo jen taky přišli na to, že to s tímhle motorem šlape líp než se základním šestiválcem 3.7 (který má taktéž čtvrtinový podíl na prodejích)?

0/0
28.5.2015 20:20

A11l39e74x83a77n80d61r 57K84o12s95t74k97a 8412828446224

Abych citoval Tři sestry: no vono je to vlastně sra.. ale udělá se tomu reklama a lidi si to stejně koupí.

+1/0
28.5.2015 20:23

J94i95ř93í 88S18c86h98w30a61c71h 8608754628206

Ano Camaro je o výkonu. Ten 2,0 turbomotor má nepatrně menší výkon jako V6 z předchozí generace,   vyšší krouťák, než ta nová V6. Takže cca mezi 2-4tisíci otáček bude mít lepší zátah.  Tak v čem je ta zrůdnost?

0/−1
28.5.2015 20:37

A68l28e80x34a49n91d14r 79K27o59s67t64k64a 8442598566934

No třeba v tom, že ten výkon bude mít rok. A pak generálka motoru.

0/0
28.5.2015 20:42

J93i45ř84í 19S76c68h80w91a51c74h 8628254198106

no tak jet na maximální výkon nepřetržitě jeden celý rok nevydrží ani ta V6 ;-)

To jsou obvyklé kecy, začne to tím, že je to slabý, když poukážu na to že to v podstatě je stejně silný jako ta V6 tak následuje....ale nevydrží to.....

Ale amerika se přece nehoní ta se přece lechtá na volnoběh, ne?

Při normálním ježdění se přece z auta netahá 200 kW, jezdit na plný výkon nevydrží dlouho ani žádná atmosféra ....

0/0
28.5.2015 20:53

J32a90k36u55b 26M17e43l52í18š24e78k 6436315532326

Zrovna ta nová V6 je silnější, má větší výkon a žádný turboefekt.

0/0
28.5.2015 21:31

J64i70ř14í 77S66c39h76w10a91c58h 8988414968276

no a co? To jako nemůže mít auto tři motorizace odstupňované výkonem, to přece není žádná "zrůdnost"? Kdo chce V6 tak si ho prostě koupí. 

To že nemá žádný turboefekt znamená jen to, že po nástupu turba má 2.0T v rozsahu 2000-4000 otáček lepší zátah než ta výkonnější atmosféra, jejíž vyšší výkon se projeví až od cca 4000 otáček výše....

0/0
28.5.2015 22:01

J50a64k17u58b 85M42e73l17í13š39e85k 6596925752946

Nic, špatně jsem trefil příspěvek, měl být k Vám, ale k tomu, kde píšete, že je Camaro o výkonu. Nemyslím si, že široká nabídka motorů je zrůdnost. Křivka výkonu motoru je individuální, samozřejmě záleží na celkovém výkonu toho motoru. Jinak ten nástup (projev) turba a negradující výkon může být nepříjemný.

0/0
28.5.2015 22:31

J96i34ř59í 48S29c19h91w20a40c43h 8518544898446

ano, atmo i turbo mají poněkud rozdílnou charakteristiku, atmo chudý "spodek", bohatý "vršek", turbo přesně naopak. Je to pak o zvyku. Problém je asi v tom, že atmo-milci to nějak nechtějí chápat....a neustále omílají tu svou mantru o objemu a s tím související "spolehlivosti" o které ale zatím nic nevědí....

0/0
28.5.2015 22:54

R96o26m74a46n 34K67r58a70t84o44c21h58v56í66l 6746907166454

Není náhodou to o spolehlivosti/nespolehlivosti o kvalitě výroby?

0/0
30.5.2015 8:35

V10í15ť93a 34K49r92u77t17i57š 1530764245447

Už před 30 lety měl Mustang pod kapotou přeplňovaný čtyřválec 2.3 s výkonem 153kW a 336Nm. Předpokládám, že technika a materiály za tu dobu dospěly výrazně dál, než aby dnes byly problémem výkony o 30-50% větší.

0/0
28.5.2015 20:53

A86l82e72x16a22n21d23r 67K18o45s36t49k25a 8372708626344

Kdy potřebuje motor z roku 1980 generálku? 2020. A kdy jí potřebuje motor z 2010? Dřív.

+2/0
28.5.2015 20:57

J45i48ř37í 15S53c84h49w72a76c81h 8688264208156

já nepotřebuju platit za motor, který vydrží 40 let.....když autem jezdím cca 10 let a za 20 let se vše kolem něj rozpadne....

0/−1
28.5.2015 21:03

V93í69ť10a 33K74r82u60t61i79š 1910774915687

Auto je spotřební věc na 3 - 8 let, co je potom, drtivou většinu lidí, kteří si kupují nová auta, nezajímá.

0/−1
28.5.2015 21:05

A67l83e33x64a16n54d32r 17K37o86s38t43k96a 8332438456384

Však z toho celá tato planeta pomalu padá na hubu. Auto na 5 let, mobil na rok atd.

+2/0
28.5.2015 21:10

J54i50ř97í 40S42c79h25w13a94c78h 8738834678456

nějak se zaplétáš do té "ekologie". Camaro s šestilitrovým motorem postaví tu planetu "zpět na nohy"?

0/0
28.5.2015 21:24

A37l60e26x81a87n52d26r 61K71o86s96t65k81a 8712898766594

V podstatě postaví. Tím že ho používáte 20 nebo 30 let. Následky "eko" výrobku měněného každou chvílli jsou mnohem horší.

+1/0
28.5.2015 21:32

J27i25ř51í 46S36c93h38w34a13c18h 8608214748586

tvůj zásadní omyl je v tom, že vývoj vpřed není hnán jen nějakým "eko"....

jen tak mimochodem, ty výpočty o ekologičnosti dlouho používaných výrobků jsou asi tak stejně hodnotné jako argumenty co dokazují, že za globální oteplování může CO2 produkované člověkem....

0/0
28.5.2015 21:50

A33l68e51x10a81n80d50r 54K91o21s92t78k20a 8422758966534

Na ekologičnost výpočtů kašlu, mě stačí vidět ty obrovské díry v zemi co zůstanou po těžbě surovin a naopak obří haldy odpadu, tedy bývalých výrobků.

0/0
28.5.2015 22:24

J23i27ř29í 55S67c26h97w11a66c87h 8568844448656

hmmm, díra po těžbě (třeba zatopená vodou) není až tak ekologicky závadná, problémové haldy odpadu jsou hlavně z igelitových pytlíků ve kterých si kupuješ každý den rohlíky,PETek od pití a dalších opalů, než z bloků motorů, které se recyklují...

Tvrdit, že 6litrovej motor je ekologičtější než 1.5 protože vydrží 2x více kilometrů a kolem něj se všechno rozpadne a je nutno to znovu vyrobit je prostě naprostá pitomost.

0/0
28.5.2015 22:38

R49o95m37a73n 95K40r70a17t95o19c72h33v39í53l 6566827946584

Přece v tom, že auta jako Mustang, Corvette, Ferrari mají mít pořádný velký motor.

0/0
30.5.2015 8:32

O15n64d46r93e55j 13M64a52r52e97c25e92k 3920698570555

jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...

0/0
28.5.2015 10:40

T52o81m81á67š 79J66u81r15e31č20k82a 3443852539533

Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .

+2/0
28.5.2015 11:05

M82a91r97t78i78n 28M55a50r34š19á53l 5861713917124

...s vypínáním válců.

0/0
28.5.2015 11:48

O25n13d74ř83e11j 74Č11a37p78k48a 6821411723454

Vypínání válců mají ty jejich V8 už dlouho, zrovna tohle jsou motory, kde se to hodí... pak i u toho šestilitru jedete po dálnici při předpisové jízdě pod 10. Na druhou stranu při sportovní jízdě je to vypnuté a nijak to neškodí.

0/0
29.5.2015 13:46

O29n29d65r98e53j 41M11a94r89e78c36e95k 3400568570355

Samozřejmě že jsem článek četl. To že tam dávají i původní motor vím. Narážim na to, ře 2.0 tam prostě nepatří i kdyby dělali desetilitr

+1/0
28.5.2015 12:11

V78í19ť23a 28K93r78u69t11i52š 1780814645297

Stejně jako tam ve třetí generaci nepatřil 2.5 litrový čtyřválec, který tomuto sportovnímu vozu posílal na kola nějakých 82kW?

0/0
28.5.2015 20:31

J40a95n 86Š82l15é14g89l 8862870288593

Další co diktuje automobilce co má nebo nemá dávat do svých aut.

0/0
29.5.2015 7:19

J11i30ř22í 95S56c14h43w53a78c52h 8698724288536

no tak hlavně to třicet let starý auto nestojí milion, že......;-)

0/0
28.5.2015 11:52

J50i50ř58í 63S55c74h59w45a74c59h 8828494238356

jaký tuny? to  Camaro včetně dvoučlené posádky je lehčí než prázdná Q7, nebo naložený Superb. Na poskakování ve městě potřebuje nějakých 10 kW, na dálnici asi tak 30 kW, proč by normálnímu řídiči, kterýmu na akcelerci bude stačit cca 100kW a těch 200kW z něj vytáhne možná dvakrát do roka po dobu 5 sekund, neměl ten motor vydržet spoustu a spoustu let?

0/0
28.5.2015 12:11

T52o67m48á90š 90R62ó27t73h 2664726542489

vy to nechápete tady nejde o jízdu ale o to když přijdete do hospody a chlapi se zeptaj "co tam máš za motor?";-)

+4/0
28.5.2015 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.