Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další americký drsňák odložil svaly. Nové camaro má dvoulitr s turbem

Chevrolet Camaro je americká legenda. Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90a82v69e88l 26J49o22n41á29š 5431625379835

Dokud to nebude1,2HTP, tak se nemají čím chlubit.....

+1/0
29.5.2015 16:36

O81s70k42a20r 18K89o30v66a31ř16í97k 8127323676307

tzn. líný žrout

0/0
29.5.2015 21:11

D61a37n91i22e92l 25K75r69o16n14e52r 7684934706757

Je fajn, ze americka auta vypadaji proste porad jinak. Ne vsechna se mi libi, ale tohle Camaro rozhodne jo.

+3/0
28.5.2015 23:11

J39a80n 51G27o63t28t26l55i88e87b 2304685880596

Dokážu pochopit smysl downsizingu u městských aut. Proč ale ku*va takhle likvidujou i auta, jejichž smysl a účel není šetřit, ale naopak zážitek z jízdy, který je nutně ovlivněn motorem? 8-o

+3/0
28.5.2015 22:06

J11i68ř63í 21S29c28h36w28a86c67h 8778764288726

co to meleš o likvidaci? Vždyť si to můžeš klidně koupi se šestilitrovým osmiválcem! A jen tím podpoříš výrobce, aby vyráběl po čem tak "toužíš"! Ale nejspíš si ho nekoupíš, že?;-D

0/−2
28.5.2015 22:14

J26i46ř23í 89P85a79n88t43l82í15k 8213403734173

Ono se to montovani malych  motoru da chapat i u tohoto auta obzvlast tady v USA..... auta jsou tady mnohem dostupnejsi nez v CR ..... je plno lidi, kterym se proste libi design tohoto auta ale nepotrebuji tam 6/8 valcovy motor....proste maji sportaka, kterym jezdi do prace a na nakupy..... navic velke motory jsou porad v nabidce.... Neni to tady jako v CR ze clovek sni kdybych tak mel nove Camaro nebo Mustanga...... ty auta tady zacinaji neco kolem $25 000 takze do neho opravdu skoci kdekdo  kdo proste chce mit tenhle tip auta a  nemusi tam mit velky motor..... ja bych samo bral sesti ne-li osmi valec...ale myslim, ze tenhle motor ma sve misto tady v USA .....

+1/0
29.5.2015 18:28

R32o33m42a23n 16K15r94a83t33o42c74h83v18í61l 6136337546464

OK

Zajímavé

A jak se to tam prodává?

0/0
30.5.2015 8:28

R80o13m64a13n 18K41r34a15t54o88c37h89v14í96l 6946927146794

Zajímavé

A jak se to tam u "vás" prodává?

0/0
30.5.2015 8:30

J61a82n 92G93o40t51t61l15i38e81b 2554435960126

Dik za prinosny comment

0/0
30.5.2015 12:00

M12a56r37t65i75n 96M28u87s34í78l25e89k 5868384484692

Ať už táhnou všichni do pi*e

0/−3
28.5.2015 20:17

J14i55ř78í 20S39c24h94w29a96c36h 8308614968376

Musílku asi je ti moc smutno a nechceš tam být sám, že? ;-)

+1/0
28.5.2015 20:59

P13e51t42r 10B34á37č98a 8755156795115

Jeho šestá generace se zmenšila a nevyhnula se trendu downsizingu. Tedy snižování objemu a přeplňování v zájmu ekologie.

*zvracejici smajlik* RvRvRv

+7/0
28.5.2015 15:53

A46l91e15x64a90n80d57r 59K59o71s26t29k11a 8812158296164

Jsou auta, která jsou pro to vhodná, městská minipřibližovadla a podobně. Ale sáhnout na Camaro, Mustanga, případně Porsche, Ferrari atd, je zrůdnost.

+4/0
28.5.2015 19:26

J13i77ř69í 24S45c90h77w89a62c86h 8618434898136

a v čem ta zrůdnost spočívá?

+1/−5
28.5.2015 19:45

P18e86t14r 73B32á24č70a 8465766585445

To jsou otazky ;-D

Zustan radsi u diskuzi u skodovek :-P

+2/−1
28.5.2015 19:48

J77i36ř30í 46S22c92h30w59a39c60h 8688874328556

ano to je opravdu zcela jasná otázka, na kterou jak vidím nemáš odpověď.....;-(

0/−2
28.5.2015 20:24

P38a27t12r57i89k 54Š50e71b66e52s96t86a 4213672526575

ale on odpovděl... prostě u vás platí blahoslaveni budiž chudí duchem...;-)

+2/−1
28.5.2015 22:10

J67i10ř43í 93S97c78h83w68a12c57h 8108734118796

aha......díky, díky tobě jenž jsi na duchu bohatý........

mohl bys tedy ty, více po lopatě, podat mě nehodnému, duchem chudému, v čem je ta zrůdnost? Odpověď páně Bačova mi nějak uniká a ta tvoje taky, zdají se mi poněkud argumentačně nouzové až sociálně chuďoučké. Takové "argumentační socky".....

+1/0
28.5.2015 22:25

A61l57e85x70a73n33d26r 94K14o90s91t79k48a 8192788696454

V tom, že to auto je určené na rychlost a výkon. Ne na eko provoz.

+2/0
28.5.2015 20:01

V62í58ť95a 66K69r19u47t85i36š 1690114825887

Tak proč čtvrtina kupců Mustangu v Americe kupuje  2.3EB? To jsou amíci tak ekologičtí? Nebo jen taky přišli na to, že to s tímhle motorem šlape líp než se základním šestiválcem 3.7 (který má taktéž čtvrtinový podíl na prodejích)?

0/0
28.5.2015 20:20

A73l88e24x80a80n32d62r 93K71o48s65t75k29a 8932848296184

Abych citoval Tři sestry: no vono je to vlastně sra.. ale udělá se tomu reklama a lidi si to stejně koupí.

+1/0
28.5.2015 20:23

J48i16ř52í 61S43c14h91w42a75c31h 8268684908446

Ano Camaro je o výkonu. Ten 2,0 turbomotor má nepatrně menší výkon jako V6 z předchozí generace,   vyšší krouťák, než ta nová V6. Takže cca mezi 2-4tisíci otáček bude mít lepší zátah.  Tak v čem je ta zrůdnost?

0/−1
28.5.2015 20:37

A52l16e88x20a21n57d85r 24K17o30s79t86k39a 8112818506104

No třeba v tom, že ten výkon bude mít rok. A pak generálka motoru.

0/0
28.5.2015 20:42

J98i79ř82í 17S67c78h95w41a23c92h 8638214418286

no tak jet na maximální výkon nepřetržitě jeden celý rok nevydrží ani ta V6 ;-)

To jsou obvyklé kecy, začne to tím, že je to slabý, když poukážu na to že to v podstatě je stejně silný jako ta V6 tak následuje....ale nevydrží to.....

Ale amerika se přece nehoní ta se přece lechtá na volnoběh, ne?

Při normálním ježdění se přece z auta netahá 200 kW, jezdit na plný výkon nevydrží dlouho ani žádná atmosféra ....

0/0
28.5.2015 20:53

J50a64k58u55b 64M70e18l69í22š87e68k 6296235592616

Zrovna ta nová V6 je silnější, má větší výkon a žádný turboefekt.

0/0
28.5.2015 21:31

J62i90ř43í 94S47c18h11w21a47c21h 8928954558986

no a co? To jako nemůže mít auto tři motorizace odstupňované výkonem, to přece není žádná "zrůdnost"? Kdo chce V6 tak si ho prostě koupí. 

To že nemá žádný turboefekt znamená jen to, že po nástupu turba má 2.0T v rozsahu 2000-4000 otáček lepší zátah než ta výkonnější atmosféra, jejíž vyšší výkon se projeví až od cca 4000 otáček výše....

0/0
28.5.2015 22:01

J26a66k72u51b 71M34e32l67í92š21e38k 6226395592696

Nic, špatně jsem trefil příspěvek, měl být k Vám, ale k tomu, kde píšete, že je Camaro o výkonu. Nemyslím si, že široká nabídka motorů je zrůdnost. Křivka výkonu motoru je individuální, samozřejmě záleží na celkovém výkonu toho motoru. Jinak ten nástup (projev) turba a negradující výkon může být nepříjemný.

0/0
28.5.2015 22:31

J56i15ř25í 15S96c27h54w54a19c29h 8798394708616

ano, atmo i turbo mají poněkud rozdílnou charakteristiku, atmo chudý "spodek", bohatý "vršek", turbo přesně naopak. Je to pak o zvyku. Problém je asi v tom, že atmo-milci to nějak nechtějí chápat....a neustále omílají tu svou mantru o objemu a s tím související "spolehlivosti" o které ale zatím nic nevědí....

0/0
28.5.2015 22:54

R98o64m54a50n 95K69r25a44t96o54c66h49v34í78l 6136447776614

Není náhodou to o spolehlivosti/nespolehlivosti o kvalitě výroby?

0/0
30.5.2015 8:35

V95í95ť42a 23K75r50u11t88i95š 1860434795197

Už před 30 lety měl Mustang pod kapotou přeplňovaný čtyřválec 2.3 s výkonem 153kW a 336Nm. Předpokládám, že technika a materiály za tu dobu dospěly výrazně dál, než aby dnes byly problémem výkony o 30-50% větší.

0/0
28.5.2015 20:53

A34l66e22x51a25n67d95r 94K62o24s89t64k90a 8362938816764

Kdy potřebuje motor z roku 1980 generálku? 2020. A kdy jí potřebuje motor z 2010? Dřív.

+2/0
28.5.2015 20:57

J92i23ř33í 47S26c94h21w97a74c58h 8638624888166

já nepotřebuju platit za motor, který vydrží 40 let.....když autem jezdím cca 10 let a za 20 let se vše kolem něj rozpadne....

0/−1
28.5.2015 21:03

V19í39ť42a 24K34r65u81t17i81š 1620714405157

Auto je spotřební věc na 3 - 8 let, co je potom, drtivou většinu lidí, kteří si kupují nová auta, nezajímá.

0/−1
28.5.2015 21:05

A16l28e93x73a17n75d72r 48K27o84s96t36k90a 8632878626784

Však z toho celá tato planeta pomalu padá na hubu. Auto na 5 let, mobil na rok atd.

+2/0
28.5.2015 21:10

J88i84ř33í 81S74c40h34w53a85c10h 8238314828286

nějak se zaplétáš do té "ekologie". Camaro s šestilitrovým motorem postaví tu planetu "zpět na nohy"?

0/0
28.5.2015 21:24

A41l96e11x47a89n98d84r 24K44o14s18t81k48a 8772368716864

V podstatě postaví. Tím že ho používáte 20 nebo 30 let. Následky "eko" výrobku měněného každou chvílli jsou mnohem horší.

+1/0
28.5.2015 21:32

J91i31ř58í 80S95c98h79w61a42c92h 8598854918546

tvůj zásadní omyl je v tom, že vývoj vpřed není hnán jen nějakým "eko"....

jen tak mimochodem, ty výpočty o ekologičnosti dlouho používaných výrobků jsou asi tak stejně hodnotné jako argumenty co dokazují, že za globální oteplování může CO2 produkované člověkem....

0/0
28.5.2015 21:50

A17l30e82x59a46n90d77r 72K27o73s80t13k83a 8132488686464

Na ekologičnost výpočtů kašlu, mě stačí vidět ty obrovské díry v zemi co zůstanou po těžbě surovin a naopak obří haldy odpadu, tedy bývalých výrobků.

0/0
28.5.2015 22:24

J60i63ř50í 41S34c82h47w78a63c17h 8868144168406

hmmm, díra po těžbě (třeba zatopená vodou) není až tak ekologicky závadná, problémové haldy odpadu jsou hlavně z igelitových pytlíků ve kterých si kupuješ každý den rohlíky,PETek od pití a dalších opalů, než z bloků motorů, které se recyklují...

Tvrdit, že 6litrovej motor je ekologičtější než 1.5 protože vydrží 2x více kilometrů a kolem něj se všechno rozpadne a je nutno to znovu vyrobit je prostě naprostá pitomost.

0/0
28.5.2015 22:38

R17o24m30a57n 45K56r98a62t53o22c21h28v73í76l 6576407426114

Přece v tom, že auta jako Mustang, Corvette, Ferrari mají mít pořádný velký motor.

0/0
30.5.2015 8:32

O77n51d27r60e19j 16M38a65r75e72c41e83k 3470658130525

jsem z toho docela nešťastný. Nedávno jsem tento problém řešil s kamarádem, který auta dělá celý život a já to mám jako velké hobby. Řítí se to do pekel. Chápu 2,0 s přeplňovbáním třebva v golfu nebo fiestě. Super svezení, vyváženost. Ale co chtít od Camara nebo Mustangu když v tom bude přeplňovaný ? Auto má i s posádkou tuny. Ten motor nemáže mít velkou životnost. Je mi z toho smutno. Doba krásných aut s motorem, který tam prostě patřil je pryč. Mondeo 1.0? Superb 1.4??? Dejte mi pokoj. Radši 30 let starý auto s atmosferickým motorem, který má trojnásobně velkou životnost než camaro 2.0...

0/0
28.5.2015 10:40

T32o66m37á13š 85J24u34r48e44č76k63a 3763512149773

Další co ten článek vůbec nečetl, je to jen přidání motorizace, do Camara budou pořád dávat V8 6,2 .

+2/0
28.5.2015 11:05

M85a64r68t52i96n 33M77a58r54š84á13l 5711613957504

...s vypínáním válců.

0/0
28.5.2015 11:48

O68n88d61ř45e73j 70Č26a18p61k42a 6741621833674

Vypínání válců mají ty jejich V8 už dlouho, zrovna tohle jsou motory, kde se to hodí... pak i u toho šestilitru jedete po dálnici při předpisové jízdě pod 10. Na druhou stranu při sportovní jízdě je to vypnuté a nijak to neškodí.

0/0
29.5.2015 13:46

O12n59d79r20e13j 88M86a23r86e53c97e46k 3620648510895

Samozřejmě že jsem článek četl. To že tam dávají i původní motor vím. Narážim na to, ře 2.0 tam prostě nepatří i kdyby dělali desetilitr

+1/0
28.5.2015 12:11

V72í64ť59a 82K40r89u15t34i95š 1260524895157

Stejně jako tam ve třetí generaci nepatřil 2.5 litrový čtyřválec, který tomuto sportovnímu vozu posílal na kola nějakých 82kW?

0/0
28.5.2015 20:31

J67a39n 31Š28l77é44g81l 8242840488183

Další co diktuje automobilce co má nebo nemá dávat do svých aut.

0/0
29.5.2015 7:19

J95i70ř52í 98S79c32h80w52a53c11h 8598434728776

no tak hlavně to třicet let starý auto nestojí milion, že......;-)

0/0
28.5.2015 11:52

J42i16ř43í 36S29c96h30w57a90c68h 8758634638486

jaký tuny? to  Camaro včetně dvoučlené posádky je lehčí než prázdná Q7, nebo naložený Superb. Na poskakování ve městě potřebuje nějakých 10 kW, na dálnici asi tak 30 kW, proč by normálnímu řídiči, kterýmu na akcelerci bude stačit cca 100kW a těch 200kW z něj vytáhne možná dvakrát do roka po dobu 5 sekund, neměl ten motor vydržet spoustu a spoustu let?

0/0
28.5.2015 12:11

T79o12m80á75š 92R17ó83t60h 2674346812519

vy to nechápete tady nejde o jízdu ale o to když přijdete do hospody a chlapi se zeptaj "co tam máš za motor?";-)

+4/0
28.5.2015 13:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.