Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Praktické radosti: golfy na polňačku i okruh

Pozici lídra evropských prodejů hájí sedmá generace VW Golf svědomitě a teď má příležitost si ještě polepšit. Na trh totiž míří trojice praktických kombíků s velmi rozdílným charakterem. Na své si přijdou dobrodruzi, cestovatelé i závodníci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P69r25o17u82z80a 68Z36d16e86n13ě58k 4796772276393

Můj subjektivní dojem je takový, že auto není ošklivé, ale o té praktičnosti bych polemizoval. Nevím, kdy nás ti co navrhují auta zbaví těch šílených tunelů u řadící páky, člověk si tam připadá jako sardinka. Třeba Passat který je o něco výše, takové velké auto, ale pro vyššího člověka nic moc.

+3/0
25.5.2015 16:31

M20a25r73e70k 50H60r67u89b67y 6537582361468

Jinak interier zase divne poskladany - hlavni displej mohl byt vys (vydechy klimatizace v techto mistech vylozene prekazeji), ve Volfsburgu evidentne pocitaji s ziznivym ridicem (2 litrove lahve? to ma dospely clovek na cely den), ale kam odlozit mobil tak abych ho v aute furt nezapominal a abych na nej idealne i videl? A kdy si automotive vsimne, ze dnesni mobily jsou dotykove a zhusta mivaji vic nez 4"?;-)

0/0
25.5.2015 15:37

O31n54d18r34e43j 70K15o65v14a73c40i77k 3723132

a co hands free? při vyndání klíčku ze zapalovaní navíc upozorní na displayi, ať nezapomenete na telefon...

0/0
26.5.2015 12:00

M46a33r47e76k 63H57r15u93b82y 6347692701298

I tak ho porad musim mit kam odlozit ;-) Ale asi je jednodussi naprogramovat hlasku nez se zamyslet nad designem odpovidajicim dnesni dobe :-P

0/0
26.5.2015 14:16

M25a66r80e45k 59H23r27u80b52y 6417522241738

Proc mam takovy intenzivni pocit, ze misto clanku ctu reklamni letacek? ;-):-P

+2/0
25.5.2015 14:29

P53a98v42e52l 70Š34e26d22l90b36a19u47e64r 7538221612835

Něco "funguje" reklamou, něco opravdu... Bytelné, mechanické "Sůbo" v terénu vyhraje :-)

0/0
25.5.2015 14:44

J88a19n 76J89a69n16e90č55e58k 9340403600326

Was ist das "polňačka"?

0/0
25.5.2015 9:27

M59a93r76t31i15n 44H69o66r21ň78á44k 7191761122

něco jako lehká děva nabízející své služby mimo hlavní komunikace

+4/0
25.5.2015 10:52
Foto

M37i33r97o39s38l71a75v 50S81t18e82i96n49e17r 6218204113655

Z dvoulitru vytěžit 184 koní je už dost. Jsou k tomu potřebné dva kompresory a tlaky v ložiskách i na pístech vzrostly ve srovnání s  velmi spolehlivým motorem 110 koní opravdu markantně. Výsledkem musí být větší únava materiálu, což se projeví na životnosti.

Jinak platforma Tiguana , Yetiho a Audi Q3 zřejmě získala mnoho zákazníků, takže i Golf s Haldexem bude patřit k nejlépe prodávaným vozům. Výhody stavebnicového systému jsou zde zřejmé.

Proti jmenovaným bratříčkům bude allroad Golf vybaven větším zavazadlovým prostorem a snad i pohodlnějším nastupováním a vystupováním. Téměř stejná Oktávia 4x4 Scout je ale ve stejné cenové relaci pro Čechy dost drahá.

+5/0
25.5.2015 8:13

P28e23t14r 14Č13e93r85n10ý 8827481784416

Tak 184 koní z dvoulitru nic extra není, pojede to jistě pěkně, ale v Passatu je dvoulitr, který ma 240 koní (pravda, pomocí 2 turb), ostatní značky umí z dvoulitru dostat podobné hodnoty :-)

0/0
26.5.2015 9:51

M74a62r46t17i60n 26H86o58r88ň77á24k 7751951372

v tej červenej to vypadá moc hezky

+1/0
25.5.2015 7:49

P23a92v34e68l 10P91a64u39l15i73k17a 9505320247896

Pekne, ale pro me financne nedostizne. Kolik by stala Octavia kombi v techto vybavach? Myslim, ze by o moc levnejsi ani nebyla. No nic, jdu makat.;-(

0/0
25.5.2015 7:07

P59e40t11r 87N45e10c31h79a62n58i31c41k85ý 7893316848890

V tom bude ten problém. Že Němec na stejné pozici na to auto maká 3x kratší dobu.

+1/0
25.5.2015 14:23

M20a78r35e85k 18J27a19n73e66č66k22a 1247926703661

Hezký reklamní článek :-) "Příjemné dynamické svezení umocňuje zvukový generátor, který plní kabinu lehce syntetickým zvukem ve stylu zážehového šestiválce..." Nějak postrádám smysl téhle módy posledních let. V nějakém sporťáku ještě omluvitelné, ale u rodinných aut je to spíše úsměvné. Ani bych se nedivil, kdyby to bylo za pár let součásti i oturbených vysavačů, kdy to bude mít zvuk jako poctivý čtyřválec o objemu aspoň 2.5, protože ten přirozený zvuk pořádného motoru bude spíše raritou u starších vozů vyrobených před modlou EU zvanou downsizing.

+17/0
25.5.2015 0:56

M55a56r11t42i24n 54H26o73r64ň71á91k 7811201702

možná pak ty motory vydrží stejnou dávku km jako poctivé 6ti válce

+1/0
25.5.2015 7:49

A78n48d93r94e80j 64O24l96e80k85s72a 3435741317161

Elektromobily ten zvuk potřebují dávno, ale pro okolní řidiče a chodce :-) EU svědí hodně, viďte...

0/0
25.5.2015 15:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.