- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A taky jsou na zenricku nejvic kradenych aut. To plati i pro vice jak 10 let stare skodovky za par penez. Diky nechci, radsi volim auto, ktere neni primarne v hledacku zlodeju na nahradni dily.
Ano, jsou, v tom máš pravdu. Bohužel ten žebříček je postaven na absolutních číslech. Mě by zajímalo, jak by vypadal, kdyby se sestavil v závislosti na počtu registrovaných aut.
To jsou pekne drahe kilometry. 25% z 400tis je 100tis. Takze najezd 22tis km mate za 100tis.
Ojety mercedes za 100tis vas navozi az do 500tis a jen s odrzovacimi opravami.
Doba je divna.Vyrabi se auta jako spotrebni elektronika.
Tyhle ošklivé fabie,už neví,jak prezentovat.Skladem jich je asi hafo a neví,co s nimi.Nikdy bych si takovou šunku nekoupil,ani jako novou
jasně, sklady plný, nikdo je nechce kupovat. vy jste hodně mimo realitu
No nevím. Já jsem koupil 4 letou fabii , 1,4 16v combi v plné výbavě a metalíze za 140 tisíc a původní cena byla skoro 380 tisíc v této výbavě.
To je 4 leté auto za 37% původní cena. To mi příjde dost velký pokles.
A koupil jsem to právě proto, že jako 4 leté auto v této výbavě to bylo o dost levnější než konkurence caa o 40 tisíc a více levnější. Když beru v potaz kombi 4 roky, benzín v plné výbavě.
140 tisic vyhodit za vylitanou tuctovou skaredou herku, vy musite byt bohaty clovek
A to proto, že Skoda - simply never, boduje kufrem (blicí majlík)
jo, kdo chce auto koupit a dojezdit (tj. neuvažuje za pár let o jeho prodeji),zůstatovou cenu neřeší
Ostatní se rozhodují dle hodnoty ojetiny za pár let
i20 a Duster? Zůstatková hodnota je v jejich případě spíše pokus o žert. Nové nestojí za nic a ojeté teprv ne. Nevím, jakou kdo má zkušenost, ale já vím, že např. 3 roky starý Hyundai s 60 000km rachotí uvnitř jako dvacet let starý Escort a Duster jde na první garančku s orezlým spodkem. Bazarové hity opravdu. U škodovek a VW se hodnota opravdu drží, ne tak kvůli kvalitě a výdrži, ale kvůli tomu, že je o ně zájem - co se kupuje, to přece nebude levné, že. Z dané kategorie vozů mi jako nejrozumnější volba přijde Fiesta nebo Punto.
Jestli se pak nekdy doziju toho, ze ceskych vidlonu bude ubyvat a nebude na kazdym rohu hnusna fabie s octavii
Já myslím, že jsme se toho skoro dožili. Když se podíváte na parkoviště, už tam převaha škodovek není. Ty jsou v bazarech, protože prý mají mají dobrou zůstatkovou hodnotu.
Pán Škopku, na Hyundaee mi nešahajte, ten sa vďaka kvalite a designu naopák letámi zhodnoťuje.
Ja mam Sonátu už letá, letúci najazděné mam za tá letá už skorem takmer desať tisiač kilometrov a je čím dialej lepčija aj keby ma dakto chcel prehovoríť ku prodeju za akúkoľvek cenú - PROSTO NEPREDÁM
Pane Martinče, deset tisíc km najezdí i nejhloupější blondýnka za rok, předčil jste ji mnohonásobně. Veterána s takovým počtem km opravdu prodáte draze. Jinak ale připomínka p.Škopka se týkala toho čistě českého "and", ne značky Hyundai ...
to bude nějaký převzatý článek
"Fordem Focus and Hyundai i30."