Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autofotka týdne: V Americe zkoušeli vozit auta vlakem čumákem dolů

Originální systém Vert-A-Pac vyvinula automobilka General Motors v 70. letech minulého století pro přepravu modelu Chevrolet Vega po železnici.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O60l98d30ř87i23c72h 61L35e69b20e38d74a 5737765441330

Někdo měl asi větší autoritu, než rozum.

+1/−1
24.5.2015 17:14

M46i12l74a65n 78Š72v64a87g92r26o64v13s73k38ý 9322149475558

Výška vagónu 7 m?

0/0
24.5.2015 12:13

M81i77c95h25a78l 83M91e68č31i51a74r 1310660789315

Ak na trase nieje tunel, podjazd a troleje... ešte to maskujú ako Frisco..

0/0
24.5.2015 13:33

J68a40n 57P18r10i84c86h44y41s94t96a17l 8581618413

Tunel ani nadjezd nevadi, pokud je upgradovan pro kontejnerove vlaky se dvema kontejnery nad sebou. Troleje uz vubec ne - zvlaste, kdyz na tratich SP ani SLSF nebyly. Na vychode, kde nejake elektrifikovane trati jsou, je trolej dostatecne vysoko, aby to kontejnerum nevadilo. Nizko je trolej snad jen na tratich s vyhradne osobni dopravou - napriklad primestska doprava v okoli New York City a samozrejme tunely a podzemni nadrazi na Manhattanu.

+9/0
24.5.2015 13:52

J87i34ř36í 27K93o66c37u30r33e89k 6735194505228

Zdaleka netřeba tolik. To auto má délku 4,3 metru a nenapá mě, kde by se ztratilo 2 metry výšky. Zároveň je v USA hromada tratí, kde vlaky vozí dva kontejnery na sobě. Vypadá to takto: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Cajon_Intermodal.jpg

+1/0
24.5.2015 18:46

P23e70t58r 84M80a14r96š73o94u46n 5705938436636

určitě to muselo být na výšku v pohodě, protože na 3. obrázku vidím i otevřený kontejner s auty normálně, ale třípatrový (a je to i v textu). takže to asi bude jinak než vídáme na kolejích u nás...

+1/0
24.5.2015 19:56

D30a80n76i43e17l 88D63r49n93e48c 6841649416192

V Americe je povolena i výška 6,15 m, u nás 4,65 m (ale tyto hodnoty se ještě upravují v závislosti na náklonech vozu a vypružení).

0/0
24.5.2015 20:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.