Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě

Zatímco předchůdce vypadal jako nafouklý bubák, nová generace je přísná, geometricky strohá a vzdušná. A výborně se řídí, navíc v úplném tichu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82i71r54i 93F40i24n92k 6397769747638

Natáčení zadní nápravy...hm...

Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.

Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..

0/0
29.5.2015 14:16

J74i13ř60í 22S60c83h66w88a63c92h 8848264488326

a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije! :-(;-)

+1/0
29.5.2015 16:38

P34e92t43r 97Z85a85v72a60d96i98l 7177451216827

Mam Q5 a tesim se na novou Q5

+1/−1
27.5.2015 20:43

R56a33d16e20k 52K39o36l41á98ř 7846522287681

Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu.  Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.

Toť můj názor;-(

+2/−4
27.5.2015 16:42

A67n93t46o89n86í37n 55R17a88š98k95a 8786874769125

už to nefetuj

0/0
27.5.2015 21:53

R52a62d22e52k 47R55a16i17d69a 5777162949

takže zakulacená auta patří boháčům a zahranacená chudákům? :D

0/0
27.5.2015 22:32

D92a97v61i43d 23M43a67t14ě91j13ů 2625272587828

4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".

+3/0
27.5.2015 15:39

P37e48t43r 17M23i73c50h58a38l 2550314401742

Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.

0/0
27.5.2015 15:54

P30e21t87r 38D29v18o30r59a24k 3901460617649

Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?

Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.

A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má :-)

+3/0
27.5.2015 14:52

J54i18n97d59ř59i59c35h 87Š71k77o68p35e70k 4925311520485

kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?

Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....

0/0
27.5.2015 21:16

P92e82t79r 25Č34e96r50m62á77k 9348525699600

Tak ono dneska není již nezbytně nutné mít skupinu E.

0/0
31.5.2015 22:36

R18a94d50i40m 95S71v79o48b41o49d19a 9683939476362

nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace

+6/−1
27.5.2015 14:17

M37a71r51e23k 73J73a51n25e24č79k44a 1357386473191

Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat :-) Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.

+2/−1
27.5.2015 13:50

A10n44t81o11n41í22n 56R97a92š90k29a 8326544519405

Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!

+1/0
27.5.2015 21:37

R15a64d12e12k 35R49a61i10d55a 5857442539

no abyste byl cílová skupina musíte být buďto polotupá zlatokopka, nebo mít malýho famfulína (teda kromě peněz)

0/−1
27.5.2015 22:35

P34e25t25r 36M54i20c92h40a19l 2340214461942

Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. :-) Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.

+3/0
27.5.2015 13:20

J25i24ř53í 30N82o53v29o70t72n48ý 7388702

Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.:-)

+1/0
27.5.2015 11:46

J35i44ř82í 59S81c81h54w55a76c13h 8728764748926

tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér. 

Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve. ;-)

+2/0
27.5.2015 11:15

P76e44t57r 10M95i39c90h65a40l 2340464561352

Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak. :-)

0/0
27.5.2015 13:22

M13a90r33e63k 52Š76t96ě83t83k58a 4561588512393

Tak Octavia RS určitě není spoťák, stejně jako Audi Q7 není normální auto:-)

+3/0
27.5.2015 13:52

M90a48r47e21k 79O53p 9179603510353

Tak neřekl bych ne ;-)

0/0
27.5.2015 9:20

M24i48l42o40s44l78a51v 35U44r34b29a51n 4858789180333

Já taky, ale peněz jak za barák.;-)

0/0
27.5.2015 12:16

T97o94m92á59š 98Š52t46r86i60g73n90e86r 9351757800951

natacacu zadnu napravu mala aj honda prelude z 87teho :) Fungovala identicky - pri pomalej jazde protipohyb prednej napravy, pri normanej jazde symetricky s prednou napravou. To bola kara...

+2/0
27.5.2015 9:15

R40o81m38a38n 37L64e52n48n78e14r 9327174143711

chybi me tam jedna podstatna informace, a to kolik litru se vejde do kufru pri sklopenych sedackach? ;-D

+1/0
27.5.2015 8:52

K96a60r42e71l 29V18a64c57h75u25t 9953942529823

Vy jistě myslíte: Kolik litrů ten kufr asi tak "spolyká!", že ?!  ;-D;-)R^

0/0
27.5.2015 9:10

Z14d60e48n19ě58k 47F55l55i95n79t94a 9702393501204

A mně už teď nechybí nic - protože nejvíc opakovaný (a tudíž nejmíň originální) příspěvek v diskuzích o autech, jste sem právě přidal :-P

0/0
27.5.2015 10:32

P29e47t23r 79H56o12f93m35a91n14n 6619864745340

A kolik novych Q7 zaplni jedno fotbalove hriste.

0/0
27.5.2015 13:02

P61. 22N41o68v98á64k 1735539836

Proč si všichni v poslední době dávají na čumák ten hjúndajský diamantový šestiúhelník coby velkou tlamu ???

0/0
27.5.2015 8:27

J96a55n 34H50l15a46v90a33t47ý 7359172647948

Auto u mě vyvolává dva pojmy - "heblo" a "malý penis"

+1/−5
27.5.2015 8:09

K57a80r72e36l 12V65a22c26h53u84t 9673792719273

Jo, jo... = včera kolem mne proplulo taky jedno Audi Q7 = 4,2 TDI  !!8-o;-);-D

0/0
27.5.2015 9:08

A81n39t70o50n55í54n 93R39a81š10k77a 8526294559225

A potřebuješ k tomu auto,anebo to přijde samovolně?

0/0
27.5.2015 21:40

P38a49v49e26l 96B27r82a86v35e38n71e86c 7704807110487

Design je hrozně subjektvní věc, ale mně se teda stará generace líbila mnohem mnohem víc...

+4/−2
27.5.2015 8:00

J82a34n 74J73e50ž18e63k 3651195497635

> s příplatkovým řízením zadních kol, které v malých rychlostech natáčí velká 18" kola proti směru těch předních.

> Ve vysokých rychlostech se naopak zadní kola natáčejí stejně jako přední, což zvyšuje stabilitu.

Buď nevím, jak to myslíte, nebo si z nás děláte legraci...

+4/−8
27.5.2015 6:30

K51a90r36e34l 23V92a70c41h56u28t 9403542309643

vy toho ještě nevíte... ;-) ... ale neřešte to, na to jsou tu jiní, aby tomu rozuměli.

+5/−1
27.5.2015 7:27

F55r82a24n27t82i16s67e11k 97M38r69z94e80n48a 3865415848599

Jj riditelnou zadni napravu, ktera se takhle chovala jsem mel pred 15 lety na Honde Prelude (uz tehdy to bylo stare auto z 3. ruky), a ty jizdni vlastnosti byly excelentni. Pak to ale z aut zmizelo a myslim ze ani nastupce Prelude tuhle ficuru nemel. 

I pri stani na miste bylo videt jak ty kola "tancujou" asi tak o 2cm pri plnem rejdu. Pokud ma nekdo predstavu, ze kola vylezly o 10 cisel ven, tak to neee;-)

+2/0
27.5.2015 7:35

M87a77r29e45k 44K11l46u73f77a 3198694904646

Také to bylo svého času na voze Mitsubishi Galant. Dokonce s tím Vatanen jezdil i rally. Pamatuji si, že v jedné soutěži s tím řízením musel jet na dvakrát zatáčku, kterou ostatní vozy projely bez výraznějších potíží na jeden rejd :-)

+1/0
27.5.2015 8:12

J93a29n 52J85a61n80e51č90e65k 9570823890376

- BMW 850 CSi

- Efini MS-9 (Mazda 929)

- GMC Sierra

- Honda Accord, Prelude

- Chevrolet Silverado

- Infiniti Q45, G35, M35, M45

- Mazda 626, MX-6, RX-7, Xedos 9

- Mitsubishi Sigma, Galant, GTO

- Nissan 240SX, 300ZX, Skyline, Silvia, Fuga

- Toyota Celica, Aristo, Soarer... a většina třínápravových autobusů ;-D

+2/0
27.5.2015 8:27

M94a52r96e88k 91K69l85u55f93a 3418854354466

Ikarus 280 ;-DR^ (můj oblíbenec)

0/0
29.5.2015 9:51

M78i25r45c41o 89J90a38n47s15k11y 7601944119782

Jednoduse.....krasa !!!!!!!!!!!!!!!

+6/−6
27.5.2015 1:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.