Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové Audi Q7 po drsné dietě zatáčky prosviští díky natáčecí nápravě

Zatímco předchůdce vypadal jako nafouklý bubák, nová generace je přísná, geometricky strohá a vzdušná. A výborně se řídí, navíc v úplném tichu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i24r14i 81F46i81n58k 6577499207478

Natáčení zadní nápravy...hm...

Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.

Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..

0/0
29.5.2015 14:16

J32i29ř29í 90S98c81h45w20a46c50h 8628734148296

a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije! :-(;-)

+1/0
29.5.2015 16:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.