- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Natáčení zadní nápravy...hm...
Kde by Německý průmysl byl, kdyby nemohl kopírovat od zbytku světa. Zatačení zadní nápravy měla už v diskuzi zmíněná Honda, a v současnosti je s ní nejdál Renault.
Poslední pokus o nějaký vlastní vývoj skončil tichým stažením systému čerpadlo - tryska z TDI a nahrazením Common railu od Fiatu..
a já si říkal, proč se ty TDIčka v poslední době tak nějak víc porouchávají....a teď už vím, která bije!
Styl ala WV. Tímto původní AUDI zcela ztratilo identitu a zařadilo se mezi lidovky typu OCTAVIA a PASSAT. Stačí si všimnout prolisů na bocích a v zadní části, též přední světla sdílí stejnou platformu. Je to špatné a hezký interiér už to nezachrání. V minulosti ten kdo si kupoval Q sedmičku tak se chtěl lišit od davu..... nyní s ním splývá.
Toť můj názor
4WS mela uz v roce 1987 Honda Prelude, a byla, myslim, prvni na svete, kdo to montoval do serioveho auta. Viz http://www.drive.com.au/motor-news/milestones-the-honda-preludes-fourwheel-steering-20140917-10hpaj.html. To jen pro doplneni informaci pro vyznavace "naskoku diky technice".
Jj, dole už to někdo zmiňoval (byť bez odkazu). Mlhavě si pamatuju, že tenkrát o tom jako o nějaké novince či směru vývoje psali ve Světě motorů nebo to proběhlo v televizi v AMR.
Smysl auta? Neustále mě fascinue tahle otázka. Máte přepravník na koně, máte těžší motorák, máte velký karavan, početnější rodinu...? Stačí?
Stejně tak se můžu pozastavovat nad dvoumístnýma nákupníma taškama, do kterých nikdo stejně nic pořádně nenaloží, sotva se rozjedou, když je v kufru přepravka od piva a deformační zony nula.
A že s tím autem někdo jezdí mezi vilovou čtvrtí a náměstím přilehlého maloměsta nic neměná na tom, že tohle auto místo na trhu má
kolik lidí, co si koupí takovývle auto má koně, morotový člun či velký karavan ?
Vždyť drtivá většina řidičů těchto vozů končí u řidičského oprávnění skupiny B (podle chování v provozu je to spíše dobře, že se do ničeho vyššího nepouští).....
nepochybuji, ze je to auto na vrcholu dnesni automobilove techniky. ale je snad jeste hnusnejsi, jako prvni generace
Nějak mi uniká praktičnost takových již extrémně přerostlých osobních vozů. S tímhle heblem bych ve městě po úzkých uličkách jezdit nechtěl, natož to ve městě parkovat Pravda, tihle to parkují zásadně na chodnících před obchodem na hlavní ulici, jako zásobování.
Pane Janečko!Je to jednoduché - nekupujte si ho!
Vypadá to pěkně, vychváleno skoro až do nebe. Asi bych si taky dal říct. Ovšem s tou cenou "jak za barák", jak někdo níže zmínil, to neklapne. Přece jenom raději bydlím a neprodám si střechu nad hlavou kvůli káře. Jen se trochu obávám, aby řidiči toho auta nabyli moc často lidi léčící si nějaký mindrák, jak se docela často stává.
Krásný interiér a určitě parádní elektronika. Možná to zkreslují fotky nebo jsem staromódní, ale ten exteriér prostě nepůsobí tak mohutně, jak by se na Q7 slušelo. Skoro jako kdybych se díval na Q5 a to zejména u těch neautosalonových fotek. Může to být můj dojem z předchozích verzí Q7, který se v této verzi tvůrci snaží změnit. Přední ani zadní pohled mě vůbec neuchvátil, ale třeba si zvyknu a zalíbí se mi, až to začne jezdit na silnicích.
tvrdit, že tato "kráva" je rychlejší než sporťák a jako důkaz to srovnat s Octou RS, co má téměř o 50 koní méně, je trochu nefér.
Férovější by to bylo srovnat s jakýmkoliv "normálním" autem se srovnatelným výkonem. Pak se zjistí, že fyziku nelze očůrat a normální auta s motorem okolo 200kW jsou na stovce pod 6 sekund. Třeba i ten obyčejný nesportovní Superb toto Q7 "udělá", protože je na stovce o půl vteřiny dříve.
Že se namáháš? Srovnávat SUV s běžným silničním autem je hloupost tak jako tak.