Diskuze
Škoda Superb Combi konečně oficiálně: kufr má 660 litrů
Děkujeme za pochopení.
S46t97a11n51i19s54l73a83v 14T70e68s32a72ř
Proč jsou kruci všechny nový Škodovácký kombíky zkroucený do hatchbacku? Proč tam furt rvou to šikmý zadní sklo, který ubírá tolik prostoru? Mně by se mnohem víc líbily záda, který má např Volvo V70, to je u mě tvar kombík!
V88á52c29l65a33v 87Č28e56r97m67á48k
Aerodynamika? Nevím, jenom hádám.
M79a11r47t71i47n 38T91o26č26í43k
Díky za odpovědi, nemám s tímto zabezpečením zatím zkušenosti,... Praha má bohužel pověst dost šílenou - v rodině máme na Praze 4 - Podolí a Hodkovičky stav -2 Octavie a -1 Forman před lety. Uvidíme, co Superb - zatím je v roce 2014 kradený 10x méně než Oct. Dík za věcné komentáře (mimochodem, Korejce nejspíš ne, ale Japonci jsou stále ve hře).
P97e80t26r 57M28i72c31h37a96l
On je u těch Octavií problém v tom, že sice jsou statisticky nejkradenější, ale už žádná statistika neuvádí, jak to vychází procentuálně - aneb poměr ukradených aut k autům registrovaným. A nemyslím si, že v tomto by na tom byla Škodovka zase o tolik hůř.
M49a75r74t20i63n 89T37o13č85í55k
Zdravím vespolek. Rád bych se zeptal - přihlíží někdo při výběru vozidla k pravděpodobnosti jeho odcizení? Z několika důvodů bych rád pořídil rodinné kombi Škoda, ať již Superb, nebo levnější Octavii (velký kufr se mi docela hodí). Nicméně - nerad bych o vůz přišel, jako se mi to stalo před cca 4 lety (mezitím jezdím v dosluhujícím Focusu II). Takže hledám spíše auto, které je solidní, klidně i průměrné, ale méně atraktivní pro zloděje (Mazda? Peugeot? Toyota?). Mám takovou obavu, že pokud se Superb leckomu líbí, bude také rychle "mizet před očima".
D36a54n83i41e85l 89B70a12ž18a14n25t
V tom případě běžte do korejců, sice nic moc, ale aspoň nelákají zloděje....
P96e29t10r 67M50i36c78h27a68l
Teď jsem viděl inspiraci pro tento příspěvek (trochu pro odlehčení).
Proč si kupovat Superb s velkým kufrem? Přece úplně stačí Fiat Panda s tažným zařízením a když je potřeba něco převézt, tak se prostě připojí za auto vozík. A netřeba s sebou vozit 660 litrů vzduchu.
V92l19a20s43t76a 67C33o70u61f66a89l
Toto auto si budou kupovat manažeři, ne rodiny a dětmi.
M69i44r80o70s54l23a20v 46S39t40e51i20n76e66r
Zajímavé je, kolik příspěvků se zde rozplývá nad silnými motory. Daleko méně přispěvatelů se zabývá třeba spolehlivostí, odolnosti proti korozi, náklady na inspekce, hustotou servisů a podobnými, pro majitele Š 110 nebo Trabanta zřejmě podružnými úvahami.
Zde zpravidla platí, že držáky jsou v pořizování o něco dražší, nemívají neobvykle velký výkon z daného obsahu ale také nejsou poruchové- tím se vyplatí majitelům, kteří plánují auto na 300 tis. km.
J52a55r73o51s22l62a58v 84Č26e62r26v43e49n64k27a
Tak pokud dobře sledujete provoz kolem sebe, tak se nemusíte ptát! Pro velkou část řidičů, mi přijde, je rozhodující, jestli budou v cíli o minutu dřív, než jestli do toho cíle vůbec dojedou! No a pro ně je pak rozhodující výkon motoru a né ty ostatní, "nepodstatné", věci...hlavně, že všechny předjedou a je jedno, co se děje kolem!
J65i10ř49í 50K24r54u61t47i39l
660 litrů, pomalu celoroční převoz vzduchu. Tomu se říká argument.
J23a37n 26D41l86o38u50h98ý
Je uplne jedno jestli ma clovek mega kufr nebo pidi kufr. Vzdy ten kufr bude plnej :-D. Ja jsem kdysi presedlal z obriho kombi do keycaru s pidi kufrem a i kdyz tim stale jezdi 3 clenna posadka na dovolenou , najednou neni problem se vejit i do kufru s polovicni velikosti. Kombi uz nikdy vic, akorat je to otravny na velikost parkovaciho mista.
J43i76ř33í 21S59c28h49w13a40c83h
nj jak se píší, o hard disku v PC, ať je velkej jak velkej, vždycky se zaplní. Ale čím je větší, tím se tam více vejde....
A28n28t54o20n72í55n 28S73e39b12e68r61a
Já mám kufr 470 a bohatě si s tím vystačím. Dokonce se tam vejdou čtyři standatrní cestovní kufry, nebo dva kufry + kočárek a kupa haraburdí.
Větší kufr, to je jen zbytečné převážení vzduchu, špatné parkování a špatný výhled. Nemluvě o těžším autě a vlivu na spotřebu.
J21i90ř18í 44S38c84h46w26a97c87h
Tak s tím kufrem to je poněkud jinak....
Superb má větší kufr, než většina SUV, ale je z něj (dozadu) lépe vidět než z většiny SUV, je lehčí jak většina SUV a rozhodně má menší spotřebu, než většina SUV
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...