- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč jsou kruci všechny nový Škodovácký kombíky zkroucený do hatchbacku? Proč tam furt rvou to šikmý zadní sklo, který ubírá tolik prostoru? Mně by se mnohem víc líbily záda, který má např Volvo V70, to je u mě tvar kombík!
Aerodynamika? Nevím, jenom hádám.
Díky za odpovědi, nemám s tímto zabezpečením zatím zkušenosti,... Praha má bohužel pověst dost šílenou - v rodině máme na Praze 4 - Podolí a Hodkovičky stav -2 Octavie a -1 Forman před lety. Uvidíme, co Superb - zatím je v roce 2014 kradený 10x méně než Oct. Dík za věcné komentáře (mimochodem, Korejce nejspíš ne, ale Japonci jsou stále ve hře).
On je u těch Octavií problém v tom, že sice jsou statisticky nejkradenější, ale už žádná statistika neuvádí, jak to vychází procentuálně - aneb poměr ukradených aut k autům registrovaným. A nemyslím si, že v tomto by na tom byla Škodovka zase o tolik hůř.
Zdravím vespolek. Rád bych se zeptal - přihlíží někdo při výběru vozidla k pravděpodobnosti jeho odcizení? Z několika důvodů bych rád pořídil rodinné kombi Škoda, ať již Superb, nebo levnější Octavii (velký kufr se mi docela hodí). Nicméně - nerad bych o vůz přišel, jako se mi to stalo před cca 4 lety (mezitím jezdím v dosluhujícím Focusu II). Takže hledám spíše auto, které je solidní, klidně i průměrné, ale méně atraktivní pro zloděje (Mazda? Peugeot? Toyota?). Mám takovou obavu, že pokud se Superb leckomu líbí, bude také rychle "mizet před očima".
V tom případě běžte do korejců, sice nic moc, ale aspoň nelákají zloděje....
Teď jsem viděl inspiraci pro tento příspěvek (trochu pro odlehčení).
Proč si kupovat Superb s velkým kufrem? Přece úplně stačí Fiat Panda s tažným zařízením a když je potřeba něco převézt, tak se prostě připojí za auto vozík. A netřeba s sebou vozit 660 litrů vzduchu.
Toto auto si budou kupovat manažeři, ne rodiny a dětmi.
Zajímavé je, kolik příspěvků se zde rozplývá nad silnými motory. Daleko méně přispěvatelů se zabývá třeba spolehlivostí, odolnosti proti korozi, náklady na inspekce, hustotou servisů a podobnými, pro majitele Š 110 nebo Trabanta zřejmě podružnými úvahami.
Zde zpravidla platí, že držáky jsou v pořizování o něco dražší, nemívají neobvykle velký výkon z daného obsahu ale také nejsou poruchové- tím se vyplatí majitelům, kteří plánují auto na 300 tis. km.
Tak pokud dobře sledujete provoz kolem sebe, tak se nemusíte ptát! Pro velkou část řidičů, mi přijde, je rozhodující, jestli budou v cíli o minutu dřív, než jestli do toho cíle vůbec dojedou! No a pro ně je pak rozhodující výkon motoru a né ty ostatní, "nepodstatné", věci...hlavně, že všechny předjedou a je jedno, co se děje kolem!
660 litrů, pomalu celoroční převoz vzduchu. Tomu se říká argument.
Je uplne jedno jestli ma clovek mega kufr nebo pidi kufr. Vzdy ten kufr bude plnej :-D. Ja jsem kdysi presedlal z obriho kombi do keycaru s pidi kufrem a i kdyz tim stale jezdi 3 clenna posadka na dovolenou , najednou neni problem se vejit i do kufru s polovicni velikosti. Kombi uz nikdy vic, akorat je to otravny na velikost parkovaciho mista.
nj jak se píší, o hard disku v PC, ať je velkej jak velkej, vždycky se zaplní. Ale čím je větší, tím se tam více vejde....
Já mám kufr 470 a bohatě si s tím vystačím. Dokonce se tam vejdou čtyři standatrní cestovní kufry, nebo dva kufry + kočárek a kupa haraburdí.
Větší kufr, to je jen zbytečné převážení vzduchu, špatné parkování a špatný výhled. Nemluvě o těžším autě a vlivu na spotřebu.
Tak s tím kufrem to je poněkud jinak....
Superb má větší kufr, než většina SUV, ale je z něj (dozadu) lépe vidět než z většiny SUV, je lehčí jak většina SUV a rozhodně má menší spotřebu, než většina SUV