Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ægea: nový fiat má podivné jméno a turecký původ

Klasická tříprostorová karoserie jasně naznačuje, kam Fiat Ægea míří. Na vývoji nového modelu pracovala turecká automobilka Tofas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J29a25n 15S23v23e34t98l54i29k 8697539569409

Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...

+1/0
26.5.2015 13:51

M75a23r59t88i30n 29R90a74y86m73a42n 4572768253548

No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.

+2/0
26.5.2015 8:14

J31i46r55i 80G14a21z83d60a 8554113784214

Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)

Jinak moc pěkný.

+3/−1
26.5.2015 11:17

M87a16r52t46i20n 37R71a82y51m55a84n 4312288463408

Bohuzel to nejsou myty. F. Stilo vetrak funguje jen na 4ty stupen, prvni 3 nejdou a jindy zase jdou jen prvni tri. Nikdo nevi proc a kvuli cemu. Kdyz ma auto pod pulku nadrze, palivomer ukazuje plnou a nasledne behem pul minuty ukaze prazdnou a pipne na cloveka rezerva a za minutu ukaze zase plnou.

0/0
26.5.2015 12:05

M54a37r40i80a65n 56K82a98r97a32b97a 4753361630392

Ak má Fiat niečo dobré, tak sú to motory. Staré Fiaty trpeli hlavne na koróziu, a samozrejme ako iné autá aj na elektrické závady. Ale nemozete súdiť auto, keď si kúpite olietaný veterán. Súdte ho od nova, a tam problémy až tak nebývajú...

+2/0
26.5.2015 12:27

M97i43r28o50s78l85a80v 30N94e46m49r53a71v79a 4902699592851

Hláška nikdo neví proč a kvůli čemu je hodně přehnaná. Podobná závada s ventilátorem je běžná a stává se i u jiných značek. Pokud je auto starší, tak ty předřadné odpory ventilátoru občas odchází. Buď tam je špatný spoj (občas jdou), nebo jsou odpálené (jde jen naplno). Mě se to stalo u Opelu Astra G. Vyměnil jsem krabičku za 300Kč a fouká to zase na všechny stupně ;-) U vás vidím, že soudíte jen podle zkušenosti z jednoho auta a tak vznikají mýty a automobilkách :-)

0/0
27.5.2015 9:08

M74i53r16o28s69l96a55v 41M32e53d 3484876

Já nevím - považoval jsem tyto řeči za pomluvy a mýty, nicméně pouze do doby, než si manželka koupila Grande Punto. Autíčko bylo pohledné, dobře jezdilo a chvilku jsem si říkal, že kdyby nemělo ten příšerný posilovač řízení, že bych do něj také šel. Jenže - během záruky začal vypadávat první rychlostní stupeň, dvakrát se vysypalo stahování oken, musely být vyměněny všechny gumové hadice v motorovém prostoru a přestala jít zavírat schránka před spolujezdcem. Později (nedlouho po uplynutí záruky) se odporoučela klimatizace a pak ještě ventilátor (jde pustit pouze na nejvyšší rychlost). Takže...

0/0
26.5.2015 20:47

M38i95r55o86s25l86a86v 98N95e60m67r55a19v84a 4282179392361

Tak to jste měl asi smůlu. Manželka si po dobrých zkušenostech s Fiatem Punto, koupila novější Grande Punto bez záruky a zatím bez problémů (nyní 6let staré). Jediné co měníme je olej. A posilovač je bez problémů, tedy pokud nemáte stále zapnuté tlačítko City! Řekl bych, že podobné problémy jako vy, řeší majitelé i u vozů jiných značek. Známý koupil novou Fabii a po 60tis km měl už několik větších závad na motoru, o menších se nebavím. Znám případy i u Forda, VW atd. Přitom jiní si je nemůžou vynachválit. Bohužel je to občas i o štěstí ;-)

0/0
27.5.2015 8:59

M28a40r37i25a50n 88K84a90r24a58b52a 4333541580762

Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...

+5/0
25.5.2015 18:58

H56a57n20a 57G25a91l74l82e71t85t77i92o48v71á 8591224366338

Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co .... Rv

+1/−1
25.5.2015 20:49

M91a26r29t57i11n 79R15a96y40m95a72n 4502528363238

Spanelskemu???

+1/0
26.5.2015 8:15

M96a42r37i69a95n 81K20a35r64a53b53a 4633211910522

Pokiaľ viem, tak sa C-Elyseé vyrába v Španielskom PSA - v meste Vigo. Takže na rozdiel od novinky Fiatu, je to európske autíčko.

+1/0
26.5.2015 8:27

M52a97r39t96i30n 65R60a37y10m19a76n 4202948443868

Takze podle Vaseho systemu je Toyota Anglicke auto, nektere Hyundaie tez Turecke a Kia je Slovenska? To snad ne... 8-o Nezalezi na tom kde je montovna, ale jaky inzenyri ho vymysli a jake subdodavatele zvoli. To jestli ty srouby utahuji v Turecku nebo CR je uplne jedno.

+1/0
26.5.2015 9:53

J98i45ř34í 65S34c73h27w83a65c37h 8198154928916

ano, nejde o to, kde ty šrouby utahují, ale jak je utahují. A to nemusí dopadnout úplně stejně právě v závislosti na tom, kde je utahují....;-)

0/0
26.5.2015 10:30

M56a35r50t85i48n 53R29a51y23m39a92n 4402818103698

to si nemyslim. Na to jsou jasne manualy, momentove klice a nasledne kontroly, a rodne listy aut, ktere si automobilka uchovava a tam je napsano kdo kdy a jak ktery sroub utahl...

+1/0
26.5.2015 12:19

M85a14r10i40a30n 66K54a28r85a35b27a 4773801550402

Teória. Prax je iná

+1/0
26.5.2015 12:28

M92a55r54i43a18n 62K51a68r19a95b43a 4783921210362

Tak rozhodne nejde o moj systém, a ide aj o to, kde sa auto montuje, a verte alebo nie, nie je to jedno. Škoda Yeti sa montuje napr. aj v Rusku, no žiadaná je ta Česká, Toyota vyrába nielen v anglicku, ale aj Turecku či Francúzku. A kvalita nie je rovnaká, to je fakt. Myslíte si že pri montáži výrobnej technológie, prípadne zoraďovaní strojov je jedno či tú prácu vykonáva Čech, Španiel, Turek, Marokánec, Nemec alebo hocikto iný? Je to akoby ste tvrdil, že dvaja murári postavia rovnakú stenu, ak použijú tie isté tehly a maltu...

+1/0
26.5.2015 12:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.