Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ægea: nový fiat má podivné jméno a turecký původ

Klasická tříprostorová karoserie jasně naznačuje, kam Fiat Ægea míří. Na vývoji nového modelu pracovala turecká automobilka Tofas.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a29n 13S97v90e88t72l79i30k 8137119639509

Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...

+1/0
26.5.2015 13:51

M63a57r91t19i16n 80R37a20y34m62a97n 4792718603888

No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.

+2/0
26.5.2015 8:14

J94i40r29i 98G81a45z96d85a 8184693384844

Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)

Jinak moc pěkný.

+3/−1
26.5.2015 11:17

M34a10r78t55i64n 27R52a98y63m80a23n 4582348583578

Bohuzel to nejsou myty. F. Stilo vetrak funguje jen na 4ty stupen, prvni 3 nejdou a jindy zase jdou jen prvni tri. Nikdo nevi proc a kvuli cemu. Kdyz ma auto pod pulku nadrze, palivomer ukazuje plnou a nasledne behem pul minuty ukaze prazdnou a pipne na cloveka rezerva a za minutu ukaze zase plnou.

0/0
26.5.2015 12:05

M80a65r14i27a29n 38K82a83r88a82b11a 4813151660712

Ak má Fiat niečo dobré, tak sú to motory. Staré Fiaty trpeli hlavne na koróziu, a samozrejme ako iné autá aj na elektrické závady. Ale nemozete súdiť auto, keď si kúpite olietaný veterán. Súdte ho od nova, a tam problémy až tak nebývajú...

+2/0
26.5.2015 12:27

M82i49r77o95s12l20a54v 17N42e62m29r61a35v23a 4272709732331

Hláška nikdo neví proč a kvůli čemu je hodně přehnaná. Podobná závada s ventilátorem je běžná a stává se i u jiných značek. Pokud je auto starší, tak ty předřadné odpory ventilátoru občas odchází. Buď tam je špatný spoj (občas jdou), nebo jsou odpálené (jde jen naplno). Mě se to stalo u Opelu Astra G. Vyměnil jsem krabičku za 300Kč a fouká to zase na všechny stupně ;-) U vás vidím, že soudíte jen podle zkušenosti z jednoho auta a tak vznikají mýty a automobilkách :-)

0/0
27.5.2015 9:08

M57i70r64o98s76l56a70v 71M22e36d 3574276

Já nevím - považoval jsem tyto řeči za pomluvy a mýty, nicméně pouze do doby, než si manželka koupila Grande Punto. Autíčko bylo pohledné, dobře jezdilo a chvilku jsem si říkal, že kdyby nemělo ten příšerný posilovač řízení, že bych do něj také šel. Jenže - během záruky začal vypadávat první rychlostní stupeň, dvakrát se vysypalo stahování oken, musely být vyměněny všechny gumové hadice v motorovém prostoru a přestala jít zavírat schránka před spolujezdcem. Později (nedlouho po uplynutí záruky) se odporoučela klimatizace a pak ještě ventilátor (jde pustit pouze na nejvyšší rychlost). Takže...

0/0
26.5.2015 20:47

M50i50r77o96s68l49a60v 93N64e45m79r27a81v29a 4432249522891

Tak to jste měl asi smůlu. Manželka si po dobrých zkušenostech s Fiatem Punto, koupila novější Grande Punto bez záruky a zatím bez problémů (nyní 6let staré). Jediné co měníme je olej. A posilovač je bez problémů, tedy pokud nemáte stále zapnuté tlačítko City! Řekl bych, že podobné problémy jako vy, řeší majitelé i u vozů jiných značek. Známý koupil novou Fabii a po 60tis km měl už několik větších závad na motoru, o menších se nebavím. Znám případy i u Forda, VW atd. Přitom jiní si je nemůžou vynachválit. Bohužel je to občas i o štěstí ;-)

0/0
27.5.2015 8:59

M45a77r48i89a71n 42K85a19r78a93b53a 4273581350862

Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...

+5/0
25.5.2015 18:58

H28a89n50a 29G75a21l88l94e52t70t21i90o47v27á 8561224556288

Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co .... Rv

+1/−1
25.5.2015 20:49

M32a90r79t78i60n 77R45a20y58m69a65n 4492478863538

Spanelskemu???

+1/0
26.5.2015 8:15

M39a63r38i92a94n 76K77a55r82a94b29a 4603511480912

Pokiaľ viem, tak sa C-Elyseé vyrába v Španielskom PSA - v meste Vigo. Takže na rozdiel od novinky Fiatu, je to európske autíčko.

+1/0
26.5.2015 8:27

M31a81r97t97i36n 44R17a49y39m71a83n 4642628293388

Takze podle Vaseho systemu je Toyota Anglicke auto, nektere Hyundaie tez Turecke a Kia je Slovenska? To snad ne... 8-o Nezalezi na tom kde je montovna, ale jaky inzenyri ho vymysli a jake subdodavatele zvoli. To jestli ty srouby utahuji v Turecku nebo CR je uplne jedno.

+1/0
26.5.2015 9:53

J13i33ř34í 47S17c62h28w29a60c51h 8538454958826

ano, nejde o to, kde ty šrouby utahují, ale jak je utahují. A to nemusí dopadnout úplně stejně právě v závislosti na tom, kde je utahují....;-)

0/0
26.5.2015 10:30

M40a27r92t71i66n 47R83a51y48m59a19n 4322238973318

to si nemyslim. Na to jsou jasne manualy, momentove klice a nasledne kontroly, a rodne listy aut, ktere si automobilka uchovava a tam je napsano kdo kdy a jak ktery sroub utahl...

+1/0
26.5.2015 12:19

M21a21r25i36a53n 91K95a36r14a41b38a 4133621460562

Teória. Prax je iná

+1/0
26.5.2015 12:28

M82a97r20i66a98n 53K89a92r94a80b54a 4603831730382

Tak rozhodne nejde o moj systém, a ide aj o to, kde sa auto montuje, a verte alebo nie, nie je to jedno. Škoda Yeti sa montuje napr. aj v Rusku, no žiadaná je ta Česká, Toyota vyrába nielen v anglicku, ale aj Turecku či Francúzku. A kvalita nie je rovnaká, to je fakt. Myslíte si že pri montáži výrobnej technológie, prípadne zoraďovaní strojov je jedno či tú prácu vykonáva Čech, Španiel, Turek, Marokánec, Nemec alebo hocikto iný? Je to akoby ste tvrdil, že dvaja murári postavia rovnakú stenu, ak použijú tie isté tehly a maltu...

+1/0
26.5.2015 12:21







Najdete na iDNES.cz