- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo neměl Fiata, nikdy nebude chtít Fiata. Kdo ho měl, nechce nic jiného. Na Doblu mě po 10 letech a 210000 km odešly brzdové kotouče, destičky, pneumatiky dokonce několikrát, tlumiče, kosti zadní nápravy 2x, volant jsem nechal přečalounit, posuvné dveře jsem musel mazat a co mě štve nejvíce, budu muset nechat vyměnit výfuk! A na olej jsem zapoměl. Ten jsem musel měnit taky asi 15x !!! Atěch filtrů - palivovej, olejovej ...
No vypada hezky. Bohuzel 120 koni bude na takhle velke auto celkem slabych o 90 ani nemluvim. Dalsi vec je ze elektroniku asi vyvyjel Fiat to znamena ze uz v autosalonu prestanou fungovat parkovaci senzory a behem dalsich 10 tis km se ktomu pridaji dalsi nesvary.
Skutecne? No pokud to však Fiat vyvíjel tak s tim nebude problém :-) Já v Bravu žádný problém s el nemam, na rozdíl od bratrovi Tourana; -) tyhle mýty me skutecne baví :-)
Jinak moc pěkný.
Vyzerá to ako priamy konkurent 301 alebo C-Elyseé. Aj keď fotky sú pekné, realita bude v najlepšom prípade low-cost na úrovni vyššie zmienených značiek. Otázkou je, či Turecký Fiat može konkurovať Španielskemu PSA, cenou už nemajú kam ísť...
Turecký fiat není maximum. Bratranec měl nové Qubo a než najel 60.000 km, opravil kde co ....